Bine aţi venit în Franţa, albilor

Suntem în 2010 AD şi ne aflăm în Franţa lui Nicholas Sarkozy. O fată de 16 ani refuză să îşi dea propriul telefon unui „francez” negru. Aşa cum era de aşteptat, rasismul franţuzoaicei (ai cărei strămoşi au participat la cruciade, nu-i aşa?) nu a rămas netaxat de către populaţia neagră a Republicii a V-a, oprimată de secole de către omul alb rasist şi criminal: fata este pălmuită de negrul discriminat, lovită încă o dată de un altul şi apoi împiedicată pentru a cădea pe asfalt. Întreaga scenă este filmată de un alt „francez” negru, exploatat sălbatic de către albi, extrem de amuzat de desfăşurarea evenimentelor.

Bine aţi venit în Franţa. Stângistă, comunistă, socialistă, sindicalistă, neagră şi arabă, islamistă şi multiculturalistă. Un paradis terestru.

The following two tabs change content below.
„By accepting punishment, not for any sins, but for our virtues, we betrayed our code and made theirs possible. [...] Theirs is the morality of kidnappers. They use your love of virtue as a hostage. [...] Your enemies are destroying you by means of your own power. Your generosity and your endurance are their only tools. Your unrequited rectitude is the only hold they have upon you. They know it. You don't. The day when you'll discover it is the only thing they dread. You must learn to understand them. You won't be free of them, until you do.” - Francisco D'Anconia (Atlas Shrugged - Ayn Rand, p. 619)

53 de gânduri despre “Bine aţi venit în Franţa, albilor

  1. Ti-am mai zis ca esti un leftist, vorba lu’ Pepper, da’ nu vrei sa ma crezi. Uite inca o dovada. 😉 Probabil ca dupa tine exista si germani negri, polonezi han, suedezi de rasa congoleza si englezi de origine indiana.

  2. ma, ia-ti dovada de aici ca e in inchipuirea ta :mrgreen: n-ai inteles ce am vrut sa zic. stateai mai bine cu simtul umorului pe vremuri. in citeva decenii Franta va mai fi Franta asa cum si Constantinopolul e Constantinopol.

  3. aa, si nu toti negrii nu sint francezi, totusi. Ayaan Hirsi Ali, de exemplu, desi nascuta in Somalia, e mai franceza, mai olandeza, mai europeana si mai americanca decit multi francezi, olandezi, europeni, americani si cred ca esti de acord cu mine. its about the culture, man.

  4. Esti handicapat rau cu articolele tale de 2 lei. Franta, ca si alte mari natiuni europene, a ajuns o ghena din cauza tuturor jegosilor din Orient si din Africa; de fapt vina este tot a politicienilor, bineinteles. Stii ce vorbesti? Asa cum rata criminialitatii este este cea mai crescuta in SUA in rindurile negrilor si hispanicilor, asa este in Europa in rindurile arabilor/musulmanilor si negrilor. Scrii dupa ureche si iti folosesti creierul din cur. In curind vom fi inghititi de astia care deja se cred deasupra tuturor, isi fac propriile lor legi, sunt victimizati, refuza sa se integreze si altele. Si noua, prostilor, care nu avem curajul sa protestam, ca de, suntem numiti nazisti sau extremisti, ni se baga pe git pina la saturatie placa cu toleranta. Da’ de ce nu te pui tu in locul pustoaicei de 16 ani din Franta? La inceputul anului, cind au fost revolte de strada in Franta, cine crezi ca erau in primele linii? Ciorile, bai, cu macete in mina si priviri demente, urmati indeaproape de habibi. Am vazut albi batuti si ciomagiti de ei fara sa le fi facut nimic, intelighentule! Cauti si postezi numai ce-ti convine tie, convingerilor tale de kkt si limitate, nu de alta, da’ restu’ e „teoria conspiratiei” si, nu-i asa, nu te bagi tu la asa ceva, ca tu esti om rational. Mars, sluga!

  5. Si apropo, stiai de masacrul albilor din Haiti, de pe la sfirsitul anilor 1700? Probabil ca i-ai sustine pe pe „gorile”, nu m-ar mira, esti spalat pe creier in ultimul hal, altfel nu ai posta numai kkturi pe aici. Colonisti francezi – femei, copii, barbati – au fost masacrati cu singe rece; aceeasi soarta au avut-o – ghici? – mulatrii. De ce? Din simplul motiv ca negroteii urau atit de tare omul alb, incit s-a vrut eliminarea lui totala. Tot ce s-a numit civilizatie in Haiti a fost adusa de francezi. Si asa a ramas. Secole de rindul nu s-a facut mai nimic pe acolo, intreaga insula arata ca o groapa gunoi. Nici o diferenta in felul in care arata inainte si dupa cutremurul din ianuarie 2010. Francezii intr-adevar au facut marea prostie sa paraseasca insula. Daca ar fi ramas, cu totul alta ar fi fost situatia.

  6. Din pacate nu se poate face nmic daca zci ceva de imputiti de arabi si negrotei esti taxat imediat rssit si alte idiotenii dde genul asta.ar fi trebuit ca negoteiului ala care ride s ii traga cineva un glont in cap asta e ra cea mai buna rezolvare .

  7. XYZ si Marcel. V-am dat afara de pe blog.

    Nu toleram rasismul, instigarea la violenta, trollii agresivi.

    PS
    Nu am vazut comentariul de mai sus al lui Marcel. Am revenit asupra lui. In ce-l priveste pe XYZ, s-a dat destul in stamba. Cale batuta.

  8. DUPA CE POSTEZI UN ASEMENEA CLIP IMI SPUI CA MA DAI AFARA DAC ITI SPUN CE CRED? FOARGTE BINE ATUNCI INTELEG CA DACA ERAMUN IPOCRIT SI SCRIAM CEVA DE GANUL SARACA FATA NASPA CA A LUAT BATAIE DE LA GOLANII AIA DAR ASTA E VIATA SE MAI INTIMPLA SI LUCRURI DIN ASTEA ! ATUNCI ERAM UN SUPER TIP CARE INTELEGE SA AIBA O CONDUITA CIVILIZATA SI NU-I ASA ISI REPRIMA ORICE FEL DE CMNTARII LA ADRESA NEGRILOR CAR BAT O FATA FARA APARARE SI MAI SI RID CA NISTE ANIMALE ! OK DACA ASTEA IS REGULILE MA SUPUN. ! ADIO

  9. Marcel. Nu mai scrie cu majuscule, chiar daca esti furios. Doi: reciteste PS-ul. Am observat ulterior comentariul tau si am apreciat faptul ca ti-ai cerut scuze.

  10. aa, si nu toti negrii nu sint francezi, totusi. Ayaan Hirsi Ali, de exemplu, desi nascuta in Somalia, e mai franceza, mai olandeza, mai europeana si mai americanca decit multi francezi, olandezi, europeni, americani si cred ca esti de acord cu mine. its about the culture, man.

    Mai, omule, negrii nu pot fi francezi, asa cum nu pot fi germani, romani, turci, chinezi sau orice altceva diferit de negri. Nu asa merg lucrurile, cu wishful thinking. Un negru cultural integrat nu va fi niciodata un european, iar aceasta… numeste-o cum vrei, tragedie de ex., este valabila pentru orice om venit din afara.

    Traiesti cumva cu impresia ca Franta ar fi la fel daca francezii ar fi maine inlocuiti maine de cateva zeci de milioane de negri cultural-francezi? Mai gandeste-te, macar pentru ca teoriile astea le auzim mereu din partea stanga a politichiei. Poporul francez este unul de rasa alba, indiferent cat de multa teama ne este sa rostim asemenea truisme.

  11. Deci filmul de pe pagina asta trebuie cumva prezentat la cat mai multa lume. Un fel de campanie virala. Nu ca ar schimba ceva, dar macar sa vada cat mai multa lume. I know, wishful thinking 🙂

    Imperialistu: Ai dreptate. Din pacate e foarte greu de argumentat acest punct de vedere pentru ca pentru majoritatea oamenilor este rasism. Totusi nu este chiar greu de imaginat un viitor in care negrii vor fi considerati europeni nativi, la urma urmei istoria are destule exemple in care trecutul o disparut complet.

    Personal, nu inteleg motivul pentru care europenii sunt chiar asha de porniti sa-shi dea foc la identitate. De unde provine impulsul asta sinucigash? Oare daca mor toti albii din Europa, va fi o lume mai buna? Ma indoiesc.

  12. Costin

    “mai omule” cu pretenarii tai, nu cu mine

    Ia uite ce sensibil, dom’le! Pretiosu’ meu coleg, ce ar fi sa imi raspunzi la intrebare? 😉

    Toro> Prea mult white guilt pentru a mai gandi cum trebuie. E mult mai usor sa te inscrii in tabara internationalista decat sa risti sa fi etichetat rasist pentru ca ai incercat sa aduci putina ratiune. De ce sa te mai complici?

  13. @Imperialistu

    Nu inteleg cum iti sustine clipul ala ideile. Stii ce vad eu in clipul ala? Niste golani agresand o femeie, chestie pentru care ar trebui sa infunde puscaria. Vrei sa zici ca niste francezi albi sunt oarecum mai indreptatiti sa ia la palme si la suturi o femeie (alba), fiindca e „de-a lor”? Sau poate crezi ca francezii (albi) nu fac golanii de-astea cu femeile si ca golania e monopolul africanilor/maghrebinilor din Franta?

  14. Deschide-ti portile salbaticilor si vei avea parte de salbaticii, iar surpriza va fi cu atat mai neplacuta cu cat crezi in teorii SF precum ar fi aceea a diferentelor nesesizabile intre imigratia arabo-neagra ce colonizeaza Franta si populatia europeana. Da, Biff, negrii si arabii nu se comporta ca francezii si nu sunt francezi, okay? Vrei sa crezi altceva? Esti invitatul meu. Du-te in banlieuri si distreaza-te cat vrei cu corectitudinea ta politica si multiculturalismul wishfulf thinking, dar tine cont ca nici politia nu prea mai intra pe acolo.

    Negrii si arabii transforma tara aia in colonie africana, sub ochii celor ca tine, fie prea lasi, fie prea ideologizati cu „imagine all the people” pentru a duce rationamentul pana la capat. Da’ nu-i nimic, mai bine batut, umilit si sclav in propria tara decat rasist, nu-i asa, Biff? Iti pastrezi the moral high ground, foarte folositor atunci cand incerci sa te minti singur.

  15. @Imperialistu

    Nu vezi nimic aiurea in a afirma despre un om pe care nu l-ai vazut in viata ta si cu care n-ai vorbit niciodata ca e las sau ca adera la corectitudinea politica? La tine isteria tine loc abilitatii de a articula idei. Bea si tu niste apa rece inainte de a te da leu din fata monitorului.
    In alta ordine de idei, tot nu mi-ai explicat cu ce e mai dezirabil un francez alb care loveste o frantuzoaica alba. Intr-un stat de drept legile se aplica in mod egal tuturor cetatenilor acelui stat – eu credeam ca e o idee esentiala a civilizatiei occidentale. Daca un stat nu e in stare sa-si aplice propriile legi populatiei care traieste intre granitele alea, foarte rau. Dar daca solutia ta seamana cu a arieratului aluia care se semneaza Marcel si care propune gloante-n capatele „negroteilor” si ale „impututilor de arabi”, da-mi voie sa te anunt ca asta e tribalism si n-are nimic de-a face cu civilizatia vestica. I se opune, mai exact.
    Nu tin in mod special sa-mi raspunzi. Daca o faci insa, respira adanc inainte, sa te racoresti, fiindca nu ma intereseaza cat de tare te poti isteriza.

  16. Golănia nu este apanajul unei culori ori rase, e vorba aici pe de o parte de educaţie, pe de alta de mentalitate, amîndouă fiind de import şi defectuoase in raport cu cutumele civilizaţiei europene in cazul acestor francezi de sorginte africană. Ceea ce au învăţat in primul rînd cînd au păşit pe pămîntul Europei aceşti mitocani cu rădăcini tribale a fost că faptele lor ar trebui să fie sancţionate conform legilor locale, dar că, in virtutea culorii şi adeziunii lor formale la islam, vor fi exoneraţi de răspundere sau li se va oferi întotdeauna o circumstanţă atenuantă sau nici nu vor fi anchetaţi pentru că aici, in UE, există o clauză specială de discriminare, anume multiculturalismul. Asta explică transformarea unor conflicte sociale incidentale, marginale şi insignifiante in masa ordinară infracţiunilor de drept comun intr-un fenomen penal extrem de grav in istoria recentă a Europei, o recrudescenţă a violenţelor cu substrat rasial şi religios, un val de agresiuni motivate de o ură primitivă angrenată doar de diferenţa de culoare, pentru că adevăratul motiv al hăituirii acelei adolescente este unul banal – pielea sa albă.

    Prin urmare, nu numai golăneala şi misoginia ordinare amprentează comportamentul acestor găşti de coate-goale, ci in principal ura lor faţă de gazda albă, tolerantă şi creştină. Cea mai mare parte a acestor magrebieni sosiţi recent precum şi urmaşii celor aşezaţi in urmă cu 3-4 decenii urăsc tot ceea ce nu pot sau n-au reuşit să fie, urăsc pentru că le aduce aminte de neputinţa lor şi îşi manifestă această furie asupra fiinţelor mai puţin înzestrate fizic alese special dintre autohtoni, femei şi copile pe care le pot trînti la pămînt, mai ales că ştiu că vor scăpa basma curată. Ei nu mai au reţinerea pe care bădăranii neaoşi au dobîndit-o de-a lungul timpului, aşa că îşi permit asemenea brutalităţi ziua in amiaza mare, depăşind astfel cu mult stadiile devenirii unui mahalagiu, adică fluieratul miştocăresc, zeflemeaua sordidă şi gesticulaţia împănată cu obscenităţi. Şi nu trebuie să ne mire că se găsesc tot soiul de avocaţi virtuali ai acestor delincvenţi rasişti, in fond au şi ei nevoie să-şi acopere propria laşitate, propria indolenţă şi neputinţă, trebuie cumva să bruieze orice relatare care face apel la conştiinţa lor de neam sau de rasă. Aceşti eunuci nu mai pot fi solidari cu propria rasă pe care o dispreţuiesc aproape la fel de tare ca şi magrebienii cărora le cîntă in strună; de altfel, in lipsa lor de scrupule şi sensibilitate, au ajuns să definească chiar şi compasiunea faţă de semeni ca o probă de rasism. De pildă, noi, aici, bipezii răi care ne indignăm de asemenea fapte şi ne lăsăm cuprinşi de milă faţă de biata fată suntem deja suspecţi de rasism, nu de alta, dar am omis să prezentăm o dată cu această ştire şi una similară cu mitocani albi, creştini, cu buletin de Tîrgovişte.

  17. apropo de redefinirea rasismului aplicabilă exclusiv europenilor albi, iată o ştire din Italia unde a fost recent sancţionată ca ilicită dorinţa de a avea un copil de aceeaşi culoare cu tine, dorinţă echivalată cu rasismul. Decizie luată de Curtea lor Supremă de justiţie, o ogradă de eunuci pentru care „j”-ul definitoriu este tot mai minuscul, abia zărindu-se de sub poalele Măicuţei Africa.

    http://www.lifeinitaly.com/con.....reme-court

  18. euNuke,

    Suntem de acord, cum spuneam si mai sus: atunci cand un stat nu reuseste sau refuza sa aplice propriile legi populatiei (am folosit termenul asta ca sa evit nesfarsite discutii despre ce inseamna sa fii ‘cetatean’) dintre granitele sale, e foarte trist. Rasa sau etnia n-ar trebui, cred ca suntem de acord si aici, sa constituie un criteriu de potentare a aplicarii legii. Multiculturalismul, spui, constituie o clauza pe baza careia africanii traitori in varii tari vest-europene sunt exonerati de raspunderea pentru faptele lor. Mai jos afirmi ca „cea mai mare parte” a imigrantilor africani isi urasc profund „gazda alba, toleranta si crestina”. Prin natura meseriei mele, sunt reticent cand vine vorba de astfel de generalizari (meseria mea are de-a face cu statistica). Nu vreau sa devin prea tehnic, dar in stiintele sociale o astfel de generalizare se face in urma unui proces destul de laborios si foarte strict (sampling-ul e o ramura a statisticii). O generalizare care nu e rezultatul unui astfel de proces e invalida. O sa presupun ca n-ai condus tu un astfel de studiu despre infractionalitatea si aplicarea legii in Franta, dar ai cel putin niste date recente care sa-ti sustina ideea cum ca magrebienii din Franta ar fi exonerati de responsabilitate pentru infractiunile pe care le comit? Esti sigur ca un magrebin e mai putin probabil sa fie condamnat decat un francez alb pentru acelasi tip de infractiune? Daca poti sa-mi arati astfel de date, imi cer scuze si ma retrag din discutie.

    A propos de multiculturalismul din EU. Jean-Francois Revel, intr-o carte tradusa si publicata acum cativa ani la Humanitas, numita Obsesia anti-americana, opunea modelul asimilationist (melting pot) american celui multiculturalist european, pe care Revel il gasea falimentar. Evident, discutia e mult mai complexa, si poate s-or mai fi schimbat lucrurile de cand a scris Revel cartea, insa iata ca Belgia a interzis de curand burqa in locurile publice, Franta, cred, interzisese burqa in scoli inca de acum cativa ani, Elvetia (care nu e in EU, stiu) a interzis constructia de minarete, etc. In acelasi timp, in US, unde locuiesc de cativa ani, burqa e purtata fara restrictii in campusuri, supermarket-uri si te miri unde altundeva, iar la vreo 20 de mile de targul unde locuiesc eu e o moschee gigantica. Ma gandesc ca poate dai prea putin credit nu institutiilor europene, cat locuitorilor din tarile in cauza. Ma intreb daca nu cumva tonul interventiilor de pe forumul asta, sau a unora dintre ele, e usor apocaliptic.

  19. biff, ura rasială nu este un subiect prea căutat de presa europeană atunci cînd provine dinspre oropsiţii Africii şi Asiei. dar relaţia musulmanilor imigraţi cu europa este destul de bine documentată şi sondată. dacă eşti statistician bănuiesc că o găseşti cu uşurinţă pe internet sondaje de opinie.

    Iată un articol in limba romană care atestă radicalizarea junimii musulmane in Franţa [asta ca să nu citez articole postate aici, pe blog]:
    http://www.financiarul.ro/2008.....musulmani/

    in 2009 s-a realizat şi un studiu Gallup in ceea ce priveşte integrarea musulmanilor, un studiu prost realizat dar care totuşi oferă o oarecare cunoaştere a gravităţii fenomenului delincvenţei juvenile printre imigranţii musulmani, oferind indicii asupra motivaţiilor acestora. îl găseşti dumneata cu gugăl.

    în ceea ce priveşte multiculturalismul ca doctrină ce afectează structurile statului de drept prin eliminarea principiului fundamental al statului de drept -egalitatea cetăţeanului in faţa legii şi a justiţiei- lucru care permite Curţilor europene să aplice norme străine de legea autohtonă pentru cazurile in care sînt implicaţi musulmani, ei bine, aici nu ştiu de unde să încep şi ce să aleg mai întîii din multitudinea de speţe aberante. Iată un caz horror documentat de o gazetă stîngistă germană
    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,2626338,00.html

  20. Uitasem de înţepătură. O atingere maliţioasă a fatalismului strămoşesc ce ar domina discursul meu şi altor bipezi răi. Apocaliptic este tonul celui ce visează cu ochii deschişi, celui ce priveşte lumea cu ochi de copil dornic de năzbîtii care să o modeleze şi să o reducă la un univers micuţ, comprehensibil şi palpabil, şi ca atare procedează întocmai: o atinge cu bagheta magică şi pufff! s-a colorat în roz, o rostogoleşte in vată şi fîsss! se făcu brusc linişte pretutindeni, o rîcîie cu o cariocă vrăjită şi aaah! toată lumea iubeşte pe toată lumea şi, dacă un fitecine nu se conformează, copchilul cel năzdrăvan îl va trimite la colţul uitării, în dumbrava de nicăieri.

    Eu sînt cel ce aduce vestea rea, şi nu visul plăcut şi pufos al progresului ce ar mîna întreaga omenire, fără ca vreun sondaj să ateste globalizarea aceastei atitudini. Apocalipsa este visul, frumos sau urît, viitorist sau metafizic, salutar sau nimicitor, al celor ce cu mare greutate se adaptează la lumea cenuşie cu care se întîlnesc zilnic, este înlocuitorul acestei realităţi fruste, inconfortabile şi în acelaşi timp zona de tampon croită de subconştient pentru a face faţă informaţiilor despre lumea celorlaţi, lumea neagră, sinistră, violentă, abrutizată, alienantă.

    Care dintre noi doi este mai apocaliptic, domnule biff? dacă nu cumva ai vrut să-mi reproşezi tonul catastrofic…şi te-ai poticnit in termeni. 🙂

  21. Domnule euNuke,

    Ori imi scapa mie ceva, ori dumneavoastra va impleticiti in propriile argumente. Discutia noastra a pornit de la premisa – propusa de dumneavoastra – cum ca imigrantii africani din Franta sau alte tari din UE beneficiaza de tratament preferential la adapostul, sau ca o consecinta a multiculturalismului. Cum, mai exact, acesti negri si magrebieni sunt exonerati de responsabilitatea infractiunilor pe care le comit. Dupa care imi trimiteti doua articole care ar trebui sa va sustina argumentul, insa vi-l demoleaza, si ma intreb daca nu cumva imi intindeti o capcana, altfel nu stiu ce sa cred. Primul articol pe care mi l-ati trimis spune ca inchisorile franceze gem de musulmani. Deci nu sunt nicidecum exonerati, dimpotriva, se pare ca sunt prinsi (cati or fi prinsi), judecati si varati la inchisoare. Multiculturalismul si protestele si indignarea post-tiermondistilor si a altor activisti sociali nu par sa jeneze foarte tare justitia franceza, ceea ce ma bucura foarte tare. Chiar si in Marea Britanie, zice articolul, unde 3% din populatie o constituie musulmanii, ei formeaza 11% din populatia inchisorilor.
    Cel de-al doilea articol povesteste despre o stupizenie fara margini. Am motive serioase sa cred ca judecatoarea in cauza nu e in toate mintile. Cred ca v-a scapat cealalta idee din articol insa, cea care vorbeste despre indignarea provocata in Germania de decizia asta imbecila, de proteste (articolul se intituleaza ‘Germania indignata’), si despre condamnarea unanima a „scandalosului verdict” (asa zice articolul) de catre clasa politica germana. Mai mult, „Consiliul central al musulmanilor din Germania a reacţionat imediat, apreciind că judecătoarea trebuia să se refere la Consitituţia Germaniei şi nu la Coran”.

    Prin urmare, d-le euNuke, da, cred ca practicati un discurs apocaliptic. Departe de mine ideea de a nu lua in serios radicalismul islamic din Europa. Nu-mi doresc sa traiesc intr-un univers micut si colorat in roz, insa o sa-mi rezerv dreptul de a nu primi vestea apocalipsei de la cineva care isi ia singur argumentele la suturi, precum dumneavoastra.

  22. domnule biff, vă reamintesc că vă îndoiaţi in primul rînd de starea de spirit marcată de ură ce domină ghetourile musulmane din Franţa, iar pentru a atesta acest fenomen v-am oferit un link pentru un sondaj ce descrie preponderenţa infractorilor magrebieni in puşcăriile franceze. Doreaţi cifre. V-am oferit procente de deţinuţi in puşcării europene, procent ce nu vorbeşte in niciun fel despre nivelul de penalizare/condamnare a musulmanilor implicaţi in delicte mărunte precum cel de la care a pornit discuţia; iar observaţiile au planat totuşi in jurul infracţiunilor minore şi a delincvenţei juvenile, asta pentru că in puşcării ajung doar specimenele ce prezintă un pericol extrem, adică jefuitori, violatori, criminali, proxeneţi, traficanţi şi interlopi, prin urmare prezenţa masivă a musulmanilor in penitenciare nu reflectă gradul de sancţionare a brutalităţilor cotidiene săvîrşite de către frăţiorii musulmani, ci propensiunea către violenţă a acestui grup social.

    Văd că interpretaţi deja aiurea frazele mele, extrem de limitativ, şi îngustaţi cît vă ţin baierele spectrul de aplicaţii penale al multiculturalismului aşa cum le-am descris eu in cîteva cuvinte. Cuvinte pe care le reiau, că văd că le-aţi uitat
    Ceea ce au învăţat in primul rînd cînd au păşit pe pămîntul Europei aceşti mitocani cu rădăcini tribale a fost că faptele lor ar trebui să fie sancţionate conform legilor locale, dar că, in virtutea culorii şi adeziunii lor formale la islam, vor fi exoneraţi de răspundere sau li se va oferi întotdeauna o circumstanţă atenuantă sau nici nu vor fi anchetaţi pentru că aici, in UE, există o clauză specială de discriminare, anume multiculturalismul.

    Bănuiesc că bolduirea efectuată de mine vă va lămuri de data asta, mai trebuie doar să coroboraţi acest citat din euNuke cu linkul care conţine povestea tristă din Germania ca să ajungeţi la concluzia greu de digerat că in justiţia europeană există deja cazuri de violenţă barbară care nu mai sunt sancţionate penal, de multe nedeschizîndu-se nici măcar acţiunea penală, cazuri prilejuite de apariţia islamului in Europa şi favorizate de un grup infracţional de pseudointelectuali ce militează împotriva ordinii de drept din Europa. De ce. Păi pentr că in tot balamucul iscat in Germania nimeni nu a cerut anchetarea penală a sadicului marocan, s-au indignat şi au vociferat pe capete nemţălăii dar in final nu s-a schimbat nimic, iar magrebianul a scăpat cu basmaua curată. E clar acum? Că mă aşteptam să nu remarcaţi această latură a opiniei publice germane, laşitatea instituţionalizată, legea redusă la nivel de doleanţă civică…şi revoltă de pahar, pardon, halbă.

    Şi cam atît, că prea vreţi mură-n gură informaţia. Puneţi mîna şi căutaţi singur celelalte sondaje relevante pentru chestiune, asta dacă nu v-aţi propus cumva doar să bruiaţi veştile proaste de pe frontul de vest.

  23. Biff

    Nu vezi nimic aiurea in a afirma despre un om pe care nu l-ai vazut in viata ta si cu care n-ai vorbit niciodata ca e las sau ca adera la corectitudinea politica? La tine isteria tine loc abilitatii de a articula idei. Bea si tu niste apa rece inainte de a te da leu din fata monitorului.

    Ieftin apelul la „isterie”, dar trecem peste, nu am de gand sa imi pierd vremea cu asa ceva.

    Mi-e de ajuns fraza pe care ai scris-o aici pentru a afirma ceva despre un om pe care nu l-am vazut in viata mea, recte despre tine. Am vazut destui asemenea oameni, in viata reala sau virtuala si nu simt prea des nevoia sa le acord circumstante atenuante, cu atat mai mult atunci cand sunt luat cu teorii aberante si cu dezgustatoarea echivalenta morala („tot nu mi-ai explicat cu ce e mai dezirabil un francez alb care loveste o frantuzoaica alba” – mi-e jena sa raspund la o asemenea afirmatie, poate intelegi de ce), cu relativisme chic pentru omu’ cult si emancipat al modernitatii multilateral terminate, suferind de ura de sine si incultura.

    Corect politic esti, stimate Biff, pentru ca marea ta problema era concluzia pe care o extrageam din intamplarea nefericita de mai sus. Dupa tine, nu se intampla prea des ca un alb sa fie agresat de niste imigranti pentru ca infractionatitatea nu tine de grup, nu-i asa? Asta ne invata in facultati, asta ne spune presa, asta ne spun liderii politici si de opinie, de ce nu ar fi adevarat? Mai mult, civilizatia occidentala suicidara ne transmite pe toate canalele ca am fi bigoti, rasisti si tribali daca am crede ca anumite grupuri umane, culturale si/ sau etnice, manifesta predilectie catre violenta si alte acte de primitivism social.

    da-mi voie sa te anunt ca asta e tribalism si n-are nimic de-a face cu civilizatia vestica. I se opune, mai exact.

    Cine a zis ca ma consider un occidental? Nu vreau sa iau partea la sinuciderea colectiva a vesticilor, de aceea imi si permit sa fac si afirmatii ne-occidentale: imigratia extra-europeana este periculoasa si distruge, cu fiecare cohorta de colonisti, tot ce s-a cladit in doua mii de ani de lumea greco-romana si crestinism. Aceste grupuri sunt barbare si nu au nici cea mai mica legatura cu Europa, vin in numar prea mare, nu se adapteaza si manifesta dispret fata de gazdele degenerande cu care au de a face.

    Intr-un stat de drept legile se aplica in mod egal tuturor cetatenilor acelui stat – eu credeam ca e o idee esentiala a civilizatiei occidentale.

    Nu stiu ce nu este clar – legile nu se aplica tuturor cetatenilor in mod egal: pentru acelasi comportament, albul este condamnat, iar non-albul laudat, crestinul este repudiat ca fundamentalist nociv pentru societate si lume, iar islamistul este complimentat pentru demnitatea de care da dovada aparandu-si valorile si credinta. Europenii, de frica de a nu fi etichetati ca tribalisti si rasisti, cedeaza mereu si se fac tot mai mici. Nu-i nimic, Biff, locul nu va ramane gol. Vorba lui Ungureanu, natura are oroare de vid.

    Dar daca solutia ta seamana cu a arieratului aluia care se semneaza Marcel si care propune gloante-n capatele “negroteilor” si ale “impututilor de arabi”, da-mi voie sa te anunt ca asta e tribalism si n-are nimic de-a face cu civilizatia vestica. I se opune, mai exact.

    Poti fii linistit, gloantele vor veni din directia musafirilor, dezgustati de gazdele lor impotente. Ne vom pastra superioritatea morala pana la sfarsit, pacat ca nu o sa afle nimeni despre ea. 😉 Nici arabii, nici africanii nu au vreo simpatie pentru istorie, adevar sau stiinta.

    P.S. Deutschland şi efectele teutonice ale politicii struţului multicultural

    În loc să încerce a trezi proprii cetăţeni din somnul hedonismului, oamenii aflaţi în funcţii de decizie se întrec în a recicla idei cu rădăcini în anii în mişcarea ‘68. Un imigrant are aceeaşi valoare socială ca un vechi locuitor al ţării, iar imigraţia este o binecuvântare. Integrarea eşuează pentru că în societăţile occidentale există inegalitate şi rea-voinţă din partea autorităţilor şi a populaţiei băştinaşe, nu pentru că imigranţii ar fi în vreun fel incompatibili cu Europa sau ar avea tendinţe spre intoleranţă, violenţă şi infracţionalitate. “Mânia” este de înţeles şi mediul din care provin şi valorile în care cred imigranţii sunt ignorate în încercarea de a construi “societatea multiculturală de succes”. Nu contează că în întreaga istorie a umanităţii nu poate fi găsit un singur exemplu de “societate multiculturală de succes”. EUtopia va fi prima pentru că aşa vor eurocraţii de la Bruxelles şi prietenii lor multiculturalişti.

  24. Îmi reproşa mai devreme un comentator intransigenţa faţă de organele de partid şi stat ieuropene, intransigenţă răstălmăcită ca scepticism paranoid cu accente fataliste, pasămite dau prea putin credit nu numai institutiilor europene, cat locuitorilor din tarile in cauza. Nu-i vorbă, respectivul nu a prins nici măcar sensul originar al apocalipsei, şi nici ironia din subtextul poveştii mele cu copchilul, deci nu pot pretinde procese intelective complicate precum cunoaşterea dreptului comunitar şi a filozofiei deconstructivismului ce a nutrit minţile arhitecţilor structurilor unioniste, a acelui aparat birocratic ce a generat fracturarea şi imobilizarea instituţiilor statelor europene. Realitatea sumbră a izolării magistraţilor şi funcţionarilor din instituţii şi a disfuncţionalităţii actelor executive şi administrative este ilustrată nu maliţios şi nici pe un ton grav de către mine, din contră, am încercat să indulcesc hapul, să fac haz de necaz, pentru că acel mecanism ce viza aplicarea şi implementarea legilor prin constrîngere nonviolentă a capotat de multă vreme in vestul europei, in special. Acele organe ale statului ce ar trebui să protejeze cetăţenii, bunurile lor şi ordinea publică şi să asigure executarea hotărîrilor judecătoreşti au fost dezarmate continuu prin reglementări ce vizau ocrotirea infractorilor, a minorităţilor cu apetenţe penale, a delincvenţilor juvenili in general, pînă la disiparea totală a autorităţii in anumite medii, in special periferiile urbane. Documentarea acestui fenomen ar cuprinde o listă nesfîrşită de cazuri in care secţiile de poliţie nu au putut întreprinde nimic sau au făcut-o defectuos, tardiv, ineficient, eşuînd complet in protejarea cetăţenilor in cartiere întregi, precum şi in ceea ce priveşte tragerea la răspundere a nenumăratelor bande de prin mahalalele islamizate.

    S-a ajuns pînă la situaţia aberantă in care Poliţia reproşează cetăţenilor agresaţi pe stradă că se plîng prea des şi nejustificat.
    http://www.romanialibera.ro/ac.....67912.html
    Cum ar veni, şi bătut, şi cu banii luaţi [de către statul omnipotent şi impotent in acelaşi timp] şi opărit şi apostrofat pentru ochiul umflat.

  25. Biff este bine intentionat, dar a internalizat prea multe teorii stangiste pentru a nu reactiona cu suspiciune la cei care misca in front. Am vazut destui ca el si sunt sigur ca ai intalnit si tu multi: oameni buni, dar care accepta mult prea usor discursul anti-realitate. Ce sa-i faci, euNuke, de decenii pierdem the culture war, inca de dinainte sa ne fi nascut, si chiar daca istoria ne va da dreptate, nu ne va folosi la nimic.

    P.S. Foarte bun articolul din Romania Libera.

  26. Imperialistu’, si daca victima ar fi fost o fata neagra? (ceea ce se intimpla frecvent in SUA sau Canada)

  27. Ce fel de intrebare este asta? Si tu ma iei cu d’astea? 😐 Oricum, mult mai frecvent se intampla ca niste albi rataciti prin vreun cartier de negri / arabi/ latinos / etc. sa fie cotonogiti destul de urat. La cat de stupidizati au ajuns euro-americanii, sansele sunt ca isi vor cere scuze si pentru pumnii pe care si i-au luat in freza.

  28. imp, intelege ca s-ar putea sa existe o alta varianta rezonabila, asta fara sa fim toti bolnavi de „leftism” sau corectitudine politica.

  29. Imperialistu’ (#34 și mai la deal), euNuke (#35 și mai la deal)

    Mă aflu în stare de perfect acord cu voi, deși de niște ani am doar contacte sporadice cu Europa. Ideile globaliste însă sînt aceleași și, ca de obicei, capătă o nouă vigoare în Lumea Nouă de peste baltă. Timpul meu e tare limitat de o bucată de vreme, dar încerc să schițez cîteva impresii personale (nu-ndrăznesc să le poreclesc idei, sînt mult prea modest ca să am trufia de a-mi enumera marile calități: inteligență, clarviziune și ar mai fi… 🙂 ):

    Că juna uniune europeană e în stare de avorton e un fapt pe care nu-l prea contestăm: da, naștere prematură și cu forcepsul, în vremuri tulburi, pandemice și hemoragice, în condiții de amețeală, tulburări de echilibru, certuri între părinți, care de care mai aroganți și dornici a-și exhiba neasemuitele calități, reale ori utopice.

    Cealaltă Uniune (de peste Ocean) a ajuns în doar două secole la un stadiu de maturitate unic în istorie: Părinți Fondatori responsabili și clarvăzători, certificate de naștere impecabile, ordine și respect în casă. Totuși, molima progresistă a izbutit să aducă și America într-o stare apropiată de colaps, în doar un an și jumătate. Desigur, istoria secolului trecut a fost plină de crize similare pre-Obamice (vlad, aștept cu înfrigurare impresiile tale despre modul în care sînt văzuți progresiștii Woodrow Wilson și FDR în cartea lui Jonah Goldberg – W. Wilson de pildă a fost unul din principalii inspiratori ai propagandei lui Goebbels!). Niciodată însă Constituția USA nu a fost amenințată în asemenea grad ca acum, de arab-americanul Hussein și clica sa.

    Scene de genul celei descrise mai sus se întîmplă și pe aici, încă sînt reprimate de poliție, dar principalele derapaje apar la nivel federal, vezi de exemplu reacțiile stupefiante la Arizona Law of Immigration. Deosebirea ar fi că populația se simte implicată și va vorbi fără îndoială la urne, în Noiembrie.

    Repet, e doar un mini-sumar, aștept desigur idei, confirmări, corecții, polemici de la prietenii bipezi răi!

  30. nu. aici ma refer mai mult la etichetarile tale facile, decit la ce spui. whatever, sint un „leftist”, nu am cum sa stiu despre ce vb.

  31. pe mine m’a oprit politia acum o saptamana ca nu mi’am platit impozitul pe masina.
    tot timpul cat a vorbit cu mine, politistul a stat cu mana pe pistol.
    a trebuit sa ma duc la judecatorie ( court) ca sa dovedesc ca mi’am platit impozitul si sa imi fie revocata amenda.
    nu stiu de ce america vorbiti voi dar aia pe care o stiu eu – te aresteaza daca conduci beat, daca ai depasit viteza cu mult peste limita, ca sa nu mai zic ca daca se intampla ca ziua in amiaza mare o fata neagra sa fie lovita de un alb sau viceversa sau ce permutari vreti sa luati voi… hmmm.
    puteai sa fi si unchiu lui obama, ca nu te mai scapa nimeni.
    si astia cand sunt chititi te urmaresc si in gaura de sarpe.

  32. Imperialistu’, e o intrebare pe bune. Nu caut sa relativizez.

    Margaret Thatcher spunea ca „Europa este produsul istoriei, America este al filozofiei.” Mi se pare o observatie pertinenta. Si are relevanta (cred) si in acest caz: un francez negru pocneste o frantuzoaica alba. Reactia ta, a unui european, este istorica; a mea, a unui european mult influentat de Lumea Noua, este (nu filozofica, ci) sceptica vizavi de valoarea generala, ca principiu, a incidentului.

    PS
    Recunosc diferentele mari dintre Europa si America si nu am nicio problema sa accept drept legitime doua viziuni diferite. Dar, pentru Europa in special, nu este vina negrilor. Este vina europenilor, care stiind bine natura istoricista a identitatilor lor, s-au hotarit in urma cu 4-5 decenii sa inceapa un proces masiv de redefinire arbitrara. Europa este o multitudine de idiosincrazii dezvoltate pe un fundament comun. America este un ideal comun construit pe fundament european. Biff are dreptate cind invoca universalitatea principiilor de baza europene, dar se amageste cautindu-le in Europa. Tu ai dreptate cind observi cit de distrugatoare este o utopie nivelatoare pentru idiosincraziile europene care formeaza relieful istoric al continentului, dar gresesti cind iei un incident si il transformi in principiu general pornind de la deosebirea de rase.

  33. Mie mi se pare ca Europa actuală, cea unionistă şi multiculturală, este produsul ideologiei şi nu neapărat o necesitate istorică. Ceea ce spunea Thatcher nu mi se mai pare valid in contextul asaltului asupra civilizaţiei europene. Iar incidentul francofon nu este tocmai un incident, nu poate fi considerat doar un caz izolat, un delict nesemnificativ, ci ilustrează un fenomen social de amploare generat de acele politici ale graniţelor deschise ce au fost implementate in UE in ultimele 2 decenii. Să nu uităm că politica pro-imigraţionistă a majorităţii liderilor europeni a fost pînă in prezent una netransparentă, nedemocratică, la limita totalitarismului, atestînd un antieuropenism flagrant al elitelor de la bruxelles. Importul a peste 20 de milioane de africani şi asiatici s-a făcut fără să existe acordul prealabil al cetăţenilor europei, practic noi suntem forţaţi să acceptăm această invazie favorizată de politicieni cu mentalitate distructivă sub ameninţarea constantă a etichetelor de rasism şi a xenofobie, redefinite in aşa fel incît să cuprindă orice sentiment naţional sau european.

    Nu delictul in sine este relevant, ci reacţia instituţiilor franceze -inexistentă-, precum şi atitudinea europenilor faţă de acest tip de agresiuni, una de nepăsare, detaşare, minimalizare. Am pierdut undeva pe drum noţiunea de legitimă apărare laolaltă cu sentimentele de compasiune, grijă şi ocrotire datorate celor in nevoie. Toate ororile astea ni se par atît de depărtate şi nu numai că nu sîntem dispuşi să ne mişcăm din fotolii pentru a materializa cumva dramul rămas de solidaritate europeană, dar nici măcar nu mai zăbovim cu gîndul 5 minute la victime şi starea lor, la agresori şi motivaţiile lor, la implicaţiile sociale, la posibilităţile de redresare şi reactivare a sistemelor legale de constrîngere, toate aceste lucruri au devenit prea tulburătoare pentru noi. Şi trebuie să mărturisesc, exerciţiul insistenţei pe o realitate negativă a fost inspirat de operele unui măreţ progresist, Michael Moore, omul care a zugrăvit societatea americană contemporană ca un teatru de operaţiuni al războiului civil in care toată lumea suspectează pe toată lumea, in care riscul de a fi împuşcat pe stradă ziua este la fel de mare ca in Irak [Bowling for Columbine]. Am zis să răspund cu aceeaşi monedă şi să provoc o zgîlţîiere a posteriorului oamenilor sensibili, de bună-credinţă, precum biff. Poate am exagerat cu tablourile vivante. Dar uite că pe tema agresiunilor sexuale interasiale s-au mai produs şi alţii, în acelaşi ton sumbru, cu un alt impact decît cele 2-3 comentarii ce răsuceau cu sadism cuţitu-n rană. de pildă filmul americamn A Time to Kill, din 1996, cu o distribuţie de zile mari şi un regizor pe măsură..

  34. Emil>

    Biff are dreptate cind invoca universalitatea principiilor de baza europene, dar se amageste cautindu-le in Europa. Tu ai dreptate cind observi cit de distrugatoare este o utopie nivelatoare pentru idiosincraziile europene care formeaza relieful istoric al continentului, dar gresesti cind iei un incident si il transformi in principiu general pornind de la deosebirea de rase.

    Nu m-am gandit la deosebirea de rase ca la un criteriu fundamental, ci la invazia unei culturi salbatice, africano-arabe, prin intermediul coloanelor de necivilizati ajunse in Europa si al caror unic scop este inlocuirea europenilor. Nu vad nici un motiv pentru a ma implica intr-o discutie despre rase; capacitatile fiecaruia se vad istoric, restul e ideologie.

    De ce am ajuns intr-atat de defecti, incat putem sustine o aberatie precum „vorbeste franceza, traieste in Franta, deci e francez”? De ce Europa trebuie sa devina un creuzet rasial? De ce popoarele europene trebuie sa cedeze in fata africanilor, arabilor si asiaticilor? De ce dreptul lor la existenta nu este respectat? Intrebari fara raspuns. Suferim de blocaj mental si nu putem trece de barierele autoimpuse.

    Margaret Thatcher spunea ca “Europa este produsul istoriei, America este al filozofiei.” Mi se pare o observatie pertinenta. Si are relevanta (cred) si in acest caz: un francez negru pocneste o frantuzoaica alba. Reactia ta, a unui european, este istorica; a mea, a unui european mult influentat de Lumea Noua, este (nu filozofica, ci) sceptica vizavi de valoarea generala, ca principiu, a incidentului.

    Ma tem ca ai inteles-o gresit pe The Iron Lady. Thatcher nu vrea sa spuna ca nu conteaza cine formeaza natiunea americana, ci ca la baza formarii acestei natiuni tinere se afla documente filosofice, Declaratia de Independenta si Constitutia americana. Thatcher nu ar fi sustinut vreodata ca Statele Unite trebuie sa devina o tara a carei populatie sa aiba alt caracter decat cel european; americanii sunt un popor de descendenta europeana, nu araba, nu africana, nu asiatica, nu indiana. Si SUA sunt produsul istoriei. De altfel, The Iron Lady s-a opus de la bun inceput imigratiei masive; pentru ea, britanicii erau albi.

    Margaret Thatcher, an inspiration for today and tomorrow

    In 1979, Margaret Thatcher complained that New Commonwealth immigration was ”swamping” Britain

    Margaret Thatcher complained about Asian immigration to Britain

    The documents, which are published today under the “30 year rule”, shed further light on Lady Thatcher’s attitudes on race and immigration, political issues that have remained controversial ever since.

    Tey show that in July 1979, Lady Thatcher met Lord Carrington, her foreign secretary, and William Whitelaw, then home secretary, to discuss the plight of hundreds of thousands of „boat people” fleeing persecution in communist Vietnam.

    The prime minister, who had publicly said that she sympathised with fears that Britain was being “swamped” by immigrant cultures, reacted sharply to the ministers’ suggestions that thousands of the Vietnamese refugees should be welcomed.

    Lord Carrington, who had visited refugee camps in Hong Kong where some of the boat people were being held, gave a „vivid account” of the conditions there, the minutes show.

    He suggested that Britain take 10,000 of them over two years. Failure to take a significant number would lead to a „damaging reaction” at home and abroad, he said, and anything less than 10,000 would be „difficult to sustain” on the world stage.

    But Lady Thatcher said that there were already too many people coming into Britain, according to the minutes.

    She said that „with some exceptions there had been no humanitarian case for accepting 1.5 million immigrants from south Asia and elsewhere. It was essential to draw a line somewhere”.

    Mr Whitelaw entered the debate, suggesting to the prime minister that refugees were a different matter to immigrants in general.

    He said that according to letters he had received, opinion favoured the accepting of more of the Vietnamese refugees.

    Lady Thatcher responded that “in her view all those who wrote letters in this sense should be invited to accept one into their homes,” the minutes disclose.

    „She thought it quite wrong that immigrants should be given council housing whereas white citizens were not.”

    Lady Thatcher asked what the implications of such a move could be given that an exodus of the white population from Rhodesia – now Zimbabwe – was expected once majority rule was established.

    She made clear, however, that she had „less objection to refugees such as Rhodesians, Poles and Hungarians, since they could more easily be assimilated into British society”.

    The meeting was held about 18 months after Lady Thatcher made comments in a television interview that came to be seen as a watershed in mainstream politicians’ handling of race and immigration.

    “People are really rather afraid that this country might be rather swamped by people with a different culture,” she told World In Action.

    “If we do not want people to go to extremes we ourselves must talk about this problem and we must show that we are prepared to deal with it,” she added. “We are not in politics to ignore people’s worries. We are in politics to deal with them.”

    The comments were held responsible for a collapse in support for the National Front, which had been gathering momentum in working class communities.

    Thatcher nu era rasista, numai ca a fost educata in vremuri in care nu era o virtute sa iti doresti corcirea popoarelor.

    euNuke> Impresia mea este aceeasi. In materie de valuri migratoare, nu exista nimic natural. Ce se intampla acum poate fi evitat, cu conditia sa iti doresti asta. Problema e ca schimbul masiv de populatie are loc cu incurajarea elitei europene, mult prea dispretuitoare la adresa siesi si a istoriei acestei lumi. Aceasta Europa nu mai este produsul istoriei, ci al filosofilor nihilisti.

    Pataphyl> Sunt multe de spus despre originile istorice ale lui Obama…

  35. Nu stiu daca isi mai aminteste cineva secventa asta:

    În secvenţă un grup de “jeunes” de originie nord africană sau din orientul mijlociu, jefuiesc pe unul din pasageri, după care îl snopesc în bătaie. În trecere aplică cîte un pumn şi privitorilor. Pentru că pot. Jeunes, termen neutru folosit de fiecare dată cînd agresorii sint imigranti nealbi, bieţi imigranţi din lumea a treia.

    Secventa e din decembrie 2008, incarcata pe un site ursesc tocmai pentru ca ar fi fost cu siguranta sters de pe un site occidental.
    Clipul a fost postat de un poliţist pe facebook şi a ajuns pe situl similar YouTube-ului din Rusia, RuTube. Poliţistul care l-a sustras şi l-a făcut public a fost arestat si suspendat. Aceste imagini nu trebuiau făcute publice pentru a nu „incita” la “rasism, ură şi discriminare”, cuvinte care pot stigmatiza pe cel care se nimereşte să iasă în calea lor in europa multiculturalistilor.

    Clipul a fost inteins discutat la vremea lui in Franta, si a strins aproape un milion de vizualizari.

    Partea interesanta acuma vine. Tinarul atacat, un castrat recent, refuza sa condamne atacatorii in vreun fel. Baron de la Gates of Vienna l-a numit Paris Syndrome, foarte asemanator cu Stocholm Syndrome in care o victima rapita de teroristi ajunge sa se indrageasca rapitorii si violatorii ei.

    he is indeed of a progressive mindset, and unwilling to think ill of the punks who attacked him.

    Notice the points he is at pains to emphasize:

    1. There was no racial element in the attack, and to prove it,
    2. He notes that one of his attackers had pale skin.
    3. People with radical political views will see this opportunity, and
    4. He wants to make sure he has no part in that.
    5. He was targeted because he appeared “bourgeois”.

    In other words, to this unfortunate young man, the most important thing is neither to appear to be a racist, nor to give any aid and comfort to racists.

    The fact that he was himself attacked by racist scum makes no difference. And never mind that these thugs could have easily harmed him far more grievously than they did.

    Not being seen as a racist is more important than anything else, even life itself.

    The victim tells how he survived the attack and the recent publicity about it.

    Very poised, 19 years old and a first-year student at Sciences Po Paris, F. G. has not forgotten the assault on the night between the 6th and 7th of December: taken while leaving the Noctilien bus in Paris, he was beaten by four thugs. The scene, filmed by a video surveillance camera, was circulated on the Internet before sparking the controversy. A police officer suspected of having posted it online has been suspended.

    F.G. revisits the events. In a Parisian station brasserie where he was preparing to take a TGV [Train Grande Vitesse — High Speed Train], he gave an interview “exclusively for Le Figaro, who found me first. Afterwards, I will say nothing. I want to move on to other things…”

    LE FIGARO — What really happened on the Noctilien that night?
    – – – – – – – – –
    I spent an evening with friends and I was about to go home to the seventeenth arrondissement. I took the Noctilien Gare de l’Est, alone. I turned my back to four young men. While one asked me for a cigarette, the other went through my pockets. When I turned around, I saw one of them handling my wallet. On instinct, I tried to retrieve it. Then the confrontation began…

    The attack on you, which was so violent, must have seemed endless to you…

    From any spatial or temporal viewpoint, I have great difficulty in assessing what I experienced. Seeing the video, this allowed me to anchor the aggression against me in the real world. I only know that they drove me to the rear of the bus, where I was struck to the ground. In a second phase, I returned to the bus driver before being kicked and punched. As shown in the video, other passengers were also beaten, including a young man trying to rescue me.

    And the driver, who remained seated?

    I have nothing against him. It was very difficult for him to respond. He acted in his own way, following the rules: he immediately stopped the bus and phoned the police. Very quickly, on the spot, they arrested two persons, and their presumed accomplices a few days later.

    Internet sites say that racial insults were made against you…

    Personally, I heard nothing of the sort. These words, if in fact they were said, occurred in a context in which my attackers were on drugs or drunk. Moreover, they were not all immigrants. Video of my aggression appears to be very stereotypical because that evening I was dressed in a bourgeois fashion facing four youths who made a lot of noise. In any case, I don’t want to be taken for a certain social type who has it in for foreigners. I didn’t feel like that. One of the attackers in a tracksuit with a shaved head had a very pale color of skin…

    How did you fare after such a trial?

    Apart from a black eye and bruises, no injuries were evident. Two days later I went to see a psychiatrist at the Hôtel-Dieu in Paris who told me I seemed to have survived the incident well. Since then, I have been taking public transportation, and even the Noctilien…

    This story came back like a boomerang through the Internet…

    Yes, on April 6th a friend told me that a video was posted on Facebook. Seeing the link, I was about to ask the user who had posted to take it down. I didn’t realize it would be broadcast on such a scale…

    This distribution seems to be as disturbed as aggression?

    It’s true that the situation is very difficult, very difficult. Many of my friends were shocked by this diffusion, which harmed me. Disseminating these images on the Internet is very serious because they raise certain legal questions. There was serious confusion between the reality of this scene and its representation. The video was circulated on extremist websites and has been exploited by politicians. But I don’t want to be used. This subject is an opportunity for radical ideas and I don’t want to feed it. I had to get out of this simplistic caricature. To appear suddenly in the center of such a huge controversy is never very pleasant. That hurts me a lot, given that I was able to overcome the incident itself. I left Paris without hatred, to recover in a peace and quiet with my family.
    http://gatesofvienna.blogspot......drome.html

  36. De ce am ajuns intr-atat de defecti, incat putem sustine o aberatie precum “vorbeste franceza, traieste in Franta, deci e francez”? De ce Europa trebuie sa devina un creuzet rasial? De ce popoarele europene trebuie sa cedeze in fata africanilor, arabilor si asiaticilor? De ce dreptul lor la existenta nu este respectat? Intrebari fara raspuns. Suferim de blocaj mental si nu putem trece de barierele autoimpuse.

    Pentru că Europa nu are un ideal comun, cum bine sublinia Emil. ”Europa” e doar un concept operațional/istoric, pe când SUA este unul cultural/filosofic

    Thatcher nu vrea sa spuna ca nu conteaza cine formeaza natiunea americana, ci ca la baza formarii acestei natiuni tinere se afla documente filosofice, Declaratia de Independenta si Constitutia americana.

    Exact, SUA a avut șansa unei filosofii comune (actele fondatoare), adică un ideal comun, o concepție omogenă a valorilor.

    Bătrânul continent va fi mereu Styx-ul conștiinței Omului. Așezat între Orient și Noul continent, va fi mereu bântuit de scurtcircuitările istorice provenite din ciocnirea celor două lumi/paradigme. Eu cel puțin așa văd Europa, un spațiu experimental pentru distilări și loc de dumiriri pur personale (catharsis), nu comunitar-europene, cum bine ziceai: ”de decenii pierdem the culture war, inca de dinainte sa ne fi nascut, si chiar daca istoria ne va da dreptate, nu ne va folosi la nimic”. În acest spațiu cultural fiecare se dumirește pentru sine (Balcanii cu popoarele sale ortodoxe sunt un fenomen aparte, exemplu de coeziune și intimitate comunitară, de viziune consolidată – relativismul și nihlismul nu au găsit aici teren fertil).
    Bătrânul continent aduce cu zbaterile Leviathanului.

    Aceasta Europa nu mai este produsul istoriei, ci al filosofilor nihilisti.

    Ține tot de istoria continentului și perioada nihilistă, mai ales dacă nu pierdem din vedere perioadă iluministă, preludiul propriu-zis al nihilismului. De la statele naționale la implozia nihilistă. Dacă ai ocazia, pune mâna pe cărțulia Sfântului Nicolae Velimirovici: Mai presus de Răsărit și Apus , un discurs superb despre Balcanii ortodocși și diferențele specifice ale sale în raport cu Apusul și Răsăritul. Are să-ți placă 😉

  37. mda, e foarte usor sa te ascunzi in spatele corectitudinii politice si sa ataci de acolo, confortabil.
    mark stein, autorul cartii America Alone: The End of the World as We Know It face o buna analiza a europei de astazi in articolul Beating swords into welfare cheques

    de ce sa nu recunoastem, biff?
    valul de imigranti est-europeni care a emigrat la munca in vest este inlocuit de valul de imigranti atrasi de welfare.
    in timp ce est europenii precum romanii, polonezii, bulgarii au fost umiliti ani de’a randul de leftangii – o gramada de glume de prost gust s’au facut pe seama lor – noii imigranti welfare-isti 🙂 sunt luati la sanul leftangiilor, mari amatori de welfare ei insisi.
    asa se ajunge ca din plictiseala, wellfareistii ( il astept pe PataPhyl, aici, NOW) ajung sa arda masini, sa palmuiasca fete pe strada pentru ca se impotrivesc sa le fie luate telefoanele, sa bata oamenii prin autobuze pentru simplul fapt ca s’au impotrivit jafului.
    reactia autoritatilor a fost de’a dreptul jenanta in cazul politistului care a publicat filmul.

    “Europeans have boasted about their social model, with its generous vacations and early retirements, its national health care systems and extensive welfare benefits, contrasting it with the comparative harshness of American capitalism . . . ‘The Europe that protects’ is a slogan of the European Union.”

    Protects from what? Right now, Europe mostly needs protection from itself, and its worst inclinations:

    “With low growth, low birth rates and longer life expectancies, Europe can no longer afford its comfortable lifestyle.”

    Europenii si’au laudat la nesfirsit modelul socialist unde vacantele generoase si pensionarea la varste fragede, sistemul national de sanatate si beneficiile de la stat contrastau puternic comparativ cu sistemul capitalist american…
    „Protectia Europeana” este sloganul Uniunii Europene.
    Protectie impotriva a ce? In primul rand Europa are nevoie sa se protejeze impotriva ei si a propriilor acte:

    „Cu o crestere slaba, o rata a natalitatii scazute si a duratei de viata mare, Europa nu isi mai poate permite stilul de viata”.

    „Protectia Europeana”, cum bine zice Mark, ar trebui sa se protejeze de ea insasi.
    In momentul in care leftangii fac misto de est europeni care munceau din greu sa stranga bani sa trimita acasa si imigrantii welferisti ( ma amuza termenul) care fac misto de prostia leftengista profitand de sistem ( au fost aici paremi’se niste articole despre un tigan care ceruse ajutor de la stat in germania ca e asuprit in romania si i’au descoperit un ditamai castelu’ in romania si un alt articol despre un imam – sau asa ceva – caruia i se parea cu totul normal sa primeasca bani de la stat din munca nemtilor), inseamna ca europa are o problema majora.
    azi cand grecilor le’au fost taiate din beneficii, au iesit in strada, au ucis, au spart, au distrus.
    dar maine?
    cand se vor taia banii pe care statul francez plateste statul acasa celor din suburbiile parisului?

    Absolved from having to pay for their own defence, Continentals, like Canadians, beat their swords into welfare cheques, and erected vast cradle-to-grave social entitlements. Even under the U.S. security umbrella, they proved unsustainable. Why? Because Europeans stopped breeding. And, even with unprecedented levels of immigration, they’ve been unable to halt population decline. Again, that was mere Steynian alarmism a year or two back. Now it’s received wisdom. Here’s Time magazine:

    “Germany is shrinking—fast. New figures released on May 17 show the birth rate in Europe’s biggest economy has plummeted to a historic low.”

    Absolvita de a’si plati propria aparare, Continentalii, precum canadienii, au predat armele pe cecurile de la stat sapandu’si propria groapa cu lopata socialista.
    Chiar si cu umbrela protectoare americana aceasta s’a dovedit a nu fi fiabila. De ce? Pentru ca europenii au incetat usor usor sa mai respire. Si in ciuda unui nivel al imigratiei fara precedent sunt neputinciosi in a salva declinul populatiei. Dar asta era un alarmism steynian acum vreun an sau doi. Acum este privit ca si previziune. Iata ce zice Time magazine:

    „Germania cade rapid. Noile studii publicate pe 17 mai arata ca in cea mai puternica economie a europei natalitatea a atins un minim istoric”.

    Politicile de corectitudine politica a leftangiilor ( sau leftangistilor? il las pe dom’ profesor sa se pronunte) isi spun cuvantul.
    noile valuri de imigranti nu se lasa asimilati in ciuda concesiilor de tot felul facute de omul alb pe cale de disparitie si centrul tuturor relelor de pe acest pamant.
    nu ii putem critica pentru ca, nu? ar fi incorect politic.
    nu ii putem aresta pentru ca asta ar insemna sa fim rasisti.

    concluzia articolului mi se pare relevanta:

    This is the crisis of our times, and the first Western nation to figure out a way around it will have a huge advantage in the decades to come. When Barack Obama started redistributing American wealth, a lot of readers dusted off Mrs. Thatcher’s bon mot: “The trouble with socialism is that eventually you run out of other people’s money.” But European social democracy has taken it to the next level: they’ve run out of other people, period.


    Aceasta este adevarata criza a zilelor noastre, iar prima natiune vestica ce va reusi sa realizeze asta si sa ia masuri va avea un enorm avantaj in deceniile ce vor veni. Cand Brack Obama a inceput redistribuirea bogatiei americane, multi americani si’au adus aminte de vorbele Doamnei de Fier: „Problema cu socialismul este ca intr’o buna zi vei ramane fara banii oamenilor”. Dar democratia sociala europeana deja a atins alt nivel: au ramas si fara oameni.

  38. doc #49

    iaca vin, iaca vin , ce atîta grabă?

    asa se ajunge ca din plictiseala, wellfareistii ( il astept pe PataPhyl, aici, NOW) ajung sa arda masini, sa palmuiasca fete pe strada pentru ca se impotrivesc sa le fie luate telefoanele, sa bata oamenii prin autobuze pentru simplul fapt ca s’au impotrivit jafului.

    Da’ de ce eu, de ce NOW? oare nu mă puteai întreba poimarți ori alaltăieri? Poate că-i urgent! Sigur că da, e urgent dar nimeni n-a băgat adînc de seamă cît de urgent e…

    Știu și eu niște wellfariști, bat la uși să-ți ceară să-ți tundă iarba pe $40 plus mîncare și o ladă de bere, nu $15-20 cît e normal, că copiii lor n-are ce să mănîncă din cauza bogaților alde mine care nu ține cont că bonurile de mîncare sînt cam puține, nesocotind năvalnica poftă de mîncare a celor ‘șpe copilași, din care măcar cinci sînt la închisoare săracii persecutați, în plus li se refuză dreptul legal de a avea un imn în spaniolă, arabă sau patagoneză, special pentru ilegalii persecutați: „Land of the Free”, fuck you bastardos!

    Muftiul leftangiu Barbaraq aplică politica lacrimogenă a struțului cu nisip în ochii săi inocenți: Ț-ț-ț, multă nedreptate mai e pe lume, parcă-l văd pe Iliescu îndemnînd golanii să se adăpeze, estimp Pelosi rîde de se cacă pe ea, așa de tare aplaudă!

    Ți-aș mai zice dr pepper, dar mi-i așa o silă… mereu caut să-mi miros deștele: Put!

    Nu-i a bine, căcatul ăsta nu se spală… 🙁

    Da’ dacă m-ai întrebat cum li s-ar cuveni să-i numim pe wellfare-iști, îți propun milogaliști, charitilegali, țiganocrați sau căpușe Barbie, your choice 🙂

  39. Pata, NOW l’am imprumutat de pepancardele leftangiilor ( sti tu, healthcare NOW, peace NOW, Association of Community Organizations for Reform NOW – ACORN, alea alea)
    milo-galist suna bine insa parcambvc ii lipseste englezismul.
    uelfegist suna a meserie.
    dar voi credeti ca si sa stai pe banii statului e o meserie usoara?

Lasă un comentariu

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.