(Dan Puric a ținut o conferință în fața unor corporatiști români.)
- Dan Puric despre Roșia Montană și Pungești:
“…au făcut pariu că țara e adormită. Uitați-vă și la cazul cu Roșia Montană, sau la Pungesti, dacă nu a intrat țăranul cu furca în golanii ăia, n-au plecat. Trebuie intrat cu furca și în golanii de la Roșia Montană… pe semne că ei nu se așteptau la așa ceva…. de acum este plin război civil.”
- Despre anarhie:
“Țăranul român e anarhic, Dvs sunteți țărani români, la fel ca și mine. Nu vedeți cum vă uitați cu suspiciune la toate gunoaiele astea care vin de dincolo?” (dincolo = Occident)
- Despre om:
“Un om valorează mai mult decat un câine [spun cei care vor eutanasierea câinilor vagabonzi n.e.]… De ce mergeți cu sintagme generalizante? Dacă ar fi să faceți o arcă a lui Noe și să urcati pe ea, acum în plin potop, între un câine maidanez care mănâncă din gunoaie și unul care a devalizat țara, vinde minele, a defrișat pădurile și a nenorocit poporul pe zeci de ani, pe cine urcați dvs în… aa, nu, că trebuie să fim creștini, luați omul. Pai ăla nu e om!”(Din context reiese că nici cei care au primit Chevron-ul în România nu sunt oameni. Este așteptat țăranul român anarhic să rezolve problema cu furca.)
- Despre Ion Antonescu:
“Mareșalul Antonescu, unul dintre cei mai mari și demni români.”
- Despre Hristos la Pungesti:
“Hristos, acolo în templu, când i-a văzut pe nenorociții ăia că vindeau, i-a scos cu biciul. N-a zis “facem un discount de 50%”, i-a scos cu biciul. Cum a făcut țăranul la Pungești cu furca la golanii ăia.”
- Despre Romania:
“Nu înțelegeți că această țară n-are prieteni?”
- Dan Puric despre SUA și UE:
“Cum fug ăștia, guvernanții noștri, la toate ordinele internaționale, sunt centrifugari.. ‘Da, zi șefu’, ce vrei? Ce, șefu? Da! Washingtonu’ ce zice? Ce zice Bruxelu’?’ “
- Dan Puric despre Rusia:
“Când am afost în 98 la Moscova am vizitat catedrala romanovilor.-Dar nu a fost aruncată în aer de Stalin?
-Ba da, făcută praf.
-Și?
-După 90 am strâns rus cu rus câte o rublă și am făcut-o intactă la loc, perfect.Încearca să-si revina, foarte bine, bravo lor! Șă ne revenim și noi! Și zicem așa.. p-aici [Pungești etc n.e.] nu se poate trece. De ce? C-așa vor muschii mei.”
Aplauze furtunoase.
58 Comments
Alina
28 December 2013Mare artist – ingusta viziune! Chiar nu mi-l inchipuiam atat de inglodat intre maresalul Antonescu si taranii de la Pungesti…
Nea
28 December 2013Ăsta-i ieşit din rezerva de scârbe a poporului, ediţie full options.
Costin Andrieş
28 December 2013daca tacea si isi vedea de teatru, filosof ramanea, si avea sansa sa para unul bun. asa se ia de brat si la intrecere cu filosofi de duzina:
acum o zi, doua, spunea la Turcescu despre “statul de drept” ca e o inventie occidentala de care noi nu avem nevoie, pentru ca noi nu gandim rational, ci cu inima, sau ceva de genul.
aici e Puric cu Hurduzeu si Mircea Platon http://www.youtube.com/watch?v=2mHCdqVHrZo sunt simpatici, vedeti cele 3 discursuri ????
pista laszlo
28 December 2013Puric e o deceptie mare. Un pseudo-nationalist, E dintre aceia care injura Romania pentru ca chipurile o iubeste.
Cu catedrala “Iisus Mantuitorul” din Moscova s-a inselat. Nu a distrus-o Stalin ci Lazar Moiseevici Kaganovici (Kahan) prin dinamitare.
In locul catedralei, Iofan si Gelfreikh proiectasera cea mai mare cladire din lume, “Palatul Sovietelor”, o cladire plina de simboluri masonice si satanice.
Pe vremea lui Boris Eltin catedrala a fost reconstruita prin subscriptie publica. Nu vad ce e de condamnat in asta.
Tony
28 December 2013Suntem coerenţi: într-o ţară în care netrebnicii ajung aleşi şi bandiţii – demnitari, profetul nu poate fi decât puricul, puricele.
Ce zice, printre altele, “profetul”? Că marile companii sunt ca şi Baiazid, care e “o fiară istorică, un criminal istoric”.
Tony
28 December 2013Ce e nostim e că profetul-Puric perorează despre demnitatea neamului – şi împotriva corporatismului (în faţa unor corporatişti) – între două maşini străine! ???? ???? ????
Deh, are şi demnitatea lui nevoie de sponsori…
Costin Andrieş
28 December 2013Oricum, ce bolboroseste Puric seamana foarte mult cu ‘ortodoxismul barbarizat’ descris de ieologul lui Putin, Alexandr Dughin, ortdodoxia ‘purificara’ de influentele occidentale. Dugin spune ca asta a incercat sa faca Stalin prin persecutarea Bisericii rusesti, dar nu a terminat treaba. O termina Putin acum.
De acolo dispretul pentru stat de
drept. Duca-se! In 2 ani, cand se rascoala taranii anarhici romani si sar cu furcile la derbedeii de americani, ne revenim si noi, ca rusii. Bravo noua!
Bill
28 December 2013Buna ziua,
Probabil ca USL-ul va produce mari dezamagiri compatriotilor care au impresia ca succesul in viata se rezuma la un black box in care bagi la imput votul si scoti la output bunastarea, iar daca asta nu se intampla politicienii sunt singurii responsabili. Ma tem ca acesti oameni vor deveni o masa de manevra perfecta pentru personaje de genul lui Puric.
Sunt chiar un pic surprins ca Rusia nu s-a miscat mai repede in directia incropirii unui partid politic condus de ayatollahi ca Dan Puric, Mircea Platon, Ovidiu Hurduzeu sau Claudiu Tarziu.
PPDD-ul a luat aproape 15% la ultimele alegeri. Cred ca un partid antioccidental, xenofob, pravoslavnic, cu puternice tendinte populiste, propunand utopii neaosist-teocratice poate trece lejer de 20%. Ar avea bazin electoral atat la tara, cat si in zona mic si mare-urbana.
Imi aduc aminte cum dupa esecul din vara lui 2012, Vocea Rusiei ameninta USL-ul cu pierderea sprijinului (?!?) si reprofilarea pe alte solutii. Vad ca la un an si jumatate de atunci nu au reusit sa-si concretizeze amenintarea…
Costin Andrieş
28 December 2013Pista, nu e nimic in neregula cu construirea catedralei, dar e totul in neregula cu Putin care pe de o parte demonizeaza Occidentul si pe de alta da Rusia ca exemplu. Rusia in care speranta de viata la barbati e de sub 60 de ani din cauza alcoolismului si drogurilor, acum, la un sfert de secol de la reconstruirea catedralei cand a inceput Rusia sa isi revina.
Uite cum se numeste un articol de pe timpul.md despre Rusia spre care Puric priveste cu admiratie si speranta: ”60%
din populaţie NU ESTE APTĂ de
muncă. Mortalitatea printre
bărbaţi este similară celei din
timpul celui de-al Doilea Război
Mondial”
citeste-l aici http://www.timpul.md/articol/statistici-reale-(xxi)-ce-se-intampla-in-rusia-60-din-populatie-nu-este-apta-de-munca–mortalitatea-printre-barbati-este-similara-celei-din-timpul-celui-de-al-doilea-razboi-mondial-35075.html
Costin Andrieş
28 December 2013si pt ca in articolul timpul.md se si abereaza cu incalzirea globala, vezi si asta https://www.inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/rusia-in-cifre-colaps-si-degenerare/
pista laszlo
28 December 2013@ Costin Andries. Desigur ca nu este nimic de admirat la societatea ruseasca din prezent, bati la usi deschise.
Cu catedrala “Iisus Spasski” depinde cum se pune problema. Cum a pus-o, probabil, Puric, nu e bine, in contextul prezentarii Rusiei ca un model pentru romani. In acelasi timp distrugerea catedralei a fost o barbarie, cu scop demonic foarte precis, iar reconstructia sa, o renastere.
Si nici nu e bine ca Puric asociaza renasterea crestinismului din Rusia, inclusiv refacerea catedralei cu violentele unor tarani indobitociti de la Pungesti, instigati de agenti straini si de oengisti platiti din strainatate. E o magarie din partea lui sa spuna “Încearca să-si revina (prin constructia catedralei nota mea), foarte bine, bravo lor! Șă ne revenim și noi! Și zicem așa.. p-aici [Pungești etc n.e.] nu se poate trece”.
Repet, Dan Puric nu este nationalist, iar spiritul sau dizolvant si negativist este antinational. Un roman adevarat, si de altfel niciun om cumsecade nu vorbeste si nu se poarta ca el.
Costin Andrieş
28 December 2013pista, crestinismul nu renaste in Rusia, renaste doar propaganda dughinista. Rusia provaslavnica si ortodoxa merge la biserica de 20 de ori mai putin decat decadenta America, de 42 de ori mai putin decat Irlanda, ba chiar de 7 ori mai putin decat Coreea de Sud, de 2 ori mai putin decat Suedia, unde ateismul e religie de stat. A.. si de 4 ori si jumatate mai putin decat in comunista China.
Church attendance (most recent) by country
In habotnica Rusie nu renaste crestinismul, ci alcoolismul, dependenta de droguri si national-bolsevismul.
https://www.inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/rusia-in-cifre-colaps-si-degenerare/
Liv STOmer
28 December 2013Puric e exemplificarea perfecta a ideii ca poti sa fii mega-ultra-intelectual, cu biblioteci intregi citite, si sa ramai tot la fel: un cretin. Vorba personajului din Teodor Mazilu, “in viata mi-au placut doua lucruri: naturaaa!!!……si culturaaaa!!!”. Conferintele lui, asta o stiu de mult, pentru ca “materialul” e acelasi ca si in interviurile pe care le mai da, sunt un fel de vax cu pretentii, o pasta clisoasa de xenofobie+nationalism+antioccidentalism+stangism+gargara, pe care omul o vomita fara efort, ca si cum ar apasa un buton. Dramatic mi se pare ca acest om s-a imbogatit din asemenea “productii”, a scos gramezi de bani, cel putin din ciclul de la TNB, si-a gasit atata multime de prosti care sa se uite in gura lui cea rea. Vorba lui Costin, daca ramanea la ce se pricepe, adica la teatru, ar fi fost mai bine, ca totusi inteleg ca e un mim foarte bun, si si-ar fi gasit el cumva sa-si “vanda” arta, ca si mim, daca nu in Ro., macar in afara, dar deh, asa i-o fi fost mai usor…..
Liv STOmer
28 December 2013@#3, Costin:
Sincer iti spun, man, desi eu scot (din cand in cand! ???? ) o revista de benzi desenate, si nu tu, am uneori impresia ca, din toata gasca de la ILD, sunt cel mai lipsit de simtul umorului…..simpatici? Mie imi vine sa urlu cand citesc/vad/aud asemenea ineptii….si inca!! Eu nu (mai) locuiesc in Ro., tu da!! ???? Deci…chapeau, man!!
Liv STOmer
28 December 2013@4, dle Pista,
aveti cumva vreun link, despre aceasta catedrala, undeva unde sa pot gasi informatii mai detaliate despre istoria ei? Oricum ar fi, va multumesc anticipat.
pista laszlo
28 December 2013@ Costin Andries. Nu stiu cat de precisa este statistica pe care ai prezentat-o, dar pe fond ai dreptate, rusii nu prea se omoara cu religia care e folosita doar ca o componenta in slujba statului.
Cred ca e greu sau aproape imposibil sa-si mai revina dupa 74 ani de comunism. La ei comunismul a fost mult mai agresiv impotriva religiei. Dupa revolutie au omorat 100.000 preoti, calugari, episcopi si milioane de credinciosi. Au distrus majoritatea bisericilor iar cele care nu au fost distruse au capatat alte destinatie, de exemplu “Muzeu al ateismului” sau, in cel mai fericit caz, grajd.
Asta a facut ca, in 1989, Romania cu 23.000.000 locuitori sa aiba 10.000 parohii iar URSS, cu 280 milioane locuitori, majoritatea rusi, ucraineni, bielorusi, georgieni, moldoveni, sa aiba tot 10.000 parohii. De fapt Biserica romaneasca era cea mai mare biserica ortodoxa din lume. Acum noi avem 14-15.000 parohii si cea mai mare populatie monastica din intreaga Europa. Rusia nu stiu cum mai sta.
Primul semn al statului ca se reconciliaza cu biserica a fost in 1988, cand Gorbaciov a dispus celebrarea a 1000 ani de la crestinarea Rusiei. Prin 1994 Boris Eltin a sprijinit reconstructia catedralei Iisus Spaskii, de la care a plecat si discutia si a patronat si ceremoniile de deshumare a ramasitelor familiei imperiale omorate de bolsevici si reinhumarea lor in catedrala.
Putin merge si el pe acelasi drum, la marile sarbatori se duce la catedrala. Biserica si patriarhul Kiril sunt agentii guvernului.
E si mult fariseism. Jurnalista Anna Politkovskaia care a murit impuscata pentru ca scria prea multe despre razboiul din Cecenia a relatat ca Dmitrii Medvedev, la biserica, isi facea semnul crucii dela frunte pana la slitzul pantalonilor, dar nu cred ca facea nicio blasfemie, omul pur si simplu nu stia sa se inchine.
pista laszlo
28 December 2013@ 15 Liv StOmer
Iata un link cu prezentarea catedralei Iisus Sapsski sau Iisus Mantuitorul. Au reconstruit-o cu fidelitate dupa cea distrusa http://www.sacred-destinations.com/russia/moscow-cathedral-of-christ-the-savior
La fel de instructiv este de vazut ceea ce se dorea a se construi in locul sau, Palatul Sovietelor. Ar fi fost cea mai mare, cea mai hidoasa, diavoleasca si masonica constructie din lume. S-au apucat de lucru dar in 1941 au ajuns nemtii langa Moscova si au trebuit sa ia de pe santierul Palatului fierul beton pentru cazemate si fortificatii iar dupa razboi au renuntat la constructie si au facut o piscina.
Poti vedea aici un film interesant despre templul diavolului ce urma a fi construit in locul catedralei http://www.youtube.com/watch?v=VLihVe89HKQ
Dan Masca
28 December 2013Liv Stomer ma intereseaza o posibila colaborare pe partea de benzi desenate ????
Noi am finantat si detinem revistatus.ro , care are meniu cu citeva benzi desenate.
Legat de Dan Puric pot spune un singur lucru : Dumnezeu cu mila.
Este normal sa aiba public mult in Romania.
Asta este normlitatea dupa zeci de ani de minciuna si incultura politica, sociala si economica.
Ghita Iulian Marcel
28 December 2013Are dreptate ! tara asta e pe mana unor indivizi care nu vor altceva decit sa fure . E plin parlamnentul de infractori ,in loc sa fie la jilava acei indivizi fac legea asa cum vor ei, in total dispret fata de orice norma fie ea morala sau legala. Actuala clasa politica este o rusine.
Costin Andrieş
28 December 2013Cu ce anume are dreptate? Are dreptate cand spune ca reprezentantul nazistilor in Romania e dintre cei mai mari romani? Are dreptate cand spune ca americanii trebuie dati afara din tara, eventual sa faca loc sperantei reprezentate de rusi? are dreptate cand spune ca taranul roman e anarhist? etc. nu are.
Costin Andrieş
28 December 2013Alex M.
28 December 2013O observație la comentariul nr. 16: Familia imperială rusă a fost înmormântată la St. Petersburg, în Catedrala Sf. Petru și Pavel.
olevatik
28 December 2013Trebuie dat cu flit in acest puric bolnav .
adib
28 December 2013Instigarea la “intratul cu furca” ar putea fi infractiune. Un email catre sesizare@mpublic.ro ar fi binevenit.
Mihaela Bărbuş
28 December 2013Puric da sentinte absolute in lucruri de care nu are habar. Conferinta respectiva e o mare varza. E incoerent si fanatic. Confunda teatrul cu realitatea. E neserios cu autoinformarea. Deci, dpdv crestinesc si intelectual, e superficial si vulnerabil. Popularitatea, cata o fi, nu indica valoare spirituala si competenta.
E adevarat ca in Rusia sunt semne de renastere crestina (in limitele cifrelor mentionate de Costin @12), insa trebuie foarte mult discernamant la evaluarea rezultatelor lor. Cred ca cea mai mare parte a ce se vede din afara, chiar daca a pornit in mod autentic crestin, a fost acaparat politic. E foarte bine ca o catedrala a fost reconstruita cu bani de la oamenii de rand; nu e bine ca statul putinisto-dughinist sa puna asta in slujba imaginii sale.
Anca Cernea
28 December 2013http://ro.danielpipes.org/13547/rusia-musulmana
Anca Cernea
28 December 2013David Satter despre afilierile și afacerile Patriarhului Kiril:
Octavian Racu
28 December 2013Vai de capul vostru, dacă v-aţi luat şi de bietul Puric. Se pare că secta voastră neo-iudaică se transformă tot mai mult într-o secţie specială a spitalului de nebuni ????
Octavian Racu
28 December 2013pista laszlo, în rusă catedrala se numeşte corect “Hram Hrista Spasitelea”, nu “Iisus Spasski”
Costin Andrieş
28 December 2013Racu, ai revenit cu obsesiile tale cu evreii. La ultima discutie cu tine pe ILD citeam asta (imi pare rau, dar nu prea am avansat), poate ne spui cum ai evoluat cu studiul:
Am apucat totusi sa vad si asta (inca nu ai invatat sa scrii corect “romineste”?):
http://octavianracu.wordpress.com/2013/11/07/de-la-o-revolutie-rosie-la-revolutii-colorate/
Va amintiti ca in anumite cercuri, de regula cele legionare sau pur si simplu fascistoide, ILD e acuzat “trotkism”. Cred ca explicatia e inparagraful de mai jos. Acum, Rusia lui Putin, cel care considera prabusirea URSS cea mai mare tragedie a secolului trecut si pe Stalin un erou, este anticomunista. Dupa toate aparentele, anticomunista de rit stalinist:
Articolul asta, la o prima scanare pe fuga, este o critica adusa lui Trotki din perspectiva stalinista. Pentru ca Rusia, in vremea URSS si acum, in putinism, nu poate exista fara antiamericanism, iar acum americanii nu mai sunt habotnici retrograzi, ci trotkisti revolutionari la fel de exploatatori impotriva carora lupta dughinismul revolutionaro-reactionar.
pe scurt, n-am timp acum.
DanCanada
28 December 2013Ok, o fi spus si prostii, insa va aduc aminte ca omul asta a luptat mult pentru crestinism, pentru memoria martirilor din inchisorile comuniste si impotriva comunismului.
Anca Cernea
28 December 2013Dan, aici nu putem să nu ținem cont de secvența în timp a atitudinilor lui Puric. Asta face diferența morală dintre Iuda, care din apostol a ajuns trădător, și tâlharul de pe cruce, care din criminal a ajuns sfânt în calendar.
Din păcate, indiferent de ce parte o fi fost înainte, acum Puric s-a alăturat dușmanilor României și ai Civilizației.
pista laszlo
28 December 2013@ 29 Octavian Racu. Imi pare rau pentru gresala. Dar este scuzabila. Ia ne govoriu po iazyk svinei – Eu nu vorbesc limba porceasca
Ciprian
28 December 2013Capacitatea bisericilor din Romania este de 2-3%. Atatia intra in ele. Deci 20% este o cifra aberanta, care insa devina cat de cat clara daca punem la socoteala noaptea de Inviere.
Costin Andrieş
28 December 2013Articolul e discutat pe facebook aici:
https://www.facebook.com/politeanu/posts/649806441749622
https://www.facebook.com/silviu.sergiuprivat/posts/193605107510222
discutie tangenta https://www.facebook.com/catalinpaul.cozma/posts/10201005515772886?comment_id=56172806&offset=0&total_comments=91&ref=notif¬if_t=share_reply
aici:
https://www.facebook.com/costin.andries/posts/235289973315831
https://www.facebook.com/costin.andries/posts/235150923329736
DanCanada
28 December 2013@Dna Cernea #32: Indiferent de cite ineptii a spus recent totusi nu cred ca Dan Puric poate fi numarat printre ‘dusmani’. De fapt e mai degraba ‘prieten’. Nu e nimeni fara de pacat, stiti zicala cu paiul si birna. Eh, asta e unul din cusururile noastre, ale romanilor: degraba judecatori ai altora.
Si cum ati amintit de Iuda, daca istoria cu cel de pacat sa arunce primul piatra se intimpla in Romania se ducea naibii bunatate de parabola. Parca si vad un proto-roman pe vremea lui Isus cu o piatra intr-o mina si o carafa de bautura in cealalta: “Cum, io?!? Pai normal! ca-s fara de pacat!!” ????
DanCanada
28 December 2013Scuze! Am mincat un “fara” – ‘cel fara de pacat’, bineinteles.
Toiu
28 December 2013@ DanCanada
Eu cred ca omul asta s-a blocat -cel putin pentru moment-ca si tanara speranta. Din pacate pentru el si din pacate pentru noi.
Evident ca nu poate fi pus in galeria marilor (sau micilor) ticalosi. Dar uite, ca, desi fondul este unul bun, prin delir si autosuficienta ajungi intr-o fundatura. Si mie imi pare rau, pentru ca sunt foarte putine voci autentic crestine in spatiul nostru public si un om cu potentialul domnului Puric este intotdeauna binevenit.
Cred ca orgoliul il macina atat de mult ca a ajuns bietul om sa sustina tot felul de prostii. Dorinta de a iesi in fata intotdeauna, de a soca asistenta de fiecare data, de a emite maxime in orice situatie i-a cam distrus atat bunul simt cat si buna cuviinta.
Costin Andrieş
28 December 2013Toiu, eu sunt de acord cu tine.
Mihaela Bărbuş
28 December 2013Ref la inchisorile comuniste, as fi preferat sa ii lase in pace pe cei care au suferit la Sighet si Aiud. Nu era cazul sa ii puna in aceiasi oala cu Antonescu pentru ca foarte multi fusesera impotriva lui Antonescu tocmai pentru ca erau demni si patrioti. Oricum, nu are caderea sa se pronunte in lucrurile astea.
Daca s-a aliat cu dusmanul, e mai intelept sa nu ne amagim. Pentru ca imi datoreaza o ora si zece minute, am putut sa vad ca acum nu are alt dusman decat Vestul. De comunism/anticommunism vorbeste la trecut. Problema care il arde acum e Rosia Montana si Pungesti.
PS Nu pot sa nu remarc totusi gandirea novatoare: ….mi-este prieten numai mie, iara tie dusman este…; vezi o comuniune, asa, vjiuuuff! (pe la min 45.12). Si faza cu animalele cu sange forte e inedita pentru mine.
Tony
28 December 2013Buna credinţă (intenţie) nu scuză orice.
De bună seamă că domnul Puric nu e rău intenţionat: el vrea binele ţării.
Cum se întâmplă în multe alte cazuri, dorinţa îi este mutilată, pervertită de o falsă instrucţie, Dl. Puric a citit mult/are memorie bună şi a înţeles foarte puţin. Dar harul actoriei îi dă posibilitatea să mimeze că a înţeles totul.
Se petrece un dublu proces de supra-compensare:
1. dorinţa îi este năpădită de idei prost însuşite, ceea ce îi exacerbează dorinţa
2. ideile îi sunt năpădite de o dorinţă prost administrată, ceea ce îi exacerbează “ideologia”
Din cele două excese, inteligent camuflate – doar este actor! – şi-a confecţionat o aură profetică.
Când dl. Puric minte un public neavizat spunând că Socrate elogia filosofia geto-dacă, ce să zici?
Ai putea repeta, eventual, spusele lui Heraclit: “Învăţătura de carte nu te învaţă să ai minte”.
Costin Andrieş
28 December 2013‘Când dl. Puric minte un public neavizat spunând că Socrate elogia filosofia geto-dacă, ce să zici?’
si eu am observat aberatia asta. e felul lui de a-i flata pe corporatistii/genialii tarani anarhici.
dan paduche
28 December 2013@Tony
Eu am mari indoieli chiar si in ceea ce priveste bunele intentii indreptate spre binele tarii ale tov. Dan Puric. A se vedea pozitia sa in anul de gratie 2012 Pana atunci am avut si eu o parere foarte buna despre el, dar acum nu mi-e rusine sa recunosc ca m-am inselat.
Costin Andrieş
28 December 2013dan, ce a spus in 2012?
Devis Grebu
28 December 2013Dan Puric este din punct de vedere profesional/artistic un bun tap-dancer ( nu stiu echivalentul in romaneste ) combinat cu un indemanatec pantomim local… din punct de vedere uman – moral/civic – un ratacit-extremist in toate directiile cardinale ( la propriu si la figurat ) dublat de un bombast/ridicol caragialesc ( ma refer la eroii genialului ganditor/scriitor ). In plus, daca mai e loc, este un propagandist subliminal al neo-legionarismului renascand sub priviri indiferente sau simpatizante ( o droaie de “cuiburi” prin Canada, rasfirate intre Montreal si Toronto…de unde si unele incurajari de mai sus cu pseudonim canadian…) Pe scurt, un individ – care daca nu ar avea priza la masse amorfe inghititoare de baliverne national-stangiste ambalate intr-o mantie a cuviosenii – ar fi ( inca ) un caraghios… Dar, in conditiile de precaritate debusolata prin care trece populatia plaiurilor mioritice, e un individ extrem de periculos.
Atentie mare … il cunosc destul de bine…personal… din perioada cand si eu & familia mea apropiata am fost “sedusi” de farmecele lui spectaculare… mimate ( la propriu si la figurat )…l-am gazduit nu odata la noi la masa…am fost nu odata in cabina lui personala de la TNB asadar… sugerez precautie profilactica celor care-mi vor sari la beregata…
dan paduche
28 December 2013http://www.ciutacu.ro/articol/interviu-confesiune-cu-dan-puric/
Tony
28 December 2013Problema stringentă nu e, totuşi, profetul-pantomim.
Mult mai gravă este perspectiva imediată de anulare a justiţiei: amnistierea şi graţierea corupţilor.
Dacă n-o pot controla, o fac inutilă. Tot efortul justiţiei este aruncat la coşul de gunoi.
Costin Andrieş
28 December 2013https://www.inliniedreapta.net/lavedere/dan-puric-viziunea-lui-devis-grebu/
DanCanada
28 December 2013Quod erat demonstrandum, am zis ca romanul e degraba giudecatoriu? am zis:
Cica Dan Puric e “un propagandist subliminal al neo-legionarismului renascand sub priviri indiferente sau simpatizante ( o droaie de “cuiburi” prin Canada, rasfirate intre Montreal si Toronto…de unde si unele incurajari de mai sus cu pseudonim canadian…)”.
Domnu’ Grebu, pseudonimul meu canadian n-are absolut nici-o legatura cu nimic din ce presupuneti dvs. mai sus. Sint in Canada de mult timp insa n-am auzit de “cuiburi” rasfirate si nici de neo-legionarism. Nici macar incipient. Poate dl. Emil Borcean de aici de la ILD (si el e tot in Canada insa nu il cunosc personal) stie mai multe?
In sfarsit, o dati cu presupusul, treaba dvs. Va spun doar ca gresiti si e si de prost gust.
Costin Andrieş
28 December 2013please don’t fight
Emil Borcean
28 December 2013In Ontario (cel putin) exista grupuri de romani cu simpatii legionare. Sunt putine, mici si relevanta lor e redusa, dar exista. Asta nu inseamna ca Dan ar avea ceva in clin sau maneca cu ei. Nici pe departe. Domnul Grebu s-a pripit. Acestea fiind spuse, va urez cu drag un An Nou Fericit!
Liv STOmer
28 December 2013@16, multumesc frumos pt link(uri).
@all ->un an nou fericit, mai bun decat precedentul!!!
@17, da, as fi interesat de o colaborare. Scrieti-mi va rog un mail la liviu_99 at yahoo.com, ca sa luam legatura, sa va trimit ce-am mai facut pana acum, etc.
pista laszlo
28 December 2013@ 52 LivSTomer Cred ca ma confunzi cu 18, Dan Masca. 17 sunt eu. Desi mi-au placut intotdeauna benzile desenate (europene si americane, nu japoneze) nu ma ocup cu asa ceva si nu putem colabora.
Adi
28 December 2013@12: ca tot veni vorba de Rusia, cauta pe iutub “russian driving” sau “road rage car crash” si vezi cum e cu moralitatea oamenilor din Rusia. O tara se poate judeca si dupa cum se conduce pe strazi.
Costin Andrieş
28 December 2013da, Adi, am vazut ????
Uite, citeste asta https://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/alina-vara-rusia-si-drama-crestinismului/ si cartea daca o gasesti.
cateva pasaje:
Mihaela Bărbuş
28 December 2013Și iată că D Puric, cel care critică guvernarea și nu suportă corupția, a primit pașaport diplomatic de la Corlățean și se simte onorat.
http://www.capital.ro/pasaport-diplomatic-pentru-dan-puric.html
Theo Hahn
28 December 2013To’arășu’ Puric a devenit un păduche infestator.
observator
28 December 2013pt 28 – octavian racu /
omule , fenomenele sociale si politice analizate pe inliniedreapta sunt deosebit de complexe si este meritul acestui site ca reliefeaza aspecte ale lor pe care mainstreamul massmedia le marginalizeaza sau le ignora . sa ai deci in vedere serviciul enorm pe care ei ni-l aduc oferindu-ne informatii SEMNIFICATIVE la care in media romaneasca nu prea avem acces.
daca nu esti de acord cu punctele de vedere exprimate aici , este desigur dreptul tau [asa cum este si al meu] si nu cred ca deranjezi [din cale afara]pe cineva de pe aici avand optiuni diferite de ale lor;problema apare cand incepi sa-i faci nebuni si secta neo iudaica.
Sa stii ca Hristos Domnul nostru nu te-a pus judecatori peste acesti oameni;tu ai datoria sa combati CU ARGUMENTE RATIONALE opiniile pe care le consideri gresite , nu sa folosesti cuvintele pe post de bolovani cu care sa faci ”justitie”in stil veterotestamentar [apropo,daca tu crezi ca ce au facut calugarii ortodocsi cu filosoafa Hypatia din alexandria la inceputul sec V – pt edificare
http://www.ziare.com/cultura/istoria-culturii-si-civilizatiei/hipatia-ultima-pagana-a-alexandriei-i-documentar-1152945
este o cale demna de urmat,nu te voi contrazice dar iti voi aminti ca si inchizitia si musulmanii fanatici au facut si inca mai fac ”dreptate” in felul acesta,inclusiv crestinilor ortodocsi…oare nu s-ar cuveni sa fim mai buni decat ei,daca tot se presupune,ba chiar se afirma cu tarie ca suntem impregnati cu energiile necreate ale duhului sfant?privilegiu refuzat atat paganilor cat si ereticilor?]
Ideea este ca dincolo de partizanatul ideologic suntem fiinte umane si nimeni dintre noi nu este nici stalp nici temelie a adevarului;de aceea pt binele comun e de dorit sa nu depasim masura in eventualele abordari conflictuale,pt ca ne va judeca Dumnezeu. si sa nu uitam ca si altii pot arunca cu pietre in noi,pot crede despre noi ca suntem nebuni si fanatici si nu cred ca ne face placere.
Crezi ca mie imi face placere sa gasesc scris ca maresalul ion antonescu este numit ”reprezentantul nazistilor din romania” cand el era filoenglez si spera reeditarea scenariului din ww1 [cand germania a batut rusia si puterile occidentale au batut germania] si a cerut desant aliat in romania pt a scoate tara din alianta cu hitler FARA A O FACE CADOU LUI STALIN ? evident maresalul este judecat partinitor si dintr-o perspectiva unilaterala,care nu tine cont de faptul evident ca omul era in primul rand antisovietic nu progerman,cu atat mai putin filonazist. [oare maresalul Mannerheim,care a bagat finlanda in razboiul antisovietic,trebuie numit agent nazist pt asta,cand el incerca doar sa recupereze teritoriul national ocupat de sovietici cu un an inainte?]dar cum am spus,lucrurile nu sunt albe sau negre si nu avem dreptul sa depasim o anumita limita in conflictele noastre cu ceilalti.
M-as bucura daca ati intelege