Ce înseamnă pacea din Religia Păcii și instrucțiuni de conviețuire cu necredincioșii

    1

    Islam înseamnă pace. Islam înseamnă pace. Islam înseamnă pace. Islam înseamnă pace.

    Se aude şi la infidelii din spate?

    Iar pace înseamnă: dragi musulmani, trăiţi paşnic pînă cînd deveniţi puternici.

    LONDRA – Unul dintre cei mai respectați învățați ai sectei islamice Deobandi consideră că musulmanii trebuie să se dedice unui jihad militar agresiv „pentru a stabili supremația islamului” la nivel mondial.

    Judecătorul Muhammad Taqi Usmani susține că musulmanii ar trebui să trăiască pașnic în țări precum Marea Britanie, unde au libertatea de a practica religia lor, numai până când vor deveni suficient de puternici pentru a se ridica la luptă.

    Opiniile sale contrazic mitul potrivit căruia doctrina jihadului ofensiv, expansionist, reprezintă o denaturare a gândirii islamice tradiționale.

    Dl. Usmani, în vârstă de 64 ani, a deținut timp de 20 de ani funcția de judecător sharia la Curtea Supremă din Pakistan. El este consilier al mai multor instituții financiare globale și vizitează Marea Britanie în mod regulat. Manierat și vorbind cu blîndețe, el a demonstrat ziarului The Times o cunoaștere detaliată a evenimentelor majore din lume, iar afirmațiile sale au fost, în cea mai mare parte, echilibrate și atent formulate.

    El a fost de acord cu faptul că este greșită sugestia conform căreia întreaga lume nemusulmană intenționeaza să distrugă islamul. Totuși, acesta este un om care, în opera sa publicată, susține dreptul musulmanilor de a duce un război expansionist împotriva țărilor nemusulmane.

    Justificarea domnului Usmani pentru jihadul militar agresiv ca mijloc de stabilire a supremației islamice globale este dezvăluită în punctul culminant al cărții sale, Islam și modernism. Lucrarea este o polemică împotriva moderniștilor islamici care încearcă să transforme întregul Coran într-o „carte poetică și metaforică”, deoarece, sustine el, au fost îmbătați de cultura și ideologia occidentală.

    Ultimul capitol îi critică pe cei care cred că doar jihadul defensiv (lupta pentru apărarea unui teitoriu musulman aflat sub atac sau ocupație) este permis în islam. El respinge sugestia coform căreia jihadul ar fi ilegal împotriva unui stat nemusulman, care permite practicarea religiei islamice în mod liber.

    Pentru dl Usmani, „întrebarea este dacă lupta agresivă este recomandabilă sau nu”. „Dacă este, atunci de ce ar trebui musulmanii să se oprească, pur și simplu? Pentru că în timpurile noastre expansiunea teritorială este considerată drept ceva rău? Și dacă expansiunea teritorială nu este lăudabilă, ci deplorabilă, atunci de ce, în trecut, islamul nu a încetat sa se extinda teritorial?”

    El răspunde la propria întrebare astfel: „Chiar și atunci… a fost preferat jihadul agresiv, pentru că era un fel lăudabil de a statornici măreția religiei lui Allah”.

    Aceste cuvinte nu sunt produsul unui extremist radical. Ele provin din stiloul unuia dintre cei mai apreciați cărturari din tradiția Deobandi.

    Dl Usmani a declarat pentru The Times că „Islamul și modernismul” a fost o traducere în limba engleză a cărții sale original scrisa în Urdu, „care uneori dă o conotație diferită de versiunea originală”.

    Credincioșii noștri „trebuie să trăiască pașnic pînă cînd devin suficient de puternici ca să pornească războiul sfînt”The Times

    Islam înseamnă pace. Islam înseamnă pace. Islam înseamnă pace.

    Iar voi, dragi musulmani, să ştiţi că Thanksgiving, Crăciunul, Anul Nou, sărbătorirea zilei de naştere, plimbatul cîinelui, fotografiile de familie, pălăriile, privitul întrecerilor sportive şi datul mîinii cu persoane de sex opus sînt obiceiuri de kuffaar, de necredincios. Astfel de lucruri și obiceiuri trebuie neapărat evitate.

    TORONTO – O moschee din Toronto le spune musulmanilor să nu ureze „Happy Thanksgiving” și să nu invite prieteni acasă pentru cina de curcan în weekendul de sărbătoare.

    Moscheea Khalid Bin Al-Walid le recomandă credincioșilor „să evite participarea” la mese festive, petreceri sau să adreseze felicitări de Ziua Recunoștinței, pentru că este o sărbătoare kuffaar, păcătoasa, adică o petrecere nemusulmană.

    Un articol în două părți de pe site-ul web al moscheii afirmă că musulmanii ar trebui, de asemenea, „să evite complet obiceiurile prostești de Halloween”, precum și sărbătorile de Crăciun, Anul Nou, cele prilejuite de zile de naștere și Ziua Pământului.

    „Cum putem să ne felicităm sau să le dorim oamenilor binele pentru neascultarea lor față de Allah? Expresii precum Happy Thanksgiving, Happy Birthday, Happy New Year sunt complet nerecomandabile” se spune pe acel site web.

    În 2003 moscheea Khalid, care deservește în principal comunitatea somaleză din Toronto, și-a cerut scuze pentru un buletin informativ în care se afirmă că a dori cuiva un Crăciun fericit este comparabil cu a felicita pe un ucigaș.

    Un angajat al moscheii a fost acuzat la acea vreme de conținutul buletinului informativ, dar site-ul web al moscheii a publicat de atunci edicte similare, care condamnă nu numai Crăciunul, ci aproape orice altă sărbătoare occidentală.

    Musulmanii care participă la sărbători sunt numiți ignoranți și ipocriți.

    Deși nu toate sunt sărbători religioase, site-ul internet afirmă că musulmanii trebuie să fie diferiți de nemusulmani „în chestiuni care sunt reprezentative sau caracteristice pentru identitatea lor”.

    De asemenea sunt interzise: ​​vizionarea de sporturi sau telenovele, plimbatul câinilor, fotografiile de familie, muzica de nuntă, pălăriile occidentale și datul mîinii cu o persoană de sex opus.

    „Allah și mesagerul său ne-au avertizat împotriva imitării nemusulmanilor în lucruri caracteristice religiei sau credinței lor. Acest avertisment este mult mai accentuat în cazul sărbătorilor sau ocaziilor lor speciale, care au sensuri religioase sau ideologice neislamice și pe care se bazează multe practici malefice.”

    Site-ul web are și o rubrică de întrebări și răspunsuri, care specifică faptul că musulmanii se pot înscrie în partide politice numai dacă se simt „capabili să exercite o anumită influență asupra liniei partidului, astfel încât să ia o direcție islamică”.

    Tot în secțiunea de intrebări și răspunsuri se mai spune: „cu hotărâre și răbdare puternică, lumea va fi sub controlul musulmanilor, conform voinței lui Dumnezeu .”

    Moscheea este condusă de o organizație caritabilă înregistrată la nivel federal. Facțiuni rivale din cadrul comunității somaleze se luptă în instanță pentru controlul organizației caritabile. Președintele moscheii nu a putut fi contactat ieri.

    Moschee din Toronto îi îndrumă pe credincioși să evite sărbătorile occidentaleNational Post (alt link, la articolul complet)

    Print Friendly, PDF & Email
    DISTRIBUIȚI
    Articolul precedentExtaz jurnalistic: un interviu cu Hitler
    Articolul următorBye bye multiculturalism
    Emil Borcean
    În 1985 am absolvit facultatea de geologie din București. După trei ani de stagiatură la mina de cărbune din Anina, în Banat, am renunțat la geologie și am învățat să fiu programator software. Am plecat din România în 1990, toamna. Am trăit patru ani în Anglia, 19 ani în Canada și aproape doi ani în Germania. M-am întors nu demult în țară. În 2007 am creat blogul Patrupedbun.net, care în 2010 a fuzionat cu blogul Dreapta.net. Din această fuziune s-a născut ILD.

    1 COMENTARIU

    1. Numele lui Muhammad Taqi Usmani este foarte cunoscut in lumea islamica pentru autoritatea discursului sau religios, fiind un exponent de prim rang al sectei Deoband, o miscare de emancipare sunnita din arealul subcontinentului indian ce a acaparat si comunitatile musulmane britanice.

      Muftiul Usmani se pricepe la o multime de lucruri de „larg interes” in lumea islamica. Astfel, pe langa propovaduirea preceptelor Deoband cu privire la puritatea discursului islamic si la respingerea modernitatii, fostul judecator pakistanez (la Curtea Sharia, of course) se poate lauda si cu alte domenii de interes, dar toate legate de „religia pacii”. Astfel, a dezvoltat teoriile care stau la baza asa-numitei „finante islamice”, forme de deghizare religioasa a dobanzii in relatiile bancare care sa nu contravina formal Coranului. Consultanta sa bancara este deosebit de generos platita de clienti, fiind voci ce sustin ca sume de ordinul 300000 USD ar fi necesare pentru a se declara ca fiind necontrare islamului operatiuni financiare ce nu pot avea rubrica dobanda. Reamintesc aici preceptul coranic de interzicere a dobanzii caruia i s-au gasit subterfugii scolastice de care Usmani nu este strain.
      Un alt domeniu in care Usmani este mare expert este cel al sacrificarii animalelor. Asifel, cartea sa „The Islamic Laws of Animal Slaughter: A Discussion on the Islamic Laws for Slaughtering Animals & a Survey of Modern-Day Slaughtering Methods” ne expune principiile islamiste ale macelaririi animalelor in epoca moderna. Imi vine …greu sa admit o asa nedreptate ca multimea de atentatori sinucigasi afgani si pakistanezi adepti ai Deobandi (marea majoritate a atenatorilor din Afganistan sunt pakistanezi pashtun) nu apuca ziua fericita in care sa poata intelege de ce unii islamic scholars ca Usmani traiesc bine mersi in timp ce ei sunt un fel de carne de tun. Dar asa este pe lumea asta, unii cu banii altii cu paradisul unde-i asteapta huriile!

      Despre amenintarea explicita adresata Marii Britanii ar trebui sa se preocupe in primul rand publicul britanic, ca sa devina constient de amenintarea pe care o comporta prezenta bunilor sai paki, atat de iubiti in mediile multiculturaliste de stanga.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here