FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Europa, vine potopul! (mesaj din Israel)

Articol scris de ziaristul israelian Avi Rat şi publicat în Ynet la 7 oct. 2010

Europa, vine potopul!

de Avi Rath

Bună dimineaţa, Europa!

Te salut, continent drag. De multă vreme vreau să-ţi scriu câteva cuvinte în calitate de vecin apropiat, de aici din Orientul Apropiat, de om căruia îi place să călătorească prin frumoasele tale peisaje, de persoană ale cărui rădăcini, ca şi ale poporului său, sunt sădite pe cuprinsul continentului.

Ne-ai fost casă mii de ani, în special în ultimul mileniu. Am cunoscut zile frumoase, de bună vecinătate, prosperitare economică, culturală şi spirituală. De asemenea, am cunoscut – şi încă cum – zile grele, de ură, divorţ, izgonire şi năpastă.

Am supravieţuit într-un fel, şi noi şi tu. Spre părerea noastră de rău şi spre ruşinea ta, nu noi suntem cei care au hotarît să încheie relaţia, continent drag. Am fi putut continua să trăim în buna vecinătate încă mulţi ani, dar din motivele tale ai ales să termini şi să lichidezi colaborarea cu noi, în ambele înţelesuri ale cuvântului. Planul a fost născocit pe pământul tău, lagărele au fost stabilite şi trenurile au călătorit tot acolo. Ai ucis sau expulzat milioane de buni cetăţeni evrei. Ai eliminat nu numai vieţile lor, ci şi contribuţia lor la cultură, economie, comerţ, bănci, artă, spiritualitate, viaţa academică, literatură, învăţământ şi la viaţa de toate zilele.

De multă vreme voiam să-ţi scriu şi am amânat. Abia dupa ce am văzut doua lucruri anume, m-am hotărît să-ţi scriu câteva cuvinte.

Întai, am văzut rapoartele câtorva specialişti în domeniul demografiei şi sociologiei care susţin că într-o perioadă scurtă Europa va deveni musulmană. Deja în unele ţări din Europa jumătate din numărul de naşteri este al musulmanilor. Dacă adăugăm aici reducerea natalităţii europenilor şi datele imigrării, nu va fi departe ziua – unii afirmă că va veni in 10-20 ani – când Europa creştină va fi devenit musulmană.

E adevărat că încerci să te angajezi în lupte de ariegardă împotriva acestui fenomen – de ex. minaretele în Elveţia, vălul în Franţa, imigraţia şi altele – , dar ştii şi tu că acest tren nu mai poate fi oprit. În centrul Londrei urma să se construiască cea mai mare moschee din lume (proiect deocamdată oprit n.t.), dar nimic în lume nu va putea opri musulmancele să poarte văl. Femeile europene liberale şi avansate, îmbracate îndrăzneţ şi libere, ştiu bine că va veni ziua când islamul extremist va acumula suficientă putere pentru a pune capăt petrecerii lor.

În al doilea rând, am văzut avertismentele de securitate pe care multe ţări le-au acordat cetăţenilor lor ce intenţionau să viziteze Europa şi mi-am amintit atunci de ce spunea cineva, că nu toţi musulmanii sunt terorişti, dar că totusi majoritatea teroriştilor este musulmană.

Continentule vecin si drag, începi treptat să înţelegi cu cine ai de a face, ce religie si ce cultură îţi aduce islamul extremist. Dintr-o dată, începi să simţi ce este ura şi jihadul, ce este toleranţa în fata intoleranţei, cum arată izolarea de democraţia adevarată şi de drepturile omului.

Dintr-o dată, islamul extremist se opreşte Europei ca un os în gât: nu poate nici să-l înghită şi nici să-l scoată afară. Nu-l poate scoate afară pentru că actul ar fi imediat taxat ca rasism şi încălcare a drepturilor omului, cu toata demagogia aferentă, dar nici nu-l poate înghiţi deoarece cultura europeană albă, democratică, liberală şi creştină nu poate asimila elemente de cultură şi religie atât de extremiste. O asemenea situaţie s-ar termina până la urmă printr-o mare explozie, în toate inţelesurile.

Continent drag, în natură nu există vid. Ne-aţi expulzat şi exterminat şi aţi primit în locul nostru lumea islamică. La început treaba fusese simpatică, o uşoara briza mediteraniană, atmosferă orientală, numai că după aceea a venit şi furtuna islamului radical care ameninţă să te măture cu totul, vecina noastră dragă. Acum incepi să guşti din ceea ce ai gătit. Deodată descoperi femei care umblă cu văl, oameni cu o expresie fanatică în ochi şi moschei la fiecare pas. Dintr-o dată, observi că trebuie să te confrunţi cu natalitatea explozivă şi cu o cultură marcată de extremism pe care tu l-ai cultivat, cu teroarismul si violenţa pe care le-ai ignorat. Nu le mai poţi nega multa vreme. Înfruntarea a început deja. Spre regretul nostru, noi suntem deja specialişti în domeniu, cu toate că nici la noi nu lipsesc naivii.

Prima data când Dumnezeu a decis distrugă lumea ca urmare a comportamentului oamenilor, a hotarît sa dea omenirii o noua sansa. El i-a cerut lui Noe sa intre în arcă, în încercarea de a crea un nucleu nou pentru viitoarea lume, poate va ieşi o omenire mai vrednică. Arca a fost atunci şansa omenirii, adăpostul pentru acel moment. Vei reuşi oare, Europă dragă, să pregateşti din timp o arcă a lui Noe a civilizaţiei tale pentru a o putea păstra? Sau poate că agresivitatea, aroganţa şi ipocrizia ta nu-ţi vor permite să recunosti catastrofa pe care ţi-ai adus-o cu propriile tale mâini şi atunci timpul care-ti va rămâne se va scurta tot mai mult?

Cu stimă, vecinul evreu din Orientul Apropiat

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Corneliu

Corneliu

29 Comments

  1. Francesco
    13 December 2010

    Impresionant si atat de real. Multumim Corneliu!

  2. calehari
    13 December 2010

    In locul celor cateva milioane de evrei , buni cetateni , oameni care produceau si creeau valori materiale si spirituale , Potopul zecilor si zecilor de milioane de musulmani , ale carui valuri acopera Europa de intunericul unui nou Ev Mediu . Groaznica realitate . Dupa ce citesti articolul , iti vine sa spui nu Buna Dimineata ci Adio Europa .

  3. abbu
    13 December 2010

    Excelent,m-a uns pe inima…

  4. dr pepper
    13 December 2010

    parca bugsy a adus scrisoarea asta pe patruped.
    sau ma insel?

  5. cristoiu
    13 December 2010

    Daca amicul nostru ar lasa-o mai moale cu Political Corect si l-ar ruga si pe fratele din America sa faca la fel ,le-am fi recunoscatori si poate vom vedea amandoi viitorul in roz.

  6. Alexandru
    13 December 2010

    Atat de pertinent si atat de pesimist.

  7. Vlad M.
    13 December 2010

    Si mie imi parea cunoscuta… nu stiu, doctore. Oricum, e faina si cu cat o vor citi mai multi, cu atat mai bine. ????

  8. Costin A.
    13 December 2010

    Am primit si confirmarea de la turcaletu de serviciu ????

    ebukalel nu cedeaza

  9. israelianca
    13 December 2010

    Sigur, idea ca in locul evreilor s-a instalat islamul nu este ceva nou, am sustinut-o si eu la un moment dat, ba chiar circula si o scrisoare a unui jurnalist spaniol a carui identitate nu poate fi autentificata.

    Interesant este elementul „Arca lui Noe”.

    Si mai interesant este un fragment scris de Hilaire Belloc (scriitor si istoric franglez) in 1940 (cind banda rulanta de la Auschwitz inca nici nu fusese conceputa):

    „Dispretul fata de justitie cu care cel de-al treilea Reich si-a tratat supusii evrei, chiar daca ar fi fost unica actiune impotriva acestora, necuplata cu nici un fel de actiune de alta natura, ar fi fost de-ajuns pentru a justifica eliminarea nazismului din Europa … Cruzimea fata de un evreu este la fel de odioasa ca si cruzimea fata de orice alta fiinta umana, fie ca e vorba de cruzime morala, o insulta de ex., sau de un act fizic … Actiunile inamicului (nazistilor, n.m.) impotriva evreilor sunt moralmente intolerabile. Toate intelegerile au fost incalcate, sute si mii de cariere au fost distruse, simpli indivizi au fost tratati cu cea mai odioasa si dezgustatoare cruzime … (Eh, si aici vine bomboana de pe coliva, ca sa zic asa, un avertisment, o profetie, un moment de clervoaianta, n.m.) Daca nu se plateste pentru asemenea excese, civilizatia noastra va avea de suferit, si va suferi permanent. Daca cei ce au comis acest fapte nu isi vor primi pedeapsa (doar pierderea razboiului poate fi considerate pedeapsa – mda, nazistii au pierdut razboiul, dar practic nu au fost pedepsiti. n.m.) , declinul Europei, care este deja in faza avansata, (va reamintesc, suntem in anul de gratie 1940, n.m.), se va transforma intr-o catastrofa.”

  10. Costin A.
    13 December 2010

    ebukalele mai crede si ca Ataturk a fost evreu ????

    @InLinieDreapta crezi ca nustiu? republica turcia a fost fundat de evrei.adica mustafa kemal ataturk.dar a scapat acum cateva ani.ai sa vezi

  11. bugsy
    13 December 2010

    @4: Dr pepper: Asa e! Toda!

  12. Perotinus Minor
    13 December 2010

    Al II lea razboi mondial, iscat de nazisti in cardasie cu sovieticii, a insemnat pentru Germania : 11 milioane de morti (pe front si in spatele frontului), exodul germanilor din Prusia Orientala si nu numai, deportarea germanilor din teritoriile ocupate de rusi in Gulagul sovietic(una din principalele acuze in procesul de la Nurnberg a fost, tocmai, deportarea de catre nazisti a populatiei civile), procesul de la Nurnberg, bolsevizarea unei parti a Germaniei (RDG) cu tot ce inseamna asta (ex. internarea de catre sovietici in fostele lagare naziste a celor banuiti de anticomunism), etc.
    Doamna „Israelianca”, mai concret, ce intelegeti prin „nazistii au pierdut razboiul, dar practic nu au fost pedepsiti” ? Exterminare, decimare ? Mentinerea nemtilor la un standard de viata similar celui din Mozambic sau Angola ? M-ati facut curios! Cum trebuiau pedepsiti ?

  13. Corneliu
    13 December 2010

    Mesaj pentru Ebukalel Koprulu Mehmet Pasha (scurt, in stilul lui):
    1. Te vezi parte din potop?
    2. N-ai grija de Israel, ci numai de dintii pe care confratii tai o sa si-i rupa incercand sa „treaca peste el”.
    3. M-as bucura sa publici aici biografia detaliata a lui Kemal Ataturk.
    4. Daca nu era Kemal, Turcia ar fi fost dezmembrata total si cu Grecia in Anatolia de vest.
    5.Ca multumire, il arunci la lada de gunoi, nu?

  14. Corneliu
    13 December 2010

    @Perotinus Minor #12
    Al doilea razboi mondial a fost „iscat” exclusiv de nemti in cardasie cu nimeni. Bineinteles ca au avut si aliati oportunisti, ca Romania, dar ideologia expansionista si rasista, ca si conducerea erau ale lor. Japonezii si-au dus propriul lor razboi.
    Rusii n-au facut decat sa profite pentru un timp scurt de agresivitatea nemtilor pentru a-si „rotunji” putin imperiul, crezand ca lacomia nazista se va opri la granitele lor.
    Omorul si distrugerile produse de nemti altora au fost incomparabil mai mari decat cele pe care le-au suferit nemtii in razboi. 11 milioane din totalul de cca 50 milioane, deci cam o cincime si atunci sa spuna inca mersi. Si nimeni nu a organizat si infaptuit omorul sistematic al unei treimi din nemti ca scop in sine, asa cum au facut-o acestia cu evreii.
    Asa ca, las-o domnule balta.

  15. israelianca
    13 December 2010

    #12,

    prin pedepsirea vinovatilor eu inteleg pedepsirea vinovatilor cu pedepse prevazute de legile in vigoare. Stiti, procedura cunoscuta, proces, sentinta, etc. A vinovatilor, in urma unui proces, nu pedepsirea colectiva si arbitrara a x milioane de nemti, y milioane de rusi si z milioane de alti europeni.

    Or, nazistii si cei care au colaborat cu ei nu au fost practic pedepsiti, in marea lor majoritate. Au reusit sa fuga si sa se ascunda, pe unde au putut si pe unde au fost primiti, incepind cu SUA (care le-a dat azil stiind bine cu cine are de a face), trecind prin America de Sud, tarile arabe precum Siria si Egiptul. Multi traiesc in continuare in Germania si Austria, cu pensii de stat. Pina si cei care au fost judecati la Nuremberg sau/si alte procese au fost eliberati dupa perioade relativ scurte – ca punct de reper, am revazut de curind Procesul de la Nuremberg, film realizat in 1961. La sfirsitul filmului, inainte sau dupa generice, spectatorii pot citi ca majoritatea celor condamnati la inchisoare au si fost eliberati.

    Si acum, daca imi dati voie, ce s-a facut in Europa pentru a combate antisemitismul pe care il infiera Belloc in citatul pe care l-am adus? Nemaiavind „jidanul” de serviciu la dispozitie, europenii isi indreapta ura spre Israel. Daca in anii 30-40 ai secolului XX pina chiar si nazistii ar fi acceptat ca evreii sa plece in Palestina mandatorie (una la mina ca englezii au interzis mutarea evreilor in teritoriul care le fusese destinat pentru a-si intemeia statul, sau „national home” cf. declaratiei Balfour, doi la mina acolo planuia muftiul Ierusalimului sa colaboreze intens cu Hitler pentru exterminarea lor si a celor deja aflati la fata locului), astazi europenii se cam indoiesc de legitimitatea Statului Israel si de legatura poporului evreu cu acest minuscul colt de lume. Altfel cum sa-mi explic de ce pina si dv. imi puneti numele intre ghilimele? Si cum sa-mi explic de ce imi atribuiti intentii criminale de exterminare, decimare, infometare, etc? Chiar credeti ca eu sunt prototipul de evreu setos de singe? Un Shylock care isi revendica pfundul de carne crestineasca?

    Eu nu l-am contrazis pe Belloc care vorbeste de „cei ce au comis”, eu am spus nazistii.
    Dv. vorbiti in mare parte de victime nevinovate. Cam asta ar fi mai concret. V-am satisfacut curiozitatea?

  16. bugsy
    13 December 2010

    @12 Perotinus Minor: „Cum trebuiau pedepsiti ?”

    uite asa: 11 mai 1960. rapirea, judecarea si executarea lui Adolf Eichmann.
    Din echipa Mossad care l-a capturat pe Eichmann in Argentina a facut parte si un roman: Michael bar Yehuda Moldovan.

    de aici poti invata ceva: http://www.conceptwizard.com/p…..atred.html

  17. Corneliu
    13 December 2010

    Bravo, israelianco!
    Nu conteaza cine este Perotinus Minor in mod specific, conteaza ca parerile pe care le afiseaza sunt doar o umbra a valului imens de mistificari care inunda azi lumea, in paralel cu deluviul din topic.
    Si conteaza cel mai mult ca exista glasuri ca al tau care replica in mod raspicat si fara a lasa colturi neluminate.

  18. bugsy
    13 December 2010

    Un articol interesant aici: http://www.jewishworldreview.c…..21010.php3

  19. Riddick
    13 December 2010

    Ministrul de externe (socialist) al Luxemburgului bate câmpii:

    „UE trebuie să îngheţe relaţiile cordiale cu Israelul”.

  20. Vlad M.
    13 December 2010

    Luxemburg? Pe astia cine i-a intrebat de sanatate? ????

  21. Corneliu
    13 December 2010

    Daca-i urmarim spusele, propunerea lui vine pentruca acesta e lucrul la care se asteapta palestinienii de la UE. Bineinteles ca nu trebuie sa li se insele asteptarile.
    Scurt si cuprinzator. Luxemburgul. Urmeaza Lichtensteinul si San Marino.

  22. Riddick
    13 December 2010

    Asseisborn… ????

  23. Perotinus Minor
    13 December 2010

    Din pacate, au fost destui nazisti care au primit pedepse foarte blande sau deloc raportat la faptele lor. Dar nu toti au scapat atat de usor. Au fost si destui care, intr-un fel sau altul, inclusiv prin proces si sentinta, au primit ce au meritat . De aceea, nu sunt de acord cu afirmatia ” nazistii … practic nu au fost pedepsiti”. Este singura obiectie la cele afirmate de d-na Israelianca. Recunosc, nu ma asteptam la o reactie atat de inflamata din partea altora. Nici nu ma stiam antisemit si nu pot sa fiu antisemit, cel putin, din cauza a doi mari romani : Nicolae Steinhardt si Vladimir Tismaneanu. Consider Israelul singura democratie si singurul aliat autentic al Occidentului in Orientul Apropiat iar in problema palestiniana sunt de acord cu varianta propusa de publicistul John Derbyshire.(expulzarea arabilor din Cisiordania si Gaza).
    PS Stimata doamna Israelianca, imi cer scuze pt. ghilimele. A fost o greseala de redactare.

  24. israelianca
    13 December 2010

    (comentariul e un pic modificat, pentru ca spre sfirsit a trebuit sa intrerup, deci am dat un save, dar se pare ca s-a publicat, si de fapt nu mai aveam mult de adaugat, drept care am preferat sa nu deschid un comentariu nou. Scuze pentrru inconvenienta).

    Merci, Corneliu si bugsy.

    Nu-i bai, d-le Perotinus, nu m-am suparat. Totusi, daca imi permiteti: nu contrest ca o serie de faptasi au fost judecati si condemnati, care la moarte, care la inchisoare.

    Dar cita vreme un Mengele este ajutat de Vatican sa ajunga in America de Sud, cita vreme americanii au acordat azil unor ofiteri nazisti, cita vreme fosti functionari ai ministerelor de externe si finante din Germania nazista (in caz ca nu stiati, ca in orice dictatura care se respecta, ministerele se inroleaza de buna voie sau cu forta in a pune in aplicare politica de la centru – un recent studiu a aratat ca ambasadorii Germaniei naziste, in diverse state aliate cu ei, participau in mod sau mai putin activ la deportarea evreilor, in sensul ca exercitau presiuni sau chiar organizau transporturi. Iar functionarii de finante pregateau, printre altele, liste cu bunuri care puteau fi jefuite de la evreii din tarile ocupate sau aliate) au ramas pe post in Germania si Austria, cita vreme Kurt Waldheim a fost acceptat ca Secretar General ONU, nazistii nu au fost pedepsiti.

    Cita vreme un membru al Parlamentului olandez participa la o demonstratie de suport pentru Hamas sau Hezbollah unde se scandeaza Hamas, Hamas, toti evreii la gaz, si in acelasi timp peste tot se gaseste cite un cretin (vorba lui Dwight Eisenhower, nu a mea) care sa spuna ca Holocaustul nu a existat, nazistii nu au fost pedepsiti.

    Si as putea continua, dar nu are rost, pentru ca devin o moara care macina in gol.

    De-a lungul istoriei, europenilor le-a convenit sa inchida evreii in ghetouri din diverse motive. La fel au facut si nazistii, pentru ca era foarte simplu sa-i ia din gheto si sa-i trimita in lagar (a propos, d-le Perotinus, problema nu a fost neaparat ca nazistii i-au deportat pe evrei, problema e ca i-a omorit in masa. Cred ma multi evrei n-ar fi avut nimic impotriva sa fie deportati undeva si lasati in pace). Acum Europa vrea sa faca acelasi lucru cu Israelul. Vrea sa ne defineasca granitele, si mai mult decit atit, neputind sa se razboiasca direct cu noi, ii plateste pe palestinieni sa faca acest lucru. Europa, unde popoarele s-au format de-a lungul a sute de ani, recunoaste ca popor o adunatura amorfa de triburi si indivizi care au venit aici cautind de lucru pe linga evrei, a caror singura aspiratie nationala este distrugerea altui popor – un popor pe care Europa nu a stiut cum sa-l scuipe din rindurile ei, si acum incearca sa-l scuipe de pe mapamond. Si il recunoaste in timp record – nici o jumatate de secol.
    Bascii si kurzii, care sunt popoare cunoscute din vechime, nu au dreptul la stat national, pentru ca nu revendica acest lucru de la evrei.
    Mai mult decit atit, kurzii sunt astazi la dispozitia turcilor, sirienilor, iranienilor is irakienilor. Nici macar doamnelor revoltate din parlamentul austriac nu le e mila de ei, desi kurzii sunt musulmani, nu catolici, si cf. logicii prevalente azi in Europa, ar avea dreptul sa i se faca mila cuiva de ei.
    Ministrul Luxemburgului ar vrea ca Europa sa raceasca relatiile cordiale cu Israelul – care relatii cordiale? Unde traieste domnia sa? Anglia si Franta se iau la intrecere cu Spania care sa ne critice mai tare si sa sa ne boicoteze si marginalizeze. Olanda – am pomenit mai sus. Luxemburgul nu a bagat de seama ca peste relatiile Europa – Israel s-a asternut Marea Glaciatiune (asta ca sa ma prefac ca inteleg ceva din problema incalzirii sau a racirii globale).

    In concluzie, Europa si europenii au platit cu virf si indesat, dar nu au invatat si nu au inteles nimic din cel de-al doilea razboi mondial, in special in ceea ce-i priveste pe evrei. Nazistii nu si-au primit pedeapsa, iar Europa se indreapta spre catastrofa.

  25. Pataphyl (Andrei R.)
    13 December 2010

    Israelianca

    Toda Raba, respectele mele… cîtă dreptate ai!

  26. Corneliu
    13 December 2010

    Israelianco, din nou elocventa, deschisa, cu adevarul si dreptatea in inima si in maini.
    Nimeni nu te-ar putea combate cu adevarat fara a utiliza arme ticaloase.

  27. israelianca
    13 December 2010

    Pata, Corneliu, multumesc. Fac si eu cum ma taie capul ????

  28. Anatol
    13 December 2010

    Al doilea razboi mondial a fost inceput de Hitler cu ajutorul neprecupetit a lui Stalin. Dupa cum s-a demonstrat URSS-ul intentiona sa ,,elibereze,, intreaga Europa . URSS avea o cantitate uriasa de tancuri si o armata imensa pregatita sa atace Europa. Lovitura principala era indreptata asupra Romaniei pentru a taia sursa de petrol a Germaniei.
    In ce priveste holocaustul evreilor totul este adevarat. Dar asta nu scuteste sa fie acoperite ororile URSS-ului. Crimele de la Katyn ,omorirea prin infomentare a 8 milioane de ucraineni in anul 1932 , deportarile Estonienilor,Letonienilor,Lituanienilor,Moldovenilor ,Cecenilor,Tatarilor etc,etc.
    Si in privinta evreilor ,bolsevicii n-au fost ingerasi. Dupa ce au ocupat o parte din Polonia au trimis Gestapoului multi evrei din zona lor de ocupatie. Daca nu murea tatucul Stalin am si asistat la o prigonire in masa a ecreilor din URSS si din tarile satelite.

  29. i.nic carasteanu
    13 December 2010

    Si, Coano Europo, de ce nu te jenezi macar, daca rusine nu ti-e sa te faci ca erai plecata din localitate cand se facura Doua Romanii pe harta ta politico-administrativa ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto