FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Un avertisment pentru America

Acesta este textul unui discurs ţinut de Geert Wilders în Biserica Cornerstone din Nashville, la 12 mai 2011.

Discurs Geert Wilders, Nashville 2011

Ştiţi de ce America este într-o stare mai bună decât Europa? Pentru că vă puteţi bucura de mai multă libertate decât europenii. Şi ştiți de ce americanii se bucură de mai multă libertatea decât europenii? Pentru că vă este încă permis să spuneţi adevărul. În Europa şi Canada oamenii sunt târâţi în tribunal pentru spunerea adevărului despre islam.

Eu de asemenea am fost târât în instanţă. Sunt un membru ales al Camerei Reprezentanţilor în Ţările de Jos. Sunt în prezent într-un proces ca un criminal de rând pentru că spun că islamul, mai degrabă decât o religie, este o ideologie totalitară periculoasă. Procesul meu este încă în curs, dar risc o pedeapsă cu închisoarea de 16 luni.

Săptămâna trecută, prietenul meu Lars Hedegaard, un jurnalist din Danemarca, a fost amendat pentru că într-o discuţie privată, care a fost înregistrată fără ştirea sa, a criticat modul în care sunt tratate femeile în societăţile islamice.

Recent, o altă prietenă, Elisabeth Sabaditsch-Wolff, un activist pentru drepturile omului din Austria, a fost amendată pentru că l-a criticat pe fondatorul islamului, Mohamed. Ea a spus că Mohamed a fost un pedofil pentru că el s-a căsătorit cu o fată de 6 ani şi a violat-o atunci când ea a împlinit 9 ani.

Din păcate, există multe cazuri similare.

Sunt fericit mai ales pentru că sunt în mijlocul vostru, deoarece aici pot spune ceea ce vreau să spun, fără să mă tem că voi fi târât în instanţă la părăsirea acestei biserici.

Dragii mei prieteni americani, nu vă puteţi imagina cât de mult vă invidiem Primul Amendament la Constituţia dumneavoastră. A doua zi când America, dacă va urma exemplul din Europa şi Canada şi va introduce aşa-numitul “discurs al urii” – care este folosit doar pentru a pedepsi persoanele care sunt critice ale islamului -, în acea zi America îşi va pierde libertatea.

Prietenii mei, să sperăm că acest lucru nu se va întâmpla niciodată.

Săptămâna trecută am sărbătorit în Olanda Ziua Eliberării. Am sarbatorit eliberarea în 1945 de sub ocupaţia nazistă. Mulţi soldaţi americani, inclusiv mulţi tineri din Tennessee, au jucat un rol decisiv în eliberarea Ţărilor de Jos de tirania nazistă. Suntem extrem de recunoscători pentru asta. Tinerii americani şi-au dat viaţa pentru ca olandezii să fie liberi. Vă asigur, poporul olandez nu va uita acest lucru.

Cu toate acestea, din păcate, Europa în care trăim noi astăzi, pe care bunicii şi străbunicii voştri au luptat şi au murit, nu mai este aceeaşi.

Am călătorit în lume pentru a spune oamenilor ceea ce a devenit Europa. Aş vrea să vă duc pe toţi într-o vizită în ţara mea şi să vă arăt ceea ce a ajuns. Datorită imigraţiei în masă, s-a schimbat dincolo de posibilitatea de a o recunoaşte. Şi nu orice fel de imigrare în masă, în special datorită imigrației în masă condusă de forţa periculoasă a Islamului.

Prietenii mei, îmi pare rău, mă aflu aici, astăzi, cu un mesaj neplăcut. Sunt aici cu un avertisment. Sunt aici cu un strigăt de luptă: “Treziţi-vă creştini din Tennessee! Islamul este la poarta voastră”. Nu faceţi greşeala pe care a făcut-o Europa. Nu permiteţi aici islamului să câştige un punct de sprijin.

Islamul este periculos. Islamul doreşte să stabilească un stat pe pamânt guvernat de legea sharia islamică.

Islamul are drept scop supunerea, fie prin persuasiune, fie prin intimidare sau violenţă a tuturor non-musulmanilor, inclusiv creştinii.

Rezultatele pot fi văzute în Europa.

Islamul este o ideologie de cucerire. Acesta utilizează două metode pentru a atinge acest obiectiv: prima metodă este sabia. Ştiţi ce figurează pe steagul Regatului Arabiei Saudite, o ţară în care Bisericile creştine sunt interzise şi creştini nu au voie să poarte o cruciuliţă? Există o sabie uriaşă, chiar sub crezul islamic. Mesajul este clar. Fără sabie, islamul nu ar fi putut să-şi răspândească crezul.

A doua metodă este imigrarea. Mohamed, fondatorul islamului, şi-a învăţat adepţii cum să cucerească prin imigrare atunci când s-au mutat de la Mecca la Medina. Acest fenomen de cucerire prin imigrare este numit al-Hijra (n.t. Hegira). Prietenul meu, învăţatul Sam Solomon, a scris o carte grozavă despre asta.

Am trimis o copie a cărţii lui Sam tuturor membrilor Parlamentului olandez. Dar cei mai mulţi dintre ei sunt mult mai răi decât Sfântul Toma din Biblie. Toma nu a crezut ceea ce el nu a văzut. Majoritatea politicienilor refuză să creadă lucrurile pe care le văd în faţa ochilor lor.

De peste 30 de ani Europa se confruntă cu al-Hijra. Multe dintre oraşele noastre s-au schimbat, devenind de nerecunoscut. “În fiecare dintre oraşele noastre”, a scris binecunoscuta autoare italiană Oriana Fallaci cu puţin timp înainte de moartea sa în 2006, “există un al doilea oraş, un stat în stat, un guvern în cadrul guvernului. Un oraş musulman, un oraş condus de Coran”.

Cum au ajuns europenii în această situaţie? Acesta este parţial vina noastră pentru că am adoptat prosteşte conceptul de relativism cultural, care se manifestă în ideologia multiculturalismului.

Relativismul cultural susţine că toate culturile sunt egale. Cu toate acestea, culturile dispar şi pot să moară dacă oamenii nu mai cred că valorile lor sunt mai bune decât cele din alte culturi.

Islamul se răspândeşte ca focul ori de câte ori oamenilor le lipseşte curajul să spună că valorile lor sunt mai bune decât valorile islamice.

Islamul se răspândeşte extraordinar de repede deoarece Coranul spune în mod explicit că musulmanii sunt “cei mai buni oameni apăruţi în cadrul omenirii”, şi că non-musulmanii sunt “cele mai rele creaturi”.

Islamul se răspândeşte extraordinar de repede peste tot în Occident unde elitele politice, academice, culturale şi mass-media sunt lipsite de curajul de a proclama cu mândrie – aşa cum cred că noi toţi ar trebui să proclamăm – următoarele: Cultura noastră iudeo-creştină occidentală este mult mai bună şi mult superioară culturii islamice. Trebuie să fim mândri să spunem asta!

Multiculturalismul este un dezastru. Aproape toată lumea recunoaşte acest lucru astăzi, dar puţini îndrăznesc să spună de ce. Permiteţi-mi să vă spun de ce: multiculturalismul ne-a făcut să tolerăm intoleranţa, şi acum intoleranţa anihilează toleranţa.

Noi ar trebui, în numele toleranţei, să pretindem dreptul de a nu-l tolera pe intolerant. Să nu ne mai fie frică şi să nu mai fim politic corecţi, să fim curajoşi şi îndrăzneţi. Să spunem adevărul despre islam.

Înainte de a continua vreau să clarific că nu am o problemă cu oamenii. Eu fac întotdeauna o distincţie între oameni şi ideologie, între musulmani şi islam.

Într-adevăr, nu am probleme cu musulmanii, dar am o problemă cu ideologia islamică totalitară de ură şi violenţă. Faptul că există mulţi aşa-numiţi musulmani moderaţi, nu implică faptul că ar putea exista un islam moderat. Un islam moderat nu există şi nu va exista niciodată.

Şi pentru că nu există un astfel de lucru ca islamul moderat, islamizarea societăţilor noastre libere occidentale este într-un pericol enorm.

Doar acum două săptămâni, presa britanică a dezvăluit modul în care aşa-numiţii “Talibanii londonezi” ameninţă să ucidă femeile care nu poartă vălul musulman în cartierul Tower Hamlets din capitala Londra.

În unele cartiere reglementări islamice sunt deja puse în aplicare, de asemenea, prin forţă ele sunt impuse şi non-musulmanilor. Drepturile femeii sunt călcate în picioare. Ne confruntăm cu baticuri şi burqa, cu poligamia, cu mutilarea genitală a femeilor, cu crimele de onoare în cazuri în care bărbaţii îşi omoară soţiile, fiicele sau surorile, deoarece acestea nu se comportă în conformitate cu normele islamice.

Sondajele de opinie arată că este în creştere influenţa acelor musulmani care trăiesc în conformitate cu cerinţele Islamului agresiv, în special în rândul tinerilor.

Printre musulmanii germani de 15 ani, 40 la sută consideră islamul mai important decât democraţia.

Printre studenţii musulmani din Marea Britanie, 40 la sută sprijină Sharia. Unul din trei dintre acei studenţi consideră că este legitim să omoare în numele islamului.

Creştinii sunt rugaţi să urmeze exemplul lui Isus. Musulmanilor li s-a ordonat să urmeze exemplul lui Mohamed. Acesta este motivul pentru care este periculos islamul. În timp ce creştinismul predică dragostea, islamul propovăduieşte ura şi violenţa. Ură şi violenţă pentru toată lumea care nu este de religie musulmană.

Mohamed a participat personal la epurarea etnică din Medina, unde jumătate din populaţie era evreiască. Mohamed a ajutat la tăierea capetelor lor. Pe patul de moarte a ordonat adepţilor săi să cureţe Arabia de toţi evreii şi creştinii. Şi astăzi, simbolurile creştine sunt interzise în Arabia Saudită. Dacă purtaţi o cruce în Arabia Saudită, te trimit la închisoare.

Şi acum, Europa începe să arate ca Arabia.

Chiar astăzi, un sondaj a arătat că în Bruxelles, capitala Uniunii Europene, jumătate din tinerii musulmani sunt antisemiţi. Este periculos pentru evrei să se plimbe pe străzile din Bruxelles.

Dacă purtaţi o cruce sau o kippah în anumite zone urbane din Europa de astăzi, riscaţi să fiţi bătuţi. În capitala ţării mele, Amsterdam, un conducător de tramvai a fost forţat să îşi ascundă crucifixul, în timp ce colegelor sale de religie musulmană li se permite să poarte văl.

În iunie 2008, autorităţile bisericii creştine din oraşul danez Aarhus au decis să plătească aşa-numiţii “bani de protecţie” la “paznicii de securitate” musulmani care îi asigură că vizitatorii bisericii nu sunt hărţuiţi de către tinerii musulmani.

La data de 31 martie 2010, musulmanii au intrat în catedrala romano-catolică din Cordoba, Spania şi au atacat gardienii cu cuţitele. Ei au susţinut că această catedrală a fost a lor.

Luna trecută, un episcop din Suedia a trimis o scrisoare la preoţi sfătuindu-i să evite convertirea la creştinism a solicitanţilor de azil din ţările islamice, deoarece transformarea ar risca să îi facă să-şi piardă viaţa.

În Ţările de Jos, autorităţile oraşului Amsterdam înregistrează căsătoriile poligame. Autorităţile de la Rotterdam servesc numai mese halal în cantinele municipale. Teatrele furnizează locuri separate pentru femeile care nu au voie să stea alături de bărbaţi. Bazinele de înot municipale au ore de înot separate pentru bărbaţi şi femei, avocaţii musulmani nu trebuie să se ridice în picioare când judecătorii intră în sălile de judecată.

Între timp, evreii nu mai sunt în siguranţă pe străzile noastre. În Amsterdam, oraşul Annei Frank, evreii sunt din nou hărţuiţi pe stradă. Chiar şi liderii politici au recunoscut că în Olanda viaţa a devenit nesigură pentru evrei. Ştiți ce au spus? I-au sfătuit pe evrei să emigreze. Evreii sunt deja în fugă către Israel, dar eu spun: evreii nu trebuie să plece, musulmanii violenţi trebuie să plece!

Prietenii mei, ceea ce este necesar este un spirit de rezistenţă. Repet, avem nevoie de un spirit de rezistenţă.

De ce? Deoarece rezistenţa la rău este datoria noastră morală. Această rezistenţă începe cu exprimarea solidarităţii noastre pentru creştinii, evrei, într-adevăr, pentru toţi oamenii din întreaga lume care sunt victime ale islamului. Ei sunt milioane.

Putem vedea ce ne pregătește Islamul dacă ne uităm la soarta creştinilor din lumea islamică, cum ar fi copţii în Egipt, maroniţii în Liban, asirienii în Irak şi creştinii în altă parte. Aproape în fiecare zi bisericile sunt incendiate şi creştinii sunt asasinaţi în ţările islamice.

Într-un raport privind persecuţia creştinilor în lume, Arhiepiscopul Twal din Ierusalim a scris recent, citez: “În Orientul Mijlociu pentru a fi creştin înseamnă a accepta că trebuie să faci un mare sacrificiu. De mult prea multe ori şi în multe locuri creştinii suferă diverse ameninţări. În unele ocazii, casele si bisericile le sunt arse, iar oamenii sunt ucişi. Cât de multe atrocităţi trebuie să îndurăm înainte ca cineva de undeva să vină în ajutorul nostru”?

Într-adevăr, cât de multe atrocităţi înainte ca noi să venim în ajutorul lor?

Râuri de lacrimi curg acum în Orientul Mijlociu, unde există doar un singur refugiu sigur pentru creştini. Voi ştiţi unde este. Singurul loc din Orientul Mijlociu unde creştinii sunt în siguranţă este Israelul.

Acesta este motivul pentru care Israelul merită sprijinul nostru. Israelul este un paradis sigur pentru toată lumea, indiferent de credinţa lui şi de opiniile sale. Israelul este un far de lumină într-o regiune de întuneric total. Israelul luptă lupta noastră.

Jihadul împotriva Israelului este un jihad împotriva tuturora dintre noi. Dacă Israelul cade, de asemenea noi ceilalţi vom simţi consecinţele. În cazul în care cade Ierusalimul, Atena, Roma, Amsterdamul şi Nashville vor cădea. Prin urmare, noi toţi suntem Israelul. Noi ar trebui să sprijinim întotdeauna Israelul!

Astăzi ne confruntăm cu tulburări politice în ţările arabe. Popoarele arabe îşi doresc libertatea. Cu toate acestea, ideologia şi cultura islamului este atât de adânc înrădăcinată în aceste ţări că adevărata libertate este pur şi simplu imposibilă atât timp cât islamul rămâne dominant.

Un sondaj recent în Egiptul post-revoluţionar a constatat că 85 la sută din egipteni sunt convinşi că influenţa islamului în politică este bună, 82 la sută cred că aceia care comit adulter ar trebui să fie omorâţi cu pietre, 84 la sută doresc pedeapsa cu moartea pentru apostati. Presa se referă la evenimentele din lumea arabă azi ca primavara arabă. Eu o numesc iarnă arabă.

Islamul şi libertatea, islamul şi democraţia nu sunt compatibile.

Moartea lui Osama bin Laden săptămâna trecută a fost o victorie pentru lumea liberă, dar vom fi confruntaţi cu terorismul islamic, atât timp cât există islam, deoarece fondatorul islamului, Mohamed însuşi a fost un terorist, chiar mai rău decât bin Laden.

Şi aici există un alt adevăr: creşterea islamului înseamnă creşterea legii sharia în sistemele noastre judiciare. În Europa avem deja testamente sharia, şcoli sharia, bănci sharia. Marea Britanie are chiar instanţe judecătoreşti sharia.

În ţara mea, Olanda, sharia se aplică de către instanţe în cazurile referitoare la divorţ, custodia copiilor, moştenire şi dreptul de proprietate. Femeile sunt întotdeauna victime ale acestei deoarece sharia discriminează femeile.

Aceasta este o ruşine. Acest lucru nu este modul în care ar trebui să fie tratate femeile.

Prietenii mei, v-am spus că am comemorat Ziua Eliberării pentru a-i onora pe tinerii americani şi pe toţi eroii care au oferit viaţa lor pentru a elibera Olanda de tirania nazistă. Ar fi o insultă la adresa lor dacă noi europenii am renunţa la libertatea noastră preţioasă pentru o altă ideologie totalitară cu numele de islam.

Acesta este scopul pentru care partidul meu şi cu mine muncim zi de zi. Şi noi am început să avem succes.

În Olanda am început să împingem înapoi islamul. Actualul guvern olandez este un guvern minoritar, care poate supravieţui doar cu sprijinul partidului meu, Partidul pentru Libertate.

Avem 24 de locuri din cele 150 de locuri ale parlamentului şi vom sprijini guvernul în schimbul unor măsuri pentru a interzice anumite aspecte ale legii sharia.

Ce am realizat e că Olanda va interzice curând burka şi niqaabul.

Noi vom restricţiona, de asemenea, imigrarea din ţările non-vestice cu până la 50% în următorii patru ani. Noi nu vom permite islamului să ne fure ţara. Acesta a fost ţara părinţilor noştri, este ţara noastră în prezent, valorile noastre sunt bazate pe creştinism, iudaism şi umanism şi vom trece acest lucru copiilor noştri cu toate libertăţile pentru care au luptat generaţiile anterioare.

Să îi lăsăm în ţările lor pe cei care doresc să ne jefuiască de libertăţile noastre. Nu avem nevoie de ei. Dacă doriţi să purtaţi o burqa, staţi în Arabia Saudită. Dacă doriţi patru soţii, rămâneţi în Iran. Dacă vreţi să trăiţi într-o ţară în care ideologia islamică este dominantă, rămâneţi în Pakistan, iar în cazul în care nu doriţi să vă asimilaţi în societatea noastră, rămâneţi în Somalia. Dar nu veniţi aici.

De asemenea, avem de gând să le luăm criminalilor naţionalitate olandeză celor care au cetăţenie dublă – de exemplu, olandeză şi marocană, şi care comit infracţiuni grave în mod repetat. Îi vom trimite pachet înapoi în patria lor.

Prietenii mei, ceea ce Partidul pentru Libertate a ajuns să facă, arată că se poate face. Putem lupta contra islamizării societăţilor noastre.

Dragi prieteni, aici este avertismentul meu. Nu fac nicio greşeală: islamul vine de asemenea asupra Americii. De fapt, este deja aici. America se confruntă cu un jihad mascat, încercarea islamică de a introduce pas cu pas legea sharia. În luna martie, un judecător în Tampa, Florida, a decis într-un un proces împotriva unei moschei şi care implică controlul asupra a 2,4 milioane de dolari, că ar trebui să se procedeze în conformitate cu legea islamică.

Prietenii mei, să fiţi conştienţi că acesta este doar începutul. Aceasta este, de asemenea, modul în care a început în Europa. Dacă lucrurile continua aşa, veţi avea în curând aceleaşi problemele cu care noi suntem confruntaţi în prezent.

Liderii care vorbesc despre imigraţie fără a menţiona islamul sunt orbi. Ei ignoră cea mai importantă problemă cu care se confruntă Europa şi America. Am un mesaj pentru ei: e vorba de islam, fraierilor!

Prietenii mei, din fericire, nu toţi politicienii sunt iresponsabili. Aici, în Tennessee, politicienii curajoşi doresc să treacă legislaţia care conferă statului puterea de a declara ca grupuri teroriste organizaţiile (n.t. care susţin sharia) şi permitând de a fi judecaţi suporterii care ajută material terorismul. I-am aplaudat pentru asta. Ei sunt adevaraţii eroi.

Ieri şi astăzi, m-am întâlnit cu unii dintre aceşti legislatori curajoşi. Mi-au spus că în special Tennessee-ul este o ţintă a islamului. Ajutaţi-i să câştige în lupta lor.

Ei au nevoie de sprijinul dumneavoastră.

În timp ce Tennessee este în prima linie, iniţiative legislative similare sunt de asemenea luate în statele Oklahoma, Wyoming, Carolina de Sud, Texas, Florida, Missouri, Arizona, Indiana. Este încurajator să vedem că atât de mulţi politicieni sunt dispuşi să reziste islamului.

Acest lucru ne dă speranţă şi curaj. Eu nu sunt un pesimist. Putem întoarce mareea – chiar şi în Europa – în cazul în care acţionăm astăzi.

Există cinci lucruri pe care trebuie să le facem.

În primul rând, noi trebuie să apărăm libertatea de exprimare.

Libertatea este sursa creativităţii şi a dezvoltării umane. Oameni şi naţiuni dispar fără libertatea de la a chestiona ce este prezentat lor ca fiind adevărul.

Fără libertatea de exprimare noi riscăm să devinim sclavi. Frederick Douglass, politician negru american din secolul 19, fiu al unui sclav, a declarat – citez – “A suprima libertatea de exprimare este o greşeală. Aceasta încalcă drepturile ascultătorului, precum şi pe cele ale vorbitorului”.

V-am spus despre cazul meu din instanţă. Această şaradă juridică nu mă va împiedica să spun adevărul. Niciodată. Voi vorbi, chiar dacă mă vor trage în faţa a 500 de instanţe şi dacă mă ameninţă să mă închidă pentru o mie de ani.

Faptul că suntem trataţi ca nişte infractori pentru că spunem adevărul nu trebuie să ne descurajeze. Ne merităm pieirea dacă păstrăm tăcerea, sau dacă ne vom lăsa fi reduşi la tăcere. Să nu uităm, aceasta este prima noastră obligaţie şi cea mai importantă: apărarea dreptului de a spune adevărul.

În al doilea rând, noi trebuie să oprim relativismul cultural şi corectitudinea politică. Noi trebuie să repetăm fără încetare, în special pentru copiii noştri: cultura noastră occidentală bazată pe creştinism şi iudaism este superioară culturii islamice. Legile noastre sunt superioare shariei. Valorile noastre iudeo-creştine sunt mai bune decât normele islamului totalitar.

Şi pentru că ele sunt superioare şi mai bune, noi trebuie să le apărăm. Noi trebuie să luptăm pentru propria noastră identitate sau vom pierde. E nevoie să fim războinici pentru bine, pentru că merită să luptăm pentru bine. Neutralitatea în faţa răului este răul însuşi.

În al treilea rând, trebuie să oprim islamizarea ţărilor noastre. Mai mult islam înseamnă mai puţină libertate. Este suficient cât islam este deja în occident. Noi trebuie să oprim imigraţia din ţările non-occidentale, care sunt în mare parte ţări islamice. Noi trebuie să expulzem imigranţii infractori. Noi trebuie să interzicem construirea palatelor urii numite moschei.

De asemenea, noi trebuie să închidem aproape toate şcolile islamice deoarece educarea copiilor într-un spirit de ură este unul din cele mai rele lucruri imaginabile. Trebuie să introducem legislaţia anti-sharia peste tot în lumea liberă. Destul este destul.

În al patrulea rând, trebuie să ne mândrim din nou cu naţiunile noastre. Noi trebuie să preţuim şi să păstrăm cultura şi identitatea ţării noastre. Conservarea propriei noastre culturi şi a identităţii este cel mai bun antidot împotriva islamizării.

Şi în al cincilea rând, ultimul, dar cu siguranţă nu cel din urmă, trebuie să ne alegem liderii înţelepţi şi curajoşi, care sunt destul de curajoşi pentru a aborda problemele care ne confruntăm, inclusiv ameninţarea islamului.

Politicieni care au curajul să spună adevărul despre islam.

Politicieni care îndrăznesc să denunţe rezultatele devastatoare ale societăţii multiculturale.

Politicieni care – fără corectitudine politică – spun: destul este destul.

Tu si eu, americani şi europeni, aparţinem unei culturi occidentale comune. Noi împărtăşim ideile şi idealurile patrimoniului comun iudeo-creştin. În scopul de a trece acest patrimoniu copiilor şi nepoţilor noştri, noi trebuie să rezistăm împreună, cot la cot, în lupta noastră împotriva barbariei islamice.

Acesta este, prietenii mei, motivul pentru care eu sunt aici. Sunt aici pentru a crea o alianţă. O alianţă internaţională a libertăţii. Noi trebuie să rezistăm împreună pentru occidentul iudeo-creştin.

Nu vom permite islamului să cucerească Israelul şi Europa, leagănul civilizaţiei iudeo-creştine.

Prietenii mei, vom rezista împreună.

Vom sta ferm.

Noi nu ne vom supune. Niciodată. Nu în Israel, nu în Europa, nu în America. Nicăieri.

Vom supravieţui.

Vom opri islamul.

Ne vom apăra libertăţile noastre.

Vom rămâne liberi.

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Daniel Francesco

Daniel Francesco

53 Comments

  1. Mih.
    26 May 2011

    As fi putut spune, altadata, ca discursul lui Wilders este exagerat.
    In urma cu doi ani, in Bruxelles, am ajuns si in fata bisericii Beguinage(Sint-Jan-de-Doper).
    Nu am putut intra pentru ca era ocupata de imigranti-protestatari arabi-musulmani.
    Mi s-a interzis de catre acestia sa intru, pe motiv ca inauntru sunt “grevisti ai foamei” care se odihnesc…
    Am incercat o teribila revolta (muta si neputincioasa, recunosc).
    M-am intrebat atunci a cui este vina ca un turist (fie el crestin), nu poate intra, in Europa, intr-o biserica crestina, ocupata de musulmani ?
    Si cred ca, in primul rand e vina celor care au permis si permit sa se ajunga in asemenea situatii ( si a nu putea intra in biserica nu este, poate, cel mai grav lucru, dar eu asa il consider avand si un mare, foarte mare impact simbolic si spiritual).
    Asa ca azi, si printr-o mica experienta personala (la care s-au adaugat altele), nu mai pot spune ca discursul lui Wilders este exagerat.

  2. helene
    26 May 2011

    Discursul sau este dureros de adevarat.Locuiesc in Canada si de aceste realitati ma izbesc zi de zi.Emigreaza aici pe banda rulanta pe baza statutului de student international,dupa un an de zile isi obtin rezidenta ,iar apoi isi pareneaza haremul si liota de copii.Ajung sa primeasca mii de dolari de la asistenta sociala in cecuri pentru alocatii de copii si ajutor social,pe luna.Noi,idiotii,ne ducem la munca si platim taxe din care sint subventionate scolile lor musulmane si gradinitele musulmane .Nu este zi sa nu inghet cind ma intilnesc cu o burka pe strada.Copiii in parc sint speriati de mamicile mascate si refuza sa se joace.Te simti neputincios si te intrebi de foarte multe ori daca nu cumva locuiesti in Magreb si inca n-ai aflat.

  3. DanCanada
    26 May 2011

    @ helene: am vazut mai multe imbrobodite in Brampton decit in Istanbul ???? Iar soferii de taxi din Istanbul asculta muzica de club europeana (trance, house) in timp ce soferii de taxi din GTA asculta chestii arabesti si indiene…
    Deci n-am nimic cu oamenii, am ceva cu Islam ca sistem de idei si cu liberalismul vestic. Probabil dorul de locurile de bastina ii face pe musulmanii emigranti sa adopte reguli (chiar si timpite) din tarile de unde au plecat. Problema e ca stingismul de tip vestic accepta toate prostiile in numele multiculturalismului si al dreptului la religia ta (chiar si daca e Islam care e mai mult un cult militaristic al mortii impachetat ca religie).
    E veche, dar… stiati de “National Hijab Day”? O zi-monument de prostie liberala, organizata de studenti (nu neaparat islamici), ca sa vada toate femeile ce liberator e sa porti hijab ????

    http://www.thestar.com/News/GTA/article/270713

  4. helene
    26 May 2011

    Ai dreptate.Am sa-ti dau alte exemple despre felul in care sistemul liberal are grija de ei.Pentru a li se facilita o integrare mai usoara in noua societate li se asigura baby-sitting
    gratuit pentru ca doamnele sa aiba timp si de ele,nu numai de copiii.Studentii de la psihologie,de la asistenta sociala si-au facut stagii intregi la acesti oameni in casa gardindu-le copiii,pentru ca ei sa aiba timp sa mearga la cinematograf.La bancile alimantare(unde li se da mincare pe gratis) trebuie sa li se dea numai produse halal si in foarte milte cazuri donatorii(firmele producatoare)au fost reclamati pentru calitatea produselor lor.Cultura dependentei li se injecteaza din prima.Daca ai vreun dubiu ca totusi este exagerata atita purtare de grija fata de niste adulti in spatele carora stau de obicei cel putin vreo patru copii,ti se spune ca n-ai intelegere pentru modelul lor cultural.Din cauza acestei neintelegeri de model daca mai recidivezi foarte usor iti vei pierde si jobul.

  5. Logosfera.ro
    26 May 2011

    Musulmanii vin acolo unde li se ofera conditii. Poate occidentalii ar trebui sa inceapa sa se gandeasca la desfiintarea statului asistential.
    Cultura dependentei s-a instaurat si in Suedia. S-a facut studii prin 70 si 90 cu privire la dispozitia individului in a “fenta” sistemul pentru a beneficia de diverse servicii gratuite din partea statului. In 20 de ani procentul a crescut de la 15% la 40%.

  6. Tudor
    26 May 2011

    @5 Aș spune că musulmanii vin în primul rând acolo unde sunt primiți fără discernământ. Statul asistențial este o problemă mare, dar e greu să îl demontezi până la nivelul la care să nu mai fie interesant pentru un imigrant din Magreb, sau din zone și mai subdezvoltate. Elementul esențial în recâștigarea inițiativei în războiul cu imigrația necontrolată mi se pare a fi recuperarea dreptului de a măsura și judeca oamenii care ne zgârie la ușă. Acest lucru este cu atât mai adevărat cu cât acei oameni care vin cu dorință reală de integrare nu au decât de suferit din cauza conaționalilor lor care vin pentru a-și hrăni lenea și a-și manifesta tendințele extremiste.

    Am în propria familie exemplul unui arab care s-a stabilit în România având o înțelegere foarte clară asupra motivelor pentru care chiar și aici, în aproape cea mai săracă țară a UE e totuși mai bine decât la el acasă. Asta nu înseamnă că omul e total asimilat, dar a avut bunul simț să nu abuzeze de sistem și să nu-și crească copiii într-o subcultură izolaționistă. Un astfel de imigrant nu are nevoie să se trezească la ușă cu coreligionari binevoitori care cu un zâmbet amenințător strâng bani pentru cine știe ce cauză mai mult decât avem noi nevoie să-i vedem pe aceiași indivizi stând la coadă la fondurile noastre de asistență socială sau dându-și cu părerea despre cine știe ce discriminare religioasă închipuită.

    Din păcate, clubul corectitudinii politice a trecut de la interzicerea stereotipului (care de altfel e un instrument valid de modelare dacă e folosit cu responsabilitate) la interzicerea oricărei judecăți de valoare despre oameni, chiar dacă judecata e făcută la nivel individual. Ori după logica asta nu vom mai putea niciodată să controlăm nici măcar direcția de evoluție a nației ca să nu mai vorbim de controlul imigrației musulmane.

  7. Marse
    26 May 2011

    Sa ne reamintim de vechile batalii glorioase contra Islamului .
    Englezii nu prea au fost prieteni cu spaniolii, dar G.K.Chesterton lauda cum se cuvine marea victorie a lui Don Juan de Austria la Lepanto:

    ” Vivat Hispania!
    Domino Gloria!
    Don John of Austria
    Has set his people free! ”

    Intreaga oda este aici:

    http://www.mtholyoke.edu/acad/intrel/lepanto.htm

  8. mercenar
    26 May 2011

    Toate astea se intampla din cauza liberalilor de Stanga din Occident cu ideologia lor blestemata de corectitudine lor politica. Din cauza lor au musulmanii atata influenta. Mai este si lipsa de intelepciune a crestinilor care se bat intre ei, cu preoti ortodocsi care tin discursuri impotriva “sectarilor baptisti si penticostali” si “schismaticilor greco catolici”, in loc sa vada pericolul islamic.

    La toate astea se adauga si prostia europenilor care in loc sa vada pericolul, ii urasc pe americani si sunt ostili fata de traditia crestina. In America sunt mai multi oameni conservatori si patrioti, deci si mai multa luciditate in privinta asta. Cu toate acestea, avertismentul lui Geert Wilders este binevenit. Americanii normali si care stiu pe ce lume traiesc, trebuie sa vegheze tot timpul.

    Aici e un cantec fain, de country music. Se numeste “Way out here”. Versurile exprima foarte bine spiritul american adevarat. ????

    “Our houses are protected by the Good LORD and a gun
    You might meet them both if you show up here, and you’re not welcome, son.

    If it’s our backwoods ways and livin’ you’re concerned with
    Then you can leave us alone.
    ‘Cause we’re about John Wayne, Johnny Cash and John Deere,
    Way out here”.

    “Daca nu va place felul nostru de a fii, ca la tara,
    Atunci lasati-ne in pace.
    Ca noi suntem de-ai lui John Wayne, Johnny Cash si John Deere
    Aici la noi.”

    Sunt de acord cu tot ce spune Wilders, are dreptate, mai putin chestia cu “daca vreti sa purtati burqa, mergeti in tarile voastre”. Asta nu poti sa le interzici, ar fi prea de tot. E ca si cand le-ai interzice calugaritelor crestine sa se imbrace asa pe strada. In ce priveste subventionarea scolilor islamice cu bani de la guverne si acomodarea facilitatilor publice pentru reguli din religia lor, oamenii trebuie sa ceara desfiintarea unor astfel de legi, toate astea trebuie inceteze.

  9. DanCanada
    26 May 2011

    mercenar, in legatura cu burqa (care include “face veil”): una e sa porti asa ceva in comunitatea ta, la moscheea ta si alta e sa porti burqa in spatiul public (DMV, scoli publice etc). Se creeaza un “slippery slope” daca nu cumva s-a creat deja cu turbanele si kirpanele sikh. In Canada de exemplu vezi politai sau RCMP (un fel de FBI cu uniforme) cu turbane, nu cu cascheta.
    Sa ceri sa porti burqa in numele Islam-ului inseamna sa profiti de prostia liberala vestica. Asta pentru ca Islamul (Coranul) nu cere ca femeile sa-si acopere fata, ci doar parul (batice etc). Iar burqa in spatiul public duce la chestii neplacute – de ex. in Miami acu’ vreo 2-3 ani o imbrobodita a refuzat sa-si “unveil” fata pe motiv ca-i invasion to privacy si alte asemenea prostii. Ce mai freamat, ce mai zbucium in mass media nord americana a fost! Daca ar fi fost in mod clar “no face veil in public spaces” se mai ajungea la discutii timpite?
    Ar mai fi vreo doua motive:
    1) call me crazy, dar nu vreau ca NYC ori Toronto sa arate ca Islamabad
    2) OK, poate sunt eu weird, dar sa-ti acoperi fata mi se pare offensive to me (cel din fata imbroboditei) – adica iti acoperi fata pentru ca presupui ca belesc ochii la tine cu nerusinare?
    Inca ceva: daca accepti burqa, tre’ sa accepti si ski masks in banks ???? …

  10. Mih.
    26 May 2011

    Ca se tot vorbeste de burca: pe ce considerente, criterii etc., o femeie europeana este obligata sa poarte o anume vestimentatie in tarile islamice, diferita de cea obisnuita pt ea, sa se conformeze unor impuneri contrare convingerilor sale (si asta cand se afla in teritoriile respective pe termen limitat, din motive profesionale sau turistice, sa zicem), iar femeile musulmane stabilite in Europa isi pot impune, la noi acasa, obiceiurile lor, inclusiv vestimentare, mai ales in situatia cand au venit in Europa, in tari in care ar trebui sa se “integreze” pe termen nelimitat? Daca nu le convin conditiile (e drept, nu prea are cine sa le impuna conditiile astea, pt ca sunt prea multi europeni extrem de “intelegatori”), de ce nu raman in tarile lor de bastina?
    “Burca” este, pana la urma, un fenomen simbolic pt o situatie cu mult mai complexa si periculoasa decat un detaliu vestimentar! Pt ca nu valul in sine e problema de fond ci ceea ce ascunde simbolistica sa mentala, “culturala”, ideologica, intentionala…Un “detaliu”. Dar si Raul este ascuns in …”detalii”. Asa ca e bine si necesar sa se lucreze (si) pe “detalii”. Si sa se combata cu tenacitate ideea unei “tolerante” exagerate, gresit, prost si mai ales periculos inteleasa si aplicata, spre favorizarea unor (acum) minoritati impotriva majoritatii, pt ca nu este decat un “cal troian”.
    Iar mesajul lui Wilders ar trebui sa ajunga in primul rand la europenii “anesteziati” de prea mult timp de “politicile corecte” ale stangii. Din cate se pare, lucrurile incep sa se miste: Doamne ajuta! Este un drum lung si anevoios in fata, dar se impune strabaterea lui pana nu va fi chiar prea tarziu…

  11. Liberalul
    26 May 2011

    @mercenar & Co.

    Fanaticii musulmani reprezinta un pericol pentru lumea civilizata, insa gogomanul Geert Wilders umbla cu jumatati de masura (tipic populistilor “intoleranti” cocotati pe virful aripii de dreapta).

    Toti cei care cred ca omenirea se va lasa ingradita de gogomani criminali (ascunsi sub perdele de fum politice sau religioase) se inseala.

    Ne vom apara libertatile pe care le-am dobindit in ultimille decenii… pina la ultimul. We Will Rock You! Dat fiind faptul ca si in rindurile crestinilor nr fanaticilor creste, de la o zi la alta, avertizarea ar putea viza toti fanaticii intoleranti-religiosi, indiferent de religia la care subscrie.

    http://www.youtube.com/watch?v=mjMRgT5o-Ig
    http://www.youtube.com/watch?v=LACyLTsH4ac

  12. DanCanada
    26 May 2011

    @Liberalul: e usor sa spui “gogomanul” etc cind nu stii. Ai impresia ca stii – tipic pentru liberalismul de azi. GW nu e populist intolerant, el a spus de multe ori: nu e despre musulmani care sunt buni si rai ca peste tot, e despre Islam ca sistem de idei care “sucks big time”. Vezi ce se intimpla in Europa de Vest, vezi unde s-a ajuns cu appeasement-ul liberal si cu ideile astea de aurolac “o sa ne aparam, toleranta-accepta absolut orice etc”:

    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4063020,00.html

  13. Liberalul
    26 May 2011

    GW lupta si el sa castige capital (cateva voturi acolo) pe marginea acestui subiect brizant. Eu inteleg ca acesta este business-ul lui, dar totusi in acest sens este un politruc ieftin, un gogoman. Degeaba si-a vopsit el parul in galben, nu are priza la masa noilor generatii !

    http://www.youtube.com/watch?v=XTDu3NbTBjM
    http://www.youtube.com/watch?v=ED8C4SbZ82s&feature=fvwrel

  14. Liberalul
    26 May 2011

    @DanCanada

    Intre timp, noi (liberalii) am inceput sa modernizam si sa liberalizam noiile generatii din lumea musulmana (nu asteptam noi sa ne musulmanizeze ei pe noi;)

    Modernizarea islamului a inceput si aici putem discuta despre un process ireversibil…. In linkurile de mai jos gasesti multe semnale si chiar evidente clare, vizibile, masurabile, etc (nu ma refer la opiniile sau interpretarile unor comentatori). Vizionare placuta!

    http://www.youtube.com/watch?v=RMuS7ZlZh_8

    http://www.youtube.com/watch?v=ydbbd-4oEds

    http://www.youtube.com/watch?v=g7LG0GG3uIY&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=IZ0-YB57kbM

    http://www.youtube.com/watch?v=Q9oCzG0XRDA&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=VyJPSjsv20c&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=1XBwjQsOEeg

    http://www.youtube.com/watch?v=gEOAp6k72gc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=0S7edoFeloM

    http://www.youtube.com/watch?v=_GTlHY5Cu1Q

    http://www.youtube.com/watch?v=WYyPZa6xIK8&feature=fvsr

    http://www.youtube.com/watch?v=qG48s19vT9c&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=hq6l0EFasxY&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=8Nk2NrzqMDs&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=3jMGSoaissU&feature=related

    Liderii G8 la ultima lor intilnire (recenta) din Paris au agreat chiar si alocarea unor fonduri substantiale pentru accelerarea procesului de emancipare in lumea araba! Geert Wilders is no body! , nu are nimic de spus!

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-13565532

  15. Pataphyl
    26 May 2011

    @Liberalul

    Încercați să gîndiți cu mijloace proprii, veți ajunge ușor să aflați că efectele propagandei întreținute de mass media au avut un rol precumpănitor în a vă induce multe idei: Wilders a fost întotdeauna blond (google images pls) și are doar 48 de ani. Politruci ieftini și megagogomani veți afla în tabăra numeroasă a celor ce i se opun cu încăpîțînare de catîr! “Cîteva voturi acolo” sînt mult mai multe (datele sînt ușor de aflat, fiind publice), în condițiile unei intoxicări mediatice obscene. Dar dacă preferați să preluați parti-pris-urile propagandei progresiste, vă privește. “Da, scrie și la ziar, nu?…”.

    He has stated that “My allies are not Le Pen or Haider… We’ll never join up with the fascists and Mussolinis of Italy. I’m very afraid of being linked with the wrong rightist fascist groups”, saying instead his drive is issues such as freedom of expression and Dutch iconoclasm. Wilders views British Prime Minister Margaret Thatcher as his greatest political role model.

  16. Liberalul
    26 May 2011

    Pataphyl, multumesc mult pentru citat. E cunoscut faptul ca Wilders se contrazice singur, nu de putine ori. Cariera politica si-a cladit-o pe un fundament de declaratii populiste (anti-islamice in primul rind) Hardlineri-conservatori, oameni mai batrini care nu pot tine pasul cu schimbarile rapide la inceputul acestui secol, skinheads si radicali de dreapta se numara printre adeptii lui. In timp de 6 ani a ajuns de la zero la 15% (tipul a fost inspirat mergand pe trendul si propaganda WOT;). Dar acum se afla in cadere libera, schimbarile ireversibile din lumea araba ii cauzeaza dureri mari de stomac…

  17. euNuke
    26 May 2011

    @liberalul
    Stiu ca este greu de digerat, dar sinteti victima populismului progresist: politicile populiste ale UE sint multiculturalismul, relativismul istoric, pro-islamismul [decenii la rand liderii europeni au stat la aceeasi masa cu dictatori si satrapi si teroristi palestinieni, egipteni, libieni, sauditi, iranieni necesari realizarii unor aliante convenabile catorva corporatii conectate cercului de interese etatiste]; in plus teza musulmanul_bun_majoritar vs musulmanul_nasol_terorist_minoritar este dominanta in peisajul mediadic occidental, deci a adopta un discurs populist presupune a fi pe val, nu impotriva curentului, deci wilders nu poate fi un populist in olanda cea progresista, ci un refractar, contrar impresiilor dumitale formate in urma intoxicarii cu pastile de presa mainstream ce dicteaza liniile principale ale mentalului colectiv, precum si definitiile abracadabrante ale noii terminologii politice. Ca atare, colportezi fara jena, ci inconstienta, balivernele populiste ale politicienilor sistemici si le faci jocul si propaganda pe gratis, ca orice tantalau. altii iau bani buni pentru prostitutia intelectuala, matale te dai in stamba in public pe gratis, papagalisind gargara demonizanta emisa de trupele de jurnalisti mercenarizati ori de purtatorii de cuvant greu ai unei nomenklaturi europene tot mai deranjata de cei cativa oameni politici atipici, autonomi in gandire, ce nu se lasa cu una cu doua in a imbraca haina trepadusului.

  18. Pataphyl
    26 May 2011

    E cunoscut faptul ca Wilders se contrazice singur

    Da, e cunoscut din presa MSM, ceea ce spuneam.

    “Căderea liberă” veți avea plăcerea s-o estimați singur…

  19. mercenar
    26 May 2011

    Vad ca unii nu pot sa iasa din indoctrinarea cu care au fost inoculati de liberalismul progresist de tip comunistoid.

    liberalule, tu traiesti intr-o lume care nu exista, un fel de land al iluziilor. Care schimbari in lumea musulmana??… Du-te pana in Iran, Pakistan, Arabia Saudita, Egipt sau chiar in Afganistan si dupa aia mai vorbim.

    In Afganistan si Irak nu exista nici acuma libertate de constiinta. Oamenii nu au libertate religioasa, daca se convertesc la alta religie sunt arestati si pot fi condamnati la moarte.
    Cazurile lui Said Musa http://www.persecution.org/2010/12/14/red-cross-neglects-arrested-afghan-employee-for-converting-to-christianity/ si Shoaib, un tanar afgan crestin de 26 de ani, dovedesc asta.

    http://teaandpolitics.wordpress.com/2010/11/23/pakistan-asia-bibi-not-pardoned-protests-are-announced-if-she-is/ Asia Bibi, persecutata fara mila in Pakistan

    Saudi Arabia’s religious police have banned selling cats and dogs or walking them in public in the Saudi capital, because of men using them as a means of making passes at women, an official said. http://www.religionnewsblog.com/21931/saudi-religious-insanity

    Asa ca “schimbarile” de care vorbesti tu sunt imaginare, sunt minciunile de pe CNN si BBC. ????

    Geert Wilders este un om demn care lupta pentru libertate, nu pentru liberalism neo-comunist. Cu toate astea, el le respecta drepturile si la homo si la atei, la toti. E unul dintre putinii care au curajul sa spuna adevarul despre religia Islamului; spre deosebire de toti incultii si ipocritii care iau apararea islamistilor.

    “Liderii G8 la ultima lor intilnire (recenta) din Paris au agreat chiar si alocarea unor fonduri substantiale pentru accelerarea procesului de emancipare in lumea araba”.

    Chiar esti naiv rau de tot… cu banii aia o sa le construiasca clinici de avort? ???? ce intelegi tu prin “emanciparea lumii arabe”? si o sa-i invatati si pe ei ca trebuie sa accepte orbeste “casatoria” dintre homosexuali daca nu vor sa fie dati in judecata?… asa cum faceti in Europa, America de Nord si Australia, unde homo au drepturi mai speciale decat restul populatiei. De exemplu, daca heterosexualii s-ar expune in public si ar face gesturi obscene cum fac ei la “paradele” lor, ar fi arestati imediat. Si va mai mirati de ce musulmanii ne detesta atat de mult… pentru ca vad ca suntem o societate aproape fara valori si fara scrupule, asta multumita voua, liberalilor de Stanga.

    “Dat fiind faptul ca si in rindurile crestinilor nr fanaticilor creste, de la o zi la alta.”

    Prin asta dovedesti ca esti si ignorant si anticrestin. you’re more brainwashed than I thought. Ai auzit de crestini care sa trimita amenintari cu moartea la “artisti” care isi bat joc de Dumnezeu si Isus Hristos in carti, caricaturi sau filme?… Crestini si evrei conservatori care pun bombe la aeropoarte? Din cate stiu eu, numai musulmanii fac toate astea, dar tu sustii ca oameni din toate religiile fac asta. Liberalismul tau nu-i altceva decat socialism degenerat in neo-comunism. Asta dateaza demult, de prin 1960. Sunt sigur ca nu stiai, ca mass media liberala nu ti-a spus si la scoala n-ai invatat.

    @dan Canada, pe mine nu ma deranjeaza ca umbla imbracate asa, dar intr-adevar este o diferenta intre valul care acopera capul si cel care acopera fatza. S-ar putea sa ai dreptate, ca daca le permit asta, o sa ceara si mai multe in numele “multiculturalismului”.
    Deja au si profitat de idiotenia occidentalilor secularizati care habar n-au ce religie este Islamul si au obtinut destule concesii anormale. Tot liberalii si extremistii de Stanga sunt de vina cu ideologia lor blestemata de political correctness. Au prea multa putere in mass media, invatamant si politica.

    Trebuie ca oamenii ca noi sa inceapa sa faca cate ceva. Sa trimitem petitii, sa iesim in strada, sa trimitem articole si chestii documentate si altora, adica sa nu ne mai multumim doar sa spunem cate ceva pe internet si cand vorbim cu unii prieteni. Oamenii care gandesc si le pasa de libertate, trebuie sa iasa din comoditate si sa investeasca timp si bani, in a face ceva.

  20. DanCanada
    26 May 2011

    Pataphyl, Liberalul e ca blonda aia din video clipul “Osama is awesome”. Orice i-ai spune, o tine pe-a lui. Are impresia ca niste “revolutii” (pro-islamice de fapt) + bani aruncati (aiurea ca de obicei) o sa schimbe ceva. Delusional. De parca banii varsati palestinienilor de decenii incoace a rezolvat ceva…

  21. DanCanada
    26 May 2011

    “Obama is awesome”, sorry! E undeva pe-aici, pe ILD:

  22. helene
    26 May 2011

    Deauville — Alors que les pays du G8 ont décidé hier de s’engager dans un effort de 40 milliards de dollars en faveur des pays du printemps arabe, le Canada a continué à marquer sa différence en ne proposant pas de nouvelle aide directe à ces pays en voie de démocratisation et en affirmant sa solidarité avec les positions d’Israël dans les négociations de paix. (Le Devoir)

    Harper is Awesome!

  23. Costin A.
    26 May 2011

    Liberalul,

    Modernizarea islamului a inceput

    Tu spui ca a inceput deja, eu vad altceva…

    Majoritatea musulmanilor de pe mapamond este favorabilă ideii ca islamul să joace un rol foarte important în ‘viaţa politică’ a ţărilor lor, susţine unui nou sondaj realizat de Pew Research Center, dar au rezerve vis a vis de grupurile religioase militante cum sînt Hamas şi Hezbollah.
    Conform sondajului, majoritatea pakistanezilor, egiptenilor, iordanienilor şi nigerienilor este în favoarea schimbării legii actuale pentru a permite lapidarea drept pedeaspă pentru adulter, amputarea mîinii pentru furt şi moartea celor ce se convertesc de la islam la altă religie. Aproximativ 85% dintre musulmanii pakistanezi spun că sînt în favoarea separării bărbaţilor de femei la locul de muncă.
    Musulmanii din Indonezia, Egipt, Nigeria şi Iordan sînt printre cei mai entuziaşti, mai bine de trei sferturi dintre subiecţii sodajului din aceste ţări aprobînd influenţa islamului în politică: fie islamul joacă un rol major în politică, iar acesta e un lucru bun, fie islamul joacă un rol mic şi nu e bine.
    Musulmanii turci au cele mai contradictorii opinii, doar puţin mai mult de jumătate dintre ei avînd o părere favorabilă rolului jucat de islam în politică. Turcia se străduieşte în ultimii ani să găsească un echilibru între un sistem politic secular şi o populaţie musulmană tot mai zeloasă.
    Majoritatea musulmanilor doreşte mai mult islam în viaţa politică – sau despre cum Occidentul înţelege greşit islamul

  24. Silvapro
    26 May 2011

    Wilders e un om f. de treaba si ia boul de coarne. Nu vorbeste doar blah blah blah, ci are propuneri concrete. El chiar challenges the politically correct si are curajul intr-o lume ostila lui sa graisca ce multi de dreapta n-o fac. Nu doar identifica raul ci prezinta si solutii pragmatice.

    Nu inteleg ce lagatura are vopsitul sau nevopsitul parului? Ne interesaza ce are pe cap sau ce are in cap? Ce fel de liberal e d-l “Liberalul” daca aduce ca argument vopsirea in blond a parului?
    Paradoxal, ar fi liberal cu Burka dar il incomodeaza vopsitul.
    Burka, asa cum face aluzie DanCanada in #9, este pe deasupra motivelor mentionate mai sus, si o chestie de securitate. De indentificare. Ce rost are poza din buletin (cu sau fara Burka) sau din alte carduri, daca fata individei in carne si oase este acoperita?

  25. anarchix
    26 May 2011

    Sper ca toate statele americane sa treaca legea anti-Sharia.
    Cand incepuse discutia in statul in care stau, mi s-a parut o idiotenie: “Cine dracu o sa respecte Sharia in Midwest si de ce ar fi nevoie de o lege ca asta?!?”

    Pana intr-o dimineata cand am citit ziarul universitatii si vad ca un student (care parea OK judecand dupa temele submise – studentii din Middle East rareori au rezultate bune in sciences) impreuna cu tac-su au fost arestati si mai tarziu indicted ca si-a bubuit sora in fata la ordinul lui al’ batran. Maica-sa a sunat la 911 ca barba-su si fi-su ii omoara fata.

    In afara de ziarul universitatii, nicio retea media n-a preluat stirea.

  26. Vlad P.
    26 May 2011

    Liberalule,

    ”modernizarea” islamului nu este decât o ”gadget-izare”, nimic mai mult. Se bucură de toate beneficiile tehnologiei moderne, privește-i în Occident, la studii și aiurea, dar o parte din ei se reîntorc pe meleagurile lor, sau rămân pentru a susține cauza califatului. Când vine vorba de respectul față de Tradiție, vă mănâncă de vii. Corsetul ideologic ține bine strânse inima și sufletul musulmanilor. Vă înșelați amarnic, sperând la deschiderea minților.

  27. Mih.
    26 May 2011

    Cum multi s-au cam obisnuit cu situatia de a sta cativa pasi in urma momentului, se gasesc sa ridice in slavi multiculturalismul, statul asistential, politicile corecte, toleranta intolerantei si alte asemenea, pe care cei ce le-au creat/favorizat/cocolosit, le abandoneaza astazi, intelegand, in sfarsit si cat de cat, ce prostie si cat pericol inseamna toate acestea…
    Stanga, doar stanga, mereu pretinzandu-se proaspata si virgina, o tine langa cu cantecele ei sirenoase, de ademenit juni acneici…Ei viseaza intrarea triumfala in epoca virilitatii lor politico-socialo-existentiale si nu vor/pot/ sa inteleaga ca se duc cu ochii inchisi si neuronul adormit spre cea mai mare si distrugatoare utopie…

  28. Tudor
    26 May 2011

    Modernizarea Islamului nu poate începe înainte ca Islamul să sufere câteva înfrângeri usturătoare. Toate cele trei religii monoteiste au în esență aceeași problemă, problemă pe care de altfel romanii au identificat-o corect în perioada de început a creștinismului: prin caracterul lor monoteist, aceste religii au o doză intrinsecă de intoleranță și incompatibilitate cu alte culturi/religii. Creștinismul a trebuit să treacă printr-o istorie lungă și printr-o serie de înfrângeri pentru a ajunge la forma lui actuală, moderată și controlată, formă în care există o doză bună de bun simț și scepticism (cel puțin în variantele lui mainstream).

    Acum Islamul este în mod evident într-o perioadă de expansiune și intoleranță crescândă. Islamul este cu jumătate de mileniu mai tânăr (a se citi mai imatur) și are mult mai mult potențial pentru violență în înseși scrierile lui fundamentale. Mai mult decât atât, în Islam nu a venit încă momentul esențial al separării atente a celor spuse de profet (i.e. Mahomed, Iisus) și celor scrise/spuse de diverse personaje cu greutate în istoria religiei dar, care nu pot reclama infailibilitatea divinității (e.g. sfiniți, înțelepți musulmani, etc.). Această separare esențială, făcută în cazul creștinismului în vremea renașterii, poate elimina multă agresivitate din practica religioasă și poate crește enorm gradul de flexibilitate al sistemului de gândire religios (prin reducerea numărului de axiome). Islamul mai are însă mult până la o astfel de clarificare.

    Momentan, a le căuta în coarne și a arunca cu bani în speranța de a-i “moderniza” e cam tot aia cu a crede că armatele cruciate ar fi putut fi oprite prin infuzii de capital din partea emiratelor musulmane de la vremea respectivă. Atât timp cât cealaltă parte te consideră inamic, păgân și eretic și nu se simte condiționată moral de primirea de ajutoare sau acceptarea unor fonduri de la tine nu vei face decât să alimentezi conflictul. Uitați-vă cum state ca Bahreinul nu reușesc să-și țină populația sub control deși oferă un nivel de trai net peste cel din state stabile ale lumii a doua.

    Asta nu înseamnă că zona musulmană trebuie trecută definitiv la categoria incurabili. Dar dacă tot consumăm bani pe zona respectivă ar fi mai bine s-o facem în moduri care premiază alinierea verificată și măsurată la valorile noastre culturale, nu ale lor. Unii are putea să eticheteze o asemenea politică drept post-colonialims. Eu i-aș spune dresaj și educație.

    Oricum, grija noastră principală trebuie să rămână propria piele. Până la urmă nu vom mai putea ajuta pe nimeni dacă ajungem noi în genunchi în țările noastre. Chiar și un om de stânga ar trebui să înteleagă logica asta.

  29. anarchix
    26 May 2011

    @ Tudor

    As dori ca toti musulmanii sa fie ca vecinii mei tatari si turci cu care am crescut in Constanta (multi pe care-i stiu urasc esarfele si sunt de un liberalism feroce). Pun asta pe seama comunismului si a mindset-ului ateist al puteriii de pana in 89.

    Revenind la realitate, mainstream Islam nu prea are ce sa reformeze. In 1508, crestinii faceau asta. Respectand timeline-ul, muslmanii ar fi trebuit sa faca acelasi lucru. In secolul 21, pe capul caricaturistilor care-l infatisaza pe Mohamed se emit Fatwas.

    Din nefericrire, timpul nu prea mai are rabdare cu Occidetul si singura solutie este tot de natura militara. Dubya a ratat momentul in 2001 cand ar fi avut tot capitalul de simpatie al lumii occidentale.

    Ramane de vazut ce se intampla dupa 2016.

  30. anarchix
    26 May 2011

    scuze pentru typos

  31. Tudor
    26 May 2011

    @anarchix Sunt întru totul de acord cu ceea ce spui despre vecinii tăi tătari și turci. Dar acolo nu e vorba doar de atitudinea atee a autorităților, ci și de specificul zonei unde există o puternică moștenire bizantină atât pe partea noastră, cât și pe cea a fostei administrații otomane. Toleranța noastră față de ei ca minoritate religioasă și etnică bine aclimatizată, moștenirea quasi moderată a Imperiului Otoman, precum și aranjamentul vechi și eficient al abținerii de la prozelitism de ambele părți creează un context aparte. Întrebarea este dacă acest context poate supraviețui și intervențiilor neavenite ale unor alte surse de influență musulmană, surse care nu au nimic de a face cu Republica Turcă.

    Din păcate, într-un meci cultural de amploarea asta soluția strict militară nu există, după cum nu există nici soluția strict economică. Atât Europa, cât și lumea arabă sunt nuci tari chiar dacă acum acest lucru nu se mai vede la fel de clar ca altă dată. S-ar putea să pățim ca Imperiul Bizantin și cel Sassanid, și să ne dăm la oase pe termen lung fără câștig semnificativ de ambele părți.

    Din punctul meu de vedere, este clar că zona musulmană trebuie manipulată și reformată. Faptul că actuala clasă politică occidentală nu știe s-o facă și că le-ar cadea mâna dacă s-ar vedea nevoiți să recurgă la metodele încercate ale vechilor imperii europeene este cu totul altceva. Dar să speri că te duci pur și simplu cu tancul peste ei e la fel de naiv cu a crede că îi potolești dacă le dai bani. Aștia trebuie tratați cu toate instrumentele meciurilor inter civilizații: manipulare, război, cumpărare, infiltrare, dezbinare, dominare tehnologică, propagandă, misionariat, spionaj (pe scurt tot arsenalul pe care îl folosea bunăoară Marea Britanie pentru a ține la un moment dat un subcontinent cu 75 000 de oameni).

  32. Liberalul
    26 May 2011

    @Vlad P.

    Se bucură de toate beneficiile tehnologiei moderne, privește-i în Occident, la studii și aiurea, dar o parte din ei se reîntorc pe meleagurile lor, sau rămân pentru a susține cauza califatului. Când vine vorba de respectul față de Tradiție, vă mănâncă de vii. Corsetul ideologic ține bine strânse inima și sufletul musulmanilor. Vă înșelați amarnic, sperând la deschiderea minților.

    Noi le oferim tinerilor musulmani joburi, crestere economica… bunastare si acces la consum (Raiul pe Pamint). Batalia asupra mintilor si inimelor tineretului musulman e castigata deja, tot de noi. Imamii si ayatolahii nu mai au nici o sansa… http://www.youtube.com/watch?v=ydbbd-4oEds

    Vechiul lor corset ideologic a inceput sa se destrame… vazind cu ochii (evidentele le gasiti printre linkurile postate intr-o lista, mai sus)

  33. Vlad P.
    26 May 2011

    Văd că ești foarte impresionat de filmulețul acela. Bătălia cu imamii nu e nici pe departe câștigată, din simplul motiv că tot ce vezi tu în filmare este lucrarea lui Allah pentru propășirea Islamului pe întreg Pământul.
    Dar asta poți înțelege doar dacă nu ești prea ușor impresionabil de tot ce te înconjoară. Ideologia este acea specie teoretică ce găsește explicații, justificare și argumentație pentru tot: modelează/forțează realitatea după teorie/schema conceptuală.

  34. Silvapro
    26 May 2011

    Fara actiune ne lasam prada usoara lor. Tudor are dreptate:

    manipulare, război, cumpărare, infiltrare, dezbinare, dominare tehnologică, propagandă, misionariat, spionaj (pe scurt tot arsenalul…)

    La care as aduga si masurile de care vorbeste Geert Wilders – oprirea instantanee a imigratiei, trimiterea inapoi a celor neloiali tarilor gazde, schimburi de populatii (nu stiu daca spune si asta), asa cum a fost necesar si in alte imprejurari in istorie.

    Reteaua imamilor, a moscheelor, indocrtrinarea islamista pentru Jihad si terorism local si mondial e in continua si vertiginoasa crestere si nu cum se straduieste Liberalul sa ne convinga…

  35. mercenar
    26 May 2011

    They’ll never take our Freedom!…

  36. Vlad M.
    26 May 2011

    Vlade, Liberalul este un caz tipic de om captiv iluziilor liberale.

    Noi le oferim tinerilor musulmani joburi, crestere economica… bunastare si acces la consum (Raiul pe Pamint). Batalia asupra mintilor si inimelor tineretului musulman e castigata deja, tot de noi. Imamii si ayatolahii nu mai au nici o sansa… http://www.youtube.com/watch?v=ydbbd-4oEds

    Vechiul lor corset ideologic a inceput sa se destrame… vazind cu ochii (evidentele le gasiti printre linkurile postate intr-o lista, mai sus)

    Omul nostru spune ca batalia e castigata ( ???? ), desi daca ar fi macar un pic atent, ar vedea ca situatia este cu totul alta.

    Musulmanii care traiesc astazi in Occident sunt mult mai radicali decat parintii si bunicii lor care au imigrat in urma cu cateva decenii. Inaintasii lor au incercat sa se adapteze la valorile lumii occidentale. In schimb, ei isi doresc sa adapteze Europa la valorile lor. Cel mai exemplu este portul feminin. Acum cateva decenii era de neconceput sa vezi in tari europene femei islamice imbracate din cap pana in picioare ca in Iranul nasit de Khomeini. In prezent, asta a devenit o banalitate.

    “Gadget”izarea de care vorbesti, Vlade, este cat se poate de reala. Jihadul se adapteaza la realitatea din teren si cauta sa obtina cat mai mult de pe urma inventiilor facute de kuffar (necredinciosi). Nu exista nici o opozitie reala intre jihad fi sabil Allah si Internet, computere, chiar si pornografie (sa ne aducem aminte de atentatorii de la 11 septembrie, consumatori de porno cu doar o seara inainte), dar pentru asta trebuie sa intelegi taqyia, imposibil de facut in conditiile in care ai adoptat fara rezerve teoriile liberale despre lume.

    Ia spune, liberalule, au pierdut, asa-i? :mrgreen:

  37. Silvapro
    26 May 2011

    Ar fi bine ca Liberalul sa se documenteze de situatia reala a Islamismului din filmele Obsession – Radical Islam’s War Against the West si Iranium.
    Poate stiti voi niste linkuri care functioneaza?

    Nu ar strica ca Liberalul sa-si puna intrebarea de ce mereu aceste filme sint invalidate. Pentru ca alti liberali “bine intentionati” nu vor ca situatia reala sa fie cunoscuta de mase.

  38. Cristian Vantu
    26 May 2011

    al-Hijra aparent nu ne priveste, insa prin apartenenta noastra la UE ne va afecta mai mult si mai repede decat ne asteptam. Traditia crestina ne-a aparat mereu de schimbisti. Ne-a aparat de musulmani, apoi de comunisti. Ne apara de liberali, de ecologisiti si de alte de maimute indragostite de schimbare. Nu exista decat o singura cale, cea a adevarului, care trebuie afirmat chiar si atunci cand nu este politic corect. Adevarul este corectul absolut. Dumnezeu sa ne ajute !

  39. DanCanada
    26 May 2011

    Ce ne facem insa cind toata lumea ia de buna prostia asta repetata de mass media pina la obsesie: “Islam is religion of peace”. O minciuna repetata de o mie de ori devine adevar? Marea masa (Liberalul de mai sus e un esantion reprezentativ) accepta asa ceva ca o axioma. W. Bush a facut o greseala uriasa in 2001 spunind asta. Trebuia sa spuna ca Islam are some skeletons in the closet si hai sa lucram cu totii impreuna sa corectam partile negative. De exemplu SUA putea sa ceara Palestinei sa nu mai accepte timpenii cu Great Satan si Small Satan in manualele scolare. In plus, este inadmisibil sa versi sute de milioane de dolari to Palestinian Authority iar ei sa danseze pe strazi de bucurie cind un 11 Septembrie sau alt suicide bombing se intimpla undeva in lume. Iar Obama (desi e greu sa ceri asa ceva unui socialist ca Obambi), in loc de timpenia cu 1967 borders trebuia sa ceara Palestinei, daca tot s-a unit Hamas cu Fatah, sa recunoasca Israel ca tara + ca Israel are dreptul sa existe. Nu sa preseze si pe Bibi si G8… Noroc de Harper ????

  40. mercenar
    26 May 2011

    Tudor, In legatura cu ce spui tu, religiile monoteiste au intoleranta si fanatism, toate religiile au intoleranta si fanatism, inclusiv religiile politeiste. Uita-te la unii dintre hindusii fanatici din India in prezent. Ne-am obisnuit sa credem ca monoteismul este mai negativ pentru ca asa ne-au inoculat multiculturalistii cu discursul lor liberal socialist.
    Ei intotdeauna spun ca religiile monoteiste, mai ales crestinii si evreii, sunt mai rai decat politeistii. : D

    Despre fanatismul crestinilor in Evul Mediu, asta cred ca s-a datorat faptului ca n-au avut o intelegere elementara a invataturilor lui Hristos si n-au continuat in felul de viata al Bisericii primare. Daca ar fi inteles, nu ar fi incercat sa ii oblige pe oameni sa-L iubeasca pe Dumnezeu si sa-L urmeze. Ce valoare pot avea credinta si dragostea cu forta, inaintea lui Dumnezeu? Hristos n-a avut si nu are nevoie de sclavi sau roboti care sa-l urmeze din constrangere. Doar dragostea si credinta date din libera vointa au valoare.
    Carui om normal si bun ii convine o relatie cu o nevasta care il uraste si care sta cu el doar pentru ca el o tine legata in casa?… Cam asa-i si cu religia impusa.

    Despre ingaduinta si toleranta, Isus Hristos a dat dovada de asta prin faptul ca a spus sa-i iubim si pe vrajmasi, deci chiar si pe cei care gandesc diametral opus de noi. Asta nu inseamna decat ingaduinta in privinta punctelor diferite de vedere, nu inseamna sa-i lasi sa te cucereasca si sa te distruga.

    Cred ca Europa a trecut de la o extrema la alta. De la rigiditatea si fanatismul de acum sute de ani, la secularismul si postmodernismul din secolele 20 si 21. Si acuma se ajunge din nou la o reactie extrema cu islamismul, pentru ca o societate fara valori se strica si nu are ce sa le ofere oamenilor, cand este vorba de familie, prosperitate, moralitate si stabilitate. Liberalii ultra-secularizati si progresisti nu-si dau seama de asta. Ei cred ca o sa-i faca pe musulmani sa fie ca ei. : ) Yeah, right. liberalule, o sa va islamizeze ei inainte sa-i liberalizati voi pe ei. ????

    America a fost si este mai moderata decat Europa la capitolul religie, cu toate ca in State sunt mai multi oameni credinciosi decat in Europa, mai ales decat in Europa de Vest.

    Tudor, sunt de acord ca trebuie sa-i influentam spre normal in mai multe feluri. Asta nu ma astept, sa-si schimbe religia, dar macar sa o reformeze, sa fie mai moderata.
    Asta se poate intampla, daca stim cu sa ii influentam si cu ajutorul lui Dumnezeu. Cam asa cum a inceput sa fie in crestinism dupa Reforma. Cu toate ca si dupa Reforma n-a fost imediat libertate religioasa deplina.

    Ai spus ca nu putem sa mergem cu tancuri peste ei, ca nu rezolvam nimic. Uneori n-ai incotro, decat sa mergi cu tancuri si avioane.

    Sunt de acord si cu unele masuri, ca trebuie sa existe niste limite la imigratie. Ar trebui sa lase doar un anumit numar de persoane sau familii, ca emigranti, la interval de cativa ani. DanCanada, asa-i, George W Bush a gresit foarte mult ca a spus asa.

  41. Liberalul
    26 May 2011

    Silvapro,

    Reteaua imamilor, a moscheelor, indocrtrinarea islamista pentru Jihad si terorism local si mondial e in continua si vertiginoasa crestere si nu cum se straduieste Liberalul sa ne convinga…

    Vechiul trend s-a schimbat (la 180 grade). Noul trend este foarte bine evidentiat in miscarile recente din nordul Africii si Orientul mijlociu! Este vizibil – cu ochiul liber, pentru toata lumea.

  42. Liberalul
    26 May 2011

    @mercenar

    Liberalii ultra-secularizati si progresisti nu-si dau seama de asta. Ei cred ca o sa-i faca pe musulmani sa fie ca ei. : ) Yeah, right. liberalule, o sa va islamizeze ei inainte sa-i liberalizati voi pe ei.

    Ultra sau supra secularizarea despre care vorbesti e legata probabil de gradul inalt al educatiei. Emanciparea joaca si ea un rol. Clasa politica din capitalele Europei a admis de fapt ca promovarea multiculturalismului a esuat. Accentul se pune pe desfintarea ghetourilor din suburbiile Parisului si Berlinului si in primul rind pe investitii pentru integrarea coerenta a emigrantilor de origine musulmana.

    Aici nu se gandeste nimeni la ignorarea sau “tolerarea” intolerantei asa cum insinueaza oportunistul Geert Wilders. Insa fiind vorba despre un conflict ideologic lupta se duce in exclusivitate pentru castigul “inimilor si mintilor”. Razboiul impotriva radicalismului islamic “WOT” costa bani (multi morcovi) perseverenta si rabdare. Acest razboi nu poate fi castigat numai cu betze!

    http://web.worldbank.org/WBSITE/EXTERNAL/COUNTRIES/MENAEXT/0,,contentMDK:20261801~pagePK:146736~piPK:146830~theSitePK:256299,00.html

    http://www.dii-eumena.com/dii-answers/in-partnership-with-north-africa-and-the-middle-east.html

    http://www.dii-eumena.com/home/our-shareholders.html
    http://www.dii-eumena.com/associated-partners.html

    http://www.ifc.org/ifcext/mena.nsf/AttachmentsByTitle/SustainableInvestmentMena/$FILE/Sustainable+Investment+in+the+Middle+East+and+North+Africa+R.pdf

    http://www.oecd.org/pages/0,3417,en_34645207_34645466_1_1_1_1_1,00.html

  43. Liberalul
    26 May 2011

    @mercenar,

    Liberalii ultra-secularizati si progresisti nu-si dau seama de asta. Ei cred ca o sa-i faca pe musulmani sa fie ca ei. : ) Yeah, right. liberalule, o sa va islamizeze ei inainte sa-i liberalizati voi pe ei.

    Ultra sau supra secularizarea despre care vorbesti e legata probabil de gradul inalt al educatiei. Emanciparea joaca si ea un rol. Clasa politica din capitalele Europei a admis de fapt ca promovarea multiculturalismului a esuat. Accentul se pune pe desfintarea ghetourilor din suburbiile Parisului si Berlinului si in primul rind pe investitii pentru integrarea coerenta a emigrantilor de origine musulmana.

    Aici nu se gandeste nimeni la ignorarea sau “tolerarea” intolerantei asa cum insinueaza oportunistul Geert Wilders. Insa fiind vorba despre un conflict ideologic lupta se duce in exclusivitate pentru castigul “inimilor si mintilor”. Razboiul impotriva radicalismului islamic “WOT” costa bani (multi morcovi) perseverenta si rabdare. Acest razboi nu poate fi castigat numai cu betze!

    http://web.worldbank.org/WBSITE/EXTERNAL/COUNTRIES/MENAEXT/0,,contentMDK:20261801~pagePK:146736~piPK:146830~theSitePK:256299,00.html

    http://www.dii-eumena.com/dii-answers/in-partnership-with-north-africa-and-the-middle-east.html

    http://www.dii-eumena.com/home/our-shareholders.html
    http://www.dii-eumena.com/associated-partners.html

    http://www.ifc.org/ifcext/mena.nsf/AttachmentsByTitle/SustainableInvestmentMena/$FILE/Sustainable+Investment+in+the+Middle+East+and+North+Africa+R.pdf

    http://www.oecd.org/pages/0,3417,en_34645207_34645466_1_1_1_1_1,00.html

  44. Silvapro
    26 May 2011

    Liberalul,
    Din gura ta sa ajunga la D-zeu! Si asa sa fie, sa inceapa cu adevarat eforturile sa-i integreze sau sa-i trimita acasa daca continua sa se tina de prostii. Oricum, au fost si sint f. costisitori pentru europeni, macar de data asta sa se faca uz bun de bani.

    Nu stiu ce va fi in Europa.
    Dar bani investiti in afara vestului, si fara control si supraveghere de aproape ce se face cu banii, nu dau rezultale bune, ba din contra. De ex., in “teritorii”. Pe de o parte este o mare coruptie si banii ajung in buzunarele personale ale conducatorilor lor, iar pe de alta parte ii folosesc la inarmare si la organizarea actelor teroriste.

  45. ionut
    26 May 2011

    E potrivita secventa din “Braveheart”. “Braveheart” este intr-adevar un film de Dreapta.

  46. ionut
    26 May 2011

    In legatura cu ce spune Tudor, despre prozelitism, nu prozelitismul e problema, atata timp cat nu e violent si lipsit de bun simt. Atat crestinii cat si musulmanii pot sa-si predice unii altora fara agresivitate. Se pot tine dezbateri intre teologi, ca in America. Fiecare isi prezinta punctul de vedere si la sfarsit sunt intrebari din partea celor din audienta. In felul asta, se pot contrazice civilizat.

    anarchyx, vecinii tai turci si tatari erau normali pentru ca n-au existat niste idioti multiculturalisti care sa le bage in cap anumite idei si sa le dea nas. Dar mai asteapta cativa ani si o sa vezi cum o sa se comporte copiii lor, daca liberalii multiculturalisti o sa aiba mai multa putere si influenta in Romania, asa cum au in Europa de Vest.

  47. ionut
    26 May 2011

    Toata povestea cu cat mai multi bani dati islamului ca sa devina moderat, este o tampenie. poti sa le dai cati bani vrei, atata timp cat elitele de socialisti liberali incurajeaza relativismul cultural, o sa ramana tot habotnici si indoctrinati.

    Tudor, cel mai greu este sa-i convingem pe politicieni ca nu se poate castiga altfel, decat avand grija de noi in primul rand, sa tinem la libertatile care le avem, asta-i cel mai important.

  48. mercenar
    26 May 2011

    Tot nu intelegi @liberalul, ca degeaba le dai locuri de munca si bani, daca nu le spui ca-i ceva wrong cu religia lor. Tot raportul ala de la icf da niste date in limbaj oficial de lemn, care nu schimba cu nimic mentalitatea lor, a musumanilor. Nu prin bani o sa le schimbam mentalitatea, ci prin spunerea raspicata a adevarului!… Adevarul este ca religia lor are niste doctrine intunecate si ingrozitoare. De-aia si tarile lor sunt asa inapoiate.

    In ce priveste revolta din Egipt, totul a fost pus la cale de Fratia Musulmanilor, o organizatie de fundamentalisti fanatici. Au si preluat controlul si au inceput sa atace biserici. Stai linistit, ca nu-i nici o schimbare in bine. Au facut revolta impotriva lui Mubarack, ca sa dea impresia ca vor sa aiba guvern democratic si sa primeasca bani de la fraierii de occidentali. ???? Se pare ca asta se intampla cu acordul administratiei Obama.

    http://yourdaddy.net/2011/02/03/ex-cia-agent-reveals-muslim-brotherhood-has-infiltrated-obama-administration/

    Degeaba zic vest europenii ca multiculturalismul este un esec, daca tot il mentin in continuare. Despre ghettourile in care stau musulmanii, care tot liberalii progresisti le-au facut, asta crezi tu ca o sa le desfiinteze.

    De ce Geert Wilders e demagog?… ca nu va canta voua in struna? Toti care nu accepta lozincile liberalilor progresisti de Stanga, sunt rasisti, demagogi, bigoti si alte chestii din astea. Asta apropo de nivelul de educatie de care ziceai, educatia secularistilor progresisti. Nu-i educatie, e indoctrinare. Sunt doua lucruri diferite pe care le confunzi.

    Pana una alta, suntem ca in scena aia din “Braveheart”, pe campul de batalie.
    Ne confruntam cu o armata puternica, ei sunt mai bine inarmati decat noi, cultural si politic vorbind si sunt mai multi decat noi.

  49. Israelianca
    26 May 2011

    Victorie pentru libertatea de expresie in Europa: tribunalul olandez il achita pe Wilders.

  50. Silvapro
    26 May 2011

    Israelianco, asta chiar e o stire f. imbucuratoare.
    Asta-mi place mai putin:

    The court found that Wilders’ rhetoric was “on the edge of what is legally permissible but not illegal”.

    Dar bine ca n-a fost mai rau si ca n-a patit nimic.

  51. Costin A.
    26 May 2011

    silvapro, era sigur ca wilders nu va fi condamnat niciodata. curtea ar fi riscat sa il avanseze de la statutul de vedeta internationala la cel de super-vedeta internationala

  52. Silvapro
    26 May 2011

    Un avertisment si pentru Roma, Europa (chiar si cea rasariteana)

    Un alt exemplu de discurs dublu despre Jihad – unul pentru cei din afara Islamului si altul pentru musulmani:

    http://www.shoebat.com/videos/whatsJihad.php

  53. mercenar
    26 May 2011

    Intr-adevar o victorie a libertatii! Dumnezeu a ascultat rugaciunile celor care s-au rugat pentru el.

    Isus a zis bine, ca daca ne rugam din inima, nu doar formal, daca ne pasa de adevar si dreptate si facem ce este placut inaintea lui Dumnezeu, El ne va implini rugaciunile.
    “Daca paziti poruncile Mele, orice veti cere de la Tatal in Numele Meu, voi face”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto