FUNDATIA IOAN BARBUS

Steagul SUA scoate din sărite câțiva putiniști și ocupiști din Piata Universității: Meritați un glonț în cap! Putin e un patriot, își apără țara de neoconi!

Am fost aseară in Piața Universității la aniversarea a 25 de ani de la Revoluție. Anca Cernea a adus un steag SUA, aliatul strategic al României, fără de care căderea zidului Berlinului, prăbușirea regimului comunist acum 25 de ani, procesul de instaurare a statul de drept și libertatea noatră nu ar fi fost posibile.

Timp de cinci ore, cât am stat în Piață, câțiva dogari, doamne cu blană, unii #tinerieducati gen #unitisalvam(alții, din contră, i-au confruntat pe scandalagii) și țăcaniti de-a binelea s-au perindat prin fața Ancăi ca să o convingă să lase steagul jos, sau să plece. Unii au încercat vorbind normal, alții urlând ca din gură de șarpe și înjurând birjărește, alții folosind raționamente halucinante, nu puțini, prin amenințări cu violența și moartea.

DSC_0384

15-20 persoane au fost ultragiate de prezența steagului. Acest individ, admirator al lui Putin, a fost cel mai agresiv.

Domnul din imagini nu e nebun. E curat, bine îmbrăcat, în blugi și geacă de pilot american (cu emblema “salvați Roșia Montană în piept), vorbește o româna relativ corectă, deși foarte colorată. Făcea parte dintr-o minoritate infimă în Piață, dar extrem de zgomotoasă și organizată. Îl recunoaște cineva?

Ce am aflat de la acest domn:
– Steagul american NU are ce căuta în Piața Universității
– “O să vă dăm noi afară din țara”
– “Meritați un glonț în cap”
– mă rupe în bataie, la propriu, când mă prinde singur
– “Putin își apără țara, mă, DE NEOCONI (sublinierea lui), că nu vrea să dea resursele lu’ neoconi”
– “Ești o corcitură” (cred că mă bănuia evreu, poate chiar evreu american)
– “Sunt filorus, îl iubesc pe Putin, mai vrei ceva?!”
– noi, cei cu steagul, ca neoconi am fi dat o lovitură de stat în Ucraina (varianta oficială a Kremlinului în privința invaziei rusești în Ucraina)

Unul dintre cei extrem de agresivi și zgomotoși a fost chiar revoluționarul de împrumut, Alexandru Alexe, în trecut împrumutat de Antena 3, care a început sa facă spume, la propriu, din cauza steagului Ancăi, dar și a steagului american de pe clădirea Universității.

Mai târziu aflu că Alexandru Alexe a fost reținut de poliție după ce a încercat să forțeze intrarea în clădirea Universității ca să dea jos steagul american de la balcon.

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

 

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Costin Andrieş

Costin Andrieş

Autor, co-fondator și redactor-șef ILD https://twitter.com/CostinAndriess

56 de comentarii

  1. Victor D.
    22 decembrie 2014

    Am auzit a individul e anti-american si a spart o usa la Universitate.

  2. Gordievski
    22 decembrie 2014

    Atentie la coordonatori. Au nevoie de activitate pentru a justifica banii de la rusi. Mai sunt si multi spalati pe creier care dispar. Sunt aceiasi de la incercarea de lovitura de stat din 2012. De obicei au in coordonare oameni dependenti. Alexe incearca sa se infiltreze in lumea din mainstream si nu e exclus sa fie folosit pentru a crea un nou partid, un nou psd anti iliescu pentru a ajuta bazinul existent care s-a dovedit prea mic. De evaluat legaturile cu Cei care construiesc un nou pol prin stanga-liberala care sa atraga noua generatie mai usor de manipulat.

  3. Costin Andrieş
    22 decembrie 2014

    hai ca asta e buna. Sorin Cucerai, autor leninatac si militiaspirituala (i-a luat chiar apararea lui Ernu cand a aparut, la dorinta lui Dughin, Lista lui Dughin – l-a facut pe apologetul leninismului disident anticomunist dintr-un copy/paste), e suparat pe Doru Maries ca a indraznit sa puna steagurile Romaniei, UE si SUA in balcon, “a produs o mizerie”. desi are “simpatie pentru golaniada”, Sorin e indignat ca…in fine, ca in mintea lui intelectual-rafinata revolutia confiscata de iliescu nu are nici o legatura cu mineriada lui iliescu.

    Așa, practic Golaniada a furat Revoluția și și-a bătut joc de morții ei.

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152505950427644.1073741892.562417643&type=1

    aha, sa o luam pas cu pas. dupa ce iliescu a furat Revolutia, revolutia a mai fost o data furata de mineriada. rationamentul “stangii intelectuale” romanesti e atat de rafinat incat imi scapa cu desavarsire.

    continua Sorin – steagul american era “fluturat bezmetic”, desi lumea “a incercat” sa o faca sa renunte, unii mai cu frumosul, altii cu amenintari cu moartea. nu a vrut, domnule!

    Laurentiu Burcea Aia cu steagul americii erau toti de la Pmp si Noua Republica … Bleah !
    5 hours ago · Like · 1

    Sorin Cucerai Să-i *** în gură, oricine-ar fi fost!
    5 hours ago · Like · 9

    incheie Cucerai: singurii care au “respectat memoria mortilor” au fost ultrasii si militiaspirituala ( din cate am inteles, “militienii” sunt cei care au adus ultrasii la protestele puciste din 2011-2012).

    Mulțumesc, de asemenea, prietenilor mei din Militia Spirituala și din Uniți Salvăm!

    militiaspirituala(plus partea care striga “jos capitalismul” din #unitisalvam) au incercat, impreuna cu putinistul din filmare sa incalece/duca in derizoriu/deturneze evenimentul organizat de Doru Maries si sa il transforme dintr-un eveniment profund anticomunist, intr-o sindrofie anticapitalista/co-mu-nis-ta (vedeti imaginea de aici https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/1957857_901329639906686_4468752863791795985_o.jpg )

    mai jos, simpatiile (comuniste) ale celor care au respectat mortii comunistilor, spre deosebire de Doru Maries, Miliția Spirituală distribuie pe facebook imagini de la protestele anarho-comuniștilor, 1 mai 2013

    cateva imagini din albumul foto distribuit de militiaspirituala, cinstitoare a memoriei celor ucisi de comunisti:

    mao:

    secera si ciocanul:

    https://www.facebook.com/eatps/photos/a.552714208084894.1073741836.118926818130304/552979448058370/?type=1

    si multe altele la fel de suculente si de memorabile:

    https://www.facebook.com/eatps/photos/a.552714208084894.1073741836.118926818130304/552983441391304/?type=3&theater

  4. Costin Andrieş
    22 decembrie 2014

    si pentru ca diferentele dintre comunistoizi postmoderni si putinisti ortodoxisti nu sunt niciodata indeajuns de mari incat sa conteze, de la Iulian Capsali (cel pentru care Rusia e un “imperiu al binelui”, SUA e un “imperiu al raului” iar kgbistul Vladimir Putin, un erou al crestinatatii aici: https://inliniedreapta.net/candidatii-lui-vladimir-putin-la-europarlamentare-iulian-capsali/ ) citire:

    Ce s-a intamplat in ‪#‎PiațaUniversității‬ astazi (21 dec. 2014) a frizat penibilul si observ cu tristete ca evenimentul a fost confiscat de o asociatie al carei lider, Doru Maries, este cultivat de un sector politic antagonic cu jertfa tinerilor din Decembrie ’89.
    S-a lovit in doua simboluri prin amestec si substitutie: jertfa tinerilor care au luptat impotriva gloantelor si a TAB-urilor cu propriul corp, a fost amalgamata cu Manifestatia din Piata Universitatii ’90. Balconul de la Universitate, pe care nu l-am mai vazut deschis de aproape doua decenii, era pavoazat cu drapelul SUA (?!) si al UE(?!), puse langa steagul national, in timp ce in boxele date tare se auzeau cântecele celebre ale lui Vali Sterian si Cristi Paturca.

    pana aici, rationamentul lui Capsali e absolut identic cu al lui Sorin Cucerai.

    in continuare, se fac simtite diferentele de stil:

    De departe insa, cel mai inadecvat persoanaj era Anca Cernea, aceasta Dolores Ibarruri de la InLinieDreapta, pupila ideologia a lui Volodea Tismaneanu, care agita in Piața, cu obstinatie, un steag american, spre indignarea unor cetateni care i-au strigat ca nu are legatura acel steag cu evenimentul in sine. Raspunsul ei a fost agitarea steagului ca o morisca, ca nu cumva sa piarda ocazia ca sa-i enerveze pe oamenii care-i strigau ceva de Chevron si colonie.

    aici https://www.facebook.com/iulian.capsali/posts/815301508508045:0

    Capsali, luand o binemeritata pauza de la spurcarea “neoconilor” americani si laudele aduse Rusiei putiniste (condusa de un kaghebist care considera caderea URSS, deci a comunismului, drept cea mai mare tragedie a secolului trecut), a venit in Piata sa “comemoreze” si el memoria revolutionarilor ucisi de comunisti:

    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/10714349_392534857591341_5557384418261936059_o.jpg

  5. silviana
    22 decembrie 2014

    felicitari pentru initiativa,faceti din ea,viitoare traditie la vedere,in liberate,marcind de fiecare data alianta indestructibila romanoamericana,visul implinit al romanilor,din totdeauna,devenit realitate dupa o intreaga istorie de sacrificii,cu incredere in evolutia timpului recunoasterii,regasirii in valoarea de adevar al acelorasi principii de viata in respect fata de lege-om-responsabilitate in manifestarea libertatii asumate constient ca singura cale evolutiva a spiritului umanitatii-democratia constitutionala,permanent consacrata organizarii,infaptuirii,consolidarii,stabilitatii statului de drept.

  6. Adi
    22 decembrie 2014

    “stat polițienesc”, “neoconi”… suna a Alex Jones platit de ruși.

  7. Transsylvania Phoenix
    22 decembrie 2014

    Suna (si arata) ca un securist.

  8. Aka
    22 decembrie 2014

    El a zis ca fost/este militar si ca el stie cum a fost la revolutie. O fi unul dintre pensionarii lu dogaru, prieteni de-ai mamei rusiei.

  9. Alex Pop
    22 decembrie 2014

    Aveti admiratia mea. Steagul american (inca) mai reprezinta simbolul libertatii visata de toti cei ‘oropsiti ai vietii’ din lumea intreaga. Cu exceptia putinistilor batuti in cap cu secera si ciocanul – dupa cum bine ne-a demonstrat-o berbecul ala infuriat pe Chevron si neoconi.

  10. nae girimea
    22 decembrie 2014

    Sancta simplicitas ! In traducere libera : Doamne , ce boi !

  11. iulian ene
    22 decembrie 2014

    Ii faceti plangere penala aluia? S-a scapat grav cu “meritati un glont in cap”, se incadreaza lejer la amenitare.

  12. Livia
    22 decembrie 2014

    De fapt, Putin se răzbună pe Basescu datorita lui Ponta dar Victor Ponta îi va susţine şi pt.a se razbuna reciproc împreună împotriva noastră a romanilor !

  13. Costin Andrieş
    22 decembrie 2014

    @iulian, ii facem.

  14. Georgescu M.
    22 decembrie 2014

    Din fericire sunt marginali avand in vedere la cati bani pompeaza Putin in propaganda si in noul tip de razboi. Atentie daca nu vor fi contracarati eficient ne trezim peste cativa ani ca aceste opinii cresc ca pondere si in Romania ca la satelitii lui Putin. Ce am castigat in 89 si in cesti 25 de ani poate fi pierdut sau minimizat. Suntem in NATO in UE, e democratie, votam liber si din pacate lasam liberi oamenii care ameninta cu moartea, cu un glont in cap. Aici Justitia ar trebui sa-si spuna cuvantul. E cel putin de amenda penala. In plus omul e contra Romaniei e un veritabil anti-roman tupeist.

  15. Mihaela Bărbuş
    22 decembrie 2014

    Ce am reţinut eu:
    i. Mulți participanţi nu s-au ocupat de noi. Mulţi au vorbit cu noi şi ne-au încurajat. Unii ne-au cerut steagul să se fotografieze cu el. Câţiva s-au aşezat discret în jurul nostru şi „ne-au ţinut spatele”. Le mulţumim foarte mult!
    ii. MSM s-a ocupat foarte puţin de faptul că ieri s-a închis Piaţa Universităţii pentru a se comemora ziua de 21 decembrie 1989.
    21 decembrie e o dată importantă, chiar dacă Ceauşescu a plecat pe 22. Între altele, pe 21 s-au cerut alegeri libere. Pentru această îndrăzneală, mulţi au plătit cu viaţa, au fost răniţi sau trataţi bestial la Jilava. Şi datorită sacrificiilor din acea zi l-am avut pe Băsescu şi a fost instalat Iohannis.
    Ieri, nişte mincinoşi iresponsabili sau rusofili au vrut să transforme comemorarea zilei de 21 decembrie într-un bâlci de mahala, anti-Vest şi prorus. Presa nu a remarcat acest lucru, adică nu şi-a făcut datoria faţă de eroi şi faţă de public.
    iii. Jandarmii nu i-au apărat pe cei agresaţi. Pe la 4pm, eu am informat grupul de jandarmi care era la fântâna de la Arhitectură că suntem şicanaţi. Deşi eram în apropiere, le-a luat foarte mult să se deplaseze câţiva metri spre noi să vadă despre ce e vorba. Păreau că nu înţeleg care e problema.
    Şicanele au continuat până au culminat după un timp cu o agresiune violentă. Doi tineri (o tipă voinică, cu scurtă bej şi un tip cu geacă de culoare închisă) au tras cu foarte multă putere de steag. Au profitat de un moment în care noi nu ne uitam împrejur, ci la balcon, şi au atacat. Aveau tehnică şi au acţionat coordonat. Noi am fost mai mulţi şi am reuşit să respingem atacul.
    Jandarmii nu au alegat după cei doi, însă au cerut să vorbească cu Anca! I-au cerut să renunţe la steag, pentru că „unii sunt deranjaţi”! Când le-am spus că e vina lor că situaţia a degenerat, pentru că ştiau ce se întâmplă şi nu au reacţionat, cel care părea a fi şeful a replicat foarte indignat : „Io, doamnă!? Am venit acum cinci minute!”, ca şi cum la schimbarea turei nu trebuiau să se coordoneze şi să îşi transmită informaţiile relevante unul altuia.
    Cu alte cuvinte, echipa de jandarmi a avut doi lideri ineficienţi. Nu a reuşit să împiedice şicanele şi violenţele împotriva unor manifestanţi corecţi şi nu a arătat că dorește să evite o situație în care e tratat fără respect steagul naţional al SUA, care e un partener strategic al României. (Tipul care a ameninţat cu gloanţe, ne-a spus şi că „dacă eram în Franţa, vi l-am fi ars până acum”.)
    iv. Capsali, cu smerenia lui duhovnicească, s-a băgat pur și simplu în față în timpul parastasului. Un tânăr îi făcea fotografii și el îi făcea semne (un regizor nu neglijează imaginea). După parastas a mai stat puțin (era frig și se terminase ședința foto). Acum reinterpretează istoria.

  16. Theo Hahn
    22 decembrie 2014

    Dihori împuțiți de comunismul și putinismul pe care-l emană deja prin glandele sebacee. Pe mine nu mă impresionează. Ultimele alegeri au arătat că românii nu-s proști și nu trebuie subestimați. Trebuie doar să afle adevărul și restul se face de la sine. Gunoaiele astea vor dispărea înecate în indiferența generală dacă lucrurile merg înainte așa cum trebuie. Numai să fim vigilenți.

  17. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Capsali e un fariseu.

  18. pmk
    22 decembrie 2014

    E bine ca sunteti voi destepti ma si tineti gura larg deschisa pentru americani. Asa destepti incat va e usor sa traiti intr-o realitate paralela in care probabil toate nenorocirile de politica externa si razboaiele duse de americani nu au existat. In care este placut sa nu ai suveranitate ca tara, sa iti fie taranii batuti pentru ca nu vor cianura in panza freatica in timp ce americanii aia draguti au moratoriu pentru incetarea frakingului iar in texas oamenii se imbolnavesc si mor pe capete in timp ce apa nu mai exista. In care marea putere care traieste din bani printati si bombardamente cu democratie nu a fost dovedita mincinoasa si malevolenta in zeci de cazuri. In care presa din vest este libera si nu aservita, in care standardele duble si ipocrizia nu constituie fundamentul politicii atat externe cat si interne a SUA. In care NATO se extinde si vrea sa aiba granuita cu rusia dar tot rusii sunt acuzati ca sunt prea aproape de NATO. Sunteti penibili si nu puteti justifica nimic bun dinspre americani decat daca alegeti sa nu luati in considerare faptele dovedite si realitatea obiectiva. E bine in schimb ca la nivel mondial oamenii evolueaza spre adevar si realitate nu spre ipocrizie si minciuni, ca dovada stand sentimentele negative din ce in ce mai raspandite la nivel mondial impotriva posesorilor de penis american cu care va spalati pe dinti.

  19. Daniel Francesco
    22 decembrie 2014

    Unul dintre indignatii pro-putinisti si posibil candidat pe Lista lui Dughin este Iulian Capsali, care s-a si grabit sa faca spume pe Facebook contra Ancai Cernea&InLinieDreapta. Iata o parte din postarea individului:

    “De departe insa, cel mai inadecvat persoanaj era Anca Cernea, aceasta Dolores Ibarruri de la InLinieDreapta, pupila ideologia a lui Volodea Tismaneanu, care agita in Piața, cu obstinatie, un steag american, spre indignarea unor cetateni care i-au strigat ca nu are legatura acel steag cu evenimentul in sine. Raspunsul ei a fost agitarea steagului ca o morisca, ca nu cumva sa piarda ocazia ca sa-i enerveze pe oamenii care-i strigau ceva de Chevron si colonie.”

    Ei, ce vreti? E iarna si vodka trebuie castigata!

  20. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Pustiulache PMK, da, e bine ca suntem destepti. Daca eram prosti, am fi scris despre cum americanii vor tarani batuti si apa otravita, bombardamente pentru democratie, presa aservita din Occident, extinderea NATO ca provocare pentru biata Rusie si alte asemenea idei. Dar suntem destepti, asa ca nu o facem. Sanatate!

  21. Tryggvasson
    22 decembrie 2014

    din păcate, fac iar o constatare pe care am făcut-o prima oară acum mulți ani. majoritatea oamenilor sunt extrem de manipulabili (a se citi „proști”) și foarte dispuși să judece în oricare categorii predefinite li se impun de-a gata în minte, fără să le pună la îndoială, ne-ezitând să se încadreze voluntar într-una dintre ele, crezând că astfel își afirmă „identitatea” (imposibilă altfel decât ca produs de masă, pe una dintre gamele predefinite) și își spun „părerea” (care nici măcar nu le aparține, din păcate, de cele mai multe ori, ci este standard, pe una sau cealaltă dintre tipologiile trasate).

    asta este „dezbaterea publică”. de genul (în cazul pașapoartelor biometrice) „celor care vor securitate” contra celor „habotnici religioși”, pentru că, în presa de masă, singurul argument prezentat din toate pozițiile bine argumentate și valide luate împotriva pașapoartelor biometrice, a fost acela că… se opune biserica, pentru că, nu știe ce combinație generează… cifra 666. asta a fost „dezbaterea publică” – cei care „vor securitate” (ca și cum ar fi cineva care să nu vrea) contra „religioșilor”. fără să discute nimeni, realmente, ce rol are, efectiv, în securitate, cipul cu date biometrice, și dacă are, despre libertăți civile, drepturi fundamentale – nimic din dezbaterea reală nu a avut loc. NIMIC. se trasase deja binomul și proștii și-au ocupat fiecare partea: unii chiori de ochiul stâng, contra altora, chiori de ochiul drept.

    observ și aici același binom predefinit, pe care proștii nu îl contestă, îl înghit pe nemestecate, în ciuda tuturor evidențelor, vizibile de pe lună, cum că categorisirea e falsă.

    cred că foarte mulți oameni confundă anti-comunismul cu un stil de a face politică de stat sub controlul corporațiilor, și din dorința de a îl afirma pe primul, sar în brațele celui de-al doilea.

    e o confuzie greu de înțeles la un nivel de informare și la o vârstă la care naivitatea nu se mai cheamă așa. și este aberant ca orice opțiune să fie, din start, expediată într-una dintre două categorii extreme, predefinite, ca și cum nu ar mai exista nimic altceva: putinism sau corporato-crație (unica variantă de „democrație” care ne este prezentată ca atare). și cred că oricine acceptă să fie încadrat doar în acest binom nu face decât să joace după niște reguli false, impuse de alții. pe mine nu mă poate bănui nimeni de putinism – am avut destule discuții inclusiv aici despre valoarea și patriotismul” lui putin și despre „binele” istoric, tradițional, pe care îl avem de așteptat de la rusia. dar nu am înțeles ce căuta steagul american în balcon, aseară. nu am înțeles nici ce căutau cele ale nato și ale ue – decât dacă se dorea transmiterea și a unui mesaj politic prin comemorarea revoluției. dar, măcar, în aceste două organizații suntem membri, spunem că însoțesc, ca atare, drapelul României, deși și asta era o prostie la o manifestare care nu are legătură cu protocolul de stat și nici vreo legătură directă cu revoluția. dar care era rolul steagului american acolo și care era legătura sărbătoribilă cu evenimentele din 89? de ce se bagă pe gât mesaje subliminale politice, la pachet cu lucruri care, dacă ar fi considerate sfinte ar fi protejate de orice influență și răstălmăcire interesată? ce mai rămâne, la următoare manifestare, să afișăm steaguri cu sponsori? încet, încet, ajungem la aceeași mizerie relativizantă care e baza atomismului social american – în care se întinează și se mânjește totul, totul se coboară la cel mai mic numitor comun al banului, puterii și instinctelor elementare – o mizerie în care ți se spune că totul este de kkt – că TREBUIE să fie de kkt, că asta e realitatea „obiectivă” – dar că trebuie să înghiți, că nu ai ce face. în condițiile în care îți dai seama că această mizerie nu numai că nu e „obiectivă” și inevitabilă, ci vezi cât de e de programată și impusă zi de zi, sub tot felul de pretexte aberante și transparente – după care stăm și ne căutăm – oriunde în altă parte decât la toate lucrurile care provoacă mizeria, pentru că despre astea ni se spune că sunt „obiective” – lucrurile care ne transformă viața într-o mizerie – și nu le găsim, pentru că, atunci când le găsim, ni se spune că nu sunt alea problema și, că, numai că le acuzăm, suntem noi așa și pe dincolo.

  22. pmk
    22 decembrie 2014

    da, mi-ai inchis gura spunanad nimic. Ca “inteligenta” voastra consta in negarea realitatii am spus-o mai sus si tu vad ca te agiti sa imi dai dreptate. Sau poate pentru voi istoria nu conteaza. faptele, actele, chestiile dovedite, sutele de mii de morti si tarile distruse nu exista. Taranii aia nu exista. Cianura e buna si in texas nu curge metan la robinet. California nu e secata de apa. Americanii nu au distrus libia afganistan irak si siria. Nato nu s-a marit. Toate astea sunt realitati bai putza trista, poti tu sa iti canti povestea mult si bine, in momentul in care ai curaj sa porti o discutie ancorata in realitate, propaganda ta pica in fata realitatii.

  23. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    California nu e secata de apa. NATO s-a extins si bine a facut. Afganistan e una, Irak e alta si Siria e cu totul altceva. Dat fiind ca ai ajuns la maximul de incompetenta („bai putza trista”), te anunt ca nu iti mai acceptam productiile. ???? Valea!

  24. Daniel Francesco
    22 decembrie 2014

    Indivizi ca astia au fost la carma Romaniei comuniste. Pantiusa Bodnarenko ar fi fericit daca ar putea vedea clonele pmk si individul antiamerican din clip.

  25. White Death
    22 decembrie 2014

    @pmk
    Ma, nenorocitule! Du-te naibii in Rusia ma-tii, sa-ti inchida aia gura spurcata. Tu nu valorezi nici macar cat praful de pe talpa pantofilor acestor oameni carora iti permiti sa li te adresezi aici.

  26. uMnumzane Angibonanga
    22 decembrie 2014

    @PMK
    Cateva comentarii la obiect pe ultimul tau mesaj:
    1) “da, mi-ai inchis gura spunanad nimic”. Nu, tu ti-ai deschis gura spunand nimic.
    2) “Ca “inteligenta” voastra consta in negarea realitatii”… Aici ai dreptate: aparatul acela gripat pe care il utilizai cand ai compus fraza de mai sus (un primordiu al “inteligentei”), te conduce la afirmarea unui anumit fel de realitate, mai bine cunoscuta sub termenul de “delir”. El duce, in mod firesc, la agitatie. A ta.
    3) “Istoria” pe care o stii tu se scrie cu “y” cu trema si cu scharfes S. Ea nu numai ca dovedeste “chestiile”, dar si socotelile. “Sute de mii de morti” stau la coada sa-ti confirme interpretarea.
    4) “tarile distruse nu exista. Taranii aia nu exista”. Eu iti propun sa incerci sa devii taran pentru o vreme intr-una dintre tarile alea. Or mai fi ramas cateva inca nedistruse de americani. Daca merge bine, asa cum iti place tie, vor fi o suta unu mii de morti ca sa-ti confirme interpretarea istoriei.
    5) “Cianura e buna si in texas nu curge metan la robinet”. La tine in rezervatie clorpromazina e buna, iar la robinet curge lorazepam.
    6) “California nu e secata de apa”. Ba da! Si prin namolurile Hollywood-ului lapaie George Clooney fluturand steagul Russiei.
    7) “Americanii nu au distrus libia afganistan irak si siria. Nato nu s-a marit”. Lasa-i, mai, pe NATO! Nu te merita… Aplica punctul 4) de mai sus.
    8) “Toate astea sunt realitati […] propaganda ta pica in fata realitatii”. …Dar credinta ta e de nezdruncinat, impermeabila la argumente logice si palid sistematizata. Auzi si voci?
    Te vad in poza tanar, necopt, privind inapoi cu manie. La urmatoarea postare, intoarce gatul ca sa nu se mai vada vena aia albastra si scoate ochelarii Google.

  27. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Tryggvasson, nu cunosti prea multe despre Statele Unite daca poti vorbi despre atomismul social american. Mai mult, iti atrag atentia ca paralela facuta de tine nu are nici o relevanta pentru subiectul discutat aici. Problema e usor de descris: niste cetateni au fost nemultumiti ca steagul american a fost prezent in Piata Universitatii. Imi pare foarte rau pentru ei, dar fara America nu avea loc nici o Revolutie. Subliniez: nici o Revolutie nu ar fi avut loc fara America. Posturile de radio Europa Libera si Vocea Americii, principalele surse de informatii de atunci, erau finantate de Congresul Statelor Unite ale Americii. Fara postul american Europa Libera, adica fara America, nu auzea nici naiba despre mortii Timisoarei.

  28. andrei1205
    22 decembrie 2014

    intrucat am fost acolo intre 5.30 si 8 seara am vazut si eu ceea ce spune Mihaela: si anume faptul ca steagul american a actionat exact ca un descantec, ca un declic pentru exorcizarea (pe loc, la minut) a unor specimene carora, precum in filmele cu varcolaci, instantaneu steagul le provoca zvarcoliri si spasme nimicitoare …. numa’ ca nu se pulverizau intr-un fum, numa’ ca nu combustionau spontan, nici nu vreau sa ma gandesc ce au visat in noaptea de dupa

    am remarcat deci si eu cateva tipologii antropologice coprofage (cum bine le-a zis Ducu, sa le fie rusine ca pangaresc un loc in care au murit eroi, ca sa aiba ei acum dreptul sa bata campii)

    1. dameze tinere tipul “nu vrem kent nu vrem valuta … vrem ca petre sa ne … “; isterice, vocale, exoftalmice, altfel cochete; pe una dintre ele o strunea cu greu barbacsu’ (partea mai decenta a parteneriatului domestic respectiv) si o tragea inapoi caci altfel cred ca murea asfixiata … in fine, blonda si-a facut numarul in chip deosebit horcaind ca o jivina, cu spume, cu bale, cu tot tacamul
    2. cativa hipsteri obositi, vizibil marcati de viata, certati cu igiena; cel care m-a amenintat ca-mi sparge ochelarii mirosea a urina si ii cam cantau greerii de sub unghii; costumatie tip kaki sa fim pregatiti oricand pentru a escalada un gard, pentru a dormi prin rigole etc.
    3. oameni prosperi care numa’ ei stiu cel mai bine de unde vine lumina (de la rasarit normal, ca doar nu de la apus, deh); numa ei stiu cine este patriot si cine nu, nu ne vindem tara, genul gures si obraznic (destul de prezent ieri in Piata), genul impostor beneficiar de certificat de revolutionar
    4. bezmetici in hanorace cu fulare apartenenti unitisalvam occupy teribilisti microbisti, carne de tun, trepanati inocenti, azi ne iubim dezinteresat si pios vecinii sarbi si ii deplangem ca biete victime ale imperialismului iar maine la steaua-partizan sau rapid-cervenazvezda facem macel in numele onoarei asazis sportive
    5. public tinta DDTV, OTV, RM … marginali, sonatzi, ca de fiecare data in Piata si aiurea pe la manifestatii; unuia nu-i ajunge butelia, altuia nu i-a priit tocana la pranz, dacopatzi care cred ca d’aia o ducem rau, ca i-am maniat pe burebista si pe zamolxe vrand sa vindem aurul pitit cu mare dibacie la rosia

    paradoxal, cei mai putin agresivi la adresa steagului au fost tinerii furiosi cu hanorace si fulare, iar cei mai vituperanti au fost cei aparent onorabili …. semn ca, la o adica, daca ne punem mintea si staruim sa ne inteleaga mesajul, data aviatoare s-ar putea ca “galeria lu’ rapid n-a fost membra de partid” sa fie de partea albastra a laserului

  29. Gordievski
    22 decembrie 2014

    Daca nu era Vocea Americii si EuropaLibera nu era 21 si apoi cei din 21 arestati nu mai ieseau in 22. USA este aliatul cel mai important al Romaniei.

  30. Paul din Ohio
    22 decembrie 2014

    In SUA, Canada si alte tari (foarte probabil in Europa de Vest) sunt rusi infiltrati cu documente de nastere false. Este destul de probabil ca in Romania sunt mult mai multi astfel de falsi romani. ca acest Alexe. Desigur SIE, SRI si alte institutii “romanesti” au contribuit la aceste infiltratii rusesti. Merita investigata aceasta posibilitate FOARTE PROBABILA.

  31. Costin Andrieş
    22 decembrie 2014

    @Paul, serviciile romanesti au fost mult reformate in ultimii ani, nu mai sunt aceleasi de pe vremea lui Ceasca sau a lui Nastase. Pe de alta parte, cred ca Alexe e cat se poate de roman, dar e genul de personaj fara nici un fel de pareri sau credinte proprii, doar interese. Interesul lui e propria promovare, credinta lui e ca este foarte important pentru omenire, parerea lui e variabila. Chiar si atunci cand il lauda Miron Cozma sau Dogaru, el tot e convins de importanta misiunii pe care o serveste. Si sa nu uitam ca laudele din partea Antenei 3, Cozma, Dogaru, nu se dau pe ochi frumosi, ci sub forma de contract. Dupa cum se manifesta (isteric si violent) si lucrurile contradictorii pe care e poate sustine in functie de circumstante (occupy si comemorarea victimelor revolutiei), e un simplu mercenar care face “ce are de facut”, in functie de cine il alimenteaza cu fise.

  32. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Gordievski

    Daca nu era Vocea Americii si EuropaLibera nu era 21 si apoi cei din 21 arestati nu mai ieseau in 22. USA este aliatul cel mai important al Romaniei.

    Pe astia nu-i intereseaza. Drapelul american are asupra lor efectul crucii asupra Satanei. Se enerveaza, ridica tonul, fac scandal.

  33. Paul din Ohio
    22 decembrie 2014

    @Costin
    Poate ca nu Alexe sau Mircea Badea sau Voiculescu sunt cei infiltrati, ci doar mancurti PLATITI, dar cu siguranta sunt foarte multi in Romania. In anii viitori Romania se va confrunta cu un val de diversionisti rusi, “cetateni romani” din Basarabia.

  34. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Pentru ca vad ca pe unii idioti ii doare de ce nu avea Anca Cernea steagul Romaniei, tin sa fac precizarea ca se afla in mainile mele dupa ce a mai fost tinut si de alti prieteni comuni. Nu mai cautati conspiratii, doamnelor si domnilor, nu exista.

  35. Daniel Francesco
    22 decembrie 2014

    Alexandru Hancu pe Blogary:

    În balcon erau la microfon oameni care, acum un sfert de secol, i-au înfruntat cu mîinile goale pe asasinii comunişti în Piaţa Universităţii, la Baricada de la Inter, la Dalles, la Romană, şi au scăpat cu viaţă. În piaţă, era înjurată America şi era atacată cea care, înfăşurată în drapelul României, flutura drapelul Americii. Atacată fizic. S-au năpustit pe o femeie, cu brutalitate, din spate, să-i smulgă steagul, ca să facă să dispară simbolul “satanei capitaliste.” Cei din jur au sărit s-o apere. Anca Cernea e medic şi jurnalist, iar tatăl, bunicul, mama şi bunica ei au fost încarceraţi politic de comunişti, suferind ani cumpliţi de detenţie. După o pauză de elan, au venit şi jandarmii, reuşind să îi rezolve, cu dispozitivul lor sofisticat, pe atacatori: n-au prins niciunul. Drapelul american a rămas, însă, la posesoare. De aceea, jandarmii i-au cerut să plece ea cu steagul, ca să fie bine, să nu fie rău. Cererea a fost declinată.

    http://www.blogary.ro/actualitate/comentariu-politic/din-21-decembrie-2014-america-e-dusmanul/

  36. John Galt
    22 decembrie 2014

    da, mi-ai inchis gura spunanad nimic. Ca “inteligenta” voastra consta in negarea realitatii am spus-o mai sus si tu vad ca te agiti sa imi dai dreptate. Sau poate pentru voi istoria nu conteaza. faptele, actele, chestiile dovedite, sutele de mii de morti si tarile distruse nu exista. Taranii aia nu exista. Cianura e buna si in texas nu curge metan la robinet. California nu e secata de apa. Americanii nu au distrus libia afganistan irak si siria. Nato nu s-a marit. Toate astea sunt realitati bai putza trista, poti tu sa iti canti povestea mult si bine, in momentul in care ai curaj sa porti o discutie ancorata in realitate, propaganda ta pica in fata realitatii.

    Retardel, ia cu paine niste realitati:

    – in Braila curge “apa cu gaz” si acum. La fel si in Bacau, Suceava, Botosani si in multe alte locuri. De ce? Pentru ca asa e natura, asa e geologia, retardel. N-ai ce sa-i faci. N-a forat nimeni si uite ca tot ai scurgeri de gaz. In unele locuri exista inclusiv acumulari, se stie de lucrul asta de sute de ani (da, taranii stiau unde sunt infiltratii – numeau zona “pamantul dracului” si chemau popa sa zica rugaciuni pentru ca vara pamantul incepea uneori sa arda cu flacara albastra ce ii speria noaptea). De asta primariile nu au voie sa dea autorizatii de constructii, dar cine mai tine cont de asa ceva.. Pe urma mai sunt si zeci de mii de puturi forate de Ceausescu si lasate in paragina timp de zeci de ani. Insa cu alea iarasi nu vad sa ai vro problema, desi poate ar trebui.

    – gazul de sist extras de la adancime NU e acelasi gaz ce “arde la robinet”. Pentru ca e o diferenta de vro 2000 de metri, si 400 de milioane de ani de in care s-a format. Se poate masura aceasta diferenta folosind un spectrometru obosit, facut dintr-un telefon mobil, un bec de frigider (*cu mercur), si un CD. Daca te duce capul, evident. Si daca stii ce-s aia izotopi, insa dupa cat de istet pari, nu cred sa fi auzit vrodata de aceste cuvinte.

    – “tari distruse” existau si pe vremea imperiului roman, cand comertul cu sclavi era in floare. Comert facut de acei luptatori pentru libertate ce traiau in Siria, Irak, Afganistan, Egipt, de care zici. Toata Africa a stat pe loc mii de ani din cauza lor, tot Orientul si chiar parti din Europa au fost trase inapoi, insa bine ca tu acum dai vina pe americani, care “invadeaza” si “saracesc” lumea. Mii de ani in care lumea a fost la cheremul unor salbatici totalitari nu iti ridica nici un semn de intrebare. Pesemne in mintea ta de gaina proasta, tot americanii erau de vina si atunci. In alta ordine de idei, ma intreb oare cat de necajita e “colonia” numita Coreea de Sud, fata de aia din Nord. Sau Japonia. Sau Germania de Vest (alta colonie), fata de aia din Est. Nu stiu cum se face insa timp de vro 50 de ani toti mureau si vroiau sa sara gardul invers, nu cum iti imaginezi. Fugeau din paradisul comunist si vroiau sa intre in lagarul ala de concentrare intunecat unde urmau sa fie exploatati la sange. Bai, dar absolut toti fugeau asa. Invers nu mergea nimeni, sau aproape deloc.

    – daca aduni absolut toate bogatiile Nigeriei, Irakului, Egiptului, Afganistanului, Serbiei si ce mai visezi tu, ba chiar Africii si Americii Latine la un loc, uite ca nu le ajunge americanilor nici pe o masea. Tot PIB-ul acelor tari la un loc este echivalent cu o singura zi sau doua din PIB-ul american. Asa ca nu tine povestea cu cotropirea pentru resurse, ca nu ai ce exploata. De fapt doar Rusia ta draga isi bazeaza economia pe resurse, si invadeaza pentru a pune mana pe asa ceva. De asta au intrat si in Crimeea. De asta fara conductele de gaz si fara pret mare la petrol, se duc in cap. Dupa cum se si vede, si s-a mai vazut. Insa tie iarasi nu iti zice chestia asta nimic.

    – 5 milioane de fermieri americani tin in spate 2 miliarde din populatia lumii. Au agricultura super eficienta, pamant bun, costuri mai mici, piata functionala. Contracte futures care se respecta. Asigurari. Predictie pe cantitate de precipitatii (ca de asta exista servere cat un stadion ce grinduiesc luni in sir modele matematice aplicate in meteorologie – sau geologie, ca asa au descoperit unde sunt gazele astea mici de sist – ca sa poata anticipa). Isi respecta PROPRIETATEA unui altuia, in primul si primul rand. Fara de care nu poate exista concurenta reala. De asta sunt asa de tari. Voi insa nu stiti altceva decat sa furati. Sau sa cereti totul moka. Sau sa amenintati. Sau sa furati sub amenintare. Sau sa pacaliti lumea credula, cum face Capsali, ca voi numai cand aveti o adunatura de prosti in jurul vostru prindeti curaj, si aveti impresia ca sunteti cineva. Inselaciunea e singurul vostru

    – NATO e o alianta de tari. Si Kirghistan e o tara, si la o adica, pana si ea poate intra in aceasta alianta. Nu e treaba Rusiei ce tara vrea sa intre, nu are nici un drept sa-si dea cu parerea daca Kirghiztanul are voie sau nu. Se simte cumva amenintata ca pune Romania un scut aici? Sa-i fie de bine. Si noi ne-am simtit amenintati timp de sute de ani (si pe buna dreptate – cum s-a dovedit in istorie de atatea ori). Sa se obisnuiasca cu ideea. Ce sa-ti povestesc, nu mai poate Ivan sa doarma linistit noaptea stiind ca la 300 de km de el sunt unii care pot sa-i rupa capul oricand. Well, spune asta moldovenilor din Chisinau, care stau cu Armata a 14-a la cativa zeci de km de peste 20 de ani. Bine ai venit in lumea reala, ba putzulica. Grow yourself a character, ok? Dupa care spune-i lui Ivan ca NATO nu a invadat pe nimeni nicicand, si sa nu isi mai proiecteze asupra altora fanteziile expansioniste, ca asta tine de psihiatrie, nu de geopolitica. Dupa ce iti creste o pereche de oua intre picioare poate ii zici si ca singurii psihopati din istorie au existat fost numai la ei. Si la national-socialistii cu care ei erau frati in internationala lui peste, la care Dughin si “aparatorii dreptatii” sunt afiliati si acum. Asta iarasi, fiind UN FAPT pe care nici tu, nici macar retardatii din Moscova ce defileaza cu steagul lui Putin, nu-l pot nega.

    Daca mai vrei “realitati”, iti mai dau. Ca am de unde. Numai sa nu-mi vii cu poze trucate de genul avioanelor de vanatoare ucrainiene ce ataca de la 300 de m cu mitraliera avioane de transport olandeze pline cu pasageri, pe care tu le iei drept “certitudini” (fara sa te intrebi macar daca e vro intoxicare la mijloc sau nu, fara sa verifici daca poza aia alb negru din satelit nu fusese facuta de fapt cu vro 4 ani inainte), pentru ca in momentul ala, cu toata libertatea de exprimare ce exista NUMAI aici, in vest, uite ca voi considera atitudinea ta drept rea intentie. Si bataie de joc. Iar cu carpe nesimtite de genul asta eu nu stau deloc la discutii, ci dau la oase direct.

    Intreaba-l pe Alexe daca nu ma crezi, iti explica el cum e cat e pedeapsa pentru tradare nationala, complot, plus alte chestii ce tin de codul penal. Iar daca te uiti la cati morti exista numai anul asta in Ucraina (fara sa mai zic de sutele de milioane lasate in urma de comunisti, sau de suferinta provocata de leftismele tale de care esti atat de mandru, oriunde pe glob), afla ca atunci cand discuti despre aceste subiecte, nu e deloc de glumit.

  37. Tryggvasson
    22 decembrie 2014

    @Vlad M.
    „iti atrag atentia ca paralela facuta de tine nu are nici o relevanta pentru subiectul discutat aici.” – mă faci să cred că, cel puțin în ce te privește, comentariul a fost o risipă de timp. nu dai impresia să fii înțeles o iotă. recitește, te rog. știu de la ce a plecat, ce Dumnezeu, am fost acolo – de la niște imbecili care au considerat că e cazul să facă „lobby” politic la o manifestare de comemorare a unor oameni – care, între noi fie spus, nu și-ar fi dat viața pentru gaze de șist, Roșia Montană, deturnarea statului de către firme de lobby, societate de consum de subproduse și surogate – stilul american, adică… – dar comentariul se referea la altceva – anume la reacțiile voastre ulterioare conținută în articolul ăsta ce dovedește o logică incredibil de puerilă și de falsă – plus o doză sănătoasă de rea-credință, prin încadrarea lejeră (bănuiesc că fără vreo probă sau indiciu serios) într-unul din termenii binomului antinomic de care vorbeam – și care este un binom atât de fals, încât un pot să cred că e dezinteresat.

    Cât despre cunoașterea Statelor Unite, sincer… nu știu pe ce te bazezi, iarăși, când faci afirmația asta. Ești sigur că vorbim de Statele Unite, și nu de marketingul aferent Statelor Unite??? Că e o diferență între ele ca de la cer la pământ, pentru un om cât de cât informat și cu suficientă pătrundere, și – mai mult – sunt de sens contrar.

    Și este o aberație – exact despre asta vorbeam în comentariu – ca să îți explic ca la clasa a doua – să clasifici AUTOMAT, fără o minimă cercetare sau informare despre niște oameni sau alții, pe toți ca FILO-RUȘI, doar pentru că nu sunt de acord – în schimb – cu cretinismul, lăcomia și neomenia corporatiste promovate de america. De asta vorbeam de binom: pentru proști, ești ori cu ei, ori împotriva lor – deci, automat, cu dușmanul lor, oricare ar fi ăla și pe ce motive – care, în cazul de față nici nu țin de corporatism. Logică de doi lei. Cred că sunt vreo patru confuzii logice într-un asemenea „raționament”.

  38. Tryggvasson
    22 decembrie 2014

    Cât despre revoluție, se datorează în mai mare măsură rușilor, decât americanilor (americanii și-au dat acceptul, rușii au organizat-o și coordonat-o), dar nu ar fi fost posibilă fără oamenii ăia care au murit. și nu vezi pe nimeni cerând steagul rusesc în balcon, iar o minimă decență îți pretinde acest MINIM RESPECT pentru oamenii care au murit, nu să îi faci instrumente într-un război geopolitic, politic și de propagandă, concretizat prin steaguri care au – mai mult – de fapt, o cu totul altă semnificație decât simbolizarea „istoriei” unei complicități. de altfel, îți reamintesc că tabăra care a preluat puterea a fost cea KGB-GRU-istă, nu cea americană – care nu a existat la noi, pentru că americanii ne-au lăsat de la început în tabăra rusească, chiar în contextul prestroikăi – și abia constantinescu și, apoi, băsescu, au schimbat asta. iar revoluția la noi a fost coordonată aproape în întregime de la moscova, iar încurcarea planurilor puciștilor s-a făcut de către oamenii din stradă, nu de către americani. așa că nu mai vorbi aiurea. și nici măcar simbolistica asta pe care o propui tu, chiar dacă ar fi reală, tot nu ar avea nici o logică în contextul comemorării revoluției – și, iarăși, din mai multe motive decât unul singur. așa că, vă invit să vă luați steagul ăla, să mergeți cu el la mcdonald’s și să vi-l introduceți în rect. ăștia care credeți că ne-am chinuit să scăpăm de sub dominația moscovei ca să ne băgăm cu capul înainte, ca vitele, în cuptorul americanilor – despre care, am certitudinea, nici măcar nu aveți o vagă idee ce presupune, așa limitați și îndoctrinați de marketing cum sunteți. oameni care nu sunt capabil să gândească decât într-un binom – și niciodată nu-și pot crea alternative – sau înțelegeri separate – prin mintea proprie.

  39. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Domnule, ai facut o paralele cu cazul asa-ziselor pasapoarte biometrice. Este pe langa subiect. Unii dintre antiamericanii din Piata erau rusofili. Altii sunt doar cretini. Conteaza mai putin nuanta atata vreme cat sunt idioti. Daca vrei, iti scriu si cu Caps Lock, desi mi s-a parut intotdeauna de prost gust sa scriu cu Caps Lock: EUROPA LIBERA A FOST UN POST DE RADIO AMERICAN. VOCEA AMERICII A FOST UN POST DE RADIO AMERICAN. De la aceste doua posturi de radio au aflat romanii de mortii de la Timisoara. Asa s-a facut Revolutie in tara asta, cu informatii primite de la posturi americane. Fara ele nu afla nici naiba de ce s-a intamplat la Timisoara. Daca intelegi atata lucru, pricepi si de ce am venit cu steagul american. Daca nu intelegi sau nu vrei sa o faci, iarasi bine. Nu moare nimeni. Nu mai suntem ca in ’89, cand buni romani, patrioti adevarati, au deschis focul asupra altor romani.

    Rolul sovietic in toata nebunia din decembrie 1989 a fost acela de a isca tragedii. Compararea rolului sovietic cu activitatea unor radiouri americane este cel putin tembela, daca nu de-a dreptul ticaloasa. Un minim respect, Tryggvasson, iti impune o doza de decenta in fata drapelului tarii care zeci de ani a permis informarea poporului roman dintr-o sursa diferita de propaganda mizerabila a comunistilor romani. O asemenea decenta se traduce prin evitarea comentariilor de rahat precum cele pe care tocmai le-ai asternut.

    așa că, vă invit să vă luați steagul ăla, să mergeți cu el la mcdonald’s și să vi-l introduceți în rect.

    In cuptor n-ai decat sa te arunci dupa ce-ti infingi ce vrei tu in rect. Cu aceasta ocazie te anunt, Tryggvasson, ca nu ne vei mai irosi timpul cu imbecilitatea ta. Esti pe lista cu PMK si alte loaze antiamericane, unite in turbare si idiotenie.

  40. Valentin
    22 decembrie 2014

    Oameni buni, daca din cele de mai jos va rezulta in viziunile voastre ca sunt platit de rusi, va rog sa le spuneti si lor asta pentru ca inca astept banii …

    Am fost in strada pe 21 decembrie, am participat apoi la evenimente din 22 decembrie pana cand s-a terminat si cu CC-ul (18 ianuarie). NICIODATA nu am auzit scandandu-se “vrem in UE”, “vrem in NATO”, “traiasca marele nostru aliat SUA”.

    Ca SUA a finantat Vocea Americii si Europa libera? Evident, era razboiul psihologic dintre est si vest, era propaganda si antipropaganda, ideea insa era de a mentine un nivel de destabilizare din interior a sistemului, ii durea la aparatul genital masculin pe investitorii americani de romani, de cehi, de slovaci, de polonezi, de bulgari, de unguri si de nemti. Inca si mai putin de popoarele sovietice parte a URSS.

    Desi nici planul Maershall nu a avut alt scop decat castigarea cursei “care e mai tare la reconstructie”, macar cu ceva de genul ala daca veneau americanii dupa 1990 la noi .. i-ar fi refuzat Iliescu, dar macar nu ne mai aminteam cum multi ani dupa razboi sute de romani (sau de prin alte tari) au murit sperand ca “o sa vina americanii”.

    Desi, totusi aveti si voi dreptate. Au venit americanii, in cele din urma. Dupa 1990, cand totul era deja facut, sangele nostru se uscase sau fusese spalat cu furtunele … Si au mai facut ceva bun pentru tara asta numitii americani, prin 2004:

    “Christopher VanGoethem, puşcaşul marin american care a intrat cu maşina în taximetrul în care se afla Teo Peter ucigându-l pe muzician pe loc, a fost achitat de acuzaţia de omor prin neglijenţă de către un tribunal militar din Quantico, Virginia. Verdictul a declanşat proteste în România, atât în stradă, cât şi la nivel diplomatic. După ce îl scoseseră pe sergentul american din ţară la scurt timp după accident, americanii reuşiseră până la urmă să-l declare şi complet nevinovat de moartea românului.”

    Rezulta deci cat se poate de clar ca aliatul;ui SUA ii pasa de romani ca si de proprii cetateni … Sau nu.

    Craciun fericit la toata lumea.

  41. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Valentin, ce baiat destept esti tu! Stii tu sigur ca pe americani i-a durut in dos, ma. Ti-a soptit tie o pasarica, antiamericanule, asa cum i-o fi soptit lui Alexe, ca americanii astia nu dadeau doi bani pe statele cazute sub dominatia comunismului. Tare de tot! Europa Libera, Vocea Americii? Ticalosii americane. Pana si planul Marshall e o ticalosie americana, probabil si alimentarea Berlinului cu mancare, dupa ce orasul fuseste blocat de sovietici, e alta ticalosie americana. Toate-s ticalosii americane. Desigur, ti-ai adus aminte de momentul Theo Peter – era cu un ticalos de american. De diplomatul/ agentul rus care a accident o fata in Bucuresti acum doar cativa ani ai uitat. Ala era rus bun, de-al nostru european, nu american ticalos, asa ca e firesc sa uiti. Dosarul Theo Peter a fost prost croit de marii nostri juristi, dar nu mai spune la nimeni. Injura-i pe americanii, mama lor de imperialisti ordinari!

  42. Theo Hahn
    22 decembrie 2014

    Pentru @pmk („puțoi cu minte de karaliu”): acu’, dacă tot ai venit să-ți deverși inepțiile și simptomul aici, fă bine și dă niște clickuri pe ÎLD, mai răsfoiește site-ul și destupă-ți imbecilitatea. Poate te golești de ea și absorbi în loc ceva mai limpede și mai folositor. Prost ești, spălat pe creier, la fel, dodoloț ca o friptură pleoscăită cum te găsești, cine știe?, poate-și face milă cu tine Cel-de-Sus și-ți reface sinapsele tropăite de putinism. Dacă ești tânăr, poate are sens să-ți mai dai o șansă dacă mai confrunți puțin o idee cu alta.

  43. Theo Hahn
    22 decembrie 2014

    @Valentin: logica ta seamănă cu logica purcarului bucuros că i-a fătat purceaua, dar supărat pe sat și pe popa pentru că nu vor să i-i boteze.

  44. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Theo, au venit in grup cativa eroi antiamericani. Unii n-au vazut lumina zilei. Interesant este ca toti urasc SUA din toti rarunchii. Cred ca nici psihiatria nu-i mai salveaza.

  45. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Europa Libera si Vocea Americii sunt posturi de radio americane.

  46. Sorin Onose
    22 decembrie 2014

    @41 Vlad M. – ai raspuns in acelasi mod ca si “tovarasii” vostri de la Critic-atac – deviind subiectul si dand exemplu cu ce au facut adversarii (respectiv agentul/diplomatul rus). Sunteti facuti din acelasi aluat, si voi, cei din inliniedreapta, si critic-atacii …

    Europa Libera, Vocea Americii, Planul Marshall, alimentarea Berlinului de Vest in timpul blocadei sovietice – nu sunt decat actiuni strategice din cadrul Razboiului Rece si atat. Am aflat de aici ca v-ati plimbat cu steagul american in piata Universitatii. Ati avut alaturi de acel steag inca doua-trei steaguri romanesti? Arborarea oricarui alt steag (cu exceptia celui al UE) pe o institutie nationala romaneasca in afara de evenimente oficiale (simpozioane, expozitii, congrese) ar trebui interzisa prin lege (daca nu este deja).

    De asemenea, am mai observat o anomalie, (si e posibil sa ma interesez mai indeaproape de acum inainte) – la institutiile scolare – gradinite, scoli, licee – pe langa drapelul Romaniei si al UE, mai este si cel al NATO. Care e ideea?

  47. Sorin Onose
    22 decembrie 2014

    da, sunt absolut de acord cu prezenta steagului american la eveniment. Nu, nu sunt de acord cu arborarea steagului american pe institutii romanesti decat in cazurile pe care le-am mentionat in mesajul precedent.

  48. Vlad M.
    22 decembrie 2014

    Sorin Onose, with all due respect, dar amesteci merele cu perele. Discutia cu institutiile romanesti nu inteleg de ce o porti cu noi. Copy+paste de aici.

    1. Anca Cernea a venit in Piata Universitatii cu steaguri ale Romaniei (la plural, „steaguri”, unul fiind chiar mare – l-am tinut eu si alti colegi, pe rand) si cu drapelul american, in semn de multumire pentru posturile americane de radio Europa Libera si Vocea Americii. Repet: mai multe steaguri ale Romaniei si un singur steag american.

    2. Scandalul a pornit de la cetatenii care si-au simtit orgoliul jigniti de prezenta drapelului SUA. Ei au facut scandal, nu a mai contat ca erau si steagurile Romaniei, nu conta ca ne-am strans pentru altceva. Au inceput sa urle despre corporatii, Chevron, gaze de sist, colonii, imperialism american si alde idiotenii care nu aveau nici o legatura cu decembrie 1989. De parca nemultumirile astea au ceva de a face cu Europa Libera!

    Ma gandesc ca daca tot repet pe aici cateva mesaje-cheie poate s-o gandi cineva sa treaca prin comentarii inainte de a scrie unul propriu. ????

  49. iulian ene
    22 decembrie 2014

    Vlad M., personal cred ca e o eroare sa justifici prezenta steagului american, n-ai de ce si oricum ofensatii lu’ peste n-au niciun chef de polemica sau discutii pe argument. Ce abereaza ei (vorbesc ade aripa “moderata”, anti-americanii de debara, nu de putinistii asumati) despre cum nu avea ce sa caute steagul altui stat la manifestare, e o fatarnicie, motivatia este anti-americanismul si o fanfaronada neghioba a unui independentism de filiatie ceausista(lupta pentru neatarnare, nu nevindem tarisoara si altele de genul). Ar fi facut cineva galagie daca era vb. de steagul Suediei sau al Greciei (exemple aleatoare de state are nu starnesc pasiuni, dar cu steag recognoscibil)? Evident, nu. Sunt niste tate cu gura mare in cautare de pretexte de dat in stamba, de-a dreptul scarbosi prin impostura cand se pretind aparatori ai memoriei eroilor revolutiei, chipurile intinata. De inteles unul caruia prezenta steagului american nu i se pare sa aiba prea mare noima, la o adica, n-am cum sa inteleg cum mama dracului poate sa se simta ofensat de el si fie agresiv pe tema asta. I-o enerva DNA-ul? Pentru ca asta, da, ai dracu’ americani, ne-au pisat ei la creier sa ne punem justitia in ordine si stransi cu usa(sic!), nevand incotro, am cedat, si ni-l bagara pe ditamai nastasele si o gramada de alte valori la parnaie.

  50. DanC
    22 decembrie 2014

    @JohnGalt #36:

    Fain, textul! ????

    Ar trebui pus ca un mandatory stop&read pt toti mistretii heirupisti cu simbrie sau nu care se “ratacesc” pe ILD.

  51. Anca Cernea
    22 decembrie 2014

    Vlad, cred că Valentin și Sorin Onose sunt numai buni de spam.

    Dacă nu sunt în stare să diferențieze între cele două tabere ale Războiului Rece, între normalitatea lumii civilizate și barbaria satanistă a comunismului, acești indivizi se înscriu pe poziția morală, culturală și geopolitică a lui Ceaușescu. Și el se dădea echidistant între SUA și URSS, voia dezagmaghe și destinteghe. Dar și la el se putea remarca un oarecare resentiment antiamerican.

  52. Vasile I. C.
    22 decembrie 2014

    Am participat la Revolutie si am auzit despre asta de la Europa Libera. Am iesit pentru ca am auzit ce se intampla la Timisoara. Am fost la Intercontinental si la Universitate pentru ca speram sa fim filmati de occidentali in special americani si sa ne protejeze organizatiile de aparare ale drepturilor omului. Le multumesc si cetatenilor americani de origine romana care au actionat si au apelat congresmeni si senatori, au sunat la Departamentul de Stat sa faca presiuni pentru o interventie care sa salveze vieti. USA a reactionat cu vehementa contra lui Ceausescu dupa evenimentele din Timisoara si le multumesc pentru asta. Am crescut cu Europa Libera si Vocea Americii. Majoritatea celor prezenti asteptau salvarea de la americani nu de la rusi. Stiu ca si ei “omoara negri” vorba unui banc ceausist dar e evident ca USA este o tara unde valorile sunt respectate si USA este o forta mare care apara libertatea. Ma rog la Dumnezeu sa nu se retraga din lupta contra Raului si sa apere libertatea si democratia in cat mai multe tari distruse de dictatori nebuni. Evident ca nu exista sistem social perfect si chiar cel american este departe de perfectiune dar trebuie sa recunoastem ca natiunea americana sacrifica vieti si cheltuie bani pentru libertate. Din pacate Rusia este condusa de un criminal kgb-ist care isi da in petec si omoara jurnalistii care scriu adevarul. Lichideaza si opozantii. Ocupa tari vecine si construieste un aparat de propaganda externa urias care sa propage o doctrina imbecila, un amestec de nazism cu crestin democratie, distributism cu legionarism impanat cu ecologism si satanism dar totul cu o aureola de ortodoxism si aparator al valorilor familiei pe care el personal le calca in picioare. Cred ca individul e dus si a ajuns sa se creada salvator si macho man-ul adulat al balerinelor de la Balsoi. Cred ca si piticul nostru cizmar era mai sanatos la cap decat el. Cred ca unii cititori care au intervenit mai sus pur si simplu au un comportament jignitor la adresa celor care au participat. Participantii de acolo voiau in Occident, in Europa civilizata, in USA si iubeau Radio Free Europe si Vocea Americii. Acum dupa 25 de ani stim ca au fost si unii care erau cozi de topor sovietice. Din pacate prin relativizarea lucrurilor intalnita la unii comentatori ii jignesc pe cei care au murit acolo. Unii din cauza lui Ceausescu si a camarilei si unii din cauza sovieticilor. E destul de clar acum ca sovieticii au participat la diversiune si si-au pus agenti in functii. Putin era agent operativ al acelui serviciu care a produs multe crime in Romania.

  53. George Arden
    22 decembrie 2014

    Steagul USA este binevenit in Romania. I sfarsit vedem alt steag decat blestematul steag rosu. Traiasca Romania, traiasca USA,
    traiasca libertatea pentru care au murit atatia oameni.

  54. Alex Pop
    22 decembrie 2014

    Doamne, dar cit de nebun poate fi cineva incit sa mai creada ca ‘lumina inca vine de la rasarit’?? Ca Moscova – adica Putin – ne vrea doar binele, iar lacomii aia de imperialisti americani vor doar sa ne exploateze si sa ne jefuiasca resursele? Oare nu ne-au siluit bolsevicii atit amar de ani, ne-au distrus tara, ne-au bagat pe git comunismul, ne-au facut tara o inchisoare, ne-au rusificat cultura, manualele de scoala – pina si geografia? (btw – am facut armata in fostul ‘Oras Stalin’…)
    Pe-acesti nebuni ii salut cu drag cu un verset din Scriptura (Prov. 26:11). Parca e scris anume pentru ei (eu doar i-am adaugat niste rime ???? ) :

    Precum cainii – ce halesc
    Tot ce-au vomitat odata –
    Sint romanii ce-si doresc
    Tara iar rusificata!

  55. Costin Andrieş
    22 decembrie 2014

    Alex, sunt o minoritate absolut infima, dar sunt foarte scandalagii, si pe masura ce rublele curg spre ei, pt ca putin investeste in astfel de mancurti (a spus-o chiar el), vor deveni si mai zgomotosi, dar vor ramane mereu cateva mii de salariati si cretini, nu mai mult. In tari ca Franta sau Germania, din punctul asta de vedere, e mult mai rau. In Romania se reactioneaza destul de hotarat si prompt la putinisme, prin comparatie. Nu inseamna ca nu e loc de mai bine.

    Oricum, eu o sa am steagul american cu mine de acum si cand duc gunoiul, daca apare un securist sau alt fel de mankurt sa i-l flutur in cap :)))

  56. Georgescu M.
    22 decembrie 2014

    Vreo stire de la Politie? A fost amendat cineva pentru distrugerea usii de la Universitate? A fost amendar cineva pentru amenintari? Am auzit ca omul cu guler alb si ochelari din film a spart-o, a fortat usa impreuna cu Alexe si portarul a fost bruscat. Cica inainte si-au facut curaj cu un pahar de vodka la chioscul de vis-a-vis. Cine a platit vodka?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce ai mai putea citi
ro_RORomanian