FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Un preţ mic pentru o Europă strîns unită

Jizya este un element important al convieţuirii paşnice dintre musulmani şi infideli. Jizya este impozitul pe care creştinii şi evreii trebuie să îl plătească anual musulmanilor în schimbul dreptului de a se bucura de statutul de dhimmi, adică de minorităţi protejate. Protejate de ce? De ghinion. Bunăoară, ghinionul de a fi vînduţi ca sclavi sau de a avea proprietatea confiscată. În limbajul de azi, jizya este o poliţă de asigurare împotriva accidentelor grave în viaţă. Iată încă o realizare în avanpremieră a civilizaţiei islamice: conceptul asigurărilor de stat. Pe vremea cînd Europa orbecăia în ignoranţă şi barbarie, califul Omar al II-lea instituia la începutul secolului 8 conceptul de stat asistenţial şi armonios multicultural. Armonia se baza pe fiecare cultură cunoscîndu-şi locul în schemă şi cotizînd generos la visteria statului garant al armoniei generale. În afară de jizya, culturile conlocuitoare ştiau să se manifeste matur şi modest, constant atente la păstrarea coeziunii sociale. Nu construiau lăcaşuri culturale noi şi nu le reparau pe cele existente. Nu îşi manifestau cultura în public şi nu descurajau pe nimeni să adopte cultura superioară care le garanta protecţia. Nu purtau arme, nu umblau călare, cedau locul politicos cînd un musulman se afla în preajmă şi nu construiau case mai înalte decît cele ale musulmanilor.

Dar au trecut ani şi secole. În prezent, continuarea fructuoasei tradiţii a convieţuirii paşnice şi armonioase dintre infideli şi musulmani a devenit o responsabilitate europeană, cu atît mai mult cu cît musulmanii sînt în ipostază minoritară. (Din fericire, nu pentru mult timp. Europenii au luat decizia să nu se mai reproducă, iar viitorii stăpîni ai locului sînt importaţi masiv şi se înmulţesc cu optimismul celor care ştiu ca sînt aleşii viitorului, astfel încît transferul de proprietate va avea loc în grafic şi, ţinînd cont de entuziasmul european pentru negocieri şi tratative, fără fasoane.)

Însă, în linii mari, europenii se achită cît pot de bine de această responsabilitate. Nu poartă arme, cedează locul politicos cînd mai mulţi musulmani se strîng în preajmă şi au renunţat demult la religie, cu excepţia celor care se convertesc la islam. Au renunţat de mult şi la copii, sînt prea mare bătaie de cap… dar să nu mă repet. În schimb, pe copiii pe care îi au îi forţează să mănînce halal, ca în unele şcoli belgiene, sau nu îi mai învaţă despre Voltaire şi Diderot, ca în diverse şcoli franceze. Darwin devine anatema în tot mai multe şcoli britanice şi pe întreg continentul profesorii nu ştiu ce să mai facă pentru a evita subiectul Holocaustului. Voltaire, Diderot, Darwin, Holocaustul… balast incomod în calea armoniei şi toleranţei.

Fruntaşii clasei sînt englezii. Recent, curţile sharia au devenit oficiale în Marea Britanie. Ministerul justiţiei a recunoscut competenţa a cinci curţi legislative islamice în domeniul disputelor civile dintre musulmanii britanici. Acest lucru înseamnă că sentinţele curţilor sharia sînt recunoscute de acum încolo drept deplin valide şi pot fi aplicate cu forţa, dacă e cazul, de statul britanic. Bunăoară sentinţa dată de maeştrii sharia din Nuneaton, care au împărţit aşa cum scrie la carte moştenirea lăsată de un musulman înstărit: urmaşii feminini au primit de două ori mai puţin decît cei masculini. Ce să faci, dura lex sed lex. În plus, moştenitoarele sînt pioase şi îşi ştiu bine locul în schemă, nu se pot plînge ca au fost tratate altfel decît cum merită. La fel de exemplar au fost rezolvate şi cele şase cazuri de violenţă domestică. Femeile, cele care au înaintat acuzaţii de abuz şi violenţă casnică, au fost sfătuite să îşi retragă plîngerile şi bărbaţilor le-au fost recomandate şedinţe periodice de control al impulsurilor de furie. Se întrevăd afaceri prospere pentru posesorii de cabinete psihologice şi terapeuţii specializaţi în conflicte domestice. În orice caz, înţelepciunea şi moderaţia au avut cîştig de cauză: toate aceste căsătorii au fost salvate şi cuplurilor le-a fost oferită încă o şansă de a lămuri schema familială de drepturi şi îndatoriri. Odată educate, cele şase doamne nu îşi vor mai dezonora familiile prin apariţii la tribunal, fie el chiar sharia.

Ar trebui să adaug şi răspîndirea băncilor sharia. Londra este pionier în acest domeniu, dar germanii au început să recupereze teren. Finanţele avantajoase fără dobîndă pentru musulmani sint în plin avînt şi diversificare. Deci, lucrurile merg binişor. Europenii învaţă repede şi sînt docili în general. Atunci, de ce atîta reticenţă la jizya?

De ce nu plătesc europenii impozit de protecţie şi toleranţă musulmanilor de pe continent? Doar e vorba despre un obol modest pentru minorităţi, iar europenii se dau în vînt după minorităţi. Graţie Panseluţei am aflat că de fapt europenii plătesc jizya, dar se fac că nu ştiu.
Social Benefit Fraud In Infidel Lands As A Muslim Duty
În efect, numeroşi musulmani extrag acest impozit prin fraudarea serviciilor de asistenţă socială. Turci în Germania, irakieni în Suedia, pakistanezi în Norvegia, algerieni şi marocani în Olanda îşi exercită dreptul istoric de a-i taxa pe infideli, prin tot felul de scheme care mulg finanţele publice. Efortul e de masă şi îndrumat de lideri religioşi care învaţă turma toate trucurile necesare pentru continuarea acestei tradiţii islamice. Dhimmi trebuie să plătească impozit de protecţie celor aleşi de Allah.

Cineva ar putea zice (şi a zis deja) că nu e nici o brînză. Români, polonezi, ruşi şi alţii fură şi ei cum pot prin ţările vestice în care s-au stabilit. Nu-i aşa, toţi au cîteva mere putrede în coş. Însă legea şi autorităţile îşi fac datoria.

Posibil, dar ceva scapă în această echivalare simplistă. Musulmanii care îşi extrag singuri jizya prin înşelăciune nu fură. Ei nu consideră că fură. Este dreptul lor istoric de care sînt privaţi şi pe care îl exercită în numele unei culturi diferite şi care fără îndoială merită respect şi toleranţă. În cultura românului, polonezului şi rusului furtul e furt şi nu beneficiază de justificări exotice. În cultura musulmanilor furtul e furt doar dacă păgubeşte un alt musulman. Cînd e vorba de paguba adusă infidelilor se numeşte jizya şi este un drept inalienabil. Concluzia? Europenii vor plăti jizya chit că vor sau nu, indiferent de schemele mentale de care se agăţă pentru a ignora sau muşamaliza această realitate.

Şi atunci întreb din nou. Nu ar fi mai simplu ca acest impozit să fie oficializat şi reglementat de stat? Europenii continuă să plătească impozitele existente plus jizya pentru toleranţă şi coeziune socială, iar musulmanii primesc jizya. De fapt, ei nu ar trebui să plătească nici un impozit. Mai precis, musulmanii au datoria de plăti un singur impozit, numit zakat, dar cum acesta nu poate fi colectat decît de calif, iar problema califului european fiind puţin prematură (doar puţin), rezultă că zakatul nu are destinatar şi prin urmare imposibil de perceput.

Ştiu, nu este echitabil, unii să plătească impozite şi alţii ioc. Există totuşi o ieşire din acest impas. Europenii îşi pot petiţiona parlamentarul din circumscripţia căreia aparţin şi pot cere instaurarea de urgenţă a califului. Asta da palmă dată islamofobiei, xenofobiei, rasismului şi fascismului.

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Emil Borcean

Emil Borcean

8 Comments

  1. costin
    22 September 2008

    este de neinteles cum socialismul are inca o asa de mare popularitate. socialismul, in contractul sau cu cetateanul nu si-a respectat una din indatoririle de baza: siguranta.
    Sa spunem ca eu traiesc intr-o tara socialista, Belgia de exemplu , si dau la stat aproape 60% din banii pe care ii cistig. Ce primesc eu de acesti bani? asistenta medicala, dreptul la a sta degeaba cite un an de zile daca vreau, pe ajutor social, scoala aproape gratuita, pensie, ajutor de boala si chestii de genul asta. Deci primesc confortul si asigurari ca nu trebuie sa ma stresez prea tare. Dar de banii acestia, nu primesti securitate. Statul belgian, tradeaza contractul cu platitorul de taxe inundint la propriu orasele cu emigranti din care un procent greu de neglijat contribuie, in schimbul ajutorului social pe care il primesc, la cresterea criminalitatii.

    Dar poate la o scara mai mica e mai inteligibil.. sa spunem ca eu, costin, fac un contract cu o alta persoana si ii dau jumatate din banii cu conditia ca la nevoie sa imi plateasca facturile medicale etc, sa imi dea ceva din bani inapoi, daca un an de zile nu am chef de munca.
    Dar ce fac eu daca cel cu care inchei contractul imi umple casa cu boschetari?
    Rup contractul sau incep sa ma cert cu nevasta si copii daca este etic si moral (sau mai rau, daca nu sint cumva nazist) ca vreau sa ii dau afara din casa mea?

    emil, super articolul!

  2. Imperialistu'
    22 September 2008

    Europenii isi pregatesc singuri groapa islamica. Ba chiar sapa cu indarjire, manati de idealurile multiculturalismului. Unitate in diversitate, nu? Marea Britanie, Franta, Germania, Belgia, Olanda, Suedia, Norvegia – tot atatea cazuri de prostie occidentala.

    In nici o tara din UE problema nu este discutata serios. Nici nu poate fi, atata timp cat orice discutie pe tema imgiratiei necontrolate degenereaza in acuzatii ieftine de rasism, nationalism si intoleranta. Prostie si necunoastere cat cuprinde.

    Adevarul e ca prea mult timp sistemul educational a fost minat, iar acum pare destul de tarziu pentru a mai scapa ceva. Generatii de europeni au fost educate de ’68isti ca trebuie a fi deschis la diversitate este o calitate in sine. Nu mai este nevoie sa munceasca precum parintii lor, victime ale unui sistem capitalist inuman, statul asistential (welfare) o sa aiba grija de ei. Nu, nici sa aiba copii. De ce sa isi faca probleme in plus? Traieste-ti viata, frateeeee!! A fi modern inseamna a avea un catel sau o pisica. Si oricum problema demografica se rezolva lesne prin importul masiv de imigranti, de oriunde, in special Africa si Orientul Mijlociu. Astia ne vor plati pensiile. Sunt la fel de buni ca europenii get-beget. Cine nu intelege asta este un obscurantist. Un nationalist periculos, un rasist, un nazist!

    Cei care au ghinionul sa observe diferenta dintre teoria multiculturala si practica destul de uniculturala a Islamului, ajung sa fie fugariti pe strada de Religia Pacii si antifascisti (a se citi anarho-comunisti), acuzatiile de aderare la ideile hitleriste urmand imediat.

    In secolul XXI a gandi contra curentul corect politic este thought-crime.

    Completare, referitoare la jizya si conditia de Dhimmi. Mi se pare foarte interesant ca multi trec cu vederea rolul fundamental jucat de aceasta umilire a non-musulmanilor in convertirea lor fortata. Inainte de cucerirea islamica, nordul Africii si intregul Orient apartineau religiei crestine. In doar cateva sute de ani, peisajul s-a schimbat total, metoda musulmana fiind mult mai eficienta: forteaza-i pe oameni si vor ceda mai repede. Vorba buna mult aduce, dar viata in mizerie e mai convingatoare. Nu toti oamenii au taria de a fi martiri, cei mai multi cedeaza.

  3. dr. jones
    22 September 2008

    europa veche e foarte greu de inteles.
    de ani de zile isi concentreaza atentia in a defaima america.
    polluri aberante despre cat de amenintatoare este america, teorii conspirationiste incredibile, comisii de cercetare a ce se intampla la guantanamo, antiamericanism la cele mai ridicate cote.
    si asta in timp ce in moschei e propovaduita ura impotriva infidelilor, rusia ataca democratii la granita si trimite ostentativ bombardiere atomice la granita europei, iranul lucreaza la bomba atomica, koreea de nord face teste cu rachete, venezuela nationalizeaza industriile europene si a avut parte de cateva atentate pe propriul sol de care evident america se face vinovata.
    unde china si rusia intretin genocidul din darfur.

  4. Imperialistu'
    22 September 2008

    Andrew Bostom despre dhimmitudine

    Asa arata viata necredinciosilor in imparatia magnifica a Islamului.

    P.S. Intreaga conferinta se gaseste aici.

  5. dr. jones
    22 September 2008

    as fi preferat sa nu citesc articolul.
    mi’a stricat toata ziua:

    When he was 16, „my mother took me to a Basiji station and begged them to take me under their wing because I had no one and nothing foreseeable in my future. My father was martyred during the war in Iraq and she did not want me to get hooked on drugs and become a street thug. I had no choice,” he said.

    He said he had been a highly regarded member of the force, and had so „impressed my superiors” that, at 18, „I was given the ‘honor’ to temporarily marry young girls before they were sentenced to death.”

    In the Islamic Republic it is illegal to execute a young woman, regardless of her crime, if she is a virgin, he explained. Therefore a „wedding” ceremony is conducted the night before the execution: The young girl is forced to have sexual intercourse with a prison guard – essentially raped by her „husband.”

    „I regret that, even though the marriages were legal,” he said.

    Why the regret, if the marriages were „legal?”

    „Because,” he went on, „I could tell that the girls were more afraid of their ‘wedding’ night than of the execution that awaited them in the morning. And they would always fight back, so we would have to put sleeping pills in their food. By morning the girls would have an empty expression; it seemed like they were ready or wanted to die.

    „I remember hearing them cry and scream after [the rape] was over,” he said. „I will never forget how this one girl clawed at her own face and neck with her finger nails afterwards. She had deep scratches all over her.”

  6. Imperialistu'
    22 September 2008

    L-am citit si eu acum cateva ore. Cum sa nu iubesti animalele astea? O sa las linkul si la articolul despre Hussein si Iran.

  7. Kelemvor
    22 September 2008

    Sunt convins ca o sa apara cineva sustinand ca de fapt tipul era un agent CIA si ca ororile astea sunt bineinteles vina americanilor…sau a evreilor ( ca ei sunt mai aprope ).

  8. Pataphyl
    22 September 2008

    EU + ROPE.

    Christian Morgenstern „Cîntece de spînzurătoare” (Trad. Nina Cassian, redare aproximativă da’ nu contează)

    Ședea o cioară pe-un pietroi
    Zicînd „Kî-mî trei-doi”, Kî-mî trei-doi”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *