FUNDATIA IOAN BARBUS

Islamizarea educației publice britanice

Pe situl Ministerului Educației britanic găsim informații despre curicula națională, printre altele, un grup de lecții numit „The Achievement of Muhammad (pbuh)”, „Realizările lui Mahomed (pacea fie cu el)” Este discutată metoda de evaluare a compunerilor scrise de copii despre viața lui Mahomed și sînt date cîteva exemple. În timpul lecțiilor realizările din viața lui Mahomed „(pacea fie cu el)” sînt discutate de copii.

Exemplu de temă de casă:

Discutați principalele evenimente din viața lui Mahomed (pacea fie cu el) care i-au făcut pe alții să creadă că a fost un profet al lui Allah (scopul: cunoștințe despre credință, învățături, surse). Ce credeți că a realizat Mahomed (pacea fie cu el) în viața sa? (scopul: cunoștințe despre înțelesuri, motive și adevăr).

Formula „pbuh” (pacea fie cu el) care apare de fiecare dată cînd numele lui Mahomed este pomenit, este o formulă obligatorie pentru musulmani, iar folosirea ei în curicula școlară britanică înseamnă că, foarte probabil, aceste lecții sînt gîndite și realizate de musulmani din cadrul Ministerul Educației britanic, spre beneficiul copiilor necredincioșilor. Scopul lecțiilor nu pare a fi informarea ci prozelitismul islamic, recrutarea eventualilor viitor credincioși întru islam.

Fragmente din compunerile copiilor:

Cred că Mahomed a realizat foarte multe înaintea morții pentru că nu pornești o religie pur și simplu, deci trebuie să fi fost ajutat de Dumnezeu.

…Personal cred că Mahomed a fost un mare om, a avut puterea și curajul să facă ce a făcut și trebuie să îi mulțumească lui Dumnezeu pentru asta.

John

Mahomed a realizat un lucru extrem de important în viața lui. Este foarte complicat să creezi o religie și este și mai greu să creezi a doua religie din lume ca mărime.

Alex

Mahommed și-a părăsit țara și s-a mutat la Medina. În perioada petrecută acolo a văzut cîtă ură exista și a decis să facă ceva. A adus laolaltă musulmanii din Mecca și Medina… A predicat celor care credeau în mai mulți zei, a căror viață era plină de păcat, și a unit religiile și diferențele… Cred că rădpîndirea credinței tale și schimbarea totală a unei țări din rău în bine, este o realizare foarte mare în viața oricărui om.

Laura

Cîteva din realizătile micuților
Parte a lecțiilor despre islam o contituie și vizitele la moscheile sau centrele islamice învecinate, locuri în care copii sînt puși să îngenuncheze și să se roage la Allah; sînt pedepsiți dacă refuză:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-1031784/Schoolboys-punished-detention-refusing-kneel-pray-Allah.html

https://gatesofvienna.blogspot.com/2008/03/hazelgrove-school-submits.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-1277744/Parents-outrage-children-told-dress-Muslim-mosque-trip–branded-truant.html

Educația islamică în școlile din Marea Britanie, obligatorie
https://www.dailymail.co.uk/news/article-1036328/All-state-pupils-taught-Islamic-traditions-compulsory-citizenship-lessons.html

Vizită școlară la o moschee din Franța:

https://www.ouest-france.fr/ofdernmin_-A-la-mosquee-de-La-Roche-des-collegiens-s-impregnent-de-l-islam_40771-2003327-pere-pdl_filDMA.Htm

Bogdan Calehari:

Colonialiștii, sau cuceritorii musulmani, își impun, așa cum este și normal, cultura și credința. În timp ce copiii europenilor, ai celor cuceriți, învață despre Islam, în țările musulmane copiii sunt învățați să urască tot ceea ce este străin și că ”tot ce nu este musulman, nu contează”. În timp ce copiii celor deja cuceriți sunt “programați” să fie toleranți, în Arabia Saudită, Pakistan sau Somalia, în madrass-uri, se învață despre „maimuțele de evrei și porcii de creștini”, iar copiii sunt ”programați” pentru jihad. Cineva spunea că ”Wahabiții trăiesc privind în urmă ca în retrovizor spre vremea profetului Mohamed”, după cum vedem nici ceilalți musulmani nu se lasă mai prejos. E un lucru greșit, sunt anacronici, spun alții, dar dacă urmărim cu atenție cum ”vălul islamic” inundă teritorii din ce în ce mai întinse, cum își impune cu brutalitatea și tăria Evului Mediu, Legea, ne dăm seama că nu gresesc cu nimic.

Carmen bin Laden, cea care cunoaște atât de bine Islamul, spunea: ”Nu trebuie să le dăm voie să se folosească de toleranța noastră pentru a ne impune intoleranța lor”. Nu facem lucrul acesta, ba mai mult, le dăm pe mâna și pe copiii noștri.

Fotografiile […] m-au ingrozit, pentru că mi-au adus aminte de vorbele lui Hitler: ”Când un adversar spune ‘nu voi fi de partea voastră’ eu îi răspund cu calm, ‘Copilul tău deja ne aparține.’”

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Costin Andrieş

Costin Andrieş

Autor, co-fondator și redactor-șef ILD https://twitter.com/CostinAndriess

13 comentarii

  1. Vlad M.
    26 octombrie 2011

    Al-Bion, Londonistan, Sultanatul Frantei. Candva radeam doar pe tema asta. Nu mai e de ras, dar pentru presa amarata de la noi tot Wilders e problema, tot EDL reprezinta extrema, tot SIOE ameninta pacea sociala, tot GOV si Fjordman au mainile manjite de sange, tot Spencer uraste.

    Marile civilizatii nu sunt omorate, se sinucid.

  2. bogdan calehari
    26 octombrie 2011

    Colonialistii sau cuceritorii musulmani isi impun, asa cum este si normal cultura si credinta. In timp ce copiii europenilor, a celor cuceriti, invata despre Islam, in tarile musulmane copiii sunt invatati sa urasca tot ceea ce este strain si ca ” tot ce nu este musulman nu conteaza”. In timp ce copiii celor deja cuceritii sunt „programati” sa fie toleranti, in Arabia Saudita, Pakistan sau Somalia, in madrass-uri, se invata despre maimutele de evrei si porcii de crestini iar copiii sunt ” programati” pentru jihad. Cineva spunea ca ” Wahabitii traiesc privind in urma ca in retrovizor, spre vremea profetului Mohamed”, dupa cum vedem nici ceilalti musulmani nu se lasa mai prejos. E un lucru gresit, sunt anacronici, spun altii, dar daca urmarim cu atentie cum ” valul islamic” inunda teritorii din ce in ce mai intinse, cum isi impune cu brutalitatea si taria Evului Mediu, Legea, ne dam seama ca nu gresesc cu nimic.
    Carmen bin Laden, cea care cunoaste atat de bine Islamul, spunea: ” Nu trebuie sa le dam voie sa se foloseasca de toleranta noastra pentru a ne impune intoleranta lor”. Nu facem lucrul acesta, ba mai mult, le dam pe mana si pe copiii nostri.
    Fotografiile care insotesc articolul lui Costin m-au ingrozit, pentru ca mi-au adus aminte de vorbele lui Hitler: ” Cand un adversar spune ” nu voi fi de partea voastra” eu ii raspund cu calm ” Copilul tau deja ne apartine ..” Cred ca acesta ar fi trebuit sa fie si titlul articolului!

  3. Costin A.
    26 octombrie 2011

    bogdan, ai dreptate. e mai bun titlul tau.

  4. Vlad P.
    26 octombrie 2011

    E clar, Occidentul a fost îngenuncheat. E de-ajuns sa-i privim pe acesti copii. In cativa ani vor pasi in adolescenta, iar avantul revolutionar le va da ghes. Atunci sa te tii bine, Europa.

  5. Alex Nicolin
    26 octombrie 2011

    Cata slugarnicie din partea autoritatilor din UK! Occidentul ingenunchiaza tocmai datorita colectivismului si etatismului cu care au fost indoctrinati indivizii, a caror gandire critica este in mod sistematic atrofiata prin actiunea aparatului de indoctrinare din scolile publice. In astfel de conditii, odata ce infecteaza elitele, orice ideologie poate „construi consensul” in randul oilor cetatenilor. Din punctul meu de vedere, cea mai buna solutie este educatia temeinica data de parinti, in spirit sceptic si critic. E foarte putin probabil ca ai mei sa scrie lucrari elogiatoare despre schizofreni antici care se sfatuiau cu prietenii lor divini, pentru ca le voi explica devreme ca cei din urma sunt si vor ramane doar rodul imaginatiei umane ????

  6. ateu
    26 octombrie 2011

    Aveti dreptate, d-le Alex. As mai adauga un lucru extrem de nociv ideologiilor multiculturaliste: logica – sau mai exact – reducerea la absurd.

    De exemplu, am observat pe paginile unor publicatii de stanga ca apar tot mai multi atei (tot de stanga) care incep sa condamne vehement sharia si islamul. Practic, multiculturalistii sunt pusi in postura de alege: sau cu gayii si ateii, sau cu islamistii.

    Desi detest ateismul de stanga propovaduit de Richard Dawkins, de exemplu, trebuie sa constat faptul ca ei sunt mai greu de ignorat de multiculturalisti. Noi, cei dinspre dreapta, putem fi catalogati drept nazisti sau bigoti,dar e mai greu cand un progresist ateu sau un comunist incepe sa explice cum islamul este incompatibil cu drepturile homosexualilor, de exemplu. Trebuie sa facem in asa fel incat sa manipulam factiunile stangii pentru a a se critica reciproc, sprijinind orice element care pune in pericol validitatea logica a stangii. Trebuie ca stanga sa para oamenilor un amalgam al absurdului, ceea ce si este de fapt.

  7. Pataphyl
    26 octombrie 2011

    @Alex Nicolin

    E o frază aici cu a cărei ambiguitate (care mi se pare voită) nu pot fi nicicum de acord. De altfel mereu vigilentul @ateu a și sărit cu hiritiseli precoce, atroce, cerînd reciproce.

    E foarte putin probabil ca ai mei sa scrie lucrari elogiatoare despre schizofreni antici care se sfatuiau cu prietenii lor divini, pentru ca le voi explica devreme ca cei din urma sunt si vor ramane doar rodul imaginatiei umane.

    Dacă tu îți „justifici” ateismul în felul ăsta, aș fi curios cum vei explica „devreme” „schizofrenilor” (ce nu te merită) despre cei ce rămîn robii imaginației altcuiva decît notabila ta persoană. Căci „ambiguitatea” de care vorbeam păcătuiește exact prin lipsa nominalizării: îmi pare clar că te referi la adepții pedofilului Mohamed, dar eu personal văd în acei „antici care se sfatuiau cu prietenii lor divini” o cu totul altă alcătuire istorică, de fapt baza faptică a conservatorismului care mă animă pînă la identificare. Ambiguitățile nu-s de folos în asemenea situații, prietene, de fapt sînt de folos altora, nu nouă! Căci spui:

    In astfel de conditii, odata ce infecteaza elitele, orice ideologie poate “construi consensul” in randul oilor cetatenilor.

    Sătul de „ideologii” și de „izme” (cu odor de-mentă) mă opresc, mă așez și-ntreb următoarele:
    – tradiția este ideologie?
    – familia este ideologie?
    – dacă da, cum se face c-au construit consensul oilor turmei? Dacă nu, de ce?
    (în rugăciunile pe care le-am recunoscut cînd, mic copil de turmă, începeam a deschide ochii, erau și cuvintele „turmă” și păstor”, au trecut aproape 63 de ani și încă nu-s sătul de ele; mai departe am făcut ce-am făcut cum am vrut, dar nu știu cum s-a făcut că mereu știam deja ce-i „bine”).

    Pentru @ateu: E ceva vreme de cînd îți citesc „psoluțiile nocturne”. Ți-am remarcat ideile de eradicare fizică a celor nedoriți de tine și/sau alții ca tine. Evident; nu ești original, caporalul Adolf ți-e antemergător. Presupunînd că pretind că-ți înțeleg impulsurile, nu m-am lămurit cam cîte procente din populația planetei reprezinți! „Științific” vorbind, mi-ar face bine să știu cam cîți „degrabă vărsătorii de napalm” pe cap de pămîntean ar putea exista. Lăsînd gargarele la o parte, afirmația următoare te descalifică definitiv. Ca troll:

    Noi, cei dinspre dreapta, putem fi catalogati drept nazisti sau bigoti,dar e mai greu cand un progresist ateu sau un comunist incepe sa explice cum islamul este incompatibil cu drepturile homosexualilor, de exemplu. Trebuie sa facem in asa fel incat sa manipulam factiunile stangii…

    Din punctul meu de vedere ți-am pus cruce. Încîrligată.

    Pentru mine, un bric e un bric, un ibric e un ibric, iar un limbric e un… – ghici ce-i un limbric?

  8. Alex Nicolin
    26 octombrie 2011

    @pataphyl#7

    Ma refeream preponderent la islam, pentru ca Muhammad poate fi catalogat fara probleme in randul omenilor cu astfel de probleme pshihice. O lectura sumara, dar cu spirit critic a Quranului il poate convinge pe cititor. Nu vreau sa fac pe nimeni „robul imaginatiei mele” sau a altcuiva, ci sa imunizez contra unei astfel de tenatatii, dezvoltand spiritul critic, care duce la acceptarea unor idei doar pe baza unor dovezi clare, si a unui rationament logic corect. Spre deosebire majoritatea ateilor, care sunt cu precadere antireligiosi, in schimb inghit pe nerasuflate orice alta credinta complet ilogica (marxism, fascism), eu sunt si am fost si raman un sceptic. Exact acesta este spiritul in care imi voi educa si copii. Nici mai mult, nici mai putin. A fi „oaie” inseamna pur si simplu a accepta sa fii condus de altii, precum oile, fara a-ti pune intrebari, atitudine care este prielnica colectivismului si despotismului.

    Cat despre crestinism in general, si despre cel ortodox in special, cu privire strict la sistemul moral propus de acesta, cred ca este unul in mare parte compatibil cu libertatile individuale, si cu convietuirea pasnica in societate, si deci valid din punctul meu de vedere. Dealtfel, exista o scoala de gandire cu care am contacte destul de intense, care sustine o legatura puternica intre morala crestina si ideea de libertate. Din punctul meu de vedere, dovezile stiintifice infirma procesele si evenimentele descrise in Biblie (creatie vs. evolutie), sau pur si simplu nu le confirma (revelatia, invierea). Cu toate astea, chiar daca ca sistemul moral crestin este un construct logic uman, fara o legatura dovedibila cu revelatia divina, nu ii stirbeste cu nimic meritele in ochii mei. Din acest punct de vedere, conservatorismul, facand referire strict la aspectul sau dominant anglo-saxon, este o ideologie in mare parte pozitiva, in primul rand pentru ca isi trage seva din morala crestina, si din ideile liberalismului clasic timpuriu, neintinat de idei socialiste. Bineinteles, conservatorismul islamic, nu are absolut nicio valoare, nefiind altceva decat o dorinta de reintoarcere in secolul VII, retrograda, si intr-un conflict profund cu ideea de libertate. A-l accepta ca pe o ideologie valida e pur si simplu o dovada de spirit cirtic, si chiar de instinct de conservare.

    Nu consider nici traditia, si nici ideea de familie ca fiind „ideologii” pentru ca ambele sunt intrinseci naturii umane. A incerca sa le suprimi e pur si simplu ilogic. Asa cum nu poti sterge pur si simplu cu buretele memoria indivizilor si inregistrarile istorice ale unei colectivitati umane (desi comunistii au incercat din greu sa faca asta, pentru a edifica „omul nou”), la fel de lipsit de sens este sa incerci sa demolezi ideea de familie, care isi are originile inca in preistorie, si indeplineste un rol estential – producerea si dezvoltarea urmasilor intr-un mediu optim. Asta nu inseamna ca indivizii trebuie sa accepte pe nemestecate traditia, ca un dat, ci trebuie sa cerceteze, sa isi puna intrebari, si, daca o considera necesar, sa se rupa de preceptele care nu isi mai gasesc nicio justificare logica. Astfel a fost dintotdeauna.

  9. Corneliu
    26 octombrie 2011

    Inca ceva.
    Ma gandesc la un aspect si mai nelinistitor. Autoritatile engleze, in numele multicacculturalismului incearca sa le faca cica (in araba yaani) familiare copiilor valorile culturale ale celorlalti care traiesc printre ei, ca sa nu fie straini de ele.
    Foarte frumos si candid, yaani.
    Dar aici apare poanta: copiii englezi sunt azi foarte departe de propria lor religie si chiar cultura. Sunt areligiosi si aculturali. N-au cum sa opuna valorile propriei religii si culturi. Si dintr-o data li se introduce in cap cu insistenta si autoritate o alta cultura, de fapt singura introdusa cu o asemenea insistenta. Si ce pot intelege baieteii si fetitele? Ca acestea sunt lucrurile cele mai importante pe care trebuie sa le stie.
    Toate „with the appointment of Her Majesty, the Queen…”
    Parinti dezorientati, copii misionarizati, ce poate fi mai bine pentru viitorul Marelui Califat de Windsor?
    Inshalla…

  10. Alex Nicolin
    26 octombrie 2011

    O carte care spune multe despre secularizarea fortata a societatii britanice si efectele ei:
    http://www.amazon.com/Rage-Aga…..0310320313
    Mie personal mi-a placut, si sunt de acord cu mare parte din constatarile facute de autor. Deosebit de interesant este capitolul despre experienta sa de corespondent strain in URSS, unde a simtit pe viu efectele ideologiei pe care o propovaduia in tinerete impreuna cu mult mai celebrul sau frate. Lui i-a venit intre timp mintea la cap, iar celalat s-a facut neocon*, un traseu parcurs de altfel si de multi alti stangisti.

    *ideologie aparent conservatoare, in fapt doar o reincarnare a trotskismului in haine noi

  11. bogdan calehari
    26 octombrie 2011

    Finlanda a introdus si ea, de anul acesta, in toate scolile publice, manuale despre religia musulmana si traditiile islamice. ” Tinerele generatii trebuie sa inteleaga mai bine Islamul si sa lupte astfel contra prejudecatilor ce „sapa” comunitatea musulmana din Europa.”
    Cum s-a dovedit ca Islamul nu poate fi modernizat, atunci sa islamizam modernitatea!

  12. bogdan calehari
    26 octombrie 2011

    Ingrozitor si incredibil ! Ceva la fel de zguduitor ca Fenomenul Pitesti!

    http://www.bivouac-id.com/bill…..allemande/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce ai mai putea citi
ro_RORomanian