FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Sistemul de operare George

Jargonul programatorilor e plin de acronime. Unul din cele mai vechi este GIGO.

Garbage In, Garbage Out.

Introduci gunoi, obţii gunoi. Se aplică şi oamenilor, nu doar maşinilor. Ce urmează sînt panseurile lui George – un comentator recent pe blog – despre evrei şi Holocaust. Firul în întregime poate fi urmărit aici.

Mintea lui George este doar un nod într-o reţea mult mai largă. Reţeaua prostiei şi ignoranţei beneficiază şi ea de avantajele progresului tehnologic. Globalizarea la viteza fibrei optice permite acestei ciupercării de fantezie şi amnezie să se extindă asemeni unui cancer. Soluţia? În loc să ascunzi gunoiul sub covor, aruncă covorul la gunoi şi dezinfectează parchetul. Altfel spus, confruntă gunoiul înainte să te copleşească.

Reboot.


George
Mai mult George

Update
FAQ pentru curioşi. George refuză să citească.

tu chiar te gandeai ca o sa citesc o carte despre care am de la inceput dubii ca ar contine informatii veridice ? Si cata vreme sa pierd cu asa ceva ?
acum o sa zici ca trebuia sa citesc prostia aia ,ca altfel nu stiu nimic si vorbesc in plus

This file contains answers to some common claims of those who deny the Holocaust….
This document provides a counterpoint to assertions commonly made by those who deny that anyone was gassed at the Auschwitz-Birkenau and other death camps during World War II; who, in fact, deny that the gas chambers even existed.

2.00 Point, Counterpoint – Denial Claims Addressed……….
2.01 Disparities in Hydrocyanic compound levels………..
2.02 Explosive property of Zyklon B & furnace proximity…
2.03 Gas chambers could not have been opened safely…….
2.04 The extermination chambers were actually morgues…..
2.05 Impossible to kill 6 million people at Auschwitz…..
2.06 Doors of gas chambers too weak to prevent escape…..
2.07 They would not have used Zyklon-B for gassing……..
2.08 The gas chambers were never sealed, or……………
2.09 The gas would have killed everyone outside when ventilated
2.10 Where did all the ashes from the cremations go…….
2.11 People who dropped the gas into the gas chamber would have been killed by it ………………………….
2.12 The Auschwitz death list doesn’t show all those people were killed
2.13 Why would there be a swimming pool at a death camp…
2.14 The high water table made it impossible to burn bodies in ditches
2.15 How did witnesses to the gassings survive…………
2.16 Toxicity of fumes from a diesel engine……………
2.17 The doors of the gas chambers which used engine exhaust would not stand the pressure of the gas accumulating inside and would burst……………..
2.18 There were not enough Jews in Europe to account for six million victims
2.19 There are no documents about gas chambers or mass murder of Jews and others, and no evidence there was a plan to carry out mass extermination.
2.20 The Anne Frank diary is a hoax…………………
3.00 Leuchter’s perjury in Canadian court……………….
4.00 Research Sources & Other Useful Appendices………….
4.10 Recommended Reading…………………………….

Holocaust Denial & The Big Lie

Germar Rudolf este un chimist din Germania care în 1993 a publicat Rudolf Report, un studiu în care autorul încerca să demonstreze ştiinţific faptul că gazarea sistematică a evreilor în lagărele naziste nu a putut avea loc. În 1999, Richard J. Green – doctor în chimie fizică la Universitatea Standord – şi Jamie McCarthy – cercetător al argumentaţiei negaţioniştilor Holocaustului – au răspuns piesei lui Rudolf cu o amplă refutare. Din concluzii:

There are a few points that may be learned from examining Rudolf’s response. The first is Rudolf’s admission that chemistry cannot offer the absolute disproof that the Final Solution that so many deniers would like to see. Additionally, the chemical arguments that he makes do not hold up under scrutiny.

Should we then conclude that Markiewicz et al. have proved that the Final Solution took place? No, these researchers showed rather that all of the installations they studied, in which the historical record shows that mass murder by gassing took place, contain traces of cyanide. Historians and (real) scientists share a concept called the convergence of evidence. Absolute proof exists only with the postulates of pure math or logic. In the physical world, the most that we can hope for is a convergence of evidence: to borrow a phrase from the legal world, we might seek proof „beyond a reasonable doubt.”

Chemistry is Not the Science: Rudolf, Rethoric and Reduction

The Holocaust History Project

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Emil Borcean

Emil Borcean

62 Comments

  1. costin
    16 June 2008

    ai fost rapid emil. pe mine ma infricoseaza genul asta de aratari… si viteza cu care se inmultesc

  2. Francesco
    16 June 2008

    Costin si Emil,
    De vina este si educatia, mai bine zis lipsa ei. Precum si indolenta si lipsa de morala in care aluneca o societate fara repere morale, unde baltesc „adevarurile” relative.

  3. Francesco
    16 June 2008

    Daca ar fi numai lipsa de educatie s-ar mai intelege. Dar sa te avanti la „lupta” cu heirupisme ieftine demne de un ziar iranian este lamentabil. Mai ales cand vrei sa te exprimi in limba lui Eminescu.
    Cel mai bun raspuns – desi indirect – pentru George il dau in articolul urmator.

  4. emil
    16 June 2008

    Hm… mai demult am plecat din Romania datorita trogloditilor. Nu regret deloc. Dar specii noi de trogloditi apar mereu. Insa in gaura de sarpe nu am de gind sa ma ascund datorita lor si nici sa ma las intimidat sau speriat. Ca veni vorba, vezi imaginea din josul fiecarei pagini a siteului.

    Hold the line. Never surrender. Liberty or death.

    Suna patetic, ieftin, desuet, etc. You know what, I don’t care. Viata nu se traieste la rubrica etc.

  5. Francesco
    16 June 2008

    Emil, ai dreptate sa nu regreti alegerea facuta. Specia de care vorbesti ne-a creat o anumita „celebritate” in Europa.
    In legatura cu serpisorul care apare in josul paginii, cred ca am vazut imaginea lui pe un anume steag din serialul John Adams, recent realizat.

  6. emil
    16 June 2008

    Francesco, istoria simbolului de pe blog e legata de razboiul de independenta american. E o bucata de istorie relativ obscura, dar foarte interesanta.

    Don’t Tread on Me
    Liberty Or Death, Culpeper Minutemen Flag

  7. bugsy
    16 June 2008

    Panseurile lui George m/au enervat foarte tare, trebuie sa recunosc. Incerc si acum sa inteleg daca sunt sincere, adica asa crede el, sau doar provocatoare. Inca nu sunt sigur. Apoi, dupa ce m/am mai calmat, am observat ceva foarte interesant. si anume, atunci cand este in discutie un subiect despre evrei (Holocaust, infiintarea statului Israel, conflictul israeliano palestinian), daca nu esti evreu nu trebuie sa ai o opinie proevrei sau proIsreal. Este aproape o axioma!
    George, o spune clar: „inteleg daca erati evrei”. Cu alte cuvinte, niste neevrei ce interes au sa sustina cauza evreilor? Pentru ca daca se inatampla asa orie sunt vanduti evreilor, ori fac parte dintr/un „complot care urmareste bla bla,…” cunoasteti discursul. Aceasta atiutudine am intalnit/o de multe ori. Este aproape un cliseu in imaginarul colectiv: un neevreu este suspect atunci cand este proIsrael sau cand sustine cauza evreilor!

    Despre serpisor: am aflat despre el de pe albumul METALLICA din 1991 (black album). Pe acesta se afla si piesa DON’T TRADE ON ME, simbolul aparand si in cateva videoclipuri. Am citit un interviu cu solitul trupei, James Hetfield, in care era intrebat despre acest simbol si el explica legenda lui, cand si cum a aparut. Au compus acest cantec intr/un „puseu de patriotism” imediat dupa GULF WAR 1.
    Si inca o chestie interesanta, cantecul contine versul: „So be it/Threaten no more/
    To secure peace is to prepare for war/. Anticipeaza cumva schimbarea adusa de evenimentele din 11/09 in strategia americana potrivit careia trebuie sa lovesti inamicul la el acasa , inainte ca el sa te atace pe teritoriul tau!

  8. Imperialistu'
    16 June 2008

    Amuzanta punere in scena a tezelor lui Jorj. ???? Bine, pentru a fi corectie, trebuie sa mentionam ca nu sunt tezele lui Jorj, nu le-a inventat el, nici macar pe astea. Sunt cateva idei reciclate de fel de fel de indivizi mai mult sau mai putin dereglati in punctele esentiale, preluate si aruncate in mod repetat in spatiul virtual de alti cetateni cu probleme. In spatiul public, e mai greu sa faci asta pentru ca vorba lui Jorj imediat „s-a rupt firu’” si esti dat usor la o parte. Revizionismul de genul asta nu are sustinatori decat printre penibilii care umbla cu ND si Il Capitano Codreanu, „basileul crestinatatii”, pe steag. Uh, tricou. Putini, dar vocali.

    Bugsy > Eh, jorj apartine unei categorii speciale de oameni. Acei indivizi pentru care adevarul si binele se modifica in functie de subiect. Rock on! Pe 23 iulie avem concert! ????

    Nu stiu cati dintre voi ati vazut John Adams. Eu nu am reusit sa o fac pana in acest moment, dar intentionez sa recuperez in urmatoarea saptamana. In fine, nu o mai lungesc, asta este filmul de inceput, the intro, despre care vorbeste Francesco.

    JOIN, OR DIE
    LIBERTY OR DEATH
    DON’T TREAD ON ME
    APPEAL TO HEAVEN
    UNITE OR DIE

  9. bugsy
    16 June 2008

    >Imperialistu’, abia astept sa/l aud pe Hetfield urland „Metallica is with you. Are you with Metallica?”, asta ca un intro la „Harvester Of SorroW”. RocK On!

  10. George
    16 June 2008

    Sunteti penibili orice ati fi ,evrei/neevrei/extraterestrii/maimute .Pur si simplu penibili ,chiar daca ati avea un interes sa negati ce spun eu o faceti intr-un mod de tot rahatu. iti amintesti de ce ziceai tu odata ? ” Sub demnitatea mea ” Nu zau ?!

    Nu sunteti in stare sa-mi dovediti ca nu am dreptate. Nu poate nici unu dintre cultivatii de pa blogu asta sa-mi explice mie cum era posibil sa existe camere de gazare daca zyknlon-b nu era in stare sa omoare oamenii prin simpla prezenta in aceiasi camera cu detinutii.
    Asta nu sunteti in stare sa o faceti asa ca recurgeti la metode mai demne.
    Nu scrie in nici o carte ? -Pai aoleo ce ne facem? – hai sa-l injuram ,sa-l numit troglodit si dement .

    Si puneti prea mult pret pe „Cultura” Degeaba ai cultura daca ai una proasta ,depinde ce citesti ,depinde ce scrie in cartile alea.Poti sa inveti mai multe lucruri de la televizor si de pe internet daca stii unde sa te uiti. Si degeaba ai cultura daca nu te duce capu.
    Daca nu te duce capu te incurci in cuvinte ,si nu poti sa treci dincolo de ele ,la partea care intradevar conteaza.
    In clisee va incurcati cel mai usor ,pentru ca sunt cool ,pt ca toata lumea le zice ,si vreti sa fiti si voi in randul lumii.Si sunteti plini de clisee.

    Si spuneati ca sunt multi care sunt impotriva evreilor.Doar asa de dragul certei sau care credeti voi ca e faza ? Poate e ceva instinctiv ? nu va intereseaza cauza. e cert ca oamenii astia exista si chiar va face sa va simtiti bine ca nu sunteti si voi nebuni ca ei. Asa puteti sa socializati cu ceilalti razand de altcineva. Va stiu cum nu va veti sti voi insusi niciodata. Social skill gained ,closer to getting laid. whoa i’m so cool .sunteti pe net bah.

    Eu sunt sincer cand spun lucrurile astea ,daca si voi sunteti sinceri cand ma contraziceti atunci ganditi-va de ce in momentul in care cineva incearca sa spuna ceva impotriva evreilor si a ceea ce fac sunt numiti instantaneu antisemiti. De ce nu incearca sa arate nimeni ca nu are dreptate ? Il numeste anitsemit si a incheiat discutia.

    Pur si simplu a fost bagata ideea in mintea oamenilor ca nu ai cum sa zici nimic despre evrei,esti rasist si antisemit,esti Hitler reincarnat.

    de ce nu exista anti-olandezi ,anti-libanezi ,anti-vietnamezi ?? De ce credeti ?

    Deci in loc sa-mi spuneti ca sunt antisemit explicati-mi cum functiona zyklon-b-ul
    Insa voi ati observat ca nu ma intereaza asemenea lucruri si v-ati gandit sa o dati in penibil ,poate o scoateti la suprafata.

    Si sa nu-mi spuneti ca e din cauza invidiei ,exista si alte popoare bogate ,exista oameni bogati si nu are nimeni nimic cu ei.
    Mda ,au primit nu stiu cate sute de mliarde de dolari ajutoare. ce au primit tiganii ? ca au fost si ei prin lagarele alea. sau din ajutoarele alea si-au construit palate ? ???? poate nus tiu eu

    Si da bugsy ,am fost sincer cand am zis asta ,casca draq ochii mai bine in juru tau, priveste dincolo de cuvinte si fraze frumoase.

    Emile ,ai plecat din romania din cauza trogloditilor ? si unde esti acum mai baiete ? in america probabil, nu te deranjeaza ogrii acolo ? Unii din cei mai destepti oameni din lume sunt in romania si nu a fost niciodata o natiune de trogloditi bah luzere. Nu e vina nimanui a se luau tiganii de tine pe strada din cuza ochlarilor pe care trebuie sa-i porti pt ca esti cult.

    Va credeti culti ? tot ce incercati sa faceti e sa fiti si voi interesanti la fel cum face toata,si socilaizati pe baza aperatentei voastre la un anumit grup .toti oamenii au fitze ,inclusiv tocilarii.

  11. costin
    16 June 2008

    din spatiul extraterestru, de pe un anumit satelit al Pamintului, dupa o noapte de veghe, s-a intors Jorj sa imparta o noua monstra de intelepciune lunatica

  12. George
    16 June 2008

    Incerc sa formez un scut impotriva radiatiilor de prostie
    Cam toti pe care-i vad sunt radioactivi, unii in mod natural altii atificial.

  13. Imperialistu'
    16 June 2008

    George, perseverezi in afirmarea acelorasi trasnai, ceea ce nu este deloc grozav. Zyklon-B omoara, mai ales daca esti expus jumatate de ora la asa ceva, cum se intampla in cazul camerelor de gazare. Nu era mare scofala: introduceai gaz prin toate orificiile si restul venea de la sine. Nu vrei sa crezi, n-ai decat, dar nu te considera nici macar o secunda mai grozav decat noi. Nu esti si s-ar putea sa ai probleme serioase cu capul. Nu te da ranit pentru ca nu este o injuratura, ci o observatie bazata pe afirmatiile facute in repetate randuri.

    In rest, cam multa ura de clasa, nu crezi? Oi fi fan Iliescu si Cozma.

  14. emil
    16 June 2008

    Nu sunteti in stare sa-mi dovediti ca nu am dreptate. Nu poate nici unu dintre cultivatii de pa blogu asta sa-mi explice mie cum era posibil sa existe camere de gazare daca zyknlon-b nu era in stare sa omoare oamenii prin simpla prezenta in aceiasi camera cu detinutii.

    Holocaust Denial & The Big Lie

  15. George
    16 June 2008

    Cineva a stat mai mult de jumate de ora cu mai mult zyklon-b intr-o incapere mai mica decat camerele de gazare. n-avea nici pe dracu

    Jumate de ora ? pai in caz ca nu era instant camerele nu puteau sa funtioneze ,pentru ca una din usi avea geamuri..si gazul era scapat pe jos prin cateva gauri date in acoperis ( probabil dupa razboi ) inginerie germana nu alta.

    „S-ar putea sa ai probleme serioase cu capul.Nu te da ranit pentru ca nu este o injuratura, ci o observatie bazata pe afirmatiile facute in repetate randuri.
    Asa sunteti toti ,observati lucrurile negative mult mai repede … de perseverenta sau originalitate n-ai auzit ?

  16. Imperialistu'
    16 June 2008

    „Cineva”. A-ha. Si vrei sa te credem?

  17. emil
    16 June 2008

    George, ti-am dat ceva de citit. Te vaicareai ca nimeni nu vrea sa-ti explice nimic. Acum pune mina si citeste. Nu strica sa pui si mintea. Nu de alta, dar stii ce se intimpla cu baietii care nu-si fac temele? Le creste nasul.

  18. George
    16 June 2008

    Parca evreii aveau nasu mare nu ? sa presupun ca ala din imagine e un evreu ? sau reprezinta un evreu ?

    tu chiar te gandeai ca o sa citesc o carte despre care am de la inceput dubii ca ar contine informatii veridice ? Si cata vreme sa pierd cu asa ceva ?
    acum o sa zici ca trebuia sa citesc prostia aia ,ca altfel nu stiu nimic si vorbesc in plus .Nu-ti face griji ca nu e aia singura carte ,citesc si uramaresc ce vreau, si vorbesc din ce stiu pana acum.

  19. emil
    16 June 2008

    George, nu-mi permit sa te jignesc in asemenea hal. Sigur ca nu este o carte, e un articol de pe Internet. Ziceai ca Internetu iti place. Dar tu stii dinainte ca este o prostie. Vezi tu, George, aici se rupe firul conversatiei noastre. Te simti mai bine vorbind de unul singur. Spor!

  20. George
    16 June 2008

    Ca sa dau si exemple de cum le sunt laudati si cum le sunt supraapreciade realizarile.
    2 filme, mi-am adus acum aminte de ele. Iron man si Independence day

    Independence day ,actorul ala care a jucat si in musca ,nu mai stiu cum il cheama ,aici a interpretat rolul unui evreu. El reuseste ce nu au reusit echipe speciale de cercetare. Reuseste intr-un mod atat de spectaculos si atat de repede incat nici nu este in nici un fel posibila sa ceva ,da si cu legile fizicii si bunul simt de pamant prin geniul lui. Salveaza lumea bineinteles

    Iron man ,personajul principal e tot un evreu,extraordinar geniu ,la fel ca in Independence day ,nu conteaaz daca e posibil sau nu ,evreul poate pt ca e mult prea destept ca sa nu reuseasca.Se lupta si el cand cu legile fizicii cand cu teroristii si-i bate pe toti. quote al personajului „tatal meu a lucrat la bomba atomica cum sa nu fie un erou antional” pe un ton foarte suaprat.

    Bomba atomica a fost declarata cea mai cretina inventie din historie ,cardul de credit si realitatea virtuala ,alte inventii evreiesti au urmat f. indeaproape.

    Asta doar asa din 2 filme pe care le-am vazut destul de recent.( am revazut independence day tot de curand)
    Ca sa nu ma apuc sa umblu pe google ca aduc mai multe ipostaze in care se cred mai cu mot.

    Deci astia ar fi cele mai mari genii care apar in vre un film ,daca stiti voi altu mai tare va rog sa-l mentionati.Si au fost amandoi evrei.

    Albert Einstein este probabil cel mai cunoscut om de stiinta ever .insa sunt multi care au facut mai multe decat el ,si au revolutional lumea stiintifica ,chiar si contemporani cu el.
    Asta fara sa mentionez ca teoriile lui incep sa fie depasite si se pare ca nu sunt tocmai corecte.

  21. George
    16 June 2008

    emile nu m-am uitat bine ,mie in linkul pe care mi l-ai dat imi aparea o carte pe amazon si spunea sa platesc pe ea 10$ .. mai da linkul o data daca zici ca e doar un articol. poate arunc o privire

  22. TheNightfly
    16 June 2008

    Genial ????

  23. bugsy
    16 June 2008

    Incredibil!!!

    George Constanza cumva???

    upps, Seinfeld e tot evreu…….

  24. Francesco
    16 June 2008

    George,
    Deloc subtila deturnarea calitatii discursului si a ideilor expuse de tine catre o asa-zisa opresiune din partea unora care se cred mai destepti. Cred ca ai face foarte bine sa te orientezi catre situri friendly cu cei de tipul tau, de exemplu catre palestinalacrimamea (o gasesti prin cautare pe google, acum nu-mi amintesc adresa) unde vei fi primit cu bratele deschise.
    Aici nu se face un show de snobi in care au loc doar cei cu diplome sau maldare de carti la activ – cum te-ai si exprimat, nu ad litteram ci in substanta – aici discutam, schimbam idei indiferent de locatie, gen, rasa, scoli, culoarea parului etc. Numai sa putem avea un teren rational pentru schimbul de idei. Cei care bat apa in piua incercand sa demonstreze ca zyklon B era doar un fel de deodorant sunt mult prea departe de pragul minim pentru o relatie bazata pe ratiune.

  25. George
    16 June 2008

    k ,degeaba iti spun eu ca zyklon-b avea nevoie de temperatura ca sa se activeze gazul .Dar martorii spun ca functiona in 3-15 minute chiar si iarna desi are nevoie de cel putin 6 ore vara .si ca o usa cu geam de sticla nu poate opri oameni care se sufoca si ar face orice ca sa iasa. Nu are sens asa este ?

    Cred ca asta e experimentul pe care l-am vazut mai demult ,normal ca o sa ziceti ca e fals,posibil..nu pot sa spun sigur ca e veridic insa tind foarte mult sa cred ca este pentru ca am vazut si restul documentarului si erau fapte ce nu puteau fi negate.

    http://www.youtube.com/watch?v=KQ36oGB3ww8

    „No alleged event in history requires laws that prohibit people from publicly refuting claims made about it, other than the ‘Jewish holocaust’

    That is Jewish Supremacy”

    un quote de acolo ,voi vedeti cati holocaust-deniers sunt pe net ? ce dracu i-a apucat ma pe toti ? uitati-va si pe google ,a dat boala in ei. De ce ar face cineva asa ceva ? de ce ar nega ceva ce s-a intamplat ?

    K ,am inteles ,orice as spune voi ziceti ca nu e asa ,simplu.Desi nu aveti nici voi dovezi concrete pentru nimic.Degeaba spuneti ca experimentul nu e veridic.

    Acum haideti sa disctuam despre filmele alea doua,Sa schimbam cateva idei. De ce se mentioneaza ca sunt evrei persoanele respective ?
    Cele mai mari genii care apar in orice film ever. Daca stiti voi unu mai tare v-am rugat sa-l mantionati. nu cred ca gasiti,

  26. emma
    16 June 2008

    george : esti un ticalos gretos si un antisemit scarbavnic . ai merita sa fi exeperimental – gazat – macar cu putin gaz de la rusi . creatura odioasa !

    @emil @ jungs : imi pare rau ca nu m-am putut abtine si a trebuit sa intervin . nu se repeta !

  27. George
    16 June 2008

    Powerpuff saves the day ta ta tad da

    Ar fi o problema daca asa din greseala nu ma mai pot abtine si o sa trebuiasca sa intervina cateva injuraturi in posturile mele ?
    cine-i jungs ?

    daca mai e cineva care vrea sa „comunice” cu mine ma poate contacta la adresa patrupedrau@yahoo.com

  28. emil
    16 June 2008

    Emma. Partea cu name calling mai bine nu se repeta, dar poate se repeta incalcarea promisiunii pe care ai facut-o mai demult ????
    cheers

  29. Jorje the famous
    16 June 2008

    vedeti ca ati uitat sa scrieti tot mesajul pe care l-am postat, in updatul ala
    Refuz eu sa citesc dar voi ati citit prea mult si deja nu mai vedeti bine.Sau poate ati vrut sa pareti cool si v-ati dat ochelarii jos pt un moment

  30. Jorje the famous
    16 June 2008

    ok ,deci te refereai la un articolu ,nu am vazut linkul ,credeam ca e cartea aia inc are un supravietuitor descrie ce a vazut ele acolo. ar fi fost complet inutil sa incep sa citesc asa ceva.
    Nu ti se pare ciudat numarul mare de intrebari si probleme din articolul ala ? ” People were also burned in pits ” E fizic imposibil sa arzi oameni in gropi -IMPOSIBIL .Banuiesc ca si oasele au fost carbonizate ,pt altfel s-ar descopri ramasite .IMPOSIBIL

  31. costin
    16 June 2008

    emil, nu te gindesti sa faci ceva cu mesajele lui jorj? vad ca un post dedicat l-a facut sa se umfle si mai tare in pene si ineptiile ies cu nemiluita. banuiesc ca astepti pina se plictiseste (nu mai poate dura prea mult) dar mie unu mi se cam face rau. la inceput m-a revoltat, apoi am inceput sa rid, acuma….

  32. TheNightfly
    16 June 2008

    Mi se pare mie sau articolul despre George genereaza mai mult feedback decat oricare alt articol :)?

  33. emil
    16 June 2008

    Pentru TOŢI vizitatorii acestui site şi pentru că amnezia şi ignoranţa nasc monştri.

    Soldaţi SS şi prizonieri evrei în timpul reprimării răscoalei din ghetoul evreiesc al Varşoviei

    Einsatzgruppe D împuşcă un evreu ucrainian în dreptul unei gropi pline cu trupurile altor victime

    Execuţie în masă a evreilor de pe teritoriul ocupat al URSS. Soldatul SS lichidează o femeie rănită care încearcă să se ridice

    Cuptor de cremare a deţinuţilor din lagărul de exterminare Bergen-Belsen

    Crematoriile Krema II din Auschwitz

    Auschwitz — Krema IV. În prim plan se află morga şi crematoriul. În planul doi se află camerele de gazare

    Auschwitz — Krema IV. Camerele de gazare

    Maidanek

    Auschwitz. Una din gropile de cremare în aer liber, folosite mai ales în vara lui 1944

    Experimente naziste pe evrei

    Experimente naziste pe copii evrei

    Femei ofiţer din SS după eliberarea lagărului Bergen-Belsen

    Comandantul lagărului de exterminare Kaufering IV, ofiţerul SS Eichelsdoerfer, fotografiat de soldaţi americani

    Supravieţuitori evrei ai lagărului de la Ebensee. Cel din centru-stînga, cu mîinile ridicate la piept, este Joachim Friedner, un evreu polonez din Cracovia

    Populaţia civilă germană din apropierea lagărelor de exterminare naziste a fost dusă cu forţa în interiorul fabricilor morţii, pentru a vedea ororile comise în numele lor

  34. costin
    16 June 2008

    si uite jorj, un documentar pe care te rog sa il vezi de la inceput la sfirsit:
    http://youtube.com/watch?v=a6Z9v24bpeE

    Emil, un documentar foarte interesant, nu am reusit sa aflu de cine e facut (nu am reusit sa imi dau seama daca este chiar facut Hitchcock). Pozele tale mi-au amintit de el.

  35. George
    16 June 2008

    ok , cand m-am uitat pe linkul ala de mai devreme pe care mi l-ai dat am vazut ceva care m-a facut sa cred ca intradevar au murit in jur de 4/5 milioane de evrei in holocaust. erau cifrele care aratau ca lipseau in jur de 5/6 milioande de evrei din europa insa in Palestina nu au aparut decat vre-o 200.000.
    Probabil multe din pozele pe care le-ai postat sunt facute dupa razboi cand au fost descoperite lagarele. Din cate stiam eu ,credeam ca au murit poate in jur de un milion de oameni iar cei care apar in poze de la sfarsit sunt slabi din cauza lipsei proviziilor spre sfarsitul razboilui. iar mormanele de cadavre sunt oamenii care au murit in epidemii sau din cauza foametei. Nu cred ca existau mereu acele mormane ,dar probabil au murit atat de multi spre sfaristul razboilui incat nu au avut ce sa le faca.

    Insa tot pe situl acela mai zicea ceva : In big labor gangs, with separation of the sexes, the Jews capable of work are brought to these areas and employed in road building, in which task undoubtedly a great part will fall out through natural diminution.

    The remnant that finally is able to survive all this – since this is undoubtedly the part with the strongest resistance – must be treated accordingly since these people, representing a natural selection, are to be regarded as the germ cell of a new Jewish development.

    Pe langa asta tin minte ca am vazut pe discovery mai demult cum nazistii ii masurau pe evrei ” in special capacitatea craniana” si se faceau selectii. Mai punem si ca Hitler era un sfert evreu . Mai punem si ce stiu eu legat de imaginea de ansamblu (faza aia cu o mana de oameni puternici care controleaza multe si inclusiv amble parti ale unui razboi) si mintea mea dementa se gandeste la urmatoarea idee..
    Defapt mai punem si faptul ca evreii se lauda ca ar avea un iq mediu de ~ 125 . Ceea ce e destul de mult daca e adevarat si destul de greu de obtinut pe cai naturale. Poate mai punem si modul in care au profitat de situatie pentru a obtine tot ce doresc.
    Sute de miliarde de dolari si o casa -Palestinalacrimamea + un fel de imunitate parlamentara…
    si ca sa vedeti ca nu sunt chiar taran de pe maidan va intreb: Qui bono ?
    Desigur exista si posibilitatea ca pur simplu sa fi stiut sa profite de ce li s-a intamplat cum probabil ar face oricine.

    Acum probabil o sa-mi sariti in cap mai ceva ca inainte.
    Defapt mai bine cred ca nu spun direct ,va las pe voi sa va dati seama la ce ma gandeam,si sa va revoltati cu ceva intarziere ,dupa ce va dati seama ????

    daca vreti sa ma injurati facetio aici patrupedrau@yahoo.com ????
    campanie pentru pastratea unui topic curat ????

  36. Imperialistu'
    16 June 2008

    Eu zic ca orice mesaj in plus este o pierdere timp. Sunt sigur ca si Jorj este de acord cu mine.

  37. George
    16 June 2008

    Sincer nu sunt sigur ce s-a intamplat in lagarele germane si tare as vrea sa stiu. Poate intradevar au murit 6 milioane de evrei cum ziceti voi .Eu insa am dubii si chiar daca s-a intamplat consider ca au fost altele motivele din spatele acelui eveniment.

    Am doua nelamuriri in legatura cu documentarul ala:
    Aia chiar vindeau tatuajele cu tot cu piele ale detinutilor sau nu am auzit eu bine ?
    De ce erau oameni din toate natiile in lagare ? Erau chiar si africani acolo.Stiam doar de tigani.Din cate stiu doar evreii au primit despagubiri…

    Oribile evenimente nu-i asa ? Niste barbari ? Pai uite ca se intampla in fiecare an.
    http://youtube.com/watch?v=VFG…..re=related

    Va rog sa nu evitati sa raspundeti la linkul pe care l-am pus aici.
    Vad ca Imperialistul promoveaza plictiseala ,profitand de fondul de oboseala intelectuala instalat dupa atata gandit.cititi o carte mai bine,va relaxeaza..
    Cel putin emil si costin as vrea sa-mi raspunda din moment ce ei au postat imagini care sa ma faca sa-mi para rau de ce am scris pana acum. Poate si Bugsy si emma ne pot impartasi o parere.

    Si poate vorbim si de filmele alea ,v-ati cam sfiit sa comentati pana acum.
    Haideti sa nu mai discutam despre geamu de sticla pe usa de lemn din bunkere, despre durata de activare a zyklonului si despre gaurile date cu pikamerul in tavan prin care se spune ca se turna dezinfectanul etc.
    Haideti sa vorbim despre lucruri mai concrete ,lucruri despre care stim sigur ca s-au intamplat sau ca se intampla.

  38. George
    16 June 2008

    uite ca te-ai inselat ,nu sunt de acord cu tine

    firar sa fie ..trebuie sa-mi dau seama de fiecare data cand e reversed si cand e normal psychology

  39. emil
    16 June 2008

    Imperialistu’. Ti-am trimis un e-mail, citeste-l te rog.

  40. emma
    16 June 2008

    emil . iti multumesc .
    cu toate ca nu imi amintesc sa fii miscat un singur deget pentru a ma retine aici- atunci mai „de mult” – doresc sa iti spun ca respectul si placerea de a citii patrupedbun.net – nu a fost nici macar pentru un singur moment diminuat(a).

    @giorgiu – te joci cu facte de o mare insemnatate istorica . relevanta fotografiilor pe care le-a postat emil – simbolizeaza acei martori taciti -care acuza faptele josnice a unui regim totalitar .
    mi se pare ca nu ai cu ce te distra .incerca de unu` singur … intr-un fel „manual ” – ca tot se afirma ce iti faci cu mana ta …. ?! ? este artizanat !!!

  41. Panseluta
    16 June 2008

    emma:

    Panseluta ti-a dus dorul. Sincer. Asa sa ma ajute stii tu cine. Patrupezii nu sunt aceiasi fara spiritul tau. Nici eu. Am explicatii dar nu scuze.
    Ma bucur din suflet ca te-ai aratat din nou, si nu ne mai parasi. Am cistigat ceva intelepciune intre timp.
    Si e nevoie mare de tine, asa cum se vede, pentru a pune la punct, in citeva cuvinte, tipi sinistri ca George/Jorj.
    Si te rog sa nu-l acuzi pe emil de ce s-a intimplat. Nu e drept. Vina e a mea si doar a mea. Mi-o asum.

  42. emil
    16 June 2008

    Panseluta. I’m really glad you put up with us, especially me, lately. It’s been a bit rough.
    Emma. Willkommen zuruck.
    (credeam ca imi rup limba ????

  43. emma
    16 June 2008

    oh , panseluta , ma emotionezi . zau . vreau sa iti simt miezul sentimental si in viitor . si chiar ca nu il acuz pe emil . na ja …doar fix un pic .

    emil :)) nu se rupe limba asa usor :))

  44. emma
    16 June 2008

    mie nu imi iese figurina galbenioara si zambitoare – oricate paranteze pun . oare de ce ?

  45. costin
    16 June 2008

    bine ai (re)venit emma! ????

  46. emma
    16 June 2008

    multumesc costin !:))

  47. costin
    16 June 2008

    trebuie sa pui doar o paranteza pentru fata zimbitoare
    : ) = ???? (fara spatiu, normal)

  48. emma
    16 June 2008

    ????

  49. emma
    16 June 2008

    hei,hei,hei…:) ???? ???? voila !

  50. emma
    16 June 2008

    ma duc sa alerg putin – si revin:):):)

    ah , costin , si pentru figura aia – spre ex. cat sunt trista ce pun ?

  51. emma
    16 June 2008

    ???? nu iese cum vreau eu !

  52. costin
    16 June 2008

    trist – : (

  53. Marcu Adriana
    16 June 2008

    Pentru George
    Iti pot demonstra ceea ce ai discutat mai devreme doar daca iti deschizi putin sufletul si reusesti sa vezi dincolo de sufletele si de ochii in lacrimi ai celor care au supravietuit Holocaustului. Te intrebi cum de acestia cunosc in detaliu despre camerele de gazare. Pentru ca au FOST acolo, la Auschwitz. La naiba, au trait acele blestemate timpuri si nu cred ca ai putea fi in masura sa judeci daca toate acestea ar fi adevarate sau nu. este suficient ca privesti in ochii lor si daca insensibilitatea te lasa ai sa vezi ca acei bieti oameni spun adevarul. Pacat ca te lasi condus doar de cateva „dovezi” ale unor sceptici care nici ei nu au fost acolo!!!!!

  54. Francesco
    16 June 2008

    @Marcu Adriana,

    George n-a fost numai lipsit de sensibilitate, dar „s-a produs” pe acest blog de parca domnia sa a cazut de pe luna si toate marturiile legate de Holocaust au fost povesti inventate. Nu numai ca nu asculta apelurile la rationalitate, dar s-a si exprimat intr-o maniera careia oamenii normali ii raspund prin ignorare.

    De aceea, din cauza fanatismului sau posac si gures, din cauza modului sau de exprimare dar si datorita nivelului sub-mediocru al ideilor, George a fost exclus de pe blog.

    Urmarea acestui post este:

    haznaua-urii-si-ignorantei

    Multumin de vizita Marcu Adriana si te mai asteptam.

  55. 88
    16 June 2008

    De ce mereu se scrie despre HITLER si NAZIZM numai de rau?De ce este interzisa ori ce propaganda si simboluri rasiste?Eu sustin multe din ideile lor.Daca port empleme Naziste si le fac propaganda care e problema?Sunt cum vreu eu si nu imi asculd orientarea rasista.Dreptul la exprimare libera l-am castigat cu toti in revolutie.Problema e ca in ROMANIA noastra conducerea ne baga de mici in cap,ca nu avem voie sa facem aia,aia,aia,aia,aia.Daca ar fi dupa ei nu am avea nici un drept dar din fericire nu e asa ni ne putem exprima liberi.

  56. emil
    16 June 2008

    La prima intrebare raspunsul este: pentru ca Hitler si nazismul au fost un Rau incarnat. Daca tu vrei sa reinventezi roata si sa rescrii istoria, e treaba ta. Libertatea de exprimare nu inseamna egalitatea opiniilor. Poti sa le exprimi pe ale tale, dar nu te astepta la respect. Pe de alta parte, interesul si respectul pe care le profesezi pentru libertatea de exprimare sint profund ipocrite, sau esti prea prost ca sa iti dai seama. Chiar te-as fi apreciat pentru consecventa logica daca ai fi spus ca te pisi pe libertatea de exprimare. Nazismul este diametral opus libertatii de exprimare. Odata in putere, aceasta ideologie se pisa pe respectiva libertate, iar pe cei care fac caz de ea ii bate, tortureaza, le confisca sau distruge proprietatea, sau, mai simplu, ii lichideaza fizic. Tu, un mic nazist mucos, nu ai nici un drept sa pomenesti libertatea de exprimare. Ai primit-o pe tava cind iti curgeau literalmente mucii in gura si te folosesti de ea ca de o tirfa. In al doilea rind, esti ridicol. Nu cred ca ti-a trecut vreodata prin tartacuta faptul ca tu insuti apartii unei rase inferioare. Daca iubesti nazismul, primul lucru pe care ar trebui sa-l faci este fie sa iti pui streangul de git, sau sa gasesti un Fritz blond si cu ochii albastrii caruia sa-i faci pantofii toata viata.

  57. israelianca
    16 June 2008

    88 = hh = heil hitler.

    Vrei sa-ti spun care e partea buna a nazismului? Ca si cancerul, te ajuta la cura de slapire. De ce nu stii sa scrii embleme? De ce inlocuiesti „b” cu „p”?

  58. CRUDELUL DANIEL
    16 June 2008

    CUM ARATA EVREII IN ACESTE POZE, LA FEL ARATAU SI ARISTOCRATII SI OAMENII OMORITI PRIN REVOLUTIILE PROVOCATE DE EI, LA FEL ARATAU SI COPIII ARISTOCRATILOR JECMANITI EXEMPLAR DE EVREI.IISUS CRISTOS ESTE UN EVREU CRUCIFICAT DE RAUTATEA ALTOR EVREI CARE DOREAU SA TERMINE SISTEMUL EUROPEAN DE VALORI SI SA SI-L PUNA PE AL LOR, CA MAI APOI, SA JECMANEASCA CIT MAI USOR TOATE NATIUNILE, PRIN METODA PE CARE O VEDEM PRACTICATA AZI IN TARA NOASTRA.
    MAI INTII, EVREII DAU JOS REGELE SI PRESEDINTELE PATRIOT, APOI PUN UN PROST IN FRUNTE, CARE ESTE PUS LA PUTERE DOAR 4 ANI, CA SA NU POATA FACE NIMIC TRAINIC, IAR APOI, PUN PARTIDELE SI PROSTII DIN PARTIDE, SA ATACE PRESEDINTELE PROST, CA SA INCAIERE PROSTII CU PRESEDINTELE, IAR IN TIMPUL ASTA, PRIN SPATE, APAR EVREII CARE JECMNESC TARA PROSTILOR, CARE NU AU TIMP DE CONDUCERE A TARII, DAR AU TIMP DE INCAIERARE, CA SA VADA TOTI CIT SINT EI DE PROSTI.
    IN FIRMELE CAPITALISTE, CINE SE ANGAJEAZA, ESTE PUS LA ZECE MUNCI PE UN SINGUR SALARIU, ESTE UMILIT, I SE FURA DREPTURILE MUNCITORESTI, I SE FURA VECHIMEA IN MUNCA, I SE FURA DIN SALARIU, SI ESTE JIGNIT PENTRU CE A STUDIAT. DANIEL CRUDELUL.

  59. Imperialistu'
    16 June 2008

    ???? Isuse.

  60. Mai degrabă DANIEL CREDULUL. Let’s just assume it was a typo.

  61. bugsy
    16 June 2008

    Is this true or is just fantasy?

  62. costin
    16 June 2008

    ???? io zic ca acest comentariu trebuie pus undeva la loc de cinste. trebuie sa facem odata clasorul ala cu cei mai absurzi vizitatori si cele mai demente comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *