FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Sarah Palin la Convenţia Republicană

Timp de 5 zile au jupuit-o de vie în presă, la televiziune şi pe internet. Ieri seară, Sarah Palin a ieşit în faţa Americii şi a vorbit despre cariera ei de servant public – realizări, calificări şi motivaţii. A prezentat clar, simplu şi convingător diferenţa dintre echipa McCain-Palin şi Obama-Biden. A fost o performanţă splendidă, în cele mai dure condiţii posibile.

Democraţii şi maşinăria cultural mass-media de stînga au început să piardă atenţia omului de rînd. Cu acest discurs, atenţia americanilor a fost captivată de caracterul, judecata sănătoasă şi patriotismul Sarei Palin. Unii au realizat în această seară ce adversar formidabil este începătoarea din Alaska, dar mulţi alţii simt aerul proaspăt pe care îl aduce din Nordul provincial şi desconsiderat, de fapt din inima Americii rurale – adevăratul rezervor al valorilor americane. Obama şi elitele care îl proptesc au toate motivele să fie îngrijoraţi. Ceaţa propagandei începe să se subţieze şi lumea întrezăreşte un Senator gol.

Cîteva fragmente.

I guess a small-town mayor is sort of like a „community organizer,” except that you have actual responsibilities. I might add that in small towns, we don’t quite know what to make of a candidate who lavishes praise on working people when they are listening, and then talks about how bitterly they cling to their religion and guns when those people aren’t listening.
We tend to prefer candidates who don’t talk about us one way in Scranton and another way in San Francisco.

I came to office promising major ethics reform, to end the culture of self-dealing. And today, that ethics reform is the law. While I was at it, I got rid of a few things in the governor’s office that I didn’t believe our citizens should have to pay for.
That luxury jet was over the top. I put it on eBay.

But listening to him speak, it’s easy to forget that this is a man who has authored two memoirs but not a single major law or reform – not even in the state senate. This is a man who can give an entire speech about the wars America is fighting, and never use the word „victory” except when he’s talking about his own campaign.

My fellow citizens, the American presidency is not supposed to be a journey of „personal discovery.” This world of threats and dangers is not just a community, and it doesn’t just need an organizer.

You know the difference between a pit bull and a hockey mom? Lipstick.


Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Emil Borcean

Emil Borcean

34 Comments

  1. Francesco
    4 September 2008

    Dupa anuntul facut de senatorul John McCain in legatura cu alegerea lui Sarah Palin pentru a-i fi alaturi in cursa electorala, democratii au trimis in Alaska zeci de investigatori, de detectivi, de activisti liberals pentru a gasi ceva negativ in biografia ei, un antidot care sa o neutralizeze.

    Frustrarea democrata creste pe zi ce trece, iar obsesia Palin are darul sa se transforme in depresie.

    Excelent discursul lui Sarah Palin de la Conventia Republicana. Country First!

  2. emil
    4 September 2008

    Discursul lui Obama de saptamina trecuta a fost vizionat de 38.4 milioane de telespectatori, record absolut in SUA pentru un politician.

    Discursul de ieri al Sarei Palin a fost urmarit in direct de 37.2 milioane. Deloc rau, mai ales pentru cineva care cu aceasta ocazie s-a adresat pentru prima oara unei audiente nationale.

    Palin draws 37 million viewers, just shy of Obama

  3. Imperialistu'
    4 September 2008

    Savuroase reactiile la articolul de doua parale semnat Costica Rogozanu, stangistul de serviciu de la Cotidianul.

  4. emil
    4 September 2008

    Am vazut si eu azi voma Rogozanului. Alt cuvint nu gasesc pentru a descrie asa ceva. Tipic pentru progresistii sofisticati si sensibilosi. Cind confruntati cu viata reala, li se apleaca la stomac si se dezintegreaza in fiere si venin.

    Revista US Weekly a dedicat ultimul numar demolarii Sarei Palin. Redactorul sef raspunde intrebarilor lui Megyn Kelly de la FoxNews.



  5. Imperialistu'
    4 September 2008

    Eh, Emil, Costica Rogozanu face si el ce poate, adica mai nimic. E unul din cei mai slabi redactori de la Cotidianul, ceea ce spune multe despre ce nivel scazut de intelegere poseda ???? , Cotidianul nefiind tocmai un centru autohton al jurnalismului inteligent.

    Nene Rogozanu, intotdeauna m-ai impresionat cu prostiile pe care le debitezi cu atata siguranta de sine. Inteleg ca de data asta te-a scos din sarite madam Palin, cea care te infioara cu conceptiile sale pesemne bolnave si antidemocratice. Auzi, dom’le, o femeie care in loc sa stea la cratita sau sa aiba vise erotice cu Obamessiah, prefera sa fie un guvernator republican al statului Alaska.

    Femeie frumoasa (deci proasta), fosta miss (proasta rau), sportiva in liceu (proasta din nou), amatoare de arme si de vanatoare(primitiva, cruda si proasta) si impotriva avortului (primitiva si proasta), madam Palin e un pericol public. Nu ca bunul tau amic, Obama, populistul populistilor si ipocritul ipocritilor.

    Trecem mai departe. Desi nu prea imi place Jon Stewart, trebuie sa recunosc ca nu e tocmai pe langa, chiar daca exagereaza pe ici, pe colo: declaratii contradictorii de partea republicana, interviu cu Newt Gingrich.

    De astea ce ziceti?*
    Huffington Post – Palin on abortion
    Salon.com – John McCain’s positions on abortion

    * in afara de Huffington Post – democrat

  6. dr. jones
    4 September 2008

    bau!
    in urma „articolului” lu’ amicu’ rogozeanu – am aparut si eu pe aici.

  7. emil
    4 September 2008

    Bine ai venit. Cum ti se pare Sarah Palin si care este reactia celor din jurul tau?

  8. dr. jones
    4 September 2008

    mrs. palin a dat un singur inteviu pentru „people”, mr. mccain a anulat un interviu cu cnn in timp ce mr. obama a probat charme-ul la fox.
    e cam devreme sa imi dau cu parerea despre ea.
    a avut un dicurs foarte bun reusind sa treaca unul dintre cele mai dure examene.
    apoi toata presa majoritara de stanga a atacat-o furibund, tratament neprimit de marele eveniment istoric al primei femei din istoria americii participanta la alegerile prezidentiale.
    despre costi rogozeanul: foarte urat articol. cum a ajuns la cotidianul? via tricolorul?

  9. emma
    4 September 2008

    sarah palin , reprezinta mega-imperium de waffenlobby . in rest, zic eu, de ce sa nu intampini cu toleranta pe cineva care chiar daca nu dispune de rutina politica – asadar nu are un profil remarcabil prin facte – totusi tind sa pledez in acest fel pentru omul de culoare – care s-a profilat politic .
    faptul ca este femeie – mama – soatza si are o profesie care o satisface – ma intareste in convingerea mea ca – h. clinton – a meritat o sansa . si da !… cu atat mai mult – ca ea dispune de un bagaj consistent de experienta.

  10. emma
    4 September 2008

    a, si sigur , a fost o tactica demna de admiratie fata de aparatul PR al dl. mccain sa aduca pe cineva ( chiar daca impus de fabricantii de arme ) – cu mult charm , proaspata si cu vreo 35 ani mai tanara , energica si dinamica …si sa nu uitam … care reprezinta imaginea standard neo-conservativa americana – altfel spus – valori de familie dupa shablonul republican , abstinenta sexuala pana la casatorie , „abolirea” dreptului la avort ( greu obtinut fie vorba intre noi ) .
    asadar : traiasca feminismul si haleluja ???? atata timp cat si femeia este luata la „bordul navei” in lunga calatorie de schimbari socio-politice !

  11. emil
    4 September 2008

    Salut emma. O mica observatie despre „reprezinta mega-imperium de waffenlobby” si „impus de fabricantii de arme”. Nu a fost impusa de nici un fabricant (de arme, conserve, etc.) si stii bine asta, sau ar trebui sa stii. Acel „mega-imperium”, chiar daca vrei sa lasi impresia ca ar fi un fel de Evil Empire din Star Wars (cu madam Palin in rolul lui Darth Vader), se numeste National Rifle Association (NRA), o organizatie puternica din SUA care apara Amendamentul al doilea al Constitutiei americane. Care zice asa:

    A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.

    Sarah Palin este membru NRA, o organizatie legala si care face intr-adevar lobby pentru protejarea acestui drept constitutional al oricarui american. Nu e nimic ascuns, ilegal sau care ar contraveni obligatiei oricarui functionar public de a promova si respecta legea fundamentala a tarii pe care o slujeste.

    Si eu cred la fel, alegerea ei a fost o mutare tactica geniala din partea lui McCain. E „doar” cu 28 de ani mai tinara decit McCain ????
    Zic si eu cu tine „traiasca feminismul”, mai ales bucuros ca genul de feminism reprezentat de Hillary Clinton nu mai este varianta politica dominanta. Prefer diversitatea si prin aparitia acestei femei piata politica americana avanseaza o optiune diferita. Piata propune, votantii vor alege – that’s how free markets work: diversitate si competitie.

  12. emma
    4 September 2008

    ???? ma bucur dragul meu ca „indirect ” cadem de acord in ceea ce priveste „asezamantul” pe lista „salariatilor” – in cazul palin – e clar . de aceea zic eu ca nici cu michelle obama nu mi-e rusine atunci cand este adusa in discutie intr-un fel compromitator in afacerea cu bill gates .
    cat despre „feminism” – privesc tandretzea ce te-a cuprins fata de sarah palin – pozitiv . sunt incantata ca esti pregatit sa oferi sanse femeilor care au ideale / idealuri foarte ambitioase si nu se limiteaza la a face radacini in bucatarie – inconjurate de diverse cratite si tigai sa nu mai vorbim de schimbatul „pamersurilor” a micutzilor smiorcaiti . huh… ce ma bucur ca n-am copii . in ceea ce o priveste pe ” huoashca ” aia batrana si bine dotata political senatoarea clinton – mi-a fost si mie umpicutz ca si un ghimpe in ochisorul meu pretentios . si da ! de ce nu ?… indiferent ca si ea este un deceniu mai tanara decat senatorul mccain .

    …despre waffen si dreptul constitutional al americanului – hey…acesta e cunoscut pe intreaga terra . apropos , citisem de curand cum a cazut – bilu clinton – pe nas cand a propus in congres (pe vremea aia dominat de republicani precum si senatul ) schimbarea acestei legi . impulsul la care a reactionat – a motivat un studiu al sociologilor – care zicea ca virgula criminalitatea in u.s.a. este atat de ridicata tocmai datorita faptului ca fiecare om are dreptul la arme . sa nu mai vorbim de adolescenti si ecolele lor in care intri precum intr-un aeroport . fac referire la securitate.

  13. Imperialistu'
    4 September 2008

    Dar Emma, sa stii ca sunt studii care arata ca din contra, liberul la arme determina o scadere a infractionalitatii. Nu iti mai vine sa ataci pe oricine cand ai in cap „si asta poate sa aiba o arma”. Tine cont ca un bad guy va face rost de arma ilegal, nu are nevoie de permisiunea statului. Lovind in posesia de arme, nu dai in infractori, ci in cetateanul obisnuit pe care il lipsesti astfel de posibilitatea de a se apara. The Second Amendament nu e atat rau pe cat pare la prima vedere ???? .

    P.S. Cum sa avem ceva impotriva femeilor in politica? TINA (there is no alternative) Thatcher si Merkel nu-s tot femei? ????

  14. emma
    4 September 2008

    monshericul meu drag ???? ai dreptate . am uitat aproape sa amintesc masacru recent din virginia tech . dar e oki !
    la noi dupa masacrul din erfurt – nu mai ai voi sa porti nici macar cutite . e horror ???? ne raman doar pistoalele cu apa – sa ne udam tricourile ???? ( cred ca la tricouri nu exista plurar , tu ce zici ? )
    treaba-i asta ???? ?

    a, chestia cu muierile ???? hmm… na uite ca ma bucur . parca imi aminteam ca „feminismul” ar fi un defect . asta mai afirma si tipu` ala kuntz sau cum il cheama ?!

    p.s. care-i studiul ala studios ? ca acum vreun an se facuse pulblic un alt studiu , upz ???? care punea bundestatu` texas respectiv huston , cu iranul pe acelasi calapod in condamnatul la moarte ( competitie mare zic eu ) . rezultatul este ca , armele excita spiritul uman si „produce” criminalu` la banda rulanta .

  15. costin
    4 September 2008

    ” p.s. care-i studiul ala studios ? ca acum vreun an se facuse pulblic un alt studiu , upz ???? care punea bundestatu` texas respectiv huston , cu iranul pe acelasi calapod in condamnatul la moarte ( competitie mare zic eu ) . rezultatul este ca , armele excita spiritul uman si “produce” criminalu` la banda rulanta .”
    emma… te-ai intors din vacanta si ai inceput sa vb iar prostii………

  16. emma
    4 September 2008

    maine dimineata zbor din nou si revin doar spre final de saptamana . a fost doar un scurt intermezzo . na! … sper ca esti fericit . dar daca te fac atat de nefericit , eu pot sa ma abtin . doar o stii destul de bine .

  17. Imperialistu'
    4 September 2008

    Pai, mai, Emma, feminismul e o trasnaie, da’ femeile nu! ???? Eu ti-am mai zis: everybody loves women, nobody loves feminists! :mrgreen: . Problema cu masacrul din Virginia Tech e ca a avut loc tocmai pentru ca nu era permisa detinerea de arme pe teritoriul universitatii. Hehee, daca studentii aia nu erau dezarmati, nu mai omora sud-coreeanul ala atatia oameni.

    P.S. M-ai ambitionat. O sa caut zilele urmatoare – daca nu uit – studii despre efectele pedepsei cu moartea. ????

  18. emma
    4 September 2008

    pai da … „mai” Imperialistu` ai dreptate . ma bucur mult ca lumea iubeste femeia . sigur ca imaginea despre „feminista” a ramas la standardu` ala , stii tu , babe cu coc , bluze cu floricele , voce testosteronica . ooops ????
    ???? ar fi de-a dreptul incredibil sa se spulbere secretu` cum ca : IEA – DANSA – e moderna , bine imbracata , cu dantelutza dedesupt , intotdeauna doi stropi discretzi de parfum , chocheta , capricioasa si…. hmmmm… cu o viata sexuala fara blocaje mentale sau „morale” ! tja ! ce sa mai spun…a , da, si independenta financiar .
    in ceea ce te priveste , ma bucur mult ca nu iti plac feministele . alea pe care le preferi , tja … presupun ca tre` sa le dai bani de cumparaturi si sa le mai stergi de praf din cand in cand .

    p.s. vezi printre altele raporturile „amnestiei internationale” !
    te sarutez . ma gandesc cand voi avea timp daca sunt plasata gresit pe blogu asta al vostru . amicu` costin ma saboteaza si torpedeaza permanent in dorinta mea de a ma plia dupa apetitul meu ….

    pa ????

  19. costin
    4 September 2008

    nu te sabotez emma. te mai cert, dar nu te sabotez si esti constienta ca as putea sa fac asta, dar totusi toate comentariile tale sint in continuare publicate. tie iti place sa te pliezi dupa apetitul tau, dar sincer, citeodata nu ar strica sa te gindesti ca intri pe blogul asta ca sa dialoghezi, ca sa iti dai cu parerea despre ce se discuta aici, sa pui intrebari si sa dai raspunsuri… in nici un caz ca sa „pupicesti” si ca sa anunti lumea despre cit esti tu de emancipata …ca sa pretinzi de la restu’ sa se plieze dupa cum vrea apetitul tau.

  20. emma
    4 September 2008

    ma duc indata sa ma culc . auzi, vezi ca esti naiv pe de-o parte si jignitor pe de alta parte atunci cand faci aluzie la publicarea comentariilor . sa ne intelegem ! da ? problema ta si pe alocuri a patrupezilor vis-a-vis de mine e clara . nu sunteti obisnuiti cu femei ferme . cu pareri destul de bine argumentate dincolo de „lingvistica”… caci eu caut in comentura destinatia cuvantului , caut mesajul , caut partea analitica . ori tot ceea ce am „publicat” aici facand abstactie de „relaxul exprimarii” care imi este de multe ori bine venit si extrem de confortabil … si pe alocuri aberatiile mele … am avut argumente care sprijina si cimenteaza latura humanista a politici . cum altfel as putea fi ? ori , aceste pareri daca nu ma insel au imbracat un corsaj / corset prea stramnt – care a asfixiat de multe ori parerile voastre .

    p.s. sa nu te legi de dulcea iluzie ca trebuie sa ma simt mandra sau plina de recunostina ca imi arunci in nasic generozitatea cu care imi accepti comenturile . ba uite . dimpotriva . iti spun in textura clara : DU KANNST MICH MAL KREUZWEISE . hmmm… dar nici asa …. ohne weiteres ! salutare !!!
    eu ! emma enescu …. emancipata care nu se lasa pusa la punct de un möchte gerne super mann !!! alles klar ? … si cearta.ti prietena , nevasta, amanta , ruditatile in final , si nu pe mine , sper ca ne-am inteles !

  21. emma
    4 September 2008

    emile , na , uite , ti-o servesc si tie direct la micul dejun si inainte de plecare , altminteri, nu voi avea spaß toata ziua ????
    judecatori aia de la tribunalul suprem au grija de constitutia unei tari – si nu organizatiile legale cu interese in vinzarea de arme .

    si la comentariul tau despre avort iti spun asa :
    fetele de 17 ani trebuie sa faca ecola , studii , sa cunoasca viata , sa isi traiasca dasein-ul si sa ramana independente . draga , e doar mai lezne pentru barbat cand nu trebuie sa le finantzeze, sa le ia de neveste ca pe vremurile feudale doar pentru ca au ramas insarcinate . si inca ceva : studiile arata ca fetele care nasc atat de tinere raman in viata „de caruta” si cazuri sociale adica – in sertarul ultim al societatii . cat despre fata lui palin , vai, sa o vezi in 10 ani , cand o loveste rock-and-roll-ul retroactiv motivand ca doar nu si-a trait viata . cat despre madam palin , nu are ea copii mici ? pai, de unde atat timp si pentru casa alba si pentru plodul fetei ei ?
    na, iaca , sunt satisfacuta ca ti-am spus-o !
    pa ???? te pupic ????
    ah, apropos, eu gasesc ca sunt o comentatoare charismatica , plina de charm, irezistibila , nu crezi ? sa imi dai repondez sicerical cand ma-n`torn ….hihihi ????

  22. Parlamentolitic
    4 September 2008

    Cu alegerea lui Sarah Pelin, McCain si-a asigurat functia de presedinte

  23. emil
    4 September 2008

    Emma. Spui:
    „judecatori aia de la tribunalul suprem au grija de constitutia unei tari – si nu organizatiile legale cu interese in vinzarea de arme .”
    Exact aşa este. Care era problema?

    Apoi:
    „cat despre madam palin , nu are ea copii mici ? pai, de unde atat timp si pentru casa alba si pentru plodul fetei ei ?”
    Excelentă grijă civică. Ai dreptate, Palin să stea la cratiţă şi la scutece. Oi fi tu emancipată şi modernă, dar toate au o limită… 5 copii şi un nepot pe ţeavă, e scandalos.

    Ai zis-o bine, chestia cu copiii si familia e aşa de feudală, iar fata aia de 17 ani e o proastă şi o ratată, o văcuţă pusă pe fătat plozi. Curat în ultimul sertar al societăţii!

    În orice caz, emma, mersi pentru ocazia de a te cunoaşte.

  24. Imperialistu'
    4 September 2008

    sigur ca imaginea despre “feminista” a ramas la standardu` ala , stii tu , babe cu coc , bluze cu floricele , voce testosteronica . ooops ???? ???? ar fi de-a dreptul incredibil sa se spulbere secretu` cum ca : IEA – DANSA – e moderna , bine imbracata , cu dantelutza dedesupt , intotdeauna doi stropi discretzi de parfum , chocheta , capricioasa si…. hmmmm… cu o viata sexuala fara blocaje mentale sau “morale” !

    Emma, nu conteaza cum arata. Poate sa fie cea mai frumoasa femeie de pe planeta asta, dotata cu o inteligenta nemaiintalnita, atata timp cat subscrie feminismului, ea are o mare problema. Feminismul este echivalentul feminin al misoginismului, cu observatia ca feminismul are o pronuntata componenta victimista: vezi Doamne, femeie e mereu data la o parte, mereu desconsiderata, nerespectata etc. Asta merge mana in mana cu abordarea feminista a tuturor domeniilor vietii: femeia nu a fost luata in seama atunci cand s-au pus bazele stiintei, politcii etc. => exista o perspectiva feminista, contrara perspectivei oficiale (de esenta masculina). Ha, cand le auzi pe astea, incepi sa crezi ca pana si legea gravitatiei ar fi fost altfel daca o descoperea o femeie. Aiurea. Feminismul este o trasnaie. ????

    Daca tot nu accept misoginismul, nu am nici un motiv sa accept feminismul.

    in ceea ce te priveste , ma bucur mult ca nu iti plac feministele . alea pe care le preferi , tja … presupun ca tre` sa le dai bani de cumparaturi si sa le mai stergi de praf din cand in cand .

    Ma tem ca nu ne cunoastem atat de bine, Emma, incat sa poti face genul asta de aprecieri la adresa mea. Te-ai cam pripit.

    Nu stiu de ce, dar am impresia ca ai o imagine deformata despre ce inseamna sa fi o femeie independenta. Stii, poti sa fi o femeie independenta traind singura toata viata. Poti sa fi un barbat independent ramanand burlac pana la sfarsit. Sau poti sa iti faci o familie, caz in care independenta capata o alta dimensiune si apare si celalalt in discutie. Cu greu pot sa inteleg ce inseamna „independenta” pentru tine.

    Da, fetele de 17 ani trebuie sa invete, sa se distreze, sa faca alte lucruri decat copii, dar daca se intampla sa ramana insarcinata, iar familia poate sa ii ofere sprijin astfel incat sa isi poata continua studiile/ viata/ alte alea, nu vad de ce sa recurgi la avort.

    Nu uita, Emma, indiferent ce formulare eufemistica s-ar gasi pentru avort, el este o crima si nu are legatura cu choice, cu alegerea. Pro choice este o magarie pentru ca cel afectat – fatul, vai soarta lui – nu are nici un choice si este scos si aruncat ca o masea stricata. Viata exista in corpul unei mame din momentul in care spermatozoidul a fecundat ovulul. Tocmai de aceea e nevoie de responsabilitate, de ceva mai mult cap si de pantaloni on si nu off.

    Sarah Palin este un exemplu de mama responsabila. In loc sa aleaga calea usoara – „my dear daughter, fuga la avort” -, a ales calea grea: practic, ea si sotul ii vor creste fetii copilul., profitand de faptul ca isi pot permite. E foarte usor sa recomanzi altuia avortul, mai greu e sa treci prin asa ceva. Nici o femeie cu constiinta nu ramane neafectata de un asemenea eveniment cutremurator si uneori foarte periculos.

    Avortul trebuie sa ramana o exceptie, nu o regula, aplicabil doar in cazurile de forta majora (ex. victima nu doreste sa pastreze un copil rezultat in urma unui viol; nasterea este periculoasa pentru mama; nu exista nici o posibilitate ca acel copil sa aiba parte de o viata normala, nascandu-se intr-o familie extrem de saraca etc.).

    P.S. Nu stiu daca Amnesty International ma poate ajuta in vreun fel, tinand cont ca eu sunt in favoarea pedepsei cu moartea. ????

  25. costin
    4 September 2008

    emil, Imperialistu’… ????

    Parlamentolitic – e adevarat. McCain are deja dupa RNC un avantaj de 10 procente.
    Obama este mult prea compromis, nu avea cum sa iasa. Cel putin nu la alegerile de anul asta. Era imposibil ca avind atitea ascunzisuri si relatii cel putin suspecte, sa isi pastreze credibilitatea… cu toata trimbita presei americane si internationale. Bunul simt si simtul proportiilor domina inca America.

  26. Imperialistu'
    4 September 2008

    Sarah Palin, saptamana trecuta: „I love those hockey moms, you know, they say, what is the difference between a hockey mom and a pit bull? Lipstick.”

    Barack Hussein Obama (via Hot Air), azi: „You can put lipstick on pig, but it’s still a pig.” Gaffomania!!! ????

  27. emma
    4 September 2008

    maine se implinesc 7 ani . 9/11 ! invariabil , ma cuprinde tristetea . sigur, noi , suntem intr-o pozitie confortabila. nu am pierdut pe nimeni. gasesc imoral si lipsit de onestie sa te joci cu patriotismul omului de rand . am revazut materiale documetare – care te aduc in pragul incertitudinii. acolo unde se intersecteaza patriotismul si deziluzia – senzatia localizeaza mesajele – care in final sustin necesitatea unor procese complexe rezolvatoare – care pe de alta parte implica o acumulare emotionala – stimulii – care constientizeaza o constructie in care evolutia raporturilor posibilitatilor intre adevar „real” si cel sintetic (artificial) are loc pe o platforma unde semnificatia este determinata prin presiunea mediului inconjurator . in cazul americanilor complexul invesigativ nu cuprinde si nu exprima ( cel putin la ora acutala ) intelegerea „intregului” in devenirea lui . sper ca nevoia de a elimina „indoiala” – sa ghideze experienta de „actiune” care solutioneaza validitatea continuturilor expuse de cele doua partide independent de factorii extra – teoretici „

  28. Imperialistu'
    4 September 2008

    Matt Damon despre Sarah Palin. Alt actoras cu pareri politice. Daca ma intrebati pe mine, a hockey mom stie sa trateze mai bine cu un kaghebist decat un avocat ipocrit care se considera cetatean al lumii.

  29. costin
    4 September 2008

    si Robert de Niro:

    Dar marea majoritate au fost pacaliti, si actori indiferent de cit de buni sint, ii sufla in pinze lui Obama

  30. Imperialistu'
    4 September 2008

    Din Cotidianul

    Petrecerile dezmăţate îmbibate în alcool şi scandalurile în care reuşeşte invariabil să se bage se pare că nu îi acaparează starletei Lindsay Lohan întreaga viaţă, ei rămânându-i destul timp pentru a-şi arunca ochii pe evoluţia cursei prezidenţiale din Statele Unite şi pentru a o comenta.

    Blogul pe care-l gestionează pe Myspace.com este instrumentul prin care schimbă opinii cu fanii pe această temă, iar poziţionarea ei împotriva republicanilor este destul de evidentă. Ţinta ei principală este Sarah Palin, pe care a acuzat-o că a vorbit prea mult despre fiica ei însărcinată în detrimentul unor discursuri politice. “Îi înţeleg poziţia împotriva avortului, însă aş prefera să aud mai multe despre ce poate face pentru ţară”, a scris tânăra actriţă. De asemenea, într-un comentariu de duminică, 14 septembrie, Lohan a criticat opiniile homofobe ale lui Palin.

    Jessica Alba foloseşte şi ea Myspace.com pentru a-şi face publice convingerile politice. Fiind implicată în campania non-profit “Declare Yourself” de încurajare a americanilor să se prezinte la urne, miza principală a actriţei e să-i convingă pe fani să ia parte la votul din noiembrie, însă este evident de partea cărei tabere se poziţioneză. Într-una dintre postări, actriţa a caracterizat convenţia naţională a democraţilor din Denver drept “deschizătoare de orizonturi”. Aspiranta republicană la vicepreşidinţia SUA a fost luată la rost şi de către actorul Alec Baldwin, care are un blog asociat publicaţiei online HuffingtonPost.com. El a comparat-o pe Palin cu Bush, atribuindu-i câteva dintre însuşirile pe care le vede în preşedintele în funcţie, cum ar fi propensiunea pentru război, înclinaţia de a le face pe plac corporaţiilor americane şi lipsa unei viziuni privind sistemul de sănătate şi cel de învăţământ.

  31. emma
    4 September 2008

    vezi , femeilor tinere, nu le surade ideea de „mami cu 5 copilasi ” si atat de „conservata” in viziuni medievale . se pare ca vor ceva nou . ele femeile . sau feministele , ma rog . si este firesc de alftel caci doar nu optam pentru regres . dimpotriva . progresul in sensul larg al cuvantului este cheia viitorului.

    cat despre comparatia palin-bush , nu sunt de acord decat dintr-o singura perspectiva : valori de familie si reprezentarea coorporatiilor petroliere si sigur a producatorilor de armament . in rest , sarah palin este infinit mai atractiva decat giorgio . comparatia este una jignitoare.

  32. Imperialistu'
    4 September 2008

    Hm… am citit, recitit si rascitit citatul de mai sus si inca nu am gasit fraza care sa afirme ca femeile „vor ceva nou”. Trec mai departe si intreb: acel nou poarte numele de fuga de responsabilitate? Pentru ca asta este recurgerea una-doua la avort, chiar si atunci cand exista alternative, ca in cazul Palin. Ti-am mai spus, e tare simplu. N-ai folosit prezervativu’ cu pretenu’ fiind amandoi mult prea incalziti? No problemo, te duci la clinica si pac! ai scapat de problema. Ce dragut, nu? ????

    Nu vreau comparatii intre Romania lui Ceausescu si Occident pentru ca un asemenea argument nu functioneaza. Recurgerea la avort trebuie sa fie facuta numai in cazuri de forta majora, nefiind un „drept” asemanator cu „dreptul la vot”. Si da, indiferent cine este cel care il cere (femeie/ barbatul responsabil, dar care vrea sa scape de o „durere de cap”), tot o crima este. Observatia este ca e mai bine asa decat sa fie condamnat la o viata de mizerie/ chinuita (vezi copiii cu probleme grave).

    Cred ca o sa pun pe blog si interviul cu Gibson.

  33. emma
    4 September 2008

    scumpul meu , tu inca nu te pricepi la femei . adica asa de bine . intelegi ? dar nu este nimic rau in asta . ai 21 ani si sunt sigura ca ai timp suficient sa le cunosti . pe femei. si cine stie ???? poate iti vor placea . mult . poate obsedant de mult. hmm . vedem noi . in orice caz femeile nu sunt lipsite de responsabilitate in privinta avortului . trebuie sa le cunosti psihicul foarte bine. sa stii, ca, ele, femeile , au un anumit „carusel emotional” care l-ar interzice sa fac abuz de niste „chestii” care pe de alta parte le-ar „catapulta” intr-un conflict psihologic . deci , nu mai vorbim de femei. pliz .

    p.s. in spatiul latino-american mor in fiecare an cam 1000 de femei ( cifra neagra este necunoscuta ) din pricina ca isi provoaca singure avortul . si mor urmare a unei septicemi. ce le trece prin cap sa faca asemenea lucruri hidoase ? pai, saracia este un argument . barbatii care le casapesc si violeaza ar fi un alt argument. dar oricum, pe mine personal nu ma deranjeaza ca o femeie precum sarah palin este atat de fertila. si noi avem o politiciana care are 7 copii. este intr-adevar intr-un resort pe masura ei . adica , este ministra de familie . a, si profesia ei este medic ginecolog . abordeaza problema femeilor , a familiei , printr-o perspectiva educationala la baza careia sta modelul scandinav care are o oarecare unicitate – prin structura sa – care ofera o perspectiva larga de posibilitati .

  34. emma
    4 September 2008

    a, doua lucruri uitasem sa iti spun :

    stii, fata lui sarah palin ???? auci ???? nastrusnica mica si nerusita ???? sa faca chestii din alea „darti” cand mami si papi sunt la biserica . dar mai ales ca mom , pledeaza pentru virginitate pana in noaptea , noptilor , cand cad meteoritii „hapines-ului” ???? oare sunt parintii di`vina pentru aceste oribilitati ? nici lui jorj bush nu ai iese pasenta cu virginitatea fetelor ( vai, le-am vazut la un party in pozete . ma inrosesc sa iti spun ce au facut ???? dar campania costa dupa cum ti-am zic muuuuulte milioane de $ pe an.

    a , si ultima observatie este vis-a-vis de tipa asta lohan . ai dreptate e tare lipsita de credibilitate si imorala pe deasupra . a, si sa o barfim putin . ai stiut ca a devenit lesbiana ? dupa un consum considerabil de „barbati” !? ma oripileaza ???? eu cred ca s-o fi defectat la genetic si la mental ????

    te sarutez ????

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto