FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Haznaua urii şi ignoranţei

continuare la Sistemul de operare George

George, alias Jorje the Famous. Your 15 minutes of fame are up. Ai avut suficient timp şi spaţiu la dispoziţie pentru a-ţi expune teoriile, însă perseverezi în a emite imbecilităţi şi ură, în a ignora ceea ce ţi se prezintă drept contra-argument şi a face insinuări fără acoperire.

Imbecilităţi

1. Probabil ca stii deja dar unul din scopurile principale ale celui de-al doilea razboi mondial a fost de a-i uni pe evrei.
(comentariul 45 la De ziua Israelului)
Cine? Unde? In ce scop? Nici un istoric nu susţine aşa ceva, nici măcar la nivel de ipoteză.

2. Evreii pur si simplu au fost transportati ,chiar cu ajutorul lui hitler in Palestina.
(comentariul 45 la De ziua Israelului)
Te-am interpelat şi răspunsul tău a fost:
Dovezi nu am acum despre transportul evreilor in Palestina ,auzisem de asta mai demult.

3. Si in plus de asta ,evreii sunt cei care vor sa elimine celelalte rase,sau cel putin sa le amestece ,astfel incat albii sa nu mai reprezinte o amenintare la adresa capacitatilor intelectuale cu care se lauda ei.
(comentariul 45 la De ziua Israelului)
In comentariul 47 ti-am spus ca „Israel a primit si asimilat in anii 80 si 90 in jur de 15-20 mii de evrei negri din Etiopia, descendenti ai unui trib biblic de israeliti.” Drept raspuns, te miri in comentariul 49: ” trib biblic de israeliti ” pai ar fi intr-un fel stramosii evreilor ,de ce ar avea ceva impotriva lor ? Ce ar avea împotriva lor? Sînt altă rasă. Doar tu afirmai că evreii sunt cei care vor să elimine celelalte rase. Nu eşti în stare să pricepi un contra-argument simplu. Şi evident, prezinţi zero dovezi care să-ţi justifice afirmaţia.

4. O alta chestie importanta este ca Hitler era evreu. cel putin un sfert.
(comentariul 49 la De ziua Israelului)
Deci era sigur un sfert evreu. Altă imbecilitate. Arborele genealogic al lui Hitler este un subiect controversat, însă consensul clar al istoricilor este că nu se poate afirma cu nici o certitudine faptul că Hitler ar fi avut evrei în familie, cel puţin cu două generaţii înaintea naşterii sale (părinţi şi bunici). La acest consens subscriu toţi istoricii care au cercetat extensiv nazismul şi au scris biografii amănunţite despre Hitler. E vorba despre nume de care nu ai habar, cum ar fi Werner Maser, Ian Kershaw, Ron Rosenbaum, Ben S. Swearingen, Eberhard Jaeckel, Joachim Fest, Sebastian Haffner. Există şi un consens parţial. Unii istorici (întîmplător în majoritate) consideră drept foarte puţin probabilă ipoteza unui precursor evreu al lui Hitler. O sumarizare a mitului sfertodoct la care te referi şi a refutarii lui se găseşte în aceste două surse:
Hitler Jewish? nu citi, e sursa evreiasca
Was Hitler part Jewish? site afiliat cu Chicago Reader

5. S-au facut experimente cu substanta despre care se spune ca era folosita in camerele de gazare ,abia e in stare sa-ti provoace o ameteala in doze mult mai mari decat cele care ar fi fost suportate de detinuti.
(comentariul 49 la De ziua Israelului)
Perfect. Înseamnă că nu ai nimic împotrivă să faci un astfel de experiment pe tine. Îl faci? Nu glumesc. Dacă eşti convins că omorirea prin gazare cu Zyklon B este imposibilă, rezultă că nu rişti nimic demonstrînd încă o data lumii că gazarea evreilor din Auschwitz nu este decît o miniciuna neruşinată. Însă dacă te eschivezi, sub orice pretext, înseamnă că tu eşti nerusinatul care face afirmaţii imbecile. Nu-ţi face griji, mă ocup eu de procurarea unei canistre cu Zyklon B. În ziua de azi se produce în Cehia, sub numele Uragan D2. Printr-o coincidenţă fericită, ştiu pe cineva cu rude la Praga. Dacă îi spun pentru ce îmi trebuie, rudele lui te vor ajuta cu cea mai mare plăcere.

6. In comentariul 50, Imperialistu’ spune: Asa, si detartrantul este pentru dezinfectat, aI incercat sa bei detartrant sa vezi daca treci testul?
Tu raspunzi cu:
Ce camere de gazare sunt alea unde vine ofiteru si te pune sa bei o sticluta cu otrava ?… Vad ca tu chiar incerci sa ma convingi ca nu e nimic cuidat in faptul ca substanta aia e toxica doar daca o mananci.
(comentariul 52 la De ziua Israelului)
… explica-mi si mie cum ar fi putu sa existe camere de gazare daca gazul respectiv trebuia inghitit ?
(comentariul 53 la De ziua Israelului)
Unde dai şi unde crapă. Ti-am spus in comentariul 56 şi repet. Polemizezi cu imaginaţia ta, nu cu ceea ce spune Imperialistu’. Ai dificultăţi să deosebeşti ficţiunea de realitate de la o replică la alta pe parcursul unei conversaţii.

7. Si din moment ce sunt asa zisi supravietuitori care desriu camerele de gazare ,cam da de gandit cat de veridice sunt afirmatiile lor. Exista si foarte multi care sustin ca au fost rapiti de extraterestrii ,sau ca au vazut fantome.
Am vazut in care au fost filmate acele camere si se putea observa ca nu a existat asa ceva acolo.

(comentariul 52 la De ziua Israelului)
Deja creşte frecvenţa de imbecilităţi pe centimetru pătrat. Nu sînt aşa-zişi supravieţuitori, sînt chiar supravieţuitori. De ce? Pentru că americanii şi ruşii care i-au eliberat i-au găsit în viaţă. Simplu. Dacă erau morţi, nu erau supravieţuitori. Nici măcar aşa-zişi. Alta. Faptul că supravieţuitorii au descris camerele de gazare nu infirmă veridicitatea spuselor lor. Simplul act de a descrie ceva nu spune nimic în sine despre cît de veridică este acea descriere. Poate fi veridică sau poate fi o ficţiune. Singura modalitate de a determina acest lucru este atunci cînd alţii încep să verifice datele furnizate. De exemplu, dacă tu îmi descrii cerul drept maro, eu mă uit în sus şi observ că de fapt este albastru. Aşadar, simplul fapt că supravieţuitorii au descris camerele de gazare nu confirmă şi nici nu infirmă definitiv existenţa acestora. Însă ţie ţi se pare dubios însuşi faptul că au vorbit despre experienţele lor. Afirmaţie imbecilă. Dacă tăceau, spuneai „ah, păi nimeni nu s-a plîns de nimic”. Intimplarea face că povestirile lor au fost coroborate de cele văzute la faţa locului de aliaţi, de experţii care începînd din 1945 au studiat instalaţiile din lagărele naziste de exterminare şi de istoricii care au cercetat ani de-a rîndul documentele naziste referitoare la Soluţia Finală. Tribunalul de la Nurnberg s-a bazat extensiv pe aceste mărturii, iar biblioteca Congresului american conţine suficiente dovezi atestate de ingineri şi oameni de ştiinţă ai timpului, care confirmă povestirile supravieţuitorilor. Guvernele Germaniei şi Rusiei sînt în posesia unei arhive vaste de documente naziste care au fost date publicităţii în timp şi care confirmă povestirile supravieţuitorilor. Nimic din toate acestea nu se poate afirma despre cei care se pretind răpiţi de extratereştrii. Faptul că tu compari senin farfuriile zburătoare cu supravieţuitorii lagărelor de exterminare demonstrează imbecilitatea analogiei tale.

8. E fizic imposibil sa arzi oameni in gropi -IMPOSIBIL .Banuiesc ca si oasele au fost carbonizate ,pt altfel s-ar descopri ramasite .IMPOSIBIL
(comentariul 30 la Sistemul de operare George)
Bravos George. Atunci hai să facem un experiment. După ce ieşi de sub duşul cu Zyklon B (altă imposibilitate) bagă-te într-o groapă împreună cu cîţiva voluntari optimişti ca tine şi roagă pe un trecător să-ţi dea foc. Îţi prepar eu groapa. Pe fund un strat de cărbune inferior, să zicem lignit, deasupra un strat de lemne, urmat de un sandviş alternînd între un strat de cîţiva George şi altul de lemne, pînă cînd umplem două treimi din groapă. Pereţii gropii îi sap uşor înclinaţi şi îi căptuşesc cu cărămizi sau argile întărite, care întreţin căldura la un nivel optim, fără a fi nevoie de alimentare continuă cu combustibil. Îţi sap şi un sistem de drenaj simplu care să colecteze grăsimea umană lichefiata pe care o vărs înapoi în groapă. Tot pentru eficienţa arderii. Dar nu e cazul să te sperii. E IMPOSIBIL să arzi în aşa ceva.
Nu am inventat eu procedeul. În Europa e cunoscut de pe vremea epidemiilor de ciumă bubonică. Ştiu că îţi freci palmele de bucurie. Ciumă bubonică în Europa? Altă conspiraţie evreiască.

*************************************

E tîrziu. Voi continua mîine, poate şi poimîine. Am o rugăminte pentru toţi vizitatorii. Deocamdată, fără comentarii la acest post. Daţi-mi voie să termin ce am început. George, în ce te priveşte, îţi spun simplu. Abţine-te de la orice fel de comentarii, oriunde pe blog. Dacă nu poţi să îţi ţii în frîu logorea, îţi ridic orice privilegiu de a-ţi mai da vreodată cu părerea aici. Sper să nu îmi forţezi mîna.

*************************************

A trecut o zi. Lucrurile au evoluat pe fagasul lor inevitabil si i-am blocat accesul lui George. Nu voi continua ceea ce incepusem. In lipsa lui, ar fi necinstit.

In ultimele mesaje, George intreba de ce ar fi holocaustul de acum 65 de ani mai important decit tragedia celor care mor de foame in lume an de an. Nu stiu, George. Nu mi-am pus niciodata problema in acesti termeni. Pentru mine, orice viata irosita in holocaust sau datorita foametei are aceeasi valoare. Cred ca te inseli cind iti inchipui ca exista un dublu standard al celor care se opun ferm trivializarii sau minimalizarii memoriei holocaustului. Nu vad logica unei astfel de duplicitati. Daca iti pasa de moartea in conditii barbare a unora, iti pasa de toti cei care pier in conditii barbare, chiar daca vast diferite.

Reversul este si el adevarat. Daca nu iti pasa de moartea in conditii barbare a unora, nu poti fi sincer nici cind declami ca iti pasa de moartea in alte condtii barbare a altora. Gindeste-te putin la acest aspect. Israel are printre mai avansate industrii de software, telecomunicatii, farmaceutica, aparatura medicala si biotehnologie. Dar stii in ce domeniu este expertiza lor cea mai veche si mai spectaculoasa? In agricultura. Nu exista tara in lume care sa fi reusit sa transforme la scara larga un pamint arid intr-unul spectaculos de roditor, in nu mai mult de trei decenii, intre 1948 si 1978. Experienta israeliana in cresterea de recolte industriale de legume si fructe in conditii foarte vitrege ar putea fi extrem de utila Africii, continentul cu cele mai multe victime mondiale datorita foamei. Deci ar fi logic ca ONU, de exemplu, sa faca tot posibilul sa co-intereseze Israelul in a participa la o serie de proiecte care sa amelioreze criza hranei din Africa. Modalitati de implementare ar fi din belsug, nu intru in detalii, iar israelienii ar fi foarte dispusi sa co-opereze, in conditiile unor initiative serioase si bine gindite. Insa stii ce organizeaza ONU in Africa? Cel mai mare festival mondial de ura impotriva Israelului si evreilor. Ma refer la conferinta din 2001 de la Durban, Africa de Sud. Nominal dedicata combaterii rasismului, a promovat in fapt cea mai abjecta agenda anti-semita a stingii progresiste si a coalitiei statelor musulmane din Asia si Africa de Nord. Acesta este acelasi ONU care se bate cu pumnul in piept ca ii trebuie mai multe donatii din partea tarilor membre pentru a face fata nevoilor de asistenta umanitara (inclusiv hrana) pentru crizele africane, in timp ce controale externe descopera frecvent cazuri de furt si coruptie in administrarea acelorasi fonduri.

Deci, intrebarea devine: ce credibilitate are lumea reprezentata de ONU cind pe de o parte se da retoric de ceasul mortii de grija africanilor, iar pe partea cealalta demonizeaza una din putinele tari care are atit expertiza cit si bunavointa de a ajuta la rezolvarea problemei foametei de pe acest continent? Ipocrizia e fireasca. Daca nu iti pasa de suferinta si tragedia trecuta a unora, nu iti va pasa nici de suferinta si tragedia prezenta a altora.

Acesta e lucrul la care ar trebui sa meditezi. Si la finalul acestui ultim comentariu pe care l-ai lasat pe site. L-am dezactivat initial, asa cum ti-am promis, dar il reproduc pentru aducere aminte:

Daca reusesti pana la urma sa-mi blochezi accesul lasa mesajele celeltate ,sunteti destul de nesimtiti pt asta ,macar lasti ce am scris deja.

Doar ca nu ma astept sa primesc nici un mesaj legat de ce am intrebat eu. Are mare legatura cu holocaustul si cu titiul topicului “Haznaua urii si ignorantei” asa ca va rog sa-mi raspundeti pt ca pana acum ati fost rapizi in a ma injura si in a face 3 topcuri despre mine ( de unde si numele de scena -Jorje the famous”

AL multi ani lume civilizata la multi ani Israel dar in primul rand La multi ani holocasut !!

Da?! La multi ani foamete in Africa?

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Emil Borcean

Emil Borcean

14 Comments

  1. andreanum
    18 June 2008

    ex-ce-lent. asta fiindca imi vine sa pling citindu-l pe George si sa rid in hohote la scatoalcele lui emil. Deci indecidabil, deci, cum spuneam, excelent. ????

  2. George
    18 June 2008

    Te-as ruga sa nu mai faci atatea topicuri pe acelasi subiect. Te-am intrebat ceva in vechiul topic dar ai decis sa nu raspunzi ci sa o iei de la inceput. acum ma amentiti ca nu o sa pot sa mai postez ? pai de ce ? nu am injurat pe nimeni iar spre final ,dupa ce in sfarsit ai adus cateva argumente mai solide am inceput sa-ti dau dreptate.Desi ti-am zis ca personal inca am dubii legate de amploarea lui si de motive.

    V-am rugat sa raspundeti la un link pe care l-am pus. Am pus acel link pentru ca si tu ai pus imagini cu victimele holocaustului iar altcineva a pus un documantar. Arata victime care au murit de foame si schelete umane care abia mai traiau. Nu am murit din cauza gazarii oamenii aia ci din cauza lipsei de hrana.

    Asa ca am pus un link ,6 milioane de oameni mor ANUAL din cauza lipsei de hrana. 6MILIOANE.

    http://youtube.com/watch?v=VFG…..re=related

    Toti sunteti revoltati in cauza holocaustlui si din cauza unora care neaga existenta sau amploarea lui .Desi exista si dovezi care sustin punctul lor de vedere.
    Insa nimeni nu este revoltat in cauza unor evenimente care se intampla in momentul defata, pe o scara mult mai mare. Si care pot fi oprite. Avem parte de un holocaut in fiecare an. La multi ani lume civilizata! La multi ani Israel!


    Acesta a fost ultimul tau comentariu. Ti-am suspendat privilegiul de a mai accesa acest blog.

    ADMIN

  3. emil
    18 June 2008

    Imperialistu’, nu sterge comentariul lui George. A fost ultima sa aparitie aici.

  4. emil
    18 June 2008

    Am incheiat postarea referitoare la George. Daca cineva doreste sa comenteze, e liber sa o faca.

  5. Panseluta
    18 June 2008

    Un cuvint despre „argumentul” din urma al lui George, faptul ca milioane de oameni mor in lume din lipsa de hrana… De ce, adica, sa te preocupe 6 milioane de evrei morti in Holocaust?

    E un argument pe care l-am auzit si din partea unor prieteni destepti si educati dupa 9 Septembrie, 2001, adica de ce insistenta pe 3 mii de morti in atentat cind cel putin la fel de multi mor pe autostrazile Americii de Nord in accidente de circulatie?? Cu ce e mai semnificativa moartea celor in atentat?

    Felul asta de gindire imi arata ce rau a fost tulburata judecata morala in vremurile noastre. S-au stabilit echivalente morale imposibil de sustinut de o minte lucida:
    Omuciderea planificata a civililor/nevinovatilor pe motive religioase/ideologice a devenit echivalenta uciderii din neglijenta si iresponsabilitate sau a mortii din cauza lipsurilor/ saraciei, de care Vestul ar fi eminamente responsabil, in timp ce motivele sunt in majoritate locale: guverne corupte, clima, conflicte tribale, conflicte religioase, etc., si in timp ce acelasi Vest toarna bilioane de dolari ai contribuabililor in economii insolvabile si societati fracturate, ramase, cultural in epoca superstitiilor primitive in care scapi de SIDA daca violezi o virgina si te poti trezi fara penis daca dai mina cu un strain.

    Inversiunea asta morala e cea mai mare plaga a Vestului contemporan. E peste tot, in rasturnarea responsabilitatilor mari si mici, de la incercarile curente de a pune nenorocirile a doua razboie modiale nu pe seama Germaniei si a lui Hitler, ci pe seama Marii Britanii, a Frantei si a Poloniei, si, la urma urmei, a evreilor si a Israelului, la criminalitatea devastatoare in comunitatile de negri din America care se ucid intre ei cu voluptate. Omul alb si evreii sunt mereu, etern, de vina. Cum a zis Mel Gibson cind a fost prins conducind sub influenta alcoolului, „Voi evreii sunteti la sursa tuturor nenorocirilor”, desi tocmai facuse un film despre un mare evreu, Iisus.

    George e exemplul perfect al anti-semitismului ca un fel de nevroza rezistenta la orice discurs rational si argumente cu probe de necontestat, de felul nevrozelor sexuale sublimate in obsesii ideologice/religioase asa de dragi psihanalistilor de la inceputul meseriei…

    I

  6. costin
    18 June 2008

    Emil, incerc sa inteleg de ce ai insistat atita pe schimbul de replici cu George. Pe mine atit de tare ma enervat si deprimat George ca nu vroiam decit sa nu mai vad ineptiile lui alergind libere pe aici. dar, daca as fi facut-o totusi, motivele care m-ar fi impins ar fi fost un fel de curiozitate a antropologului/sociologului care incearca cumva sa identifice mecanismele de functionare a propagarii curentelor de opinie in societatea contemporana. propagarea, in context foarte larg: antisemitismul crescind, propaganda stingista care a infectat practic toate canalele de informare, relativismul care a devenit de la sine inteles si nu mai este pus sub semnul intrebarii, pierderea reperelor; in context si mai larg: o civilizatie slabita, dezorientata si sinucigasa(suna bombastic si respingator indiferent de cite ori o aud sau o spun).
    Dar toate aceste manifestari Georgistice in care ratiunea nu conteaza, faptele nu au nici o valoare, un criteriu dupa care se aleg sursele de informare nu exista iar ideile sint formate si aruncate din orgoliu nevoii de atentie (mai pe scurt, lipsa de bun simt), si totul este profund contrar firii, toate aceste manifestari se coaguleaza in jurul unei explicatii ca a lui Yuri Bezmenov in care descrie etapa demoralizarii din subversiunea sovietica. M-a socat acuma citva ani cind l-am auzit prima oara dar in ultimul timp imi aduc aminte de ce spune foarte des. Prea des chiar.

    Tu, Francesco si toti ceilalti care scrieti si comentati aici, aveti un calm si o rigurozitate care mie imi cam lipseste. Initial, nu o fac natural, imi ia timp sa intru in stare. Eu ma revolt, ma entuziasmez, ma induiosez, ma scirbesc, ma infricosez, disper si imi vine sa scuip ca o pisica sau sa fac ca un giscan agresiv. cind scriu aici (nu f des, si am ramas si cu promisiuni de posturi neonorate inca, nu am uitat Emil), scriu pentru ca daca nu o fac simt ca explodez.
    De aia, daca ar fi fost blogul meu, eu las fi executat pe George la primul comentariu. Nu as fi avut rabdarea sa il mai studiez, sa il disec si sa il arat auditoriului.

  7. costin
    18 June 2008

    aa… si cred ca pina la urma George putea fi adus in simtiri daca mai aveai un pic de rabdare. nu te condamn, eu nu as fi avut deloc

  8. Francesco
    18 June 2008

    Costin:
    Sa stii ca si eu – imi lauzi rabdarea – i-am scris lui Emil ca sa il „scurtcircuiteze” pe Jorje.
    Totul are o limita.

  9. Imperialistu'
    18 June 2008

    Panseluta > Cred ca nu o sa cadem de acord prea curand in ceea ce priveste rolul celorlalti in ascensiunea lui Hitler. ???? Franta si Marea Britanie poarta o mare vina, de care nu pot fi absolviti. Nazistii nu au rasarit din neant: au venit pregatiti de aroganta franceza si au crescut la umbra lasitatii franco-engleze.

    Emil > Nu stiu cum de ai avut atata rabdare. Spre deosebire de Costin, eu nu cred ca Jorj putea fi salvat. Unii oameni nu pot si nu vor sa fie salvati, iar orice tentativa de a-i ridica din mocirla in care isi traiesc viata este nici mai mult, nici mai putin decat o inutila irosire de forte. Totusi, exercitiul este bun macar pentru ca ne ofera un material la care sa ii trimitem pe viitori Jorji cu care am avea de a face.

  10. bugsy
    18 June 2008

    Cu Jorj s/a avut muta rabdare.
    Eu nu am dat dovada si am ripostat, nu prea elegant ce/i drept, de la primele lui comentarii. Aceasta si pentru ca am avut prilejul sa cunosc, in Israel, supravietuitorii ai lagarelor naziste care si/au pierdut acolo familie si prieteni, au avenit apoi in Eretz Israel, dupa razboi, incercand sa ia viata de la inceput.
    Ce este mai socant, aveau sa piarda din nou, pe cinev drag, in Intifada palestiniana, al inceputul aniilor 2000.

    Dar, cred ca este bine ca a putu sa/si exprime aberatiile.
    Sunt ilustrative pentru gradul de abjectie la care se poate ajunge.

  11. Panseluta
    18 June 2008

    costin:

    Mie asta mi-e drag aici, printre altele: diversitatea de stiluri de a raspunde evenimentelor, atita vreme cit au sens. Esti putin prea defensiv fata de „stilul” tau. Ei il iubesc si abia astept sa-l citesc, pentru ca reflecta o mare parte din mine si pentru ca ce spui e destept, fara gres. Si eu, mai intii, exult si topai sau scuip ca pisica (metaforic vorbind, ca pisicuta mea reala s-ar speria si s-ar ascunde sub sifonier), dar n-am nimic din prospetimea si autenticitatea ta.
    Asa ca, zi-i inainte, ca zici bine si cu stil.

  12. Panseluta
    18 June 2008

    Imperialistu’:
    Scrii:
    „Franta si Marea Britanie poarta o mare vina, de care nu pot fi absolviti. Nazistii nu au rasarit din neant: au venit pregatiti de aroganta franceza si au crescut la umbra lasitatii franco-engleze”.
    N-am sustinut ca Franta si Marea Britanie n-au nici o vina, dar cred ca
    nici un context istoric, oricit de complex, nu face un popor sa marseze la o ideologie clar ucigasa, de expansiune teritoriala si de genocid al populatiilor indezirabile, asa cum a fost nazismul/hitlerismul, daca ideologia nu raspunde nevoilor si aspiratiilor profunde ale natiei si culturii sale la un moment dat in istorie.
    Cind aspiratiile sunt bazate pe idei revansarde si de restabilire a „onoarei” unei natii, ce rezulta, cind natia e puternica militar, e razboi. Cam asta e Germania din naratiunea ta.

    Oricind, oriunde, din cite stiu, raspunsul la evenimente istorice vine din interiorul unei societati, in care provocarile istorice sunt distilate si interpretate conform dinamicii economice, relatiilor dintre clase, matricelor culturale nationale (cu anomaliile de rigoare) si situatiei de la fata locului.
    Altfel nu ar fi de inteles de ce maghiarii si cehii si polonezii au fost capabili de revolte sustinute, populare, impotriva aceleiasi dictaturii comuniste, si Romania nu?

    Am mica mea idee, dar o astept pe a ta.

  13. Seherezada
    18 June 2008

    Nu am nimic cu evreii, insa ma deranjeaza faptul ca nu poti spune nimic impotriva lor fara a fi etichetat anti-semit,(exact ca in cazul musulmanilor, cum spui ceva despre ei esti rasist) frate, poate ca ma deranjeaza ca evreii controleaza America in defavoarea Americii si implicit a terrei si ca din cauza conflictului cu arabii, in urma crearii statului Israel, am ajuns sa vedem inflorind jihadul.
    Chiar astept comentariile de bine, gen esti la fel ca Georgica, esti rasista, lipsita de compasiunea, bla, bla.
    Cam multa iubire pt evrei aici, si multa ura pt musulmani, eu recunosc, imi displac profund musulmanii, iar evreii imi sunt indiferenti, dar vina este aruncata toata in carca musulmanilor, in timp ce evreii sunt portretizati intr-un mod angelic…poate ar trebui sa scrieti un articol, pertinet!, din care omul de rand sa inteleaga de unde au pornit conflictele cu islamistii.
    In rest, PEACE! ????

  14. emil
    18 June 2008

    Seherezada, nu e nici o problema daca esti indiferenta sau critica fata de evrei. Am/avem (ma refer si la colegii care contribuie la blog) suficient discernamint ca sa nu te bagam in aceeasi oala cu cetateanul George cel dus cu pluta. Departe de mine gindul de a-ti aplica etichetele standard de care te plingi.

    Dar am citeva intrebari. Pe ce te bazezi cind afirmi ca evreii controleaza America si implicit globul? Desigur, evreii formeaza un lobby puternic in SUA dar nu sint singurul lobby puternic. Fermierii, National Rifle Association, ecologistii, corporatiile petroliere, industria auto, tarile arabe producatoare de petrol (doar citeva exemple) fac si ei lobby masiv pentru interesele lor. Poate detaliezi putin de ce crezi ca evreii sint asa de influenti incit manevreaza politica interna si externa a SUA, chiar impotriva intereselor americane.

    … din cauza conflictului cu arabii, in urma crearii statului Israel, am ajuns sa vedem inflorind jihadul.

    Deocamdata, o simpla intrebare. Inchipuieste-ti ca statul Israel nu ar fi fost infiintat. Crezi ca jihadul nu ar fi „inflorit”? De ce?

    Cam multa iubire pt evrei aici, si multa ura pt musulmani…

    Sper ca iti dai seama ca exagerezi. „Iubirea” e de fapt compasiune, iar „ura pt musulmani” nu exista. Am aceeasi compasiune fata de un musulman ca pentru un evreu. La nivel de persoane individuale judec in primul rind persoana. E vorba despre „islam”, nu despre „musulmani” intr-un mod nediferentiat. Da, unii musulmani urmaresc si aplica islamul cit se poate de literal si accentul nostru cade asupra acestor cazuri, care din pacate nu sint deloc izolate. Ura? Te pripesti; mai degraba frica, ingrijorare, nevoia de a nu accepta capitularea in fata distrugerii lumii in care traiesc, de dragul tolerantei indiferente.

    Articole? Poti sa incepi cu „Minciuni gogonate”, inca pe home page. Desigur, este partizan, dar mai este ceva: adevarat. Te intereseaza sa intelegi conflictul arabo-israelian? Daca poti, cumpara si citeste:

    History Upside Down – The Roots of Palestinian Fascism and the Myth of Israeli Aggression
    (David Meir-Levi)

    The Case for Israel
    (Alan Dershowitz)

    In ambele carti perspectiva este pro-Israel. Este insa extensiv documentata istoric.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto