FUNDATIA IOAN BARBUS

Radu Câmpeanu, 2012: Vadim Tudor e un foarte bun român, PRM este un partid de dreapta

Intr-o emisiune la Realitatea din 2012, Radu Câmpeanu, după ce a spus că sub Băsescu România trece prin cea mai neagră și mai periculoasă perioadă din istorie, ca “om de dreapta” ce se consideră, a declarat următoarele:

“PRM este un partid de dreapta condus de un foarte bun român, nu poate fi comparat cu PP-DD Imi pare rău, Vadim e un foarte bun român, e un om cultivat, citit, e un bun român…”.

Marele Român și Om de Dreapta era și un Mare Poet:

Una din Marile Pasiuni al Marelui Român erau versurile albe:
In emisiunea de la Realitatea, Radu Câmpeanu a salutat și alianța PNL-PSD (USL), formată in acea perioadă și păstorită partial de iliescu, ai cărui trimiși, minerii, găseau droguri, valută, mașini de scris și arme în sediu la peneleu.

Omul “de dreapta” Radu Câmpeanu este încă un liberal derutat:

O. Andronic: Noţiunea de liberalism a fost interpretată, nu numai de publicul larg, ci şi de personalităţi care s-au pretins liberale, ca o cale foarte simplă spre îmbogăţire fără să te intereseze ce se întâmplă cu ceilalţi. Şi cred că asta este a fost o chestiune care a grevat asupra liberalismului.

R. Câmpeanu: Sigur, poate că aveţi dreptate. In fond, omul care crează bogăţie poate se uită în primul rând la ce face el. Statul are dreptul numai aici să intervină. El trebuie să găsească o posibilitate de repartiţie, de a echilibra lucrurile şi să ştiţi că această preocupare e în toate ţările occidentale unde liberalismul trăieşte. Cine spune că în SUA nu e aşa,
greşeşte. In Franţa o să-1 găsim şi înainte cu un guvern de dreapta. In Anglia – conservatorii au făcut acelaşi lucru. In Germania – creştin-democraţii. Nu se poate guverna fără să ai grijă să faci o echilibrare, o armonie socială, nu se poate fără asta. Important este ca să creezi omului, individului posibilitatea să se dezvolte conform personalităţii şi puterii lui de creaţie.
https://ddsr.wordpress.com/2009/11/01/radu-campeanu-aripa-stinga/

PNL este un partid de centru-dreapta, nu de dreapta cum se spune prosteşte. Sigur că ideologia partidului şi concepţia noastră nu au aproape nimic comun cu concepţiile de stânga. Însă mă întreb dacă PSD la ora asta este într-adevăr un partid de stânga. Acum e vorba de interesul suprem al naţiunii române să-şi păstreze democraţia. Nu se pune chestiunea asta acum, acum trebuie să avem în minte interesul naţional, ca românii să beneficieze de democraţie
https://stiri.rol.ro/radu-campeanu-traian-basescu-nu-trebuie-sa-mai-iasa-presedinte-video-493365.html

Poate domnul Câmpeanu ar trebui să îl întrebe direct pe Vadim Tudor:

Art. 2. Partidul România Mare este un partid de centru- stînga, de orientare naţională, el se pronunţă pentru pluralism în viaţa politică şi îşi propune reaşezarea relaţiilor din societate pe principiile statului de drept, ale democraţiei constituţionale şi ale justiţiei sociale.
https://www.partidulromaniamare.ro/statut/prm/statut-prm/statutul-partidului-romania-mare

Radu Câmpeanu nu face decît să îi întoarcă o favoare lui Vadim Tudor. Sau mai multe, ca între vechi camarazi:

SCUIPAŢI AICI! Primarul PNL al Sectorului 1, Andrei Chiliman, are in băncile străine 200.000.000 de dolari şi 500.000.000 de euro! Cine o să-i voteze pe liberali (ascunşi la USL) e un dobitoc sinistru!
Nu toţi sînt curaţi precum Mircea Ionescu-Quintus sau Radu Câmpeanu. Iar lumea ştie acest lucru…
https://www.ziartricolorul.ro/489/scuipa%C5%A2i-aici!-primarul-pnl-al-sectorului-1-andrei-chiliman-are-in-bancile-straine-200-000-000-de-dolari-si-500-000-000-de-euro!-cine-o-sa-i-voteze-pe-liberali-(ascunsi-la-usl)-e-un-dobitoc-sinistru!.html

Ziariştii de la Antena 1 şi locatarii din jur i s-au plîns preşedintelui PRM. Acesta a vorbit, telefonic, cu venerabilii liberali Mircea Ionescu-Quintus şi Radu Câmpeanu, să-l potolească pe zurbagiu, pînă nu face PNL-ul praf.
https://www.ziartricolorul.ro/205/primarul-andrei-chiliman-(pnl)-s-a-jurat-sa-distruga-usl-ul-chiar-inainte-de-alegeri-a-inceput-hingheriada-de-primavara-(s!).html

…cît şi pe Radu Câmpeanu, care a împlinit 90 de ani, un alt om de caracter şi de echilibru din politica românească. La Mulţi Ani celor doi demni urmaşi ai Brătienilor!
https://www.ziartricolorul.ro/132/un-om-politic-ajuns-la-virsta-lui-matusalem-la-mul%C5%A2i-ani-mircea-ionescu-quintus!.html

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

 

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Costin Andrieş

Costin Andrieş

Autor, co-fondator și redactor-șef ILD https://twitter.com/CostinAndriess

11 comentarii

  1. Liviu Crăciun
    9 aprilie 2012

    fara nici o legatura ????

    Andrei Chiliman a fost inlocuit, luni, de Eugen Nicolaescu la conducerea PNL Bucuresti.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11956261-andrei-chiliman-sustine-conferinta-presa-ora-18-00-urma-demisioneze-din-pnl.htm

  2. Costin Andrieş
    9 aprilie 2012

    din categoria “romanii au talent”, marele roman si “om de dreapta”, vadim tudor, salutind un alt mare iubitor de neam

  3. Nea
    9 aprilie 2012

    Şi culmea e că Câmpeanu are dreptate: Vadim e mult mai bun decât Câmpeanu, Crin şi alţi liberali-turnători care se învârt de 22 de ani după cum de suflă Iliescu. Vadim o ţine langa cu electoratul lui oligofren sau infantil şi nu dezamăgeşte niciodată.

  4. mariusmioc
    9 aprilie 2012

    “Ion Iliescu a făcut şi multe lucruri bune”, este o altă cugetare a domnului Radu Câmpeanu (cred că am semnalat-o la timpul respectiv şi pe “În linie dreaptă”)
    http://wp.me/pjejF-2QD

  5. John Galt
    9 aprilie 2012

    “Eu cred ca notiunea de stanga si dreapta e depasita ca si maniera de a intelege lucrurile. Este o parere personala, ca a domnului Brucan, si opera in conceptele care se exprimau in trecut cu referitor cu stanga si dreapta. Eu spre exemplu nu stiu cum sa il candidez pe Stalin: de stanga sau de dreapta? (audienta hăhăhăh – “extrema stanga”). Nu, asta nu este stanga. Este o dreapta de toata frumusetea. Ca si Ceausescu. Adica totalitarismele, indiferent de aparat, nu au nimic de a face cu stanga. In conceptiunea de stanga a secolului XIX. De aceea spun ca acesta chestiune este mai putin valabila astazi”. Iliescu prin ianuarie 90.

    Eeeii, ce sa mai vorbim atat.. ‎”pai voi ati venit aici, v-a insarcinat natiunea cu o misiune si voi vreti sa pregatiti placinta gata pentru altii care vin s-o ia de-a gata, sa ia PUTEREA, niste partide pe care inca nu le stim ce sunt si ce reprezinta?

    Asta conteaza. Atat! Ce tot stanga – dreapta..

    Sa vina capital strain?? Sa ne instraineze economia nationala?”

    Eeee!

  6. Riddick
    9 aprilie 2012

    Prin UE se propagă falsul că PRM ar fi dereapta / de extrema dreaptă.

    Partidul Socialiştilor Europeni a chemat la “boicotarea partidelor de extrema dreaptă” (inclusiv pe plan local), iar PSD (implicit şi PNL, parte a USL) încheie mereu câte-un protocol de colaborare locală cu PRM. http://euobserver.com/843/31054

    Euranet (FR): Reportaj de la procesul şefului extremei drepte române, Corneliu Vadim Tudor

    http://www.euranet.eu/fre/Programme-complet/French/Report-du-proces-du-chef-de-l-extreme-droite-roumaine-Corneliu-Vadim-Tudor

  7. mariusmioc
    9 aprilie 2012

    Problema nu e dacă Vadim Tudor e de dreapta sau stînga, ci că este un demagog şi un mincinos.
    Chiar dacă acum unele din poziţiile lui (de pildă cele referitoare la revoluţia din 1989) sînt declarate adevăruri şi de mulţi dintre cei care-l înjură pe Vadim Tudor.

  8. Donkeypapuas
    9 aprilie 2012

    Şi Câmpeanu şi Ionescu-Quintus şi-au distrus tinereţea în puşcăriile comuniste. Voi şi gaşca voastră în schimb vă distrugeţi în balele de la pupăturile pe care le daţi COMUNISTULUI Băsescu în dos.

  9. Vlad M.
    9 aprilie 2012

    Campeanu si Ionescu Quintus au fost niste mari invinsi si se vede chiar si acum. Au actionat mai mult ca oameni ai lui Iliescu.

  10. Toiu
    9 aprilie 2012

    @Donkeypapuas
    Suferintele si idealurile din tinerete trebuie confirmate si rasconfirmate. Nimeni nu este blocat in proiect (in afara de Iliescu). Unii evolueaza altii involueaza. Campeanu si Quintus sunt oameni politici care fac politica in anul 2012. Ce politica fac acesti oameni in anul de gratie 2012? Sunt de acord ca un anumit comportament al unui om politic la un moment dat il poate credibiliza si il poate potenta pe viitor. Asta pana cand acest viitor devine prezent si il poti judeca dupa comportamentul din prezent. Regula se aplica si “comunistului” Basescu. Oamenii se pot schimba si se schimba. In rau sau in bine. Nu ramaneti si dumneavoastra blocat in proiect ca si Iliescu!

  11. Vlad M.
    9 aprilie 2012

    Nu va pierdeti vremea cu donkeypapuas, domnule Toiu. Din doua motive.
    1. Omul este irecuperabil. E antisemit pro-iranian, turbat anti-Basescu.

    Dar distrugerle din cimititul evreiesc de pe Şoseaua Giurgiului, acelea cum pot fi calificate. Vă informez, domnule Vlad M, că acelea au fost organizate chiar de “anticomunistul” dumitale Traian Băsescu, prin “serviciile” care îl slujesc. Deh, memorie selectivă.

    2. I s-a retras privilegiul de a comenta si este, de cateva zeci de minute, eliberat de povara de a mai scrie comentarii pe ILD. Se afla in imposibilitatea de a va mai raspunde.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce ai mai putea citi
ro_RORomanian