FUNDATIA IOAN BARBUS

Sociologi pentru Hamastan: Ciprian Necula

Bine ați venit în minunata lume a sociologiei românești! Gazda dvs. nu va fi obsedatul sexual Marius Pieleanu (amator de sex cu studente, client al bordelurilor bucureștene și hărțuitor de femei), ci un sociolog mult mai cool, Ciprian Necula, un soi de moartea hipsterițelor. Trebuie să înțelegeți că Necula este cu atât mai cool cu cât este „rom” (înainte de epoca political correctness se spunea țigan). Face parte dintr-o minoritate sfântă, oprimată de la începutul veacurilor de întreaga planetă și, în acest colț sălbatic de lume, de rasistul popor român. Cum îl place pe Marx, se poate califica liniștit pentru un loc în galeria noastră de progresiști. Să vedem ce poate.

Ciprian Necula a coordonat, între 2006 şi 2009, programul guvernamental S.P.E.R. (Stop Prejudecăţilor despre Etnia Romă) şi a realizat la TVR o emisiune săptămânală despre romi.

În prezent, Ciprian Necula este doctorand al Şcolii Naţionale Superioare de Ştiinţe Politice şi Administrative (SNSPA) cu o teză referitoare la prejudecăţile despre etnia romă. El conduce şi un ONG care se dedică romilor.

„Militant pentru drepturile (r)omului”, Necula a fost invitat în noiembrie la o minunată televiziune (Realitatea TV) pentru a vorbi despre ce se întâmplă în Israel. A protestat împotriva uciderii civililor în Fâșia Gaza și, întors din misiune, s-a lăudat, ca tot omul, cu această realizare. Mărturisesc că la momentul respectiv nu am știut de ea, nimeni nu este perfect, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să dăm cezarului ce este al cezarului și să nu recunoaștem meritele reale ale propagandei domnului Necula. În aceste vremuri ideologizate, fiecare contribuție contează, oricât de minoră, iar cele venite din partea așa-zisei societăți civile sunt cu atât mai importante, întrucât se bucură de iluzia imparțialității („societatea civilă” se prezintă ca un actor prin excelență obiectiv, deși în realitate este o mini-societate alcătuită din ONGiști, noua clasă a gulerelor albe, ce profesează un partizanat de stânga).

„STOP THE GENOCIDE IN PALESTINE, PLEASE” – „VĂ ROG, OPRIȚI GENOCIDUL DIN PALESTINA”

Genocid, adică exterminarea programatică a unui popor. Întrebarea firească este Cine face genocid asupra cui?. Sociologul Necula ne lasă să înțelegem că evreii asupra arabilor. Cumva, dacă te aperi în fața agresiunii teroriste, comiți genocid. Interesant.

Ciprian Necula „Nu. Fac propaganda impotriva uciderii in masa a unor civili de catre o armata. Si, oricum, voi fiind InLinie Dreapta, stiu ca e firesc sa-ti doresti sa-l elimini pe ala mic si prost, cu respiratia diferita de a ta. Succes in aprofundarea operelor eminesciene…”

Reacția la întrebarea lui Costin este tipic stângistă: realitatea este negată și înlocuită cu o poveste stalinistă, cu fasciști și antifasciști, opresori și oprimați, lupta de clasă și luptă rasială. În această realitate paralelă, Hamas nu există ca actor politic, nici rachetele lansate cu sutele pentru a ucide israelieni. Există doar victimele arabe, evreii care îi bombardează pe arabi și În Linie Dreapta care vrea să îl ucidă „pe ăla mic si prost, cu respirația diferită”.

Cine o fi ăla micu’, fie el și prost, nu știu și nu mă interesează (o fi arab? dacă este, afirmația lui Necula nu este cumva rasistă?), dar pentru că îmi displac diversiunile, am intervenit și l-am întrebat direct pe tov. Necula cum de protestează selectiv. Hamas lansează rachete pentru a ucide evrei, mai și reușeste, Ciprian Necula stă acasă. Răspunde armata israeliană, Ciprian Necula își trântește în jurul gâtului un keffyieh a la Yasser Arafat și dă fuga la Realitatea TV pentru a protesta indignat împotriva agresiunii teroriste a Israelului. Parcă bate la ochi.

„Ce sa inteleg din faptul ca nu te mobilizezi cand Hamas lanseaza rachete, doar atunci cand Israelul se apara?”

Răspunsul lui Necula? La fel de cinstit intelectual precum primul său comentariu.

Ciprian Necula „Cine sustine Hamas-ul? Palestinienii pentru voi, astia de dreapta, sunt toti membrii hamas? Vorbim de civili aici, de sute de morti, cu un procent mare de minori (fara membership Hamas). Ati ajuns deja la Codreanu cu textele?”

Cine a afirmat că toți arabii sunt membri Hamas? Nimeni. Atunci cu cine vorbește Necula? Imposibil de spus cu precizie, probabil cu un interlocutor imaginar. Și, desigur, cu Corneliu Zelea Codreanu. Trimiterea este cel puțin curioasă, doar Codreanu i-ar fi lăudat pe toți cei care luptau împotriva evreilor care conduc lumea și asupresc popoarele, dar bănuiesc că este echivalentul românesc al trimiterii la Hitler. Dacă în SUA, Marea Britanie, Franța și alte țări din lumea bună, pentru a te arunca în derizoriu te calific ca fiind hitlerist, aici îți spun că ești legionar. Ieftin? Da. Eficient? Depinde, trebuie să ai cu cine: proștii care să te creadă și adversari de idei care să se teamă de tine și invectivele tale ideologizate.

Reiau întrebarea. Răspunsul primit este pe lângă subiect.

Ciprian Necula „Adica, eu daca cred ca Guvernul Romaniei e format din hoti, automat, cred ca toti romanii sunt hoti! Aveti probleme elementare de logica!”

A făcut cineva vreo afirmație despre toți arabii? Cu cine vorbește domnul Necula? Se pare că la această întrebare ne-ar putea răspunde cel mai bine un psihiatru. Am întrebat, pentru a treia oară, despre intervenții sale selective. Uimitor, de această dată am primit răspuns. Tot pe lângă.

Ciprian Necula „Asa, deci. Eu nu cred ca Hamas serveste interesele palestinienilor. Tocmai de aceea nu sunt de acord cu confuzia pe care o induceti. Si, mai cred, ca Guvernului Israel ii face bine acest inamic, poate jusitfica orice nedreptate (pai, ei ne-au atacat; pai, l-am asasinat pt ca era membru/lider Hamas etc). Totodata, am semnalat si tampenia palestinienilor care tarau un corp legat de o motocicleta pe strazi.”

Necula nu este de acord cu „confuzia” pe care o răspândim. Nu lămurește despre ce confuzie vorbește, dar știe una și bună: Hamas nu servește intereselor arabe, dar guvernului israelian îi convine Hamas pentru că așa poate să își justifice nedreptățile și să „asasineze” arabi. Frumoasă teorie a conspirației! În schimb, uciderea unui arab de către alți arabi, urmată de târărea cadavrului prin Gaza, este considerată o simplă „tâmpenie”. Și omul nostru nu se oprește aici, continuă cu aceeași dezinvoltură.

Ciprian Necula „Mai baieti, voi citit ceea ce scrieti? Incercati sa-mi spuneti ca e ok sa omori sute de oameni pentru ca printre ei sunt cativa agresori? Ne-am tampit de tot? Evident ca guvernul Israel este agresor, cu discurs de dreapta. Cu toate pliantele lor (facute in scopul manipularii unor dreptaci ca voi), cu siguranta, au murit sute de oameni nevinovati. Nu exista scuze pentru asta. Guvernul Israelian comite crima folosit pretextul Hamas.”

„Guvernul Israelian comite crimă folosind pretextul Hamas”, adică evreii au plecat la vânătoare de arabi. Nu există nici o legătură între reacția armatei israeliene și sutele de rachete trimise de Hamas din Gaza, nici între folosirea populației pe post de scut uman și pierderile de vieți omenești. Nu, evreii vor să omoare arabi și se folosesc de orice pretext pentru a o face. Firește, nu singuri, de partea lor se află cei ce fac parte din dreapta politică, binecunoscută de cei asemenea lui Ciprian Necula ca fiind sursa răului din această lume. Comunismul și național-socialismului, totalitarisme prin excelență stângiste, unul promotor al luptei de clasă, altul al luptei de rasă, nu se pun la socoteală pentru că ar strica frumusețe de discurs.

Onestitate intelectuală zero, coerență zero, 100% delir mascat în sfântă indignare. Stânga pe înțelesul tuturor.

In interes științific pot fi citite si comentariile lui Răzvan Martin, un roboțel care se tot luptă cu neoconii, cu Bush, cu capitaliștii, naționaliștii și alți dușmani de clasă, făcând scut uman în jurul lui Necula.

Eu nu sunt un admirator al lui Codreanu, nici un eugenist, ceea ce nu l-a împiedicat pe tov. Necula să mă acuze de amândouă. Ei bine, jocul acuzațiilor are și multiplayer, iar eu nu inventez. Mă amuză că taman militantul anti-discriminare Ciprian Necula (feminist în spirit, susținător al grupului de la Filia, al portalului moldovenesc Discriminare Media etc.) gustă muzica unui Grasu XXL.

[…]

am doua fete suspecte
care nu lasa amprente
sunt imbracate in verde
toata lumea le vede
da au probleme cu politia,cu militia,
nicio problema le ascund pe undeva
babule stai asa,
ca daca e de ceva
le trimitem in olanda
sa poarte tanga
ca pasarica lu cosmina
sa poarte invers
ca sa ne creasca adrenalina
si toata stima din cupa pana in colentina
pentru fetele suspecte care bat amfetanina
nu le chema madalina nu le chema catalina
nu le chema nici cristina nici coca nici ina
le chema ioana si maria
curvele face ce vrea
sa-mi scuzati gramatica
nu e vina mea
ee…(m-am intalnit..la ..cu ..si cu..)

maria ioana, tu esti campioana |X4

[…]

Mie nu-mi place, dar de aceea eu sunt rasist, misogin și intolerant, iar el un tip admirabil și mișto.

În încheiere, o ultimă întrebare: dacă „rasiștii au scula mică”, ipocriții cum o au?

P.S.
Pentru că tov. Ciprian Necula nu suportă critica argumentată, a șters comentariile care nu i-au convenit și i-a blocat pe toți cei care au scris că nu este normal să ignore cu bună știință acțiunile organizației teroriste Hamas. Toți s-au exprimat cât se poate de civilizat, dar nu a contat, tot le-a fost tăiat accesul. Tipic stângist.

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Vlad M.

Vlad M.

32 de comentarii

  1. john s
    4 decembrie 2012

    Cred ca omul nu e sociolog ci e un plagiator de duzina. Cu cine si-o fi dat licenta? Cine au fost profesorii? Acest individ care apara terorismul nu este decat un rezultat. Ar fi bine sa mergeti mai adanc la cartile din scoala, la profesori si la anturaj. Colegii lui ce spun? Ar putea fi facute descoperiri majore.

  2. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Nu stiu, John, dar ma indoiesc ca este atat de important. ???? A absolvit sociologia, ca atatia altii, si in acest sens l-am numit sociolog. In cele din urma, conteaza mai putin scoala pe care a facut-o, adevarata problema este lipsa de onestitate intelectuala. Acest domn nu este interesat de adevar, ceea ce este foarte trist. Toate mesajele sale transmit o atitudine de dispret fata de adevar. Nu il intereseaza realitatea conflictului din Israel, doar apararea, cu orice pret, a constructulelor ideologice pe care si le-a insusit: dreapta este rea, Israelul este rau, arabii sunt oprimati s.a.m.d. Este dreptul lui, desigur, dar atunci cand apare in spatiul public si raspandeste acest mesaj, ar fi bine sa apara si corecturile necesare.

  3. Pataphyl
    4 decembrie 2012

    A terminat sociologia

    Expresia asta cu „a terminat” facultatea cutare mă „rupe”… Păi da, a exterminat-o, a umplut-o de sînge. Nevinovat ca să zic așa. ????

  4. Corneliu
    4 decembrie 2012

    Nu auzisem de individ pana acum, dar nici nu are vreo importanta cine e. Nu este el cel care vorbeste.
    Daca cineva crede ca tiparele ideilor pe care le prezinta ii apartin, se inseala.
    Ele nu pot fi creatie proprie.
    A fost mai mult ca sigur instruit de vreo asociatie islamista, din cele care abunda in Romania. De acolo a primit si ridicola kefie pe care si-a legat-o de gat, accesoriu standard pentru propagandistii de acest fel.
    Propaganda sa e exact dupa tiparele propagandei antiisraeliene raspandite la fel peste tot in lume.
    El este numai pe post de megafon.
    Partea ridicola este ca a acceptat sa fie pe un acest post neonorabil, de megafon care nu stie ce vorbeste,

  5. emil borcean
    4 decembrie 2012

    Sociologul are un fetiş: îi place să inspecteze dedesubturile vestimentare ale rasiştilor. Şi ca orice om mândru de fetişul lui şi-a pus scula pe piept, ca să înţeleagă toată lumea că el, spre deosebire de rasiştii liliputani…

  6. DanCanada
    4 decembrie 2012

    Eu cred ca acordati prea multa atentie/publicitate unor lepre care „otherwise” nici n-ar fi fost bagati in seama. Acum probabil Necula ăsta o să se-nfoaie-n pene vreo 2-3 săptămini că doar un blog mare ca ILD a „discutat” cu el, nu? ????

  7. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Ai dreptate, Pata. ???? O sa corectez. Revin in vreo 15 minute.

  8. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Dan, Corneliu, treaba sta in felul urmator. Este adevarat ca acest tip uman este marginal daca luam il studiem la nivelul intregii comunitati nationale, dar daca intram in zona universitara, vom vedea ca foarte multi studenti impartasesc punctele sale de vedere. Este hip sa fii de stanga, antidiscriminare, anti-patriarhat, anti-trecut, anti-religie, anti-patriotism si tot asa.

    Noile generatii au parte de tot mai putine surse de informare, tot mai de stanga. Asa se face ca acum se populeaza cu stangisti zona ONG. La inceputul acestui an, aceste grupuri au primit o puternica legitimare cu ocazia protestelor aranjate din Piata Universitatii, dar se dezvolta in continuare. Au acces in mediul universitar si in cel media (sunt bine infilitrate in cel putina doua centre universitare, Bucuresti si Cluj).

    Nu sunt de ignorat. Acum prostesc pe cei care se uita la televizor, dar in 10-15-20 de ani, acesti nimeni se vor ocupa de educatia copiilor nostri.

    Emil Borcean> Nu am putut trece cu vederea acea gluma proasta.

  9. Rodica Grindea
    4 decembrie 2012

    Din câte știu, sociologia (ca absolvent al acestei facultăți), este o știință, iar cele afirmate (în costumația de rigoare) a acestui domn Ciprian Necula nu are nici o legătură cu vreo argumentație științifică a afirmațiilor d-sale publice. Fiindcă simplele video-clipuri ale Hamasnicilor sunt doar propagandă mincinoasă, defăimătoare, la adresa Israelului. De fapt, pentru a accepta acest lucru, trebuie să ai cele mai elementare cunoștințe despre istoria contemporană a Israelului, despre liniile (cel puțin) generale ale dinamicii conflictului israelian-palestinian.În acest caz, de-ar fi avut habar, ca să mă exprim mai pe înțelesul d-sale, ar fi știut că nu a existat nici măcar un singur caz, nici unul, în care o clică de evrei israelieni să se strecoarea în vreun sat arab, eventual palestinian, să ucidă familii întregi, până la pruncii din leagăn, numai fiindcă sunt arabi, dar hamasnicii au făcut-o, numai fiindcă sunt evrei și fiindcă ucigând evrei, cât mai mulți, îndeplinești comandamente ale Coranului! Cât despre faimoasa intelectualitate de stânga, din mai multe state ale UE, eu mănânc din aceștia vreo zece la micul dejung, și încă vreo cinci la cină (mă refer la știrile care-mi însoțesc, ca „garnitură”, respectivele mese zilnice! Dacă aș ști că sunt de bună credință, i-aș invita pe tinerii neliniștiți la un soi de „seminar de documentare” în Israel, dar mă încred în proverbul franțuzesc ce glăsuiește că „nu-i surzenie mai grea decât a celui care nu vrea să audă”!

  10. Corneliu
    4 decembrie 2012

    Rodica, pe bune, nu pot decat sa ma inclin in fata acestui maiestuos comentariu.
    Ramane numai o intrebare, in parafraza si anume, daca Grivei stie sa citeasca…

  11. DanCanada
    4 decembrie 2012

    @Vlad #8: I see, thx! Ex. (centre universitare Cluj/bucuresti) – cei de la CritiKK. Chiar azi am vazut o abjectie ordinara marca Rogo: se ia de Herta Müller intr-o „scrisoare deschisă” pe care nici n-am putut s-o citesc toată de infectă ce era. I simply gave up pe la „Cunosc binişor literatura de aici, scriu literatură aici.” Deci tov. Rogo cică stie&scrie literatură! ????

  12. Bogdan Calehari
    4 decembrie 2012

    Tigani caldarari, aurari, argintari, ursari, corturari, florari, lautari sau, mai nou, in zilele noastre smenari si/sau primari. Uite domne’ ca avem si un tigan sociolog!
    Ca tiganul „sociolog” n-a trecut cu „capul intre urechi” prin facultate ba chiar as spune, fara sa exagerez, ca a studiat temeinic ( si a studiat ce n-a studiat pana acum, sunt sigur, niciun sociolog), o dovedeste chiar inscriptia de pe tricoul sau – „Rasistii au scula mica”! Chestia asta constituie, dupa umila mea parere, o adevarata Tiganiada ( era sa spun revolutie) in sociologie! Lucrarea de diploma, „Rasistii au scula mica”, a tiganului oengist si teroristofil, scoate sociologia romaneasca din „anonimatul” in care s-a complacut de la Dimitrie Gusti incoace. Nu vom mai fi ultimii!
    Natura creeaza in permanenta echilibru si, daca multi dintre romani o „au” mica, toti romanii au, datorita tiganilor, Norocul mare! Si asta nu de azi de ieri.
    Sa ne amintim de Cioran care povestea cum,într-o grădină bucureşteană, prin 1936, la spartul chefului le-a venit amicilor la masă un viorist care, după ce le-a cîntat bine şi de bine şi după ce i-a fost lipită suta pe frunte, le-a spus: „Mare noroc aveţi voi, românii, cu noi, ţiganii. Că dacă n-am fi noi, voi aţi fi ultimii“.

  13. Costin Andrieş
    4 decembrie 2012

    aici puteti citi toata conversatia de la care a pornit articolul lui Vlad (cel putin atit cit a ramas, pina a inceput Ciprian sa stearga comentariile):
    http://inliniedreapta.net/wp-content/uploads/2012/12/tricou-scris-cu-carioca-ciprian-necula.png
    Intre timp, Ciprian si-a restrictionat contul de facebook, iar conversatiile nu mai sint publice. Au fost publice mai multe ore, deci nu ii incalc in nici un fel dreptul la intimitate.

    Reiau aici un pasaj din politologul Luciano Pellicani despre Caietele lui Antonio Gramsci si cei asemeni pasionatului nostru de Karl Marx:

    „gramscianismul nu e nimic altceva decît legitimarea ideologică a pretenției intelighenției alienate de a exercita dictatura pedagogică asupra maselor de muncitori în numele unei viitoare eliberări de opresiune și exploatare. Cu alte cuvinte, orice a fost scris de apologeți, gramscianismul nu este doar profund înstrăinat de clasa muncitoare, dar de fapt a fost și continuă să fie o ideologie care are ca scop “colonizarea” muncitorilor și așezarea lor sub controlul paternalistic al intelectualilor mic-burghezi. “

    Sint singurul care de fiecare data cind vorbesc cu oameni ca Ciprian si cei asemeni lui (Mircea Toma, Criticatacii, Militienii Spiritului, Claudiu Craciun etc) am impresia ca vorbesc cu un sectant care nu reuseste sa intepreteze realitatea altfel decit prin grila extrem de limitata si ultra-ileologizata a parintelui comunismului?

    O explicatie pentru acest gen de comportament ne da Antonio Gramsci: “ [socialismul/progresismul/stingismul] este religia care trebuie sa distrugă crestșinismul, religie in sensul că tot o credință cu martiri și credincioși este; și e religie pentru că a înlocuit pe Dumnezeul transcedental al catolicilor cu credința în om și energiile lui ca singură realitate spirituală”.

    Despre Ciprian Necula si cei care ii impartasesc ideile prejudecatile: Colonizarea culturii de intelectualii marginali. Antonio Gramsci și falsa societate civilă

  14. Polymorph
    4 decembrie 2012

    K Consulting Management and Coordination
    —-
    Khalid Inayeh
    khalid@kcmc.ro
    Managing Partner
    Khalid este arhitect de profesie; a condus mai multe societati comerciale private si a activat in organizatia neguvernamentala „Pro Democratia”. In KCMC, Khalid este co-actionar si ocupa functia de Director General.

    Ciprian Necula
    ciprian@kcmc.ro
    Managing Partner
    Ciprian Necula este un hibrid! Un hibrid intre activist pentru drepturile omului, manager de proiect, manager de campanii publice, jurnalist, lobby-ist, analist politic etc. In KCMC le combina pe toate, de aceea este Directorul Executiv al organizatiei si, totodata, co-actionar.

    http://www.kcmc.ro/index_t3.asp?MM=Cine%20suntem&MMID=4&SMID=10

    http://www.facebook.com/inayeh.khalid

    —-

    „In acest fel, Alina Inayeh, de 34 de ani, si sotul ei, Khalid, de 36 de ani, nascut in Iordania, spera sa foloseasca arta romaneasca pentru a ajuta strainii sa descopere o Romanie mai aproape de realitate decit rezultatul imaginatiei lui Bram Stoker.”

    http://www.evenimentul.ro/articol/imaginea-romaniei-are-nevoie.html

  15. Polmyorph
    4 decembrie 2012
  16. Silvapro
    4 decembrie 2012

    M-a indispus acest Ciprian „Neculatul”, ca orice antisemit dealtfel, dar in special ca isi permite ca tigan care se lupta impotriva rasismului fata de romi, sa fie el insusi rasist. Mai ales ca evreii au o oarecare simpatie pentru tigani si vad o asemanare intre destinele celor doua popoare: migratori (cel putin la evrei de obicei nu de bunavoie, poate si la ei, nu stiu), discriminati, transformati in cenusa de Hitler. Brothers in suffering.

    Si cind colo, D-l Ciprian, cel cu scula de doua ori mai mica (doar e si ipocrit si rasist!) da cu barda in logica si omenie, deodata din oropsit se transorma in agresor ingimfat si arogant, si se aliniaza cu teroristii, si scoate doar baliverne si rautati din gura. Si nu asa ca un oarecare terchea-berchea ci inca pe post de sociolog (deci specialist in oameni). Un sociolog care nu e in stare sa dea un raspuns cit de cit documentat si inteligent. Falsifica pina si datele cele mai elementare – Hamasul nu e numai o mina de oameni, colcaie Gaza de ei plus ca peste 70 la suta acolo au votat Hamas; si nu au fost sute de victime civile, nu s-a cautat nicio singura data sa fie omorit un civil, ba situatia sta exact invers – IDFul a facut tot ce le-a stat in putinta ca sa crute oameni neimplicati. Si apropos „o mina de oameni”, la 9/11 numai o mina de oameni au participat la actul terorist. Si daca acestia nu reuseau asa de bine operatiunea, insemna ca sint basma mai curata?

    Oare ce calitate de consulting o da el la firma KCMC („cacamaca” mi-a iesit cind am citit in comentariul lui Polymorph, crezind ca face dinsul o gluma, dar nu, e pe bune, am intrat pe link si chiar e KCMC)?
    Asta nu pot sti, dar se pare ca Necula e cel care primeste in primul rind consulting de la colegul lui de servici, Khalid Inayeh. Poate de la ei a facut rost si de kefye… asa ca s-a elucidat si misterul acesta.

  17. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Interesant, Polymorph. Este foarte posibil ca tovarasul sociolog Ciprian Necula sa se afle si sub influenta colegului sau Khalid Inayeh. La aceasta conexiune nu am reusit sa ajung ieri, grabindu-ma sa public acest articol inainte sa se autosesizeze tov. Necula si sa taie accesul la discutia de la care a pornit totul. Cert este ca omul nostru a fost profund indoctrinat in perioada cand a studiat in facultate. Mesajele sale denota un grad inalt de mutilare mentala pe care nu il intalnesti decat la persoana modelate intens. Necula nu este capabil sa poarte o discutie rationala, uzand mereu de lozinci si aruncand tot soiul de fumigene pentru a-si masca ignoranta si subiectivismul. Este un stangist tipic, dupa cum bine i-a zis unul dintre prietenii nostri de pe Facebook, si cred ca poate fi considerat un succes de catre formatorii sai intelectuali. Este tot ceea ce si-ar fi putut dori si mai mult de atat.

    Silva, este dezamagitor ca nu se invata nimic din istorie. Totusi, inainte de a ne indispune, trebuie sa tinem cont de cateva variabile. In randul tiganilor, exista o mare lipsa de respect fata celelalte etnii, adesea trecuta cu vederea pentru ca nu este politically correct sa o scoti in evident. Romanii, de exemplu, sunt niste considerati niste fraieri si nu numai, toti ceilalti. Nimeni se preocupa de acest rasism, nu da bine cauzei. Apoi, sa nu uitam ca si negrii americani, o alta minoritate de culoare cu care sunt tiganii sunt asemanati in mod frecvent (adesea complet aiurea), au dezvoltat sub influenta Noii Stangi o psihologie revansarda care nu de putine ori esueaza in rasism si antisemitism. De pilda, Jeremiah Wright si Louis Farrakhan sunt cat se poate de rasisti si antisemiti, mult peste media oricarei tari. Pe masura ce tot mai multi tigani vor absolvi universitatile romanesti cu ideile Noii Stangi, este de asteptat sa se inmulteasca reactiile de tipul celor comentate la acest articol. Tov. sociolog Necula este, inainte de toate, un stangist. Sa nu uitam ca stanga a abandonat de mult cauza Israelului.

  18. Silvapro
    4 decembrie 2012

    Da, la universitate e clara directia spre stinga. Ca-n toata lumea, si-n Romania, si-n Israel (in afara de Bar-Ilan care e religioasa). Daca pe deasupra si Khalid Inayeh a incercat o influenta, a gasit un teren pregatit.

    A propos universitati. Prietena mea din Haifa, care nu vrea sa citeasca sau sa vizioneze cam nimic din ceea ce-i trimit eu si careia i-am reprosat ca de aceea nu-i de mirare orientatia ei de stinga, mi-a raspuns cinic si intepat: „Pai eu nu stiu nimic, chiar daca mi-am luat BA-ul in Middle East Studies”. Este asa de aeriana in problemele conflictului, ca pur si simplu uitasem de domeniul BA-eului ei. Asa ca ieri m-am lamurit ce-i cu ea.

    Apoi pe o nota mai normala, mi-a explicat ca conflictul este atit de complex, ca dupa absolvire, si-a dat seama ca stie mai putin decit inainte. I-am recomandat cursul de 5 minute al Universitatii Praeger!

    in paranteza: Oricum e normal ca intelegea mai bine situatia inainte de studii, pentru ca invatase la Bar-Ilan 2 ani si inca 2 ani dupa acea locuise intr-un kibbutz din Gush-Atzion, care sint zionisti infocati de dreapta.

    Ca sa-si completeze cu succes indoctrinarea stingista, acum invata MA in departamentul „Studii despre femei”, adica feminism.

  19. John S
    4 decembrie 2012

    Firma lui Khalid este mare. Oameni din guvern aflati in pozitii keie, ieuropa, legaturi cu alti „luptatori” din foste tari comuniste, yemen, etc. O retea complexa…Interesant!

  20. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Silva, intrebarea mea de om prost ar fi daca nu cunoaste, de ce nu se informeaza? Sa faca bine sa deschida o carte de istorie, macar, si sa afle ce s-a intamplat si de ce. Conflictul o fi complex, dar NU este atat de complex, incat sa nu stie cine are dreptate si cine nu. Macar in chestiunile fundamentale – alea de tipul „vrei sa ii aruncam pe evrei in mare” – si tot e simplu. Despre studiile de gen, Dumnezeu cu mila. Slabe sanse sa inveti ceva folositor pe acolo. Dupa mine, poti cel mult sa iti colorezi viata in negru si sa capeti o aversiune, pe alocuri patologica, fata de sexul opus, o atitudine la fel de respingatoare la femei ca si la barbati.

    John, o sa incerc sa nu o pierd din vedere. Poate in curand ne mai face cadou vreun propagandist pro-terorist.

  21. Silvapro
    4 decembrie 2012

    Tocmai chestiile fundamentale de genul cu aruncatul in mare, T. nu vrea sa le stie. Prefera voluntar sa-si bage capul in nisip ca strutul. Chiar ea spunea ca „daca ar fi sa creada in faptele prezentate de dreapta, ar insemna ca realitatea e prea sumbra si ca ea n-ar suporta sa traiasca intr-o astfel de lume. Ea vrea sa creada in existenta unei lumi mai bune”.

    Asa ca realitatile inconjuratoare ii produc disonans cognitiv, de aceea isi pune broboada pe ochi si urechi. Sa mai deschida si o carte de istorie?! Pai nu ar supravietui acestei overdose de realitatate!

  22. Costin Andrieş
    4 decembrie 2012

    Avem inca un caz, trotkista si autoarea criticspanac Victoria Stoiciu (“Succesul unei mişcări populare nu stă în capacitatea maselor de a ucide, ci în dorinţa lor de a muri pentru un ideal – o spune eternul revoluţionar, Leon Trotsky. Câţi oameni sunt azi gata să îşi dea viaţa pentru o lume mai bună? Câţi vor fi dispuşi să o facă mâine?”)

    un prim raspuns al Victoriei socialismului Stoiciu este perfect previzibil, in stilul praf in ochi al lui Ciprian:

    Victoria Stoiciu Cum ati ajuns voi la concluzia ca am atributi imaginea Israelului??? Si inca si Siria, come on, aveti imaginatie! Pe cele cu cadavrele israelienilor tarate de palestinieni cui le-am atribuit, tot israelului? imi place ca vedeti doar ce vedeti sa vedeti…dar asta nu va ajuta sa intelegi mai bine lumea in care traiti

    nu intimplator

  23. Silvapro
    4 decembrie 2012

    „Saracii Palestieni, saracii palestinieni” imi tot repeta prietena T. si toti de teapa ei, vina purtind-o Israelul in ochii imbroboditi de stingisti si nu laboratorul propriu palestinian si islamist-terorist din alte partii, in care se fabrica infern in serie. O lume intreaga e dornica sa-i ajute, printre care si Israelul, primesc si fonduri si cooperatie internationale de tot felul, Doar doar sa-si redreseze situatia, sa faca un leap forward spre o lume mai buna. Si intr-adevar asta si fac palestinienii, numai ca aleg sa ajunga intr-o „lume mai buna” in cu totul alt sens…

  24. Costin Andrieş
    4 decembrie 2012

    I-am mai pus o intrebare Victoriei:

    si PS la PS, pentru ca am uitat, Victoria Stoiciu, poate ne povesteti un pic despre motivele pentru care Claude Karnoouh, un comunist, dar si unul dintre cei mai notorii negationisti ai holocaustului, face parte din redatia voastra, si nu te rusinezi sau te delimitezi in nici un fel de el? Adrian Cochino, cu noi nu dezbati, dar cu karnoouh ai sta la cafele? e un tip de viata, ce daca e comunist si are legaturi cu noua dreapta, hezbollah, iran, etc? http://inliniedreapta.net/claude-karnoouh-si-noul-fascism-de-stinga-dreapta/
    https://www.facebook.com/InLinieDreapta/posts/249250718537285?comment_id=969925&offset=0&total_comments=92

    nu ma astept la raspuns, dar nici nu m-ar deranja sa fiu surprins cu unul.

    las aici conversatia pentru cine ar mai putea fi curios si nu are facebook. conversatia a fost relativ interesanta, nu este atit de apucata ca „eroul cariocilor”

    Victoria Stoiciu Israel, Gaza, Karnoouh, Etc

  25. Silvapro
    4 decembrie 2012

    Pentru Ciprian Necula si camarazii sai – citeva pareri diferite, unele (bine)venite chiar de la arabi si musulmani, ca de ex. o soldata voluntara in IDF – araboaica crestina israelianca si fiul unui conducator HAMAS din Ramallah, care a trecut la crestinism si traieste in America (de altfel cunoscut pe ILD):

    http://www.youtube.com/watch?v=Eupkfyd1ulc

    Interviu nou-nout cu Mosab Hassan Yousef:
    http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=XSxQuk2b55k&NR=1

  26. Silvapro
    4 decembrie 2012

    Agresiunea Israeliana, intr-un cartoon din anii ’50:

    file:///C:/Users/user/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/K1SNBTEI/un_hppscan3%20%281%29.pdf

  27. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Silva, trebuie sa il pui undeva pe internet, aceea este o adresa de pe computerul tau la care n-avem acces. ???? Daca nu ai vreun link, trimite-l pe mail la patrupedbun@gmail.com si il punem noi.

  28. Silvapro
    4 decembrie 2012

    Vad ca nu functioneaza ca link, dar la mine copy & paste a adresei merge.

  29. Silvapro
    4 decembrie 2012

    S-ar putea sa il cunoasteti, eu l-am mai primit si alta data. E pe o foaie invechita, cu citeva scene.
    Cind l-am scris pe #28, nu-l aveam pe #27 al tau, Vlad, pentru ca nu facusem refresh la pagina.
    O.K, l-am trimis la adresa de mail pe care mi-ai indicat-o.

  30. Vlad M.
    4 decembrie 2012

    Ia priviti ce am gasit pe Adevarul:

    “Am venit aici ca rob, cu cuceritorii!” sau despre ”ţiganul” Ion Barbu!

    Baiatul nostru „antropolog” se facu mare.

  31. emil borcean
    4 decembrie 2012

    Poate ca Ion Barbu o fi fost tigan. In niciun caz nu a fost „rrom” si nici prost…. spre deosebire de prostanacul Necula.

  32. eugen
    4 decembrie 2012

    Bogdan Calehari

    ,,Tigani caldarari, aurari, argintari, ursari, corturari, florari, lautari sau, mai nou, in zilele noastre smenari si/sau primari. Uite domne’ ca avem si un tigan sociolog! ”

    Sociolog sau … ,,sociologar” ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce ai mai putea citi
ro_RORomanian