Dhimmificarea Olandei

Print Friendly, PDF & Email

Societatea olandeză, renumită pînă nu demult ca fiind cea mai tolerantă din lume, se schimbă văzînd cu ochii. Este exemplul de societate euopeană în care voinţa de a apăra valorile liberalismului şi valorile occidentale a ajuns să fie un lucru exotic, iar o consecinţă directă este faptul că islamul a ajuns să joace un rol foarte important în ultimele decenii.

Olanda este ţara în care Theo van Gogh a fost ucis deoarece a îndrăznit să producă filmul Submission Part1, în care este descrisă situaţia femeii în societatea islamică. Este locul în care fostul viitor prim ministru, Pim Fortuyn, a fost ucis deoarece a îndraznit să vorbească deschis despre conflictul dintre islam şi valorile occidentale, în care Ayaan Hirsi Ali, o femeie care a renunţat la islam, a fost nevoită să fugă din ţară şi a trăit in Statele Unite sub protecţie continuă din cauza ameninţărilor cu moartea (mai apoi statul olandez i-a retras protecţia), ţara în care dacă eşti un caricaturist ce defăimează islamul eşti arestat şi hărţuit de poliţie, ţara în care Geer Wilders, liderul celui de al treilea partid ca mărime din Olanda, critic al islamului şi producatorul filmului Fitna, trăieşte de ani de zile în ascunzători şi sub protecţia poliţiei datorită ameninţărilor cu moartea.

De dhimmificering van Nederland

de Henk Lomax

Balkenende the Islamificator

Balkenende Islamizatorul – Premierul Creştin Democrat, care în lupta dusă pentru protejarea sensibilităţilor musulmane sacrifică în sabia-i, de jos în sus, libertatea de exprimare, libertatea presei, nudurile ofensatoare şi caricaturiştii neobrăzaţi (Nekschot).

Scurt sumar cronologic

  • În 1951, primele grupuri de musulmani vin în Olanda. Aceştia sînt familiile unor foşti soldati Molucani [din fostele colonii Indoneziene]
  • În 1954 Koranul este tradus in olandeză.
  • Deja în 1955 este construită în Friesland prima moschee din Olanda, iar a doua e construită în Haga.
  • Pînă în anii ’70 comunitatea musulmană abia îşi facea simţită prezenţa. Deşi rămîn fideli credinţei lor, probabil din cauza numărului încă foarte redus, aceştia nu au cerinţe clar stipulate de la societatea olandeză.
    Climatul politic este de aşa natură încît, ca punct de pornire, acestora ar trebui să li se acorde dreptul de a-şi păstra propria cultură iar guvernul să nu se amestece în procesul de integrare al minorităţilor.
  • Motivaţi de influenţa administrativă a Partidului Muncii (PvdA) din marile oraşe, se începe uşor facilitarea unei neîntrerupte expansiuni a islamului. Integrarea nefiind o prioritate, broşurile Serviciilor Sociale sînt distribuite atît în limba arabă cît şi turcă.

  • În 1977 reglementările Serviciului de inspecţie a cărnii sînt adaptate astfel încît să permită sacrificarea animalelor după tradiţia islamică.
  • 1988: Chemarea la rugaciune din minarete este reglementată ca a fi pe picior de egalitate cu sunetul clopotelor bisericilor creştine. În acelaşi an se deschid primele şcoli generale islamice.
  • În 1993 apare Nederlandse Moslim Omroep (NMO), Serviciul de televiziune musulman din Olanda. NMO este înfiinţat de Consiuliul Musulman Olandez (NMR).
NMO HOME PAGE

Imagine de pe pagina de start a sitului NMO

  • 1997: În Rotterdam se deschide prima universitate islamică.

Odată cu începutul secolului 21 dhimmificarea Olandei accelerează foarte mult.

  • După 11 septembrie 2001 punctul de vedere oficial al guvernului este că nu există legătură între terorismul (musulman!) şi islam. Regula devine ca mass media să ignore şi să nege evenimentele care pun într-o lumină nefavorabilă islamul.
  • Într-o măsură din ce în ce mai mare, cei care critică islamul sînt catalogaţi ca islamofobi, xenofobi sau rasişti.
  • În multe domenii, standardele de calitate sînt revizuite în jos pentru a promova integrarea şi participarea musulmanilor pe piaţa muncii.
  • Măsuri împotriva imamilor care predică ură în moschei sînt evenimente rare.
  • 2001: În Camera Inferioară a Parlamentului apar propuneri serioase pentru interzicerea sticlelor de vin în pachetele de Crăciun.

2002

  • Un sfert din şcolile din Randstad mută data sărbătoririi Sfîntului Nicolae datorită suprapunerii cu o sărbătoare musulmană, sau este abolită în totalitate.
  • Începînd cu alegerile municipale din 2002, PvdA numeşte dispropoţionat de mulţi consilieri şi membri de origine musulmană în organele legislative. Multe din aceste numiri sînt făcute pe baza unor simpatii trecute sau prezente, relaţii discreditate, dar protejate de liderii partidului.

  • Numărul de incidente care au la bază islamul creşte exponenţial: un număr din ce in ce mai mare de denunţuri a homofobiei tinerilor musulmani, cacofonii anti-semite în timpul demonstraţiilor anti-Israel, perturbări ale ordinii publice, distrugeri în timpul comemorării morţilor şi ameninţări cu moartea la adresa dizidenţilor.
Ameninţaţi cu moartea

Cei care lupta deschis pentru valorile occidetale şi sînt impotriva hegemoniei marxiste care domină societatea olandeză sînt demonizaţi, primesc sute de ameninţări cu moartea iar în final, sînt ucişi.

  • Regina Beatrix, care locuieşte în Haga, a ţinut un discurs cu ocazia aniversării de 50 de ani a unei moschei, dar l-ţinut înaintea evenimentului propriu-zis, pentru a nu fi pusă în situaţia de a fi refuzată în momentul cînd urma să dea mîna cu imamul.
  • Ministrul Cooperării pentru Dezvoltare, Agnes van Ardenne, i-a numit pe criticii islamului drept fundamentalişti seculari intrinsec periculoşi.
  • Fundamentalistul musulman Faizel Enait din Rotterdam, care predică ura faţă de homosexuali şi femei, a cîştigat premiul cel mare într-un concurs de eseuri organizat de Fundaţia Wiardi Beckam (WBS), biroul ştiinţific al Partidului Muncii.

2006

  • Conform raportului poziţiei musulmanilor în Olanda, 62% dintre adulţii olandezi şi-au declarat părerea că stilul de viaţă al musulmanilor nu este compatibil cu normele vest-europene. Acest fapt este complet ignorat de cabinete succesive.
  • După alegerile generale din 2006, persoane cu dublă naţionalitate au fost numite în funcţii de conducere din guvern.
  • Mai multe şcoli islamice şi moschei sînt discreditate datorită fraudelor şi abuzurilor:
    – Moscheea As-Soennah din Amsterdam
    – El Amien I şi El Amien II din Amsterdam
    – Salah Eddin El Ayyoubi din Helmond
    – Fundaţia şcolilor primare islamice (SIBA)
    – As-Siddieq şi ICA Colegiul Islamic Amsterdam
    – Ibn Ghaldoun din Rotterdam

2007

  • Primăria districtului Baarsjes Amsterdam a dat permisia de construcţie pentru megalomana Westermoskee a controversatei mişcări Milli Görüs, acordîndu-le 2 milioane de euro.
  • În decursul unei săptămîni, fostul comisar-şef Joop van Riessen a declarat la TV că votanţii lui Geert Wilders ar trebui extrădaţi, Pauline Meurs îi priva pe olandezi de identitatea olandeză prin intermediul WRR (Consiliul Ştiinţific al Politicilor de Guvernare) [prin presupoziţia dînsei ca normele liberalismului Olandez pot fi în continuare supuse interogaţiei funcţie de cerinţele noii identităţi multiculturale a ţării] şi Tjibbe Joustra (Coordonatorul naţional al luptei impotriva terorismului) a declarat pentru trustul de presă olandez, AD, că nu îi place tonul de dezbatere a islamizării Olandei.
  • În Camera Inferioară a avut loc o dezbatere despre acordarea permisiunii femeilor ofiţer de poliţie de a purta basmaua islamică.

2008

  • Ministrul Justiţiei vrea să criminalizeze blasfemia, într-un gest de prietenie faţă de islam.
  • Compania municipală de transport a Amsterdamului vrea să elimine petrecerea de Crăciun organizată pentru personalul companiei.
  • Job Cohen, primarul Amsterdamului, vrea să accelereze tentativele trecute de a îndrepta islamul într-o direcţie liberală şi în acelaşi timp crede că o femeie nu trebuie să dea mîna cu un bărbat dacă religia nu o permite.
  • Numărul de musulmani a crescut de la 54.000 în 1971, la 1.000.000. Olanda are deocamdată 450 de moschei. (comparat cu 467 municipalităţi)
  • Episcopul Muskens cere ca a doua zi de Rusalii să nu mai fie zi liberă iar aceasta să fie acordată musulmanilor pentru a sărbătorii Sukerfeest (sfîrşitul Ramadanului) sau Offerfest (sacrificiul adus profetului Ibrahim).
  • Filmul Fitna este confirmat. Conducerea olandeză a ales să avanseze cauza islamului şi să dea vina pe Wilders pentru eventualele violenţe.
  • Constructorii din Almere sînt somaţi să poarte pantaloni lungi, întrucît musulmanii sînt deranjaţi de îmbracămintea lor de vară. Picturi cu nuduri decente sînt din acelaşi motiv eliminate din primăria din Huizen. Detalii aici.
  • Fortis retrage din circulaţie pusculiţa în formă de purceluş, în urma unor plîngeri făcute de musulmani.

E nevoie de mai mult?

Articolul original

14 gânduri despre “Dhimmificarea Olandei

  1. Eretele -> nu as baga mina in foc. au existat discutii depsre eventuala retragere a protectiei lui Wilders. La un show TV acuma nu mult timp, un ziarist (nu imi amintesc acuma cine) a propus ca statul Olandez sa nu ii mai suporte cheltuielile cu securitatea. la fel cum lui Ayaan Hirsi Ali i-au fost retrase fondurile în momentul cind aceasta parasit teritoriul Olandei si a fost nevoita sa isi petreaca, practic tot timpul, stringind bani de atunci.

    Spui ca inca nu s-au ticnit, dat atita timp cit un sef al politiei spune ca cei care il aleg ar trebui dati afara din tara… ma intreb…

  2. Tovarase, ti-am publicat mesajul dintr-un singur motiv. Tin sa te anunt ca am citit O America infricosatoare a lui Edward Behr. Pesemne tu nu ai citit-o, altfel nu ne tranteai la mail PENTRU5BOIDELADUMNEZEU@IAD.US . Vezi tu, Edward Behr nu critica esenta Americii, cum eronat crezi tu, ci boala care incearca sa o distruga. Trist.

  3. aSTTROLOPITECUS – de ce nu incerci si fraze? vad ca propozitiile iti ies, dar daca te restrictionezi la ele e greu sa spui ceva care sa insemne ceva.

  4. In anii Razboiului Rece, Finlanda a avut o politica mixta, putin pro-vest si mult pro-est (pro-Moscova). Acea proces ce a condus la un fel de a fi a primit un nume in politica: finlandizare.

    Ce se intampla in ultimii ani in Olanda – aceasta favorizare exagerata a Islamului – a fost asemanat cu un proces paralel celui din anii trecuti din Finlanda, si acum se vorbeste de olandizare.

    Un blog explica acest fenomen:

    On pourrait maintenant parler de ” hollandisation ” lorsqu’un pays renonce à une partie de ses valeurs et de ses libertés pour satisfaire les exigences d’une religion devenue menaçante par son expansion dans certaines partie de son territoire.

    Traducere:

    Acum se poate vorbi despre „olandizare” atunci cand o tara renunta la o parte din valorile sale pentru a satisface exigentele unei religii ce a devenit amenintatoare prin expansiunea sa in anumite parti ale teritoriului sau.

  5. Viteza cu care Olanda se islamizeaza creste de la zi la zi. Gifie deja de atita viteza. Rotterdam, al doilea oras ca marime din Olanda va avea un primar musulman numit de cine altii.. decit de socialisti. Socialistii de la Partidul Muncii. Pim Fotuyn a murit degeaba.

    The Sultan of Rotterdam

    Muslim Aboutaleb to be Mayor of Rotterdam

    ROTTERDAM, 17/10/08 — Rotterdam is getting a Muslim as mayor. Social Affairs State Secretary Ahmed Aboutaleb will succeed Ivo Opstelten in the Netherlands’ second-largest city.

    Aboutaleb is a member of Labour (PvdA). The PvdA-dominated local council of Rotterdam nominated him yesterday. Home Affairs Minister Guusje ter Horst has yet to appoint him but her approval is a mere formality.

    Aboutaleb, like all Moroccan immigrants in the Netherlands. has both Dutch and Moroccan nationality. He combines his Muslim faith with a political style that is typically Dutch: consensus and dialogue are paramount.

    Some Muslims consider him too ‘white,’ some ‘whites’ find him too soft. In reality, Aboutaleb is in the Labour (PvdA) tradition of anti-polarisation.

    Aboutaleb was born in Beni Sidel, Morocco on 29 August 1961. His father was an Imam. He came to the Netherlands aged 16.

    […]

    Aboutaleb’s election is in two ways remarkable. Of course his Islamic faith makes the appointment unique. But also, a tradition has been broken of the established parties each claiming certain cities.

    It is a public secret that the procedure of electing mayors, at least in the big cities, has been a closed circuit of agreements between the established parties. According to this logic, Gerd Leers should have emerged the winner. That is because he is a member of the Christian democrats (CDA) and the CDA was going to claim Rotterdam.

    Rotterdam had to go to the CDA, because The Hague went earlier to the VVD. In the third-largest city, Jozias van Aartsen (VVD) recently took over the chain of office from CDA Mayor Wim Deetman. Insiders were convinced that CDA and VVD had swapped Rotterdam and The Hague.

    Amsterdam and Utrecht, the biggest and fourth city respectively, already belong to the PvdA. Now that party, struggling in the polls, will be holding the mayoral position in three of the ‘big four’ cities.

    The choice for PvdA’s Aboutaleb might have been pushed by a poll conducted recently by Algemeen Dagblad. The newspaper reported Rotterdammers wanted State Secretary Nebahat Albayrak as their mayor. She was not a candidate, but like Aboutaleb, she is a Muslim, a faith that many Rotterdammers share with her.

  6. costin, imperialistu’ si eretele,

    am citit si in alte parti despre nedumerirea multora in legatura cu atitudinea politistilor si demnitarilor din tarile in curs de islamizare. Tot ma intreb cum se poate ca practic toti politistii si demnitarii sa actioneze ca niste roboti programati in astfel de cazuri, de arestare a celor care vorbesc impotriva islamului. Merg cumva in fiecare saptamana la niste seminarii de indoctrinare si spalare a creierelor?… ca oricat de mult ar tine la ciolan, ma gandesc ca unii dintre ei tot vad realitatea si nemultumirea oamenilor si nu pot sa nu-si da seama ca si ei o sa traiasca sub totalitarism islamic la o adica. eu nu pot sa inteleg asa ceva. nu mai au minte logica si constiinta? se pare sa fie ceva supranatural, parca cineva le ia mintile si se autodistrug cu seninatate.

    In toata istoria n-a existat asa ceva.

  7. mercenar, cred ca reactia politistilor si a statelor europene (si din ce in ce mai mult si SUA) la islamism si anti-islamism tine de asta.
    „islamofobia” este criminalizata iar islamismul e tolerat multumita nihilismului occidental si indirjirii islamistilor.

  8. Costin,

    E foarte bun articolul si excelent reportajul din Germania. Thanks. Dar asta tot nu explica de ce multi pur si simplu se conformeaza orbeste la idiotenia corectitudinii politice. Tot ce incearca sa spuna articolul si reportajul, este doar o explicatie politica si sociala.

    Dincolo de ce se vede, de latura politica si sociala, este si o latura spirituala. Oamenii nu sunt roboti, sunt fiinte spirituale care au un anumit belief system. Toti cred in ceva, au niste opinii, chiar si nihilistii au nihilismul lor. In situatia asta, belief systemul Occidentului a ajuns o combinatie absurda de relativism moral, absolutism islamic, statism socialist, postmodernism (acelasi lucru cu relativismul moral) consumerism si hedonism. Este ceva care nu poate continua la infinit, nu are o baza solida si nu incurajeaza lucruri ca dreptatea, normalitatea, etica si libertatea insotita de responsabilitate. Daca vrem sa schimbam cat de cat lucrurile in bine si sa mentinem un grad de normalitate, trebuie sa reafirmam valorile traditionale crestine si mai ales sa le traim. Degeaba vorbim si tinem predici, daca nu traim si nu facem concret lucrurile pe care le predicam.

    Dumnezeu asta vrea sa vada la cei care spunem ca suntem credinciosi, bunatate autentica. Nu are Dumnezeu nevoie de prefacatorie, triumfalism religios, moralism, formalism sau alte lucruri care nu schimba lucrurile in bine.

    Vreau sa vad macar un politist occidental care nu o sa aresteze oameni pentru ca au incalcat legile diabolice ale corectitudinii politice.
    Sa refuze pur si simplu. Chiar cu riscul sa-si piarda locul de munca. Sa aiba demnitate si sa tina cu dreptatea. Doar se stie ca in istorie numai oamenii care au pus dreptatea deasupra politicii oficiale, au facut o diferenta. Trebuie sa mai existe si astazi astfel de oameni.

Lasă un comentariu

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.