Să ne ridicăm pe noi culmi de cultulă

Dan Alexe. Meșter în judecăți adânci. Intelect de anvergură europeană atestat de masterate în antropologie și misticism islamic, la Școala de Studii Avansate în Științe Sociale din Paris. Campion belgian la proba de înot în bazinul de istorie, cultulă și civilizație.

papagal-alexe

33 de gânduri despre “Să ne ridicăm pe noi culmi de cultulă

  1. Letitia Campan Dan Alexe, ce intelegi prin PROGRES?

    Dan Alexe Faptul ca Letitia Campan converseaza cu mine pe FB in loc sa crească noua plozi.

    Letitia Campan sunt fericita ca Mama mea nu a beneficiat de asemenea progres, intrucat acum nu as mai putea conversa cu Dvs

  2. A raspuns Alexe. 😆 Cum incearca el, saracu’, sa arunce in derizoriu crestinismul. Tot progresul lumii a aparut prin opozitia la crestinism. Uite, dom’le, ca aveau dreptate comunistii!

    amh> Nu este inteligent si nici nu are caracter.

  3. Cum iti suna, Emil? 😀

    De unde ni se aminteste acest detaliu: ideologia ortodoxa nu cunoaste compasiunea.

    Nici unul din sfintii pur ortodocsi nu a facut mare lucru pentru saraci. Ceea ce ti se prezinta cu admiratie sint fie niste yoghini vanitosi care traiau caznindu-se in virf de stalpi (Simion Stilitul, etc.), fie niste invatatori ai supuseniei si ai rabdarii patimilor lipsiti de um or si compasiune. St. Martin, cel care isi taie mantaua in doua pentru a da jumatate unuia care murea de frig nu i-a impresionat pe ortodocși.

    Asta transpare si in limba: in românã, compasiune e un frantuzism recent. Cuvintul -si notiunea insasi- sint, la fel, imposibil de tradus in limbile slavilor ortodocsi, altfel decit ca un calc recent, precum сострадание în rusã, (со-страдание = com-passio) care de fapt nu inseamna acelasi lucru.

    La ortodocsi, nimic comparabil cu compasiunea bisericii occidentale, sau cu obligativitatea religioasa a zakatului, datul pentru saraci la musulmani, care poseda, in toate limbile lor, echivalentul exact al compasiunii: رهم (rahm) la arabi; دلسوزی la persani (dil-sozí, care pe deasupra inseamna literalmente: a-ti arde inima dupa cineva).

    Dom’le, cata mila e la musulmani! E limpede ca realitatea nu conteaza. 😀

    spitalele-mânăstiri ortodoxe Colțea (cel mai vechi din Țara Românească), Sfântul Spiridon din Iași (cel mai vechi și cel mai mare din Moldova), ori Spitalul orasenesc Sfantul Dimitrie din Neamt, infiintat de marea manastire a Neamtului.

    Ortodocsii n-au facut de nici unele. In schimb, Alexe le stie pe toate: e lingvist, teolog, istoric, comisar, zeu. E atat de cool ca in curand il vor chema la MTV sa tina prelegeri cool-istilor.

  4. Vorba lui Olavo de Carvalho, „ignoranța e argumentul suprem!”
    Dacă Alexe habar n-are de mari porțiuni din realitate, atunci ele nu există, și gata.

    Pentru unul ca Alexe, adevărații sfinți sunt iluminiștii voltairieni. Meritul lor de bază e că nu și-au bătut părinții. Faptul că și-au omorât în masă compatrioții la Revoluția Franceză, vrednică precursoare a bolșevismului și nazismului, nu se pune, dat fiind meritul susmenționat, care e așa de mare.
    În schimb, tot cf. judecății lui Alexe, creștinismul românesc degeaba a dat pomană săracilor, degeaba a făcut școli și bolnițe și i-a ajutat pe orfani și pe văduve, degeaba a învățat pe oameni să fie buni și miloși, să-și iubească aproapele. Nu se pune. Fiindcă nu au folosit termenii corecți: „compasiune”, „protecție socială”, „toleranță”, „incluziune”, „diversitate”.
    Pentru această abatere, de la înălțimea autorității lui de judecător al istoriei, Alexe le taie creștinilor ultimii 2000 ani din vechimea în muncă .

  5. Iluministii despre care a scris Erik von Kuehnelt-Leddihn.

    În Arras – unde liderul iacobin Lebon urmărea ghilotinările în masă de la balcon, alături de draga sa soție – cadavrele decapitate de bărbați şi femei erau dezbrăcate și legate împreună în poziţii obscene, în aşa numitele Batteries Nationales, de către nebuni scăpaţi parcă din cele 120 nopți ale Sodomei de Sade. Practici similare au avut loc în Noyades în Loire unde bărbați și femei erau legaţi împreună goi și apoi erau aruncaţi, încă în viață, în rîu în cadrul unor aşa numite “nunţi republicane”. Cînd mulțimea nu putea găsi suficienţi bărbaţi și femei, organizau “legarea nodului” în stil homosexual. Carrier, care a sfîrşit prin a-şi pierde el însuşi capul, era regizorul acestor spectacole. El numea aceste atrocități “Le Flambeau de la philosophie”, o expresie preluată de la Marchizul de Sade. Fireşte, principalele victime ale acestor atrocități comise de bărbați erau femeile (precum și copiii acestora, de multe ori uciși în fața ochilor lor). Misoginismul sadic al Revoluției a atins proporții de necrezut.

    Istoria atrocităților comise de iacobini în orașele girondine nu a fost încă spusă pîna la capăt. Majoritatea amănuntelor care se cunosc privesc pandemoniul din Vendeea și din regiunile învecinate. Aici republicanii (precum și curajoşii lor colaboratori girondini) au planificat nimic mai puțin decît exterminarea completă a populației, chiar dacă această operaţiune implica şi nimicirea “patrioților” și a familiilor acestora – nu era momentul să se împiedice în astfel de mofturi. O întreagă “regiune trădătoare”, împreună cu locuitorii săi, trebuia să fie rasă de pe fața pămîntului. Vorbim aici nu despre tipul de genocid practicat de către socialiștii internaţionalişti ruşi sau de național-socialiștii germani; vorbim despre satisfacerea unor pofte sexuale denaturate, întreprinsă cu o minuțiozitate diabolică. Saint-Just a declarat (pe 10/X 1793) că nu doar trădătorii, ci şi indiferenţii trebuie să fie exterminați. Danton spunea că aristocrații și preoții erau vinovați pentru că ameninţau viitorul prin însăși existența lor, iar Robespierre voia “o Justiție rapidă, strictă și de neclintit ca rezultat al virtuții și coerenței principiilor democratice.” Toate acestea s-au concentrat în Vendeea, al cărui nume a fost oficial schimbat în “Vengée” (joc de cuvinte, Vendée – Vengée, n.t.), adică “răzbunat.”

  6. Antologic: ” le taie creștinilor ultimii 2000 ani din vechimea în muncă .”

  7. cu supusenie imi permit sa-i recomand acad. dr. ing. lingvist Dan Alexe ca, pe linga nobilul zakat si preacinstita compasiune, sa-si ia un ragaz sa se aplece si asupra mai umilului milostenie; sa afle ca, pe linga wikipedia si coran, lucruri interesante se afla scrise si in mai putin celebra „vietile sfintilor”; cum ar povestea Sf Filaret cel Milostiv sau a Sf Pantelimon, Doctorul fara Plata, sau a Sf Ioan cel Milostiv sau … (daca e si bucurestean, cu atit mai mult i-ar folosi sa stie rostul unor astfel de nume); sau sa afle citind povestile kafirilor romani ce motiv ascuns or fi avut Dumnezeu si Sampetru de apareau mereu ca doi bieti unchiasi saraci, flaminzi, istoviti de drum sau vaitindu-se de frig; sau care e tilcul zisei din poveste: „mila, ce ai avut pentru saraci, te-a mintuit”

  8. si daca tot veni vorba de lecturi cu tilc, iata ca acad. dr. ing. lingvist Dan Alexe are in felul sau dreptate; kafirilor ortodocsi, fie ei si feti-frumosi si proprietari de imparatie, justitia sociala nu le aduce vreo implinire sufleteasca, nu le ofera nici macar motiv suficient sa vina pe lume; in imbicseala lor, nu au vazut lumina materialismului stiintific

    Luând împăratul și împărăteasa leacurile, s-au întors veseli la palat și peste câteva zile împărăteasa s-a simțit însărcinată. Toată împărăția și toată curtea și toți slujitorii s-au veselit de această întâmplare.

    Mai-nainte de a veni ceasul nașterii, copilul se puse pe un plâns, de n-a putut nici un vraci să-l împace. Atunci împăratul a început să-i făgăduiască toate bunurile din lume, dar nici așa n-a fost cu putință să-l facă să tacă.

    – Taci, dragul tatei, zice împăratul, că ți-oi da împărăția cutare sau cutare; taci, fiule, că ți-oi da soție pe cutare sau cutare fată de împărat, și alte multe d-alde astea; în sfârșit, dacă văzu și văzu că nu tace, îi mai zise: taci, fătul meu, că ți-oi da Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte.

    Atunci, copilul tăcu și se născu;

  9. Liviu, crezi ca Dan Alexe are timp de pierdut cu scrierile unor ortodocsi? N-are, domnule, el tre’ sa lupte cu gatitul lui Thatcher.

    Gătitul umanizează o femeie politică. Gătitul si băutul divulgat al liderului ii face pe cetățeni sa accepte lungi războaie si privațiuni si beatificarea ulterioară a liderului sau Timonierei… dar Thatcher nu a făcut niciodată măcar o omletă…

    P.S. Asta e de la Liviu: niste fani.

  10. Cineva ii raspunde foarte misto: „sa agiti steagul cu secera si ciocanul e dovada de retard mintal” 🙂 E elegant omu’, poate in State esti retard mintal, n-ai mai vazut, esti hipster, ignorant, utopic, ok ai impresia ca e minunat.
    In Romania insa esti de-a dreptul bou: stim foarte bine unde ne-a dus comunismul – la coada Europei.

  11. Vad ca prietenul Dan Alexe are in continuare nelamuriri cu privire la mana invizibila. Il inteleg. Si pe el si pe cei cu care impartaseste acesta nelamurire teoretic-existentiala pe pagina sa de facebook.

    Pe de o parte sunt astia cu teoria formarii pretului pe piata, microeconomie, teoria echilibrului general, partial. Pe de alta parte sunt cei ca ei care au asa, o intelegere intuitiv-corecta a preturilor. A ceea ce e un pret just si ce nu e. Simt. Intuiesc.

    Va dati seamce greu e sa fii ca ei?! Sa stii pretul just, pretul corect la toate? Ce chin. Sa vezi nenorocirea asta de capitalism si economie de piata cum distorsioneaza tot?!

    Branza, lapte, mobile, ultilaje, tractoare, vapoare, fier beton, chilotii, maieuri, sutiene, rosii, salarii, dobanzi, suruburi, casetofoane, salam, apartamente etc etc. etc. Tot. Sa stii cat face in mod real si care e diferenta pe care explatatorul capitalist o ia! Groaznic de frustrant. Te uiti in jur, doar devieri de la pretul just si nedreptate. Te doare creierul, stomacul…

    Ia nomencaltorul produselor neferoase. Tot. La toate oamenii astia stii pretul just si deviera sa imorala indusa de piata si capitalism. Dobanda. Astia stiu fix dobanda justa. Ia nomenclatorul meseriilor. Astia stiu salariul just la tot. Absolut tot. Senzational. Dar frustrant si dureros pentru ei. Sa vada atata nedreptate.

    Cum reusesc? Nu stiu. Ca e clar dupa comentarii ca nu sunt toti ca Ceausescu. Ala avea un supercreier. Intra la Ferometal, vedea o saiba, spunea imediat pretul corect. Ca avea creierul ala mare care rezolva cele cateva sute de mii de ecuatii necesare determinarii solutiei de alocare simultan si ii dadea si cu virgula.

    Dar nu e cazul cu amicii nostri. La ei vine, banuiesc eu, mai mult din suflet. E, asa, o gandire mai mult sufletista. Inteleg mai calitativ pretul just. Nu au cuvinte pentru el, nici cifre. Dar au imagini. Multe imagini care trec prin minte si iti dau o concluzie general-teoretica ferma: “ Mana invizibila , microeconomia, teoria echilibrului general, teoria echilibrului partial: vax. Incorecte. Ce incorecte? Bataie de joc!”.

    Asa sunt unii oamnei daruiti de la natura. Pentru noi ceilalti insa, care ne bazam pe capacitate mentale si sufletesi normale, modeste, ramane insa sa ne consolam cu teoria echilibrului si metafora mainii invizibile.

    Via Paul Dragos Aligica

    „Ron Todd made the point with deadly accuracy just a couple of months ago when he asked: ‘what do you say to a docker who earns 243400 a week, owns his house, a new car, a microwave and a video, as well as a small place near Marbella?’ ‘You do not say,’ said Ron, ‘let me take you out of your misery, brother.’ (Laughter and applause)

    I could not see for the life of me how it could be that the neighbours’ cars that were starting to appear in the street, the wall-to-wall carpeting, the washing machines, the televisions and the first foreign holidays to which the working class were getting access, could somehow be a disadvantage – how could it be anything but a very good thing for the people like my family who had never known anything like that before?”

    „I knew that that improvement did not have much to do with Harold Macmillan. I knew where it had come from: people doing lots of very hard work, working overtime, so that they were able to get these things. I could not see either, how those advances were contradictory to the socialism which I believed, and still believe, is about ordinary people getting on: ordinary people having a better life, ordinary people being able to consume more and choose more, and gain greater comfort and opportunity and security. I could not see how socialism was in collision with that. But I was perplexed.

    Alexe a ramas perplex si acum, dupa 20 de ani, inca nu si-a revenit..

  12. Dane, partea buna a progresismului e aceea ca nu necesita minte, cunostinte sau caracter. Progresismul poate fi adoptat de oricine – oricand. Este atat de maleabil, incat poate fi primit cu bratele deschise chiar si de cetatenii unor tari care au suferit intens sub teroarea comunista. Conteaza prea putin la ce a dus comunismul. Era „egalitar” si, teoretic, deschis claselor sociale napastuite de soarta. Gropile comune palesc in comparatie cu aceste idealuri „nobile”.

  13. To’ar’su Alexe strikes again.

    Cu toate astea, teoria cu femeile care ar fi mai inclinate spre stanga nu sta in picioare. Ea nu explica, de pilda, cum a putut sa apara o creatura ca Margareth Thatcher… sau poate ca nu trebuie sa o calificam pe aceasta fondatoare a neoliberalismului drept femeie… asa cum gruzinii din trecut, uitandu-se la barbatoasa lor regina Tamara, ii spuneau de fapt : regele Tamara !…

    Jos Thatcher!

    Dar… hai cu Islamul, neamule!

    Tehnicile extazului cu stângistul Dan Alexe și antisemitul Claude Karnoouh

    Cum se pătrunde in intimitatea sacrului? Care sînt tehnicile afective si retorice ce mijlocesc acceptarea observatorului/cineastului/antropologului într-o ceremonie de transă colectivă? Cum poate aceasta fi filmată pentru a-i prinde esența, funcționarea și rolul social?

    O seară-dezbatere însoțită de exemple de ceremonii filmate de Dan Alexe.

    Cu participarea lui Sorin Antohi, Claude Karnoouh și Dan Alexe .

  14. „Invatatorul” (tare, vlad!) Dan Alexe e politolog, economist, istoric, sociolog, antropolog, filosof, teolog, chiar si producator de film si lingvist. E expert in toate, are opinii clare despre tot, da verdicte si sentinte taioase. Mie imi aduce de un adolescent dupa ce a terminat a treia carte citita in viata lui si are impresia ca a inteles lumea in totalitate.

    Invatatorul Dan Alexe a depasit clivajul „dambovitean” stanga-dreapta si arde etapele prin apropierea de extrema „stanga-dreapta”. Un nas mult prea fin, ii pute Thatcher („o creatura”), de Reagan, capitalismul, crestinismul, dar nu e deloc deranjat de damful emanat de un turnator la seucritate (Sorin Antohi) si de un fascisto-comunistul si negationist al Holocaustului (la propriu, “Despre camerele de gazare sînt convins că nu au existat în mod efectiv; o serie de adevăruri ale istoriei oficiale vor sfîrși prin a fi revizuite”), Cluade Karnoouh.

    Este de-a dreptul scarbit si revoltat de existenta lui Theatcher, Reagan, Churchill, scarbit si revoltat de crestinismul pe care il intelege si il descrie in termeni de desen animat horror, scarbit si revoltat de ideea ca exista niste unii care ar putea sustine ca in istoria civilizatiei, crestinismul ar fi putut juca un rol central, adica un alt rol decat cel de incendiator de vrajitoare, scarbit de ideea ca al doilea amendament al constitutiei americane (unul dintre cele mai intelepte si profunde texte produse de civilizatia noastra -da, a noastra!) ar putea fi sustinut de un om rational si nu doar de un maniaco-depresiv cu tendinte criminale, „comunismul e excesiv in utopismul sau la fel ca liberalismul”(+ 100 de milioane de morti) si pot continua, dar nu vreau sa va tin.

    Nasul sensibil al lui Dan Alexe se tramba in dezgust in fata acestor lucruri, dar narile i se deschid larg si poate trage respiratii adanci in prezenta unui turnator la securitate si a unui personaj cu legaturi stranse cu Noua Dreapta (fascista) din Franta, Italia etc, stanga comunista franceza, dar si romana (criticatac), antisemit, conspirationist etc –> http://inliniedreapta.net/clau.....a-dreapta/

    despre ce e vorba –> http://inliniedreapta.net/inse.....ment-85105

    p.s. Cu toate ca „Invatatorul” spune si repeta ca stanga si dreapta nu exista, cu toate ca argumentele lui vin aproape exclusiv dintr-o corectitudine politica extrem de rudimentara si o stanga primitiva, este perceput de multi ca fiind „de dreapta”, apropo de intelegere provinciala. Cu toate ca este apropiat de extrema stanga (dianei4, locul de intalnire al MilitieiSPirituale, criticatac,tineriimaniosi… ) si noua dreapta (Horatiu Serb), Dan Alexe e cel care scria despre ILD: „Iti dai seama si câta democrație ar aplica băieții ăștia daca ar lucra la interne…” (in aplauzele „dreptacilor”) . Gata, v-am plictisit destul, ma duc la somn.

  15. Tehnicile extazului in islam
    “It is cheaper to buy a living human being. You get a lot of costly parts from it and it is more powerful because the efficacy of the charm or concoction you prepare with life parts cannot be compared with the ones you prepare with dead ones,” the scholar said remorselessly.

    He further confessed: “For instance, the full human being will give you blood when you kill him; the same body will give you hairs from private parts, head and some beards or mustache. You can also cut out private parts. Each part of human being is useful. Even the meat, intestines, liver, heart, eyes, lips and tongues can be used for pepper soup. If you buy a full human being for N30, 000 or N40, 000 and cut it, you can end up getting N100, 000 or more because you get more than ten parts that can yield good money.”

    Akewadola added that any human part, when eaten with wine or beer, is sweet and has healing powers.

    – See more at: http://www.thegatewaypundit.co.....ody-parts/

  16. Deci e nu e din viitor. 😀 Eh, lasa, important e ca tehnicile extazului il fascineaza pe Alexe. El sa fie fericit, cu Karnoouh cu tot si alti comunisti.

  17. „Invatatorul” Dan Alexe nu se sfieste, e politolog, economist, istoric, sociolog, antropolog, filosof, teolog, chiar si producator de film si lingvist. E expert in toate, are opinii clare despre tot, da verdicte si sentinte taioase. Mie imi aduce aminte de un adolescent dupa ce a terminat de citit a treia carte din viata lui si are impresia ca a inteles lumea in totalitate.

    Invatatorul Dan Alexe spune ca a depasit clivajul „dambovitean” stanga-dreapta, iar acum arde etapele prin apropierea de extrema „stanga-dreapta”. Un nas mult prea fin, ii pute Thatcher („o creatura”), de Reagan, capitalismul, crestinismul, dar nu e deloc deranjat de damful emanat de un turnator la seucritate (Sorin Antohi) si de un fascisto-comunist si negationist al Holocaustului (la propriu, “Despre camerele de gazare sînt convins că nu au existat în mod efectiv; o serie de adevăruri ale istoriei oficiale vor sfîrși prin a fi revizuite”), Cluade Karnoouh.

    Este de-a dreptul scarbit si revoltat de existenta lui Theatcher, Reagan, Churchill, scarbit si revoltat de crestinismul pe care il intelege si il descrie in termeni de desen animat horror, scarbit si revoltat de ideea ca exista niste unii care ar putea sustine ca in istoria civilizatiei, crestinismul ar fi putut juca un rol central, adica un alt rol decat cel de incendiator de vrajitoare, scarbit de ideea ca al doilea amendament al constitutiei americane (unul dintre cele mai intelepte si profunde texte produse de civilizatia noastra -da, a noastra!) ar putea fi sustinut de un om rational si nu doar de un maniaco-depresiv cu tendinte criminale, „comunismul e excesiv in utopismul sau la fel ca liberalismul”( „la fel de excesiv” + 100 de milioane de morti, un detaliu irelevant pentru „Invatator”) si pot continua, dar nu vreau sa va tin.

    Nasul sensibil al lui Dan Alexe se tramba in dezgust in fata acestor lucruri, dar narile i se deschid larg si poate trage respiratii adanci in prezenta unui turnator la securitate si a unui personaj cu legaturi stranse cu Noua Dreapta (fascista) din Franta, Italia etc, stanga comunista franceza, dar si romana (criticatac), antisemit, conspirationist etc –> http://inliniedreapta.net/clau.....a-dreapta/

    despre ce e vorba –> http://inliniedreapta.net/inse.....ment-85105

    p.s. Cu toate ca „Invatatorul” spune si repeta ca stanga si dreapta nu exista, cu toate ca argumentele lui vin aproape exclusiv dintr-o corectitudine politica extrem de rudimentara, este perceput de multi ca fiind „de dreapta”, apropo de intelegere damboviteana a lucrurilor. Cu toate ca este apropiat de extrema stanga (dianei4, locul de intalnire al militieispirituale, criticatac,tineriimaniosi… ) si noua dreapta (Horatiu Serb), Dan Alexe e cel care scria despre ILD: „Iti dai seama si câta democrație ar aplica băieții ăștia daca ar lucra la interne…” (in aplauzele „dreptacilor”) . Gata, v-am si m-am plictisit.
    https://www.facebook.com/costin.andries/posts/170286406482855

  18. L-am urmarit de cateva ori pe acest domn, Dan Alexe. Si pot sa spun ca simplu cititor ca nu-mi place. Dincolo de argumente care pot fi mai mult sau mai putin valabile, ma respinge specia de intelectual din care face parte. Este acea specie care manifesta exclusiv vocatia distrugerii, a distrugerii prin bascalie, prin luat la misto, prin aroganta. Nu am nimic cu scepticul chinuit de intrebari dar nu pot admira scepticul fara intrebari. Ori Dan Alexe imi pare a fi din ultima categorie.

    Cu referire la remarcile sale privitoare la crestinism vs iluminism cred ca aici ar trebui sa mai ,,sape” un pic. El si altii care au vocatia ,,datului peste bot”. Mai intai ca iluminismul secolului al XVIII-lea nu a fost chiar peste tot o ruptura transanta de crestinism. Asta se poate vedea si din numarul insemnat de oameni ai Bisericii care au contribuit in final la declansarea Revolutiei franceze. Revolutie care n-a fost nici ea potrivnica invataturii crestine in totalitate.

    Apoi daca Iluminismul a insemnat ridicarea Europei, deosebirea acestei parti a lumii fata de celelalte ar fi trebuit ca situatia pe continentul nostru crestin pe la 1700 sa zicem, sa fi fost identica cu cea prezenta in Asia, Africa, America si de ce nu ? chiar Australia. Si totusi … inainte de Iluminism Europa l-a dat pe Newton, Halley, Decartes, Galilei (pregatit de iezuiti si aparat de acestia in timpul celebrului proces, aparare de care multi habar n-au sau se fac ca uita), Copernic (om al Bisericii), Kepler, Huyghens, Da Vinci, Michelangelo, Rembrandt, Shakespeare, Dante, Moliere, etc. etc. etc., avea in functiune de sute de ani universitati la Bologna, Salamanca, Oxford, Cambridge, Paris,Praga, Viena, etc. etc. etc., avea deja fondate Academii in Padova, Londra, Paris, avea inceputa de mult ,,revolutia industriala” (ideea generala ca aceasta a inceput in secolul al XVIII-lea e fortata) s.a. Si totusi, in acceptiunea domnului Dan Alexe aceste reallizari se regasesc si la papuasii din Noua Guinee si la hotentotii din sudul Africii si la eschimosii din Groenlanda. Noroc cu Iluminismul …

    In alta ordine de idei poate ii reamintim si faptul ca in Constitutia S.U.A. , simbolul celei mai prestigioase democratii din lume, de unde s-au ,,adapat” mai toti cei care doreau avans juridic in secolele XIX si XX incepe cu … Dumnezeu.

    Pot reveni, a propos de ,,iluminismul propovaduitor al ateismului” cu cateva citate din Spiritul Legilor de Montesquieu sa vedem cum sta treba si pe acest taram.

    Dar sa nu ne ambalam. Sa sedem frumusel la o masa si asa cum ne invata domnul Dan Alexe in imaginea de ma sus, sa luam un pahar de vin rosu si sa zambim la dansul asa cum ne zambeste si dansul noua.

Lasă un comentariu

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.