FUNDATIA IOAN BARBUS

Din Londonistan

Scenele de anul trecut se repetă. Doar peisajul e un pic diferit – Londra, demonstraţie pro-Palestina, anti-Israel -, în rest, desfăşurarea este aceeaşi: musulmanii îi forţează pe poliţiştii englezi să se retragă în mod continuu, batjocorindu-i la fiecare pas. Văzându-i cum fac loc acestor barbari, nu-ţi mai vine să crezi că englezii au putut cândva să conducă cel mai întins imperiu din lume. Multiculturalismul i-a redus la o mână de europeni complexaţi de propria istorie şi propria identitate europeană.

Câteva perle din gura celui care filmează:

Fugiţi, laşilor! (Run, you cowards!)
Fugiţi, necredincioşilor! (Run, you kufr!)
Allahu Akhbar! (Dumnezeu e mare!)
Fuckin’ cowards! (traducerea nu este necesară)
Fugiţi, porcilor! (Run, you swine!)*

* Conform Coranului, evreii au fost transformaţi de Allah în maimuţe şi porci drept pedeapsă pentru încălcarea cuvântului Lui. Ulterior, comentariul islamic al textelor religioase a consacrat această pedeapsă şi creştinilor şi musulmanilor trădători. Cu alte cuvinte, musulmanul cu camera video nu strigă în mod întâmplător „porcilor!”, are în vedere pedeapsa lui Allah pentru necredincioşii creştini.

Vlad M.

Vlad M.

29 de comentarii

  1. costin
    12 ianuarie 2009




    Protestatarii musulmani din Copenhaga, Danemarca, striga slogane Pro-Hitler si Pro-Jihad. Aceasta este noua generatie de emigranti, multi crescuti in tarile UE pe banii contribuabililor europeni, pentru ca majoritatea nu lucreaza si nu au lucrat niciodata, ci au trait din ajutoare sociale oferite cu generozitate. Acum lumea si politicienii vor incepe, probabil, sa inteleaga ce pepenanrie au sustinut in ultima generatie si mai bine.

  2. costin
    12 ianuarie 2009

    ah, si tinerii protestatari care il vor inapoi pe Hitler, ca sa fie la moda, cum putem sa vedem din ce in ce mai mult in Bucuresti, poarta esartfa popularizata de Arafat, kafia:


    kafia

  3. Dinny
    12 ianuarie 2009

    ???? Foarte aiurea. Uneori imi vine sa zic si eu ca un coleg: „Decat o democratie bolnava, mai bine o dictatura sanatoasa” : D

  4. bugsy
    12 ianuarie 2009

    @Costin: excelenta observatia ta referitoare la kafia. Este de ajuns sa mergi intr/un mall sau pe strada, la Piata Romana, sa vezi ca este aproape un „must have” pentru adolescenti. Cea mai tare alaturare este kafia peste t/shirt-ul cu CHE Guevarra!

  5. Imperialistu'
    12 ianuarie 2009

    Avem multi prosti.

  6. toro
    12 ianuarie 2009

    Exagerati cu kafia.
    1. Majoritatea care o poarta nici nu stiu cum se numeste. Mai mult ca sigur o incadreaza ca un accesoriu intre fular shi esharfa.
    2. O poarta ca arata bine shi habar nu au de conotatiile politice. E doar moda.
    3. Daca Arafat o baut vin de cireshe, acuma oricine bea vin de cireshe, e simpatizantul lui Arafat!? Nu prea cred.

    Asta este primul meu post. Vreau sa zic ca site-ul este foarte bun. Felicitari.
    Shi al doilea lucru este sa incercati sa va mai relaxati. Da, situatia este de kkt. Dar daca in fiecare zi ne hranim cu negativitate, viata nu prea mai are sens.

    Shi ca profetie, cred ca cuvantul islam o sa ajunga la fel de detestat ca shi cuvantul nazism. Din pacate nimeni din conducere vreunei tari UE nu o sa reactioneze cu adevarat pana cand nu incep atentatele/decapitarile in propria tara. Nu cred ca se mai pune problema daca, ci cand va incepe adevaratul circ. Sper ca Romania sa fie ultima de data asta, macar atata. Spor.

  7. Imperialistu'
    12 ianuarie 2009

    Salut, Toro. Nu cred ca exageram cu Keffyeh-ul. ???? Pentru a te cita, vrem ca „adevaratul circ” sa intarzie cat mai mult. Occidentul este plin de revolutionari fara revolutie care poarta keffyeh la gat si nu vad de ce i-am calca pe urme. Indiferent de gradul de cunoastere a semnificatiei acestui accesoriu de imbracaminte, un lucru este sigur: este o moda periculoasa. Riscam sa importam si ideile tampite.

    Keffiyeh-ul este un simbol al nationalismului arab. Indiferent de cat de fain este si cine altcineva il mai poarta, simbolul semnifica nationalismul arab si este nelipsit din garderoba terorista.

    Nimanui nu ii pasa astazi ca svastica mai are si alte sens decat cel dat de nazisti. Din punctul meu de vedere, este un simbol interesant, dar nu ma vei vedea niciodata cu un tricou cu o svastica pe mine.

    Ce pot sa zic, te mai asteptam pe la noi.

  8. costin
    12 ianuarie 2009

    salut toro!
    bine ai venit, cred ca se zice, daca e primul comentariu ????

    stiu ca majoritatea poarta kafia fara sa aibe nici cea mai vaga idee despre ce semnifica, si intr-o oarecare masura incerc, cit de mult, sa nu ii condamn. Doar „intr-o oarecarer masura” pentru ca este un simbol extrem de pervers si de daunator, o moda foarte bolnavicioasa, nu este o moda care a aparut din neant, la fel cum sint toate modele, mi-e greu sa nu fiu ingrijorat. Moda kafia vine cu o puternica incarcatura politica si idologica… si oamenii ar trebui sa fie mai atenti cu modele care le inghit pe nemestecate.

    Poate Arafat a baut vin la viata lui, asta nu va insemna ca eu nu voi mai bea vin de acum incolo, la fel cum nu inseamna ca voi inceta sa am o slabiciune pentru ciini doar pentru ca ii placeau lui Hitler. Dar gasesc o „oarecarer” echivalenta intre a purta tricouri cu zvastica in anii in care nationalismul lui Hitler parea inca inocent si tinerii care poarta kafia.

    Multa lume a uitat complet ca noi ne-am luptat cu Imperiul Otoman si islamul peste 500 de ani, si daca ma gindesc ca islamul intre timp s-a schimbat foarte putin, mai ales ca in ultimul timp incepe sa fie din ce in ce mai asemanator cu ce a fost el pe vremea otomanilor, atunci o moda ca asta nu poate decit sa ma ingrijoreze foarte mult.

    In rest, ma tem ca sint de acord cu profetia ta, in intregime.

    p.s. imperialistu’, tu pe ce lume traiesti, cum adica „riscam sa importam si ideile timpite”? spune-mi te rog o idee „timpita” care nu a fost deja importata. Acum doua zeci de ani toata lumea visa ca vor veni sa ne salveze americanii, acuma avem, in general, despre ei, aceasi parere care o aveau comunistii lui Ceauşilă. Tu cind ai vb ultima oara cu un tinar de virsta ta? ????

    toro, uite ceva ce vreau sa iti arat, cum punea Oriana Fallaci in context moda asta kafia.

    Daca nu stii cine e Oriana Fallaci da un click pe numele ei in Etichetele Nominale.
    bafta!

  9. bugsy
    12 ianuarie 2009

    Michelle Malkin:
    „Anti-American fashion designers abroad and at home have mainstreamed and adapted the scarves as generic pro-Palestinian jihad or anti-war statements. Yet many folks out there remain completely oblivious to the apparel’s violent symbolism and anti-Israel overtones.”
    “The keffiyeh, for the clueless, is the traditional scarf of Arab men that has come to symbolize murderous Palestinian jihad. Popularized by Yasser Arafat and a regular adornment of Muslim terrorists appearing in beheading and hostage-taking videos, the apparel has been mainstreamed by both ignorant (and not-so-ignorant) fashion designers, celebrities, and left-wing icons.”

    michellemalkin.com/2006/07/20/hate-couture-the-keffiyeh-craze/

  10. vlad
    12 ianuarie 2009

    salutare,
    tocmai m-am intors dintr-o calatorie de doua saptamani (sudul spaniei si maroc)
    vreau sa va spun asa: in zilele de 2 si 3 eram in granada, sudul spaniei. am asistat la manifestari (e drept, pasnice) anti-israel. e infiorator cum pot urla habotnicii acestia. spectacolul e crunt. ce faceau spaniolii? unii pe margini priveau, altii aplaudau, iar cativa s-au alaturat. aaa, si altii fotografiau evenimentul.

  11. Francesco
    12 ianuarie 2009

    Bine ai revenit Vlad! Spania lui Zapatero este o tara care isi traieste plenar (cum se zicea in alte vremuri…) vechiul, profundul si constantul sau antisemitism.
    Viva Zapatero!

  12. vlad
    12 ianuarie 2009

    sa inteleg ca esti antisemit?

  13. Imperialistu'
    12 ianuarie 2009

    Nu, nu ai nimerit-o. ???? Atunci cand a scris „Viva Zapatero!”, Francesco era ironic. Nu stiu de ce a scos urarea, eu as fi lasat-o. Zapatero este marele preot al antisemitismului spaniol, nu vad de ce sa nu ii recunoastem „meritele”.

  14. israelianca
    12 ianuarie 2009

    Daca nu ma insel, in timpul razboiului Liban 2006, Zapatero s-a intervievat purtind cu mindrie broboada lui Arafat in jurul gitului.

  15. costin
    12 ianuarie 2009

    care Zapatero, presedintele spaniei, el?:

    20060720zppanuelopalestino

  16. israelianca
    12 ianuarie 2009

    Presedinte sau prim ministru, dar el era. Bravo, costin, merci.

  17. Imperialistu'
    12 ianuarie 2009

    Prim-ministru. ???? Spania e monarhie. Viva Espana, viva el Rey!

    P.S. Tre’ sa recunosc, aici, Zapatero a fost decent. Totusi, cum am zis ca are ceva probleme cu evreii, trebuie sa vin cu ceva argumente, asa ca recomand Spain’s Jewish Problem. Intregul articol merita a fi citit, dar imi permit sa copiez un fragment.

    […]

    Zapatero, who makes no secret of his postmodern dislike of Zionism, is well known in Spain for his anti-Israel and anti-Jewish outbursts. At a dinner party the Moncloa Palace (the Spanish White House) in 2005, for example, Zapatero addressed his guests by launching into a tirade of anti-Semitic and anti-Zionist rhetoric that ended with the phrase: “It is understandable that someone might justify the Holocaust.”

    Zapatero has also sought to restore Spain’s traditionally strong ties with the Arab world by ingratiating himself with Israel’s enemies. During the Second Lebanon War, for example, Zapatero participated in an anti-Israel rally where he wrapped himself in a Palestinian kaffiyeh (scarf) and gratuitously accused Israel of using “abusive force that does not protect innocent human beings.” Just for good measure, Zapatero then dispatched his foreign minister to Syria, a move the Israeli foreign ministry said proved that the Spanish government was “closer to Hezbollah terrorists than to the Israeli government.”

    Zapatero, who refuses to visit Israel (even as the two countries commemorated 20 years of diplomatic ties in 2006), also refers to the Israeli-Palestinian conflict as a “cancer” that is metastasizing into all the other conflicts in the region. As a disciple of postmodern moral equivalency, Zapatero naturally believes the “cancer” is Israel, not Islamic terrorism.

    As if that were not enough, Spanish anti-Semitism is also being stoked by the non-stop anti-Israel rhetoric of Spain’s leftwing intellectual and media elites, most of whom are enthusiastic sycophants of Zapatero and his pro-Arab, pro-Islam worldview. Indeed, Spanish radio, television and print media, much of which is directly or indirectly controlled by the Socialist government, is notoriously biased against Israel. As most Spaniards do not speak foreign languages, they have little or no access to alternative sources of information, which goes a long way toward explaining Spanish attitudes towards Jews, especially of the Israeli variety.

    Add to this the Spanish media’s bizarre obsession with neo-conservatism, which in Spain has become a pejorative term denoting a conspiracy to promote Jewish domination of the world. Many ordinary Spaniards, who otherwise show little interest in foreign affairs, seem to have deep-seated opinions about those Jews Frum, Kristol, Pearle, Podhertz and Wolfowitz, et al.

    Zapatero and his cabinet ministers are now playing the neocon card to explain to the Spanish public why the Spanish economy is in a freefall. Although analysts had warned for many years that the Spanish housing bubble was unsustainable, Zapatero said those fears were overblown. But now the bubble has burst and Spain’s unemployment rate is skyrocketing to the highest levels in Europe. Nearly three million Spaniards are now without work and some analysts expect that number to double by 2010 to reach a staggering 18 percent jobless rate. Spanish voters are looking for someone to blame.

    Zapatero, in a classic display of hands-on economic crisis management, says the blame for Spain’s problems lies with “the neo-conservative model based on capitalism without borders nor limits nor ethics.” Translated into regular English, that’s postmodern Zapatero-speak for “the Jews are to blame.”

    […]

  18. Israelianca
    12 ianuarie 2009

    Da, dar in cadrul conspiratiei sioniste de a domina lumea, au venit doi designeri de moda israelieni si au dat contra la keffiye – eu de mult vreau sa-mi cumpar asa ceva, dar nu am vazut pina acuma in nici un magazin:

    israelikaffiyeh

  19. toro
    12 ianuarie 2009

    Am o parere partiala despre cine o fost Oriana Fallaci, dar nu pot sa zic ca ii cunosc cariera foarte bine. Dar o sa ma informez.

    Legat de Kafia, pot sa spun ca inclin sa va dau dreptate. Dar totushi nu m-a deranjeaza asha de mult ca pozele cu bebelushi morti. Iar ignoranta umana este mare.
    Personal zic merci pentru ca sincer nici eu nu am stiu faptul ca Kafia (scuze de cacofonie) este parte integranta din recuzita islamistilor. Cu siguranta nu o sa cumpara asha ceva vreodata.

  20. israelianca
    12 ianuarie 2009

    toro, as vrea sa fac citeva observatii, poti sa le crezi, poti sa le respingi. Dar sint la fata locului de 25 de ani si m-am deprins un pic cu “cultura locala”.
    Sint de acord cu tine ca pozele copiilor sint insuportabile, si tocmai din cauza asta sint atit de vinturate pe toata media posibila, ca sa li se faca oamenilor de buna credinta mila de arabi si sila de evrei. Nu te duc inapoi nici la ‘48 nici la Stefan cel Mare, ci in Liban 2006. Foarte multe poze au fost trucaje sau puneri in scena. Hezbo a dezgropat cadavre (cine stie in ce circumstante murisera) pentru a le oferi camerelor de luat vederi. “Masacrul” de la Qana a fost demistificat cadru cu cadru de Richard North de la Eureferndum, raportul acestuia fiind postat in permanenta pe prima pagina a blogului sub titlul “Corruption of the Media”. Merita sa arunci un ochi. Mai mult decit atit, unul din comentatori sugera ca inca la primul “masacru” de la Qana, unde aviatia israeliana a bombardat chipurile un adapost ONU care s-a soldat cu 100 de victime, acelasi Green Helmet a prezentat victimele in fata camerelor, si, spunea comentatorul ca ar fi facut mai bine daca ar fi folosit cadavre mai proaspete.
    Mai mult decit atit, pina si moartea copilului al-Dura a fost demistificata de Richard Landes de la Augean Stables – vezi pe Youtube Pallywood The Second Draft.

    Ceea ce se intimpla in Gaza in momentul de fata este relatat de ziaristi palestinieni locali.

    Nu contest faptul ca armata israeliana bombardeaza masiv de 20 de zile in Gaza. Numai ca si in trecut au fost lovite diverse obiective de armata israeliana. Mai mult decit atit, au mai avut loc si “accidente de munca” in Gaza, cind le-au sarit in aer ateliere de fabricat rachete si depozite de munitii.

    ahmedsbunker1

    Imaginea de mai sus arata ce a mai ramas dintr-o cladire cu mai multe etaje in care Hamas fabrica si depozita rachete, care a explodat in 13 iunie 2008 si am salvat-o eu de pe yahoonews. De unde stii ca unele imagini, poate multe, poate putine, care sint prezentate acum canalelor tv sau presei electronice ca fiind rezultatul atacurilor israeliene sint de acum, sau din 2008, sau din 2007?

    In 2007, in timpul luptelor Fatah-Hamas si-au pierdut viata 618 persoane dintre care 41 de femei si 44 de copii, si cine stie citi au fost raniti. E posibil ca parte din ei sa fi fost victime ale unor accidente similare cu cel mentionat mai sus de mine.

    Blogurile au discutat o fotografie in care explozia parea amplificata prin photoshop, dar pina la urma au ajuns la concluzia ca este autentica. Faptul ca fotografia nu parea sa fie din Gaza, ci mai degraba din Liban 2006 nu a deranjat pe nimeni.

    In 2008 au murit in circumstante asemanatoare (accidente sau violenta Fatah-Hamas) 243 de palestinieni, inclusiv 12 femei si 28 de copii.

    De la inceputul lui 2009, au murit in aceleasi conditii 36 de palestinieni dintre care un copil.

    De unde stii ca pozele de copii prezentati ca omoriti sau raniti de israelieni au fost intr-adevar omoriti sau raniti de israelieni si mai ales acum, de cind s-a declansat atacul asupra Gazei, cita vreme imaginile care ies din Gaza sint controlate de Hamas?

    Mai mult de cit atit, ai vazut cite explozii secundare sint in urma bombadamentelor din cauza ca hamasnicii depoziteaza armament in case si moschei, ai vazut scoli minate, case sub care sint tuneluri pline cu explozibile, care ce sa faci, sar in aer. De unde stii ca ranile oribile pe care le vezi nu sint produse de aceste explozii secundare si de tot felul de chimicale depozitate in cartiere civile? Azi de ex. Hamas a tras spre Israel o mortiera cu fosfor care din fericire nu a explodat. Daca stim de una inseamna ca mai erau citeva. Poti sa stii unde fusesera depozitate si pe cine au ranit cind au explodat? Ai vazut si clipul cu pricina de la CNN.

    Civilii din Gaza se pling ca hamasnicii le intra in case si iau cite un copil in brate pentru a se deplasa de colo colo prin Gaza, adica ii folosesc ca scuturi vii.

    Cert este ca avionul venit din Belgia pentru a evacua copii raniti din Gaza a plecat inapoi cu sase copii care necesitau tratament medical care nu se poate oferi in Gaza. SASE??? Cind ei se pling ca au citeva sute de copii raniti? Alti citiva copii au fost adusi in spitale din Israel, iar ambulantele puse la dispozitie de egipteni pentru evacuarea ranitilor in Egipt au stat goale la Rafiah (punctul de trecere dintre Egipt si Gaza)timp de citeva zile pentru ca Hamas a blocat transferul ranitilor in Egipt.

    Pozele sint groaznice, dar de ce trebuie neaparat sa dai vina pe Israel?
    De ce Hamas a cheltuit toti banii pe armament si nu s-a ingrijit sa construiasca adaposturi pentru civili? Ca doar Israelul nu s-a trezit intr-o buna dimineata hai sa atacam Gaza ca n-avem ce face.

    Nici macar sistem de alarma nu au. Ei au contat pe opinia publica, fara sa incerce nici macar o clipa sa apere populatia civila care i-a adus la putere. Au fost siguri ca opinia publica o sa sara sa-i salveze si de data asta. Eh, de data asta uite ca au dat gres, ba mai mult, Hamas a declarat asta-seara ca accepta oferta de incetare a focului mediata de egipteni, cu citeva rezerve, pe ici pe colo si anume prin punctele esentiale, adica in concluzie au respins-o. Dar am o intrebare prosteasca: de ce nu capituleaza?

  21. toro
    12 ianuarie 2009

    ????

    israelianca: Cred ca m-ai inteles greshit (shi datorita faptului ca scriu noapte tarziu shi uit sa scriu unele lucruri). Dar ce vroiam sa zic este faptul ca ma deranjeaza pozele respective, dar in acelashi timp stiu ca multe sunt falsificate shi nu dau vina pe Israel.
    Curios, dar stiu despre masacrul de la Qana, despre celebrul Green Helmet shi cum Israel-ul o pierdut razboiul mediatic in Liban. Astea sunt lucruri despre care m-am informat inainte de a stii de exemplu de existenta acestui site. ????
    Deci ma repet, stiu despre propaganda islamica shi nu dau vina pe Israel. Deshi sunt constient, ca indiferent de intentii shi israelienii mai calca destul de stramb. Dar asta e razboiul.

    Al doilea punct care ma deranjeaza enorm la toate pozele alea este cand vad parintii cu copilul in brate. Nu inteleg cum copii pot sa fie asha de desfigurati, in timp ce parintii nu au nimik. Unde sunt parintii atunci cand copii lor mor? Cat de redus mintal trebuie sa fii ca sa nu te trezesti din prostie nici cand iti vezi propriul copil in sange sau mort? Nimik nu ma revolta mai mult cand este vorba de conflictul asta.

    Hamas-ul nu pot sa capituleze pentru ca nu asta e scopul lor. Ei vor masacru pentru ca sa pateze imaginea Israelului. Doar ca spre ghinionul lor, vecinii lor nu sunt birocratii de la Bruxelles, ci sunt evreii care stiu sa-shi apere pielea. Din punctul asta de vedere, am tot respectul pentru poporul israelian. Sincer, sunt cu atatea clase peste poporul roman incat comparatia nu ishi are sensul. Sunt dezamagit complet de poporul asta.

    So israelianca: imi place raspunsul tau emotional, dar iti impartasesc punctul de vedere.
    Pe de alta parte, atunci cand 50% din populatia Gaza are sub 20 de ani (poate e greshita cifra) sunt cam sanse egale ca la 2 morti sa fie un copil acolo. Iar vina nu este a Israel-ului ci a parintilor retarzi care viseaza la razbunare irationala/califat shi alte jeguri care le baga la copii aia in cap.

  22. emil
    12 ianuarie 2009

    Toro, nu gresesti. Gaza are populatia cu cea mai mare proportie din lume de adolescenti si tineri sub 25 de ani. Nu mai tin minte exact procentajul, dar 50% e o aproximare corecta.

  23. israelianca
    12 ianuarie 2009

    toro, si eu scriu noaptea, si nu numai ca scriu cum scriu, dar citeodata nu inteleg prea bine ce citesc ????

    Iti dai seama ca sint foarte emotionala, dupa cum am fost si in 1989, cind nu era internet, nu era CNN, si nu puteam sa dorm noaptea cind ma gindeam la ororile care se intimplau in Romania.

    Nici eu nu pot sa explic cum de ramin parintii nevatamati si copiii mor sau sint grav raniti, ca doar toti dorm laolalta. Mai mult decit atit, circula un clip unde o fetita povesteste ca dormea cu cele 6 surori ale ei in pat (deci 7 fete intr-un pat) si cind s-a trezit de dimineata trei sau patru dintre surorile ei murisera, fiindca le cazusera caramizi in cap. Dar ea dormea linga ele in pat. N-a auzit ca e bombardament? Fetita fiind de la Fatah, s-a grabit sa dea vina pe Hamas. Dar eu tot nu inteleg cum a continuat sa doarma cu caramizile care cadeau in pat. Minuni din Gaza. Cum ti-am spus, multi dintre cei care aduc copiii la spital nu sint parintii lor.

    Poate iti amintesti ca la Qana in 2006 erau niste femei care jeleau (ca si in Gaza nu mai tin minte exact cu ce ocazie), pur si simplu defilau pe strada si jeleau – am avut sase (sau sapte) copii si mi-au murit toti, si ai si vai. Imi amintesc de un copil care a fost omorit de o katyusha lansata din Liban in 2006. Era intins afara, pe iarba, acoperit cu o patura (ca noi sintem un pic mai decenti cu mortii nostri) si tatul lui, mut de durere, inca incerca sa-l ocroteasca. Cum zicea un amic de-al meu din Romania, un anestezist cu experienta in camera de reanimare – marile dureri sint mute.

    Iti multumesc ca ne admiri, dar sa stii ca sintem plini de defecte, ca toata lumea, si nu ne lipsesc nici timpitii, dar ce am observat de cind sint aici si am invatat sa admir, este faptul ca viata merge inainte, si de multe ori parinti carora le moare un copil in armata sau atac terorist, sau chiar in vreun accident, aduc pe lume alt copil, pentru ca aici se celebreaza viata. Oricit ti s-ar parea de absurd, oamenii aici prefera sa creasca si sa rasfete un nou copil decit sa jeleasca toata viata unul care s-a dus. Asta nu inseamna ca nu ne pasa de istorie sau de mortii nostri, dimpotriva, dar o viata noua este victoria aspura mortii.

  24. dr jones
    12 ianuarie 2009

    israelianca, e adevarat ca batranii ofera locul celor tineri in autobus – tocmai pentru acest simbol de a celebra viata?

  25. israelianca
    12 ianuarie 2009

    dr. jones, nici chiar asa.

  26. dr jones
    12 ianuarie 2009

    deci e legenda urbana…

  27. costin
    12 ianuarie 2009

    British Prime Minister Gordon Brown has described an attack on the United Nations headquarters in Gaza as indefensible and pledged the UKs unwavering support for UN efforts to secure a ceasefire in the enclave.
    Speaking on his return from a trip to Berlin and Paris, where he discussed the Gaza crisis with French President Sarkozy and German Chancellor Merkel, Prime Minister Brown said that any attack on UN personnel was unacceptable and that the latest developments reinforced the urgency of the ceasefire negotiations.

    Prime Minister Gordon Brown said:

    The intensification of Israeli military action, and continued Hamas rocket attacks, reinforce the urgency of our call for an immediate ceasefire.

    Prime Minister Brown has called for an immediate, durable and fully respected ceasefire in Gaza, as well as unimpeded provision and distribution of humanitarian assistance. He is due to speak to UN Secretary General Ban Ki Moon, who is currently in the region, this afternoon, as well as other regional leaders, pledging his support for the UNs efforts.



  28. kirim
    12 ianuarie 2009

    israel —-teritoriu luat cu forta prin carta onu.
    cea care se autoproclama israelianca sa nu uite ca in proportie de 85% media este pe mainile masonilor sionisti zisi si iliminatii(adica evrei)care vor sa faca o noua oranduire mondiala bazata pe epurare etnica si religioasa(cine nu se inchina lui lucifer nu este cu ei).
    ma apuca rasul cand aud pe la teleenciclopedia ca francmasoneria se trage din calfe si zidari ******
    am navigat pe mari si pe oceane in jur de 6 ani si am avut ocazia sa vad cu ochii mei injosirea unui popor palestinian de catre un popor care la dat de strul si hagi tudose,dar se vor schimba toate odata si odata .
    cand am stat de vorba cu un palestinian la granita(atunci era gard) am vazut lacrimi si a spus si

  29. costin
    12 ianuarie 2009

    jamal, hai fugi tare, apologist mic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Campania pentru “alegerile” la președinția Rusiei programate pentru 15-17 Martie se înfierbântă. Nu încape îndoială că Vladimir Vladimirovici va fi “reales la al N-șpelea congres”, dar întrebările pasionante care rămân sunt: 1) Câți contracandidați vor fi lăsați în cursa electorală măcar așa, de ochii lumii? 2) Cine va mai fi aruncat din tren înainte de …

Putin-stalin-1000x600-11

Comunitatea ucraineană din București invită publicul și presa să participe la un marș care marchează doi ani de la invazia Rusiei din Ucraina – „un moment greu, 24 februarie 2024, comemorarea unei zile negre din istoria noastră și din istoria Europei, momentul declanșării invaziei pe scară largă de către Federația Rusă și generarea celei mai …

protest ucraina arcul de triumf
Ce ai mai putea citi
ro_RORomanian