FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Băsescu Derangement Syndrome

BDS… în SUA a fost o boală (cu sechele vizibile şi în prezent) larg răspândită între 2003 – 2008. S-a răspândit în anii recenţi şi în România. La comanda “Bush” sau “Băsescu” toată lumea intră în hipnoză. Prima diagnoză BDS este surprinzător de veche: Omul bunioara, de par egzamplu, dintr-un nu-stiu-ce ori ceva, cum e nevricos, de curiozitate, intra la o idee; a intrat la o idee? fandacsia e gata; ei! si dupa aia, din fandacsie cade in ipohondrie.

Explicaţia antiiliescismului ILD:

Actualizare
Ce nu s-a vazut la televizor la protestul pensionarilor militari – De la Demnitate si onoare! la Jos cu Chirou’! si Javra ordinara

Ora 12:45 Se striga: “Moarte tiranului”, “Jos cu chioru’”, “Jos cu piratul”, “Basescu, Basescu, te cheama Ceausescu”

Ora 13:00 Multimea ajunge in Piata Arsenalului si se opreste cat timp o delegatie duce un memoriu si la Ministerul Apararii. “Oprea tradatorul”, striga o parte dintre protestatari. Altii, uitandu-se spre Ministerul Apararii, scandeaza: “Iesi afara, Javra ordinara!”.

Ora 13:30 Marsul se indreapta spre Academia Militara. Pe Soseaua Panduri, un taximestrist injura si gesticuleaza de pe un trotuar. “Da exact pe aici v-ati gasit voi sa treceti? Eu pe unde naiba mai ies? Ce fac, astept jumate de ora sa treceti voi?”.

“Nu va fie frica, Si Basescu pica”, striga un domn. “Nu pica dom’le, nu singur. Asta trebuie impuscat!”, ii raspunde o voce din multime.

Ora 14:00 Multimea ajunge in piata din fata Academiei Militare. Liderii sindicali se urca la o tribuna si isi incep discursurile. Nu inainte de a cere un moment de reculegere si de a asculta inca o data imnul national.

“Noi nu cerem, noi suntem armata, suntem politia, suntem serviciile… Noi nu cerem, noi somam. Noi va somam domnule presedinte sa va indepliniti atributiile”, striga la microfon unul dintre liderii sindicali.

“Nu mai vrem niciun pic, Un betiv si un pitic”, scandeaza un alt lider de la tribuna, indemnand multimea sa scandeze cu el.

Se scandeaza: “Demnitate si onoare!”, “Jos Guvernul”, “Asasinii”, dar si “Afara FMI”.

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Costin Andrieş

Costin Andrieş

Autor, co-fondator și redactor-șef ILD https://twitter.com/CostinAndriess

42 Comments

  1. George Daniel
    22 January 2011

    Cine este acel domn, Ilie Catrinoiu? In mod normal, astfel de persoane care incita la violenta de strada pentru rasturnarea unui guvern (bun, slab, nu conteaza) democratic ales, ar trebui sa fie urmarite atent de serviciile secrete. Astfel de personaje reprezinta un pericol la adresa democratiei si a statului de drept.
    Pe Marius Mina l-am observat si eu comentand pe fb. Oricare ar fi subiectul, el il injura pe Basescu :))

  2. Stroescu Gheorghe
    22 January 2011

    Patologic!
    Iluzia devine realitate. Asta daca are un pistol in mana trage! Cred ca treaba nu e numai de boala psihica obisnuita cred ca si scaraotki are o codita!
    Ptiu drace! Doamne apara si pazeste!

  3. dr pepper
    22 January 2011

    mie grapini mi s’a parut cea mai tare cand a bifat la “victimele lui basescu:

    In linie dreapta – ce zici de sinuciderile din ultimii ani legate de lipsa posibilitatilor de intretinere

    si cand te gandesti ca zapazombiaucii astia exista si circula printre noi…
    cateodata iti vine greu sa realizezi ca pot exista ‘telectuali de asemenea talie.

  4. Stroescu Gheorghe
    22 January 2011

    Grapini o fi chiar iea, voiculeasca, motaneasca felixista? Eu cred ca Duca are solda de la baietii lui felix sau patricieni. Se stie ca au niste combataci! E trist ca la Duca se vede ca e istet dar are coloana de vierme…
    De kgb-istu ilici nu zic nimic, decembrie 89, mineriade, 13 iunie, morti cu acte nu mai zice Duca nimic?

  5. dr pepper
    22 January 2011

    habar n’am daca duca e platit sau nu de felix si nici nu ma intereseaza.
    insa modul asta de gandire comunistoid cum ca statul trebuie sa asigure intretinerea si bunastarea oamenilor la atatia ani de la re-volutie mi se pare de o stupiditate crunta.

  6. John Galt
    22 January 2011

    Puhoi de lume la întîlnirea cu Ponta, poante pe seama lui Boc – VIDEO

    Sute de locuitori ai comunei Corni s-au călcat la propriu pe picioare sîmbătă după-amiază pentru a-l vedea pe Victor Ponta şi ceilalţi lideri centrali ai PSD. În jurul orei 15:00 căminul cultural s-a dovedit neîncăpător.

    Oamenii au luat cu asalt clădirea, au stat pe bănci, pe mese, pe scaune, au fluturat steaguri şi eşarfe roşii. Totul cu ocazia lansării oficiale a candidaturii social-democratului Ilie Oniciuc, actual viceprimar, la Primărie. Nu au vorbit decît preşedintele PSD Botoşani Gheorghe Marcu, primarul de Iaşi Gheorghe Nichita, Ilie Oniciuc şi în final Victor Ponta. Cu toţii au criticat în termeni duri preşedintele României, Guvernul şi PDL, subliniind în mai multe rînduri că toţi aceştia au tăiat salariile şi pensiile românilor. „Trebuie să daţi un semn aici: că oamenii gospodari, că oamenii cu probleme, oamenii cu viaţa de zi cu zi nu se lasă cumpăraţi, nu lasă nepedepsiţi pe cei care i-au minţit şi cei care le-au făcut rău. Spunea dl.senator Marcu faptul că, noi cînd o să fim la guvernare n-o să facem ce a făcut Guvernul Boc. Păi utitaţi-vă un pic la mine dacă semăn cu Boc. Dacă era Boc în sală nici nu-l vedeaţi pe aici, îl simţeaţi cu coasa pe la picioare”, a transmis mulţimii Victor Ponta. El a cerut oamenii să-l voteze pe Ilie Oniciuc pentru funcţia de primar şi a lăudat activitatea senatorului Gheorghe Marcu.

    Dacă era Boc în sală nici nu-l vedeaţi pe aici, îl simţeaţi cu coasa pe la picioare”,

    Cam la asta se reduce toata ideologia leftista. E singurul dialog.

  7. Vlad M.
    22 January 2011

    De kgb-istu ilici nu zic nimic, decembrie 89, mineriade, 13 iunie, morti cu acte nu mai zice Duca nimic?

    Nimic. Ala este bun, nu ca “Ba-SECU” Distrugatorul.

    Am in minte un articol al stimatului “conservator” Duca, dar nu stiu daca are rost sa il aduc la inaintare. Nu merita efortul, dar ideea de baza suna cam in felul urmator: ura fata de Iliescu este de neinteles, spre deosebire de cea fata de Basescu. Basescu era (si este) mai rau decat tov. Ilici.

  8. bugsy
    22 January 2011

    Grapini este o…Monica Tatoiu in devenire! Doua habarnamiste care isi dau cu parerea in orice domeniu, pe orice subiect. Evident, doar la Antene sau RTV, pentru ca altfel nu exista!

    Pe Ilie Catrinoiu il gasiti aici: http://culianu.wordpress.com/about/. Priviti-i pozele, spun totul despre individ!

  9. Vlad M.
    22 January 2011

    Radical si hipercritic! ????

  10. Costin A.
    22 January 2011

    ghici ce ne mina in lupta ????
    GMT, Vlad M, George, Emil, Anca, etc, stiati ca sinteti securisti?
    Am adaugat un screenshot de pe un fir al aceluiasi Duca.

  11. emil b.
    22 January 2011

    Ba, sa am pardon, dar securistul s-a autodenuntat deja:

    Domnule Duca, cand vreti sa organizati o miscare violenta de strada impotriva partidelor politice din Parlament, sa imi dati un semn ca sunt prezent cu securea.

    Ilie Catrinoiu

  12. John Galt
    22 January 2011

    ..sa imi dati un semn ca sunt prezent cu securea.

    De ce nu ma mir..

    Ma intreba mai demult cineva de ce folosesc uneori acelasi limbaj ca al socialistilor. Pai e simplu: e singurul mod de a comunica cu acestia. Ei inteleg doar Violenta, acest fapt iese la suprafata din absolut fiecare miscare si gest pe care il fac respectivii. Probabil din cauza asta ma inteleg atat de bine cu ei. Acestia discuta in logica fortei nu in forta logicii.

    Nici vorba de autoaparare, pentru ei exista doar atac.

    Si dupa deal, evident, e Berlinul..

  13. emil b.
    22 January 2011

    Nici vorba de autoaparare, pentru ei exista doar atac.

    Critic Atac, de exemplu ????

  14. calehari
    22 January 2011

    Stroiescu Gheorghe @4 . Spuneti : ” E trist ca la Duca se vede ca e istet dar are coloana de vierme ” . Acum , cat de istet poate fi un vierme ( cu coloana sunt de acord ) , numai un parazitolog ne-ar putea lamuri sau cineva care-l cunoaste foarte bine pe cel in cauza .
    Dupa cum vedem , sunt viermi care au parasit intestinul pentru a-si gasi un loc mai bun , mai caldut , mai lipsit de pericole , pe Internet . Aici au scapat de parazitologi , de medicii specialisti si de medicamentele cu care acestia ii ataca si starpesc . Aici viermele devine un tip de virus , isi face blog , se hraneste , se multiplica cu ajutorul vulnerabilitatilor aplicatiilor si infecteaza pe cei care nu sunt bine protejati ( si cati nu sunt ). Recunosc ca , la prima vedere , viermele cu blog pare mai istet decat cel intestinal . Spun la prima vedere , pentru ca este de ajuns sa-l cercetezi mai indeaproape ( intra pe blogul lui ) ca sa te convingi ca , doar PARE .
    Aici , Troianul ( virusul , viermele ) Duca , afirma ca , Golanii din Piata Universitatii care au luptat contra regimului neo -comunist instaurat de iliescu au fost : ” Un grup de manifestanti care sfidand legea au incercat o lovitura de stat ” sau ca ” englezii au inventat lagarele de concentrare ” sau ca ” Pe 22 Dec. 89 , putin dupa ora 12 ,PCR a disparut in acelasi neant din care aparuse ( !!!!! ) . Nimeni nu s-a mai simtit comunist dupa caderea regimului ( !! ), asa cum nimeni nu se simtise comunist inainte de venirea acestuia la putere ” .
    Cine nu este bine ” protejat ” , cade victima unui astfel de ” atac ” si viermele il infesteaza . Poate unii ar spune ca , decat asa , mai bine ar fi ca viermii sa se intoarca in colon si anus , acolo unde le-a fost locul atata amar de vreme . Intre doua rele , ca bun roman ???? , il prefer pe cel mai mic ????

  15. George Daniel
    22 January 2011

    Calehari, asta e ca si cum in 476, locuitorii Europei ocidentale s-au culcat in antichitate si s-au trezit in evul mediu. S-au spalat pe ochi si au zis “Ce frumos e in evul mediu. Hai sa construim niste catedrale” ???? Cam asa si cu tovarasii nostri. S-au culcat comunisti si s-au trezit social-democrati: “Ce frumos e in democratie, hai sa construim statul de drept”, si-au zis alde Ilici.

  16. calehari
    22 January 2011

    George Daniel @ 15 . Excelent exemplul .

  17. Marius
    22 January 2011

    Pt George …ca de fiercare data ai ochelari de cal….nu s.au trezit doar social democrati ….mai gandeste/te…..

  18. George Daniel
    22 January 2011

    Da, s-au trezit si liberali sau “conservatori” ????

  19. Marius
    22 January 2011

    dap si pedelici, si independenti gen Oprea, si puneristi…..VIVE LA REVOLUCION……

  20. Rosu
    22 January 2011

    Oamenii astia sunt niste tristi… Frustrarea asta, indusa si alimentata zilnic de spray-ul cu venin de la televizuinile triste ale propagandei mincinoase, refuleaza si imprastie pe mai departe fierea… E un fenomen tragic, o ciuma morala, o boala sociala.

  21. nedormitul
    22 January 2011

    la un moment dat, unul din comentatori îţi cere identitatea reală. după ce delirează ore întregi, ultimul lor argument este “identitatea reală”. nu contează că îi demonstrezi cu argumente viabile că e un tîmpit, lui îi trebuie să ştie cine îl face tîmpit. asta nu îl face mai puţin tîmpit. are, totuşi, o scăpare. să obțină niște beneficii materiale.
    mă întreb, cîţi din aceşti gargaragii anti-dictatură nu ar fi fost pînă acum 21 de ani nişte turnători ordinari. să negi realitatea cu atîta vehemenţă mi se pare un act pe cît de iresponsabil, pe atît de ticălos. că îmi află identitatea sau nu, prea puțin contează. important e să știe că e un ticălos și că există oameni cu un minim simț al realității încît să se prindă.

  22. nedormitul
    22 January 2011

    aș mai adăuga ceva. din proprie experienţă, am realizat că dialogul cu tîmpiții este inutil. nu obţii nimic de la ei. nu o să îi faci mai inteligenţi. spune-le că sînt tîmpiți, apoi ignoră-i. o să sfîrşească în anonimat, înecaţi în propriile fecale.

  23. Costin A.
    22 January 2011

    Nedo, inca nu stiu sigur cum trebuie actionat. Duca, de ex, nu cred ca e un om prost. Are o multime de prostani aplaudaci, dar el face parte dintr-un grup de oameni mai periculosi decit prostanii: lichelele. Nu cred ca astia trebuiesc ignorati ci mai degraba scosi la lumina zilei si expusi in toata goliciunea lor perfida. Tu esti, marite?

  24. nedormitul
    22 January 2011

    în mare, se pare că sîntem de acord. însă dialogul cu ei este inutil şi, de la un punct, imposibil. vei găsi zilnic mostre de gherilă pe vp. în final, totul se transformă într-o ciondăneală greţoasă între postaci de ambele tabere – singurii care mai rezistă acolo sînt postacii.
    b. da, eu sînt măritul. ????

  25. Costin A.
    22 January 2011

    Cit despre citi dintre ei ar fi fost turnatori pe vremea impuscatului de care le e cam dor, sint convins ca toti! Oamenii ca ei vor cariera, iar cariera poti face in orice sistem daca asta e singurul tau interes.

  26. Costin A.
    22 January 2011

    Ma gindeam eu ca tu esti maritu’. Deocamdata cred ca astia nu trebuiesc ignorati. Daca sint ignorati si ramin necombatuti isi improsca gunoaiele nestingheriti, iar prostani sa ii asculte se vor gasi mereu. Te mai apuca ameteala, prea des greturile, dar tre’ sa recunosti ca e si distractie. O explicatie la rece si niste mistouri simpatice pot face minuni. Sper.

  27. nedormitul
    22 January 2011

    costin
    ei se joacă cu epitetele. să zicem că în discursul politic e normal – sau, mai degrabă, o practică – să te joci cu epitetele, chiar dacă acest joc este uneori neplăcut. că te cheamă băsescu, crin, ponta, te joci un pic cu cuvintele. uneori exagerezi, alteori foloseşti cîte un cuvînt sau o expresie cu impact mai mult sau mai puţin devastator pentru adversarul politic.
    la nivelul simpatizanţilor, al militanţilor sau a cetăţenilor simpli, jocul cu epitetele devine periculos. nu candidăm, nu încercăm să ne facem admiratori, nu luptăm pentru funcţii. eu, de pildă, încerc să mă debarasez de acest discurs şi să compensez prin umor. de multe ori, o “răutăcizmă” este mai percutantă decît 1000 de argumente şi explicaţii.

  28. nedormitul
    22 January 2011

    impactul lor la public este destul de redus. fb-ul şi cele cîteva bloguri cît de cît vizitate nu înseamnă mare lucru. vezi şi studiul prezentat în articolul lui aligică. raportul de forţe s-a stabilizat, iar o mişcare reversibilă este oricînd posibilă.
    ca exemplu concret, aminteşte-ţi de manifestul alexandrei svet, care făcea mare vîlvă acum vreun an şi ceva la tv şi pe internet. mai vorbeşte cineva de alexandra svet? mai vorbeşte cineva de acel manifest? nu. şi nu vorbeşte nimeni pentru că aceste “dizidenţe” fărîmiţate în blogosferă şi pe fb sînt incapabile să construiască ceva coerent. nu pot oferi nici o clasă de politicieni, nici un segment coagulat şi relevant de simpatizanţi, nu pot oferi nici o bază doctrinară. e simplă gargară.

  29. Costin A.
    22 January 2011

    Pai nu asta e scopul epitetelor, sa fie preluate pe nemestecate de prostani? Zici odata, zici de doua ori, dar de pe la a 10-a oara incolo, cu atit mai mult daca ramin necombatut, ce zici incepe sa devina perceput ca fapt si sa influenteze opinii. Daca omu’ nu aude decit ca basescu e fascist si crin e obama, intre un mers la piata, un spalat pe jos, un meci si un film cu brus li, crede. Si de ce nu ar crede? Nu e datoria mediilor de informare sa il informeze? El nu e atent, plateste cablu si asteapta sa fie informat pt banii aia. Ca sovii, irealistii si antenistii sint o adunatura de oameni tristi, nu e mereu usor sa afli. Si uite cum mintim poporu’ cu televizoru’. Mai bagi doua epitete si efectul e practic garantat. Nu toti au disponibilitatea de a investi timp si nervi sa inteleaga mai exact ce se intimpla. Ce logoree am..

  30. George Daniel
    22 January 2011

    Costin, eu sunt de acord cu Nedo, in sensul ca cel mai bine e sa-i aruncam in derizoriu, facand bascalie de ei. Sincer, cred ca nici nu merita mai mult. Oricat i-ai explica unei lichele ca este o lichea, ea va continua pe acelasi drum. Discutia serioasa, argumentata, cu astfel de personaje, nu are sens pentru ca orice le-ai zice, ei vor continua placa cu “Basescu dictator”, “Udrea are posete”, “Baconschi a cumparat o cada”, “Boc e pitic”, s.a. A incerca sa discuti cu ei inseamna a te arunca in noroiul gretos promovat de RTVA3.
    Asa ca, sa ne inarmam cu rabdare si rautacisme si sa le facem cat mai multe arogante. Si Felix sa priveasca!

  31. nedormitul
    22 January 2011

    țin minte ce făceam anul trecut în campanie. au creat o pagină pe fb, uniți împotriva dictaturii băsescu, am creat uniți PENTRU dictatura băsescu. au creat altă pagină, jos băsescu, jos dictatura, am creat și eu o replică, sus băsescu, țup-țup dictatura. ei n-o să-și dea seama niciodată de ridicolul în care se scaldă, pentru că gîndesc la fel ca “liderii” pe care îi susțin. într-o țară normală nu prea e loc de paradoxuri. faptul că băsescu a cîștigat alegerile în 2009 e un paradox. deși sînt cu tirurile pe el și pe guvernare, opoziție, presă și sindicate, iată că în 2010, cu toate ezitările și gafele, guvernul a reușit să impună cîteva legi foarte importante pentru reforma statului. și asta contează. restul e gargară.

  32. nedormitul
    22 January 2011

    *erată deși opoziția, presa și sindicatele sînt cu tirurile pe băsescu și guvernare

  33. John Galt
    22 January 2011

    Studiu de caz:

    Bogdan, si daca iti arat negru pe alb, cu subiect si predicat, ca Iliescu e principalul vinovat, si Gorbaciov, si Lenin, si Marx, iar ce vezi acum nu e altceva decat efectul acelor ani si acelor mentalitati, ca o consecinta unica a acelei ideologii. Ai curaj sa recunosti ca ai luptat de fapt intr-o directie gresita? Folosindu-te de idei gresite? Ce nu pot avea altceva decat efecte devastatoare, de absolut fiecare data? Ai curajul sa aperi principiile care intradevar ar face “diferenta”?

    Ai curaj sa pornesti de la ZERO?

    Basescu de care zici poate cadea fara probleme, insa doar ca efect secundar al luptei la care ma refer eu. Daca il atacati frontal nu aveti nici o sansa.

    ..

    Radu: Marx, Lenin (pe plan ideologic) si Iliescu si Basescu (pe plan politic) sunt vinovatii principali de situatia in care ne gasim acum.

    Basescu este manifestarea raului de care vorbim amandoi in acest moment: un rau care atenteaza la pachetul acela de libertati minimale pe care le-am castigat in ultimii 20 de ani.

    Basescu, asemeni lui Iliescu, si-a creat o imagine falsa pe care un grup de oameni (dezamagitor de destepti) i-o gireaza: imaginea reformatorului anticomunist. A facut tot ce i-a stat in puteri ca sa ne demonstreze contrariul spuselor sale, dar….tot este crezut.
    In acest moment democratia este in pericol. Iar democratia este baza de pe care putem construi sau nu o societate normala.

    Unica sansa a democratiei in Romania in acest moment este extirparea din viata politica romaneasca a lui Basescu si a oamenilor din jurul sau. Si, din pacate, nu se poate obtine democratic aceasta extirpare decat prin coalizarea tuturor fortelor de opozitie.

    Te asigur ca daca PNL ar avea cea mai mica sansa sa scape singur Romania de blestemul FSN-ului, ar face-o. Din pacate, ca si in cazul lui Cuza, raul trebuie extirpat prin “monstruoase coalitii”.

    ..

    Vezi, si pe urma te superi pe mine cand iti spun ca pleci pe idei gresite. Democratia e baza? Serios? Si daca tocmai acolo trebuie sa repari ceva ce nu merge, ce faci?

    Natura e o dictatura a unor legi implacabile, asta nu vrei tu sa accepti. Da, omul nu e un animal, insa nu inseamna ca daca ne strangem toti de manuta o sa schimbam ceva. Poti tu sa faci o hora mare a Unirii cu toti socialistii din lume, sa ne tinem strans “aproape” in cuget si simtiri, SI TOT nu se schimba nimic. Nu vei levita aiurea prin spatiu doar pentru ca vrei tu.

    Ai pus mana pe bec – te arzi. De absolut fiecare data. Din cauza asta iti spun sa pui mana pe un manual de economie (as in economie autentica, nu viciata de politica), sa vezi exact cum apare “bunastarea popoarelor”, si de ce. Pana nu intelegi lucrurile astea extrem de simple e ca si cum ai incerca sa bei acum o cafea FARA sa faci nimic, inainte ca aceasta sa EXISTE, inainte de a pune apa pe foc, inainte de a cultiva arborele de cafea si a astepta sa dea roade.

    Stii cum esti? Imagineaza-ti un barbar nomad de prin secolul 7 ce vede pentru prima data un sistem de scripeti. Si dupa aia “decreteaza” ca gata, de maine o sa zburam TOTI. Cu avionul! Ca asa a zis el, asa i s-a “revelat in vis”. Insa habar nu are CUM sa ajunga acolo, habar nu are DE CE, nu a descoperit nici legea lui Bernoulli, nici nu-l intereseaza sa o faca, nu vrea sa stie de aluminiu, nu intelege nici electricitatea, insa bine ca vrea sa ajunga in viitor, in acel tub de metal lucios cu doua aripi (pardon, nici aripile nu stii ce sunt – pentru tine sunt doua table drepte – de ce nu 3?), sa se uite pe geamul din plastic (*plastic?) si sa vada poate si un film la televizor. Sa dea drumul la aer conditionat (*?!).

    Stii Bogdan, era mai demult o revista pentru femei care avea ca motto urmatorul slogan: “De ce? Pentru ca merit!”. Cam asa esti si tu..

  34. Costin A.
    22 January 2011

    gioana despre ciuruiala, la frantuji:

  35. Bogdan Iliescu
    22 January 2011

    Este UIMITOR ca mai exista inca cetateni romani care l-ar vota inca o data pe Basescu, daca ar avea ocaza .
    E ceva incredibil si halucinant in toata treaba asta !!

    … Oare ce-ar trebui sa li se-ntample acestor oameni – cum si in ce mod ar trebui sa mai fie calcati in picioare de seful acestui stat , ca sa se trezeasca intr-un tarziu ?

  36. Vlad M.
    22 January 2011

    Iliescule, du-te si saluta-l pe Geoana, primul viitor fost presedinte al Romaniei.

  37. Cristian
    22 January 2011

    He, he, “viata e complexa si are multe aspecte” !
    Cu permisiunea dvs. imi dau si eu cu parerea: dupa 90 ne-am luat m…(cu mii de scuze pentru trivialitate) de la toti !
    Dezastrul a inceput cu vesnicul (ajung sa cred ca asta e nemuritor, nu mai scapam odata de el) onor tovaras Iliescu ! Care l-a acuzat pe fostul sef ca “intineaza nobilele idealuri ale comunismului”, praful sa se aleaga de ei !
    Am crezut ca o sa-mi pierd mana dreapta cand l-am votat in perfecta cunostinta de cauza pe nenorocit – doar ca sa nu iasa oligofrenul de Vadim !
    Apoi a venit d-l Constantinescu. Asta a fost bun doar de imagine, mergea la fix sa-l pui alaturi de liderii lumii, ieseau pozele belea ! Totul era sa nu deschida gura, el si cei 15.000 mii de specialisti. Si p-asta l-am votat, de data asta ferm convins ca el este “Mesia” !
    Acusi il avem pe Base. Mi-a fost simpatic, l-am votat cu inima deschisa, inca imi mai este putin simpatic. Am votat impotriva suspendarii si as face-o din nou la fel.
    Omul pare ca vrea, dar nu inteleg si de ce nu FACE. Pare a fi singur impotriva tuturor. Are o gramada de manifestari nedemne de un presedinte. Chiar inconjurat de lichele, tot nu ai dreptul sa te comporti asemenea lor. Tuna si fulgera impotriva coruptiei, dar in cercul sau cel mai intim regasim conexiuni si afaceri cel putin dubioase.
    Ce facem oameni buni ? Incotro ne mai indreptam ? Imi cresc copilul sa ramana in tara sau il “indoctrinez” ca “dincolo” covrigii au gust mai bun ? Asta ma omoara, ca nu mai reusesc sa intrevad o iesire din toate cercurile vicioase pentru tara asta…
    Lider de sindicat cu averea unui prosper om de afaceri ? Un Severin, un Nastase, un Mircea Basescu cot la cot cu Bercea, o EBA care de-abia stie sa puna cratima unde trebuie si este in PE ? Un Geoana presedinte de senat ? Un Voiculescu vice ?!?!?!
    Perena intrebarea, dar eu cu cine votez ? Ajutati-ma, va rog mult !

  38. calehari
    22 January 2011

    Cristian@37. Mie drept sa spun imi place ” schitza ” dvs. Din cateva linii savuroase , trase in graba dar cu suflet , a iesit un rezumat veridic al ultimilor 20 de ani . As avea cate ceva de zis despre felul in care l-ati ” creionat ” pe Basescu , dar ma multumesc sa spun ca , rezistati ( inca ) destul de bine in fata senilelor propagandei Sistemului . Altii , destui, au fost ” striviti “de mult .
    Eu cu cine votez ? Cu raul cel mai mic ! :). Cineva spunea : ” Binele va invinge Raul , cand ingerii se vor organiza mai bine decat Mafia “. Fiti optimist , romanii le au cu organizarea ! ????

  39. Costin A.
    22 January 2011

    Basescu Derangement Syndrome, Ediția de vara

  40. John Galt
    22 January 2011

    Perena intrebarea, dar eu cu cine votez ? Ajutati-ma, va rog mult !

    Cu tine. Punct.

  41. dani f.
    22 January 2011

    ma trec fiorii… nu credeam sa mai traim o data anii ’40!

  42. ANG.C.
    22 January 2011

    @40 Cu Alba ca Zapada !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto