Pentru ce luptă musulmanii?

Etichete:

Tatiana Menaker, absolventă a Universităţii din Leningrad, evreică, intelectuală, emigrează în SUA, unde incepe să scrie articole pentru un ziar în limba rusă şi se înscrie la SFSU (San Francisco State University) pentru a-şi pune engleza la punct. Tristele şi sinistrele experienţe de pe băncile acestei instituţii americane de învăţămînt superior sunt descrise cu … …

Tatiana Menaker, absolventă a Universităţii din Leningrad, evreică, intelectuală, emigrează în SUA, unde incepe să scrie articole pentru un ziar în limba rusă şi se înscrie la SFSU (San Francisco State University) pentru a-şi pune engleza la punct. Tristele şi sinistrele experienţe de pe băncile acestei instituţii americane de învăţămînt superior sunt descrise cu mult aplomb în două articole pe care cu drag le-am savurat şi pe care le recomand cu căldură. Articolul pe care l-am ales, publicat la 12 septembrie 2006 în Jewish Russian Telegraph, descrie impresiile autoarei din Asia Centrală musulmană, care la vremea respectivă mai făcea parte din URSS.

Musulmanii luptă pentru singura posesie pe care o au: femeile.
de Tatiana Menaker

În 1975, în piaţa centrală din Al Riyadh, capitala Arabiei Saudite, sub privirile a mii de spectatori, un pluton de execuţie pune capăt vieţii unei tinere prinţese saudite acuzate de adulter. Presupusul ei iubit, ofiţer de armată, în picioare lîngă ea, este decapitat cu sabia. Execuţia a fost difuzată în Anglia de postul de televiziune BBC. Guvernul saudit a protestat vehement difuzarea execuţiei pe postul de televiziune britanic.

Americanii nu au habar ce monstru au zgîndărit cînd le-a venit idea să suporte emanciparea femeilor musulmane.

În calitate de absolventă a Universităţii din Leningrad (Rusia), am făcut un studiu asupra situaţiei femeilor din Afghanistan (am aflat ulterior că studiul fusese cerut de armată sovietică, care tocmai pregătea invazia). Ruşii au pierdut războiul, dar pe mine a început să mă fascineze cultura musulmană din Asia Centrală, cu perfecta segregaţie dintre bărbaţi şi femei, şi cultura de poligamie care sfida cu neruşinare legile sovietice (casă cu un etaj – o nevastă, casă cu două etaje – două neveste). Am văzut băieţi uzbeci care cumpărau cadouri pentru mame mai tinere sau mai puţin, şi care dezvăluiau astfel numărul de neveste pe care îl avea tatăl lor, am văzut oraşe fără femei pe străzi, şiruri întregi de case fără ferestre la stradă. Am văzut puzderie de bărbaţi fără serviciu lîncezind la colţ de stradă şi uitîndu-se la o femeie europeană care merge singură pe stradă ca la un monstru din spaţiul cosmic.

„Cîţi copii ai?” mă întrebau taximetriştii în toate oraşele prin care am trecut. „Cum numai unul? Care-i problema cu tine?”, după care urma invariabila umflare în pene :”Nevasta mea e mai tînără decît tine şi deja a născut şapte”. Inferiori mie din punct de vedere economic şi ca pregătire, aceşti bărbaţi îşi declarau superioritatea pe scara familială: puterea absolută asupra nevestelor şi a zecilor de copii.

Femeile din Asia Centrală erau foarte ieftine la vremea respectivă. Contra 30 de oi orice bărbat putea deveni soţul şi posesorul unei fete fecioare de 14-17 ani, căreia el trebuia să-i asigure casă, masă şi protecţie.
Principala problemă a occidentului cu lumea musulmană este neînţelegerea conceptului atît de răspîndit in ţările musulmane:
proprietatea asupra femeilor.

San Francisco Chronicle a publicat un interviu cu o femeie afgană, care se mîndrea cu soţul care plătise 12.000 de dolari pentru ea. O femeie cumpărată la acest preţ exorbitant poate să se aştepte la tratament VIP, avînd în vedere că în Asia Centrală – Afghanistan, Uzbekistan, Tajikistan, Turkmenistan, salariul lunar al unui doctor nu depăşeşte 20 de dolari, iar milionari sunt cei care cîştigă 200 de dolari pe lună. În orice caz, nu toate femeile aflate în proprietatea cuiva sunt egale: în timpul războiului civil din Afghanistan, atît Talibanul cît şi Alianţa Nordică considerau femeile din zonele cucerite drept pradă de război. Talibanii răpeau femei şi le vindeau pe 30 de dolari – concubine pentru pakistanezi bogaţi care aveau deja patru neveste.

E inutil sa emancipezi femei care nu simt că le lipseşte libertatea. Eu una, care am crescut in Rusia sovietică, unde toate femeile erau obligate să lucreze fie ca le plăcea sau nu, n-am înţeles cum atîtea femei musulmane se pot lipsi de învăţămînt şi cariere. Odată am stîrnit mînia unei doamne din înalta societate din Kyrgyzstan cînd am întrebat-o cum pot femeile acolo să suporte o asemenea viaţă: „Cînd femeile ca tine puneau cu lopata pietriş între şinele de cale ferată, femeile ca mine se desfătau în haremuri, se îmbrăcau în mătăsuri si se jucau cu perle.”

Haremuri cu Sheherezade n-am întîlnit în călătoriile mele prin Asia Centrală, dar am văzut fete de 15 ani transformate în vite de prăsilă, care la 27 de ani, după 9 copii, arătau de 50 de ani, şi pentru care burqa sau chadorul nu era o soluţie chiar atît de rea. Am observat că aceste femei nu au voie să mănînce în prezenţa bărbaţilor, chiar dacă aceşti bărbaţi sunt proprii lor fii. Chiar şi în cazul în care stăpînul casei este şcolit şi de vază, femeile îi slujesc pe bărbaţi, stau ghemuite prin colţuri şi aşteaptă resturile de la masa bărbaţilor.

Această relaţie, în care femeia este proprietatea bărbatului din punct de vedere economic şi cultural, conferă acestuia putere absolută asupra soţiei si copiilor. Orice semn de nesupunere se pedepseşte aspru. Cel mai pîrlit analfabet devine rege, dictator şi tiran din momentul în care trece pragul casei, şi se bucură de un grad incredibil de respect şi supunere în fieful personal, plin de odrasle – unicul său plan de pensie.

Pentru milioane de bărbaţi musulmani crescuţi de mici în spiritul acestei puteri ce nu li se cuvine de drept, emanciparea femeii echivalează cu confiscarea avutului, pierderea identităţii si a demnităţii, deci cu castrarea. Vă aminitiţi de războiul civil american ? Confederaţii se temeau să-şi piardă sclavii, proprietăţile, servitorii, mîna de lucru de pe plantaţii şi viaţa îndestulată. Musulmanii se tem şi mai mult. Iată de ce bin Laden, proprietar a 4 neveste şi 44 de copii a făcut apoplexie cînd a văzut în Arabia Saudită femei înrolate în armata americană vorbind nestingherite cu bărbaţii din armata americană, cu permis de conducere pe automobile şi motociclete (strict interzis în Arabia Saudită), ba mai mult (se pedepseşte prin lapidare) femei sumar îmbrăcate plimbîndu-se pe stradă cu ce bărbat vor ele. Era o invazie din iad.

Bărbaţii musulmani îşi apără proprietatea cu preţul propriei vieţi, care oricum nu valorează prea mult în ţările subdezvoltate şi sărăcite de explozia demografică din lumea musulmană.

Ceea ce noi numim civilizaţie occidentală este o realitate mai înfricoşătoare decît iadul însuşi pentru milioane de bin Ladeni. Cînd vedem mulţimi agitate formate exclusiv din bărbaţi, în crize de psihoză în masă, care juisează cu gîndul la război („wargazms” zice autoarea), mărşăluind prin Karachi, Beirut sau Gaza, vedem de fapt răscoala împotriva valorilor imposibil de frînat ale civilizaţiei occidentale, cu atît mai mult cînd vine vorba şi de eliberarea femeilor din sclavie. Răscoala izbucneşte instincitv, şi se explică prin frica de ciocnire cu viitorul, care se numeşte de fapt şocul viitorului. Pentru musulmani a trăi cu frica de şocul viitorului este mai rău decît moartea.

În încercarea de a fugi de propria lor frică, islamiştii au declarat războiul sfînt, „jihad” împotriva viitorului. Au pronunţat sentinţa la moarte împotriva unei prinţese saudite care a îndrăznit să atingă libertatea de a iubi. Au pronunţat „Moarte Americii” şi au distrus doi dintre arborii cei mai înalţi din pădurea de zgîrie nori care defineau conturul New Yorkului, simbolul libertăţii şi al speranţei pentru atît de mulţi oameni de pe pămînt.

Israelianca

Israelianca

Comentarii

  1. cristoiuSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Political Corect este o prostie adoptata din vanitate de crestini,din interes de evrei si acceptata de ceilalti beneficiari ,nu ca un gest de apropiere si intelegere,ci ca un fel de capitulare in fata lui Alah , de reparatie pentru greselile inaintasilor ,de trai nineaca pe seama fraierilor. Probabil ,criza mondiala va aduce cu picioarele pe pamant pe vanitosi si va mari prapastia dintre cele doua lumi ,dar paradoxal va aduce pacea in lume.Sunt necesare noi relatii , cine le va intelege si promova merita binemeritarea omenirii.(am terminat cam pompos,imi cer scuze.)

  2. IsraeliancaSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Ba din contra, eu ma bucur ca ma citeste cineva la aceste ore tirzii ????

  3. Costin A.Spune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    criza mondiala poate va aduce cu picioarele pe pamant pe vanitosi si poate ii va face sa isi dea seama de prapastia dintre cele doua lumi ????
    israelianca, faina postarea. vezi ca ti-am trimis un mail

  4. IsraeliancaSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    costin, multumesc.
    si eu tie mail ????

  5. euNukeSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    excelent eseu. mulţumesc.

  6. dr pepperSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Stockholm bomber’s wife and children are victims too, says grandfather

    By Andy Bloxham in Bucharest, Gordon Rayner and Martin Evans 10:00PM GMT 15 Dec 2010

    Mona Thwany, 28, is in hiding in Luton with her British-born children Amira, four, Aisha, two, and Osama, six months, after Taimur Abdulwahab al-Abdaly blew himself up in a busy shopping street in Stockholm last weekend.

    Her family said she had been brought up a “good Christian” but reluctantly converted to Islam “under pressure” from Abdulwahab before she married him in 2004.

    Miss Thwany, who was born in Romania but grew up in Algeria and Sweden, underwent a dramatic change after she met Abdulwahab nine years ago at Bedfordshire University, where they were students.

    Her grandfather Vasile Nedelcovici, a retired biology teacher who still lives in the village near Bucharest where Miss Thwany was born, said: “Mona loved England and loved the English language. It was her dream to live there for a while and see the country.

    “I don’t think Mona had any kind of relationship with extremist Muslims.

    “My feeling is that she didn’t have any idea about what he was going to do.

    “The children are going to live with the stigma of what he’s done for the rest of their lives and that is a tragedy.

    “They will never be able to erase what’s happened.”

    Mr Nedelcovici, 82, said his granddaughter would often spend holidays in Romania visiting him and his wife Elena, 80, at their home in Bolintin Vale, about 25 miles west of Bucharest, when she enthused about her new life in Britain. “She was a happy young girl when she went to England,” he said.

    “She had grown up a Christian. Mona’s parents let her choose her religion.

    “Her father was a Muslim and her mother was Christian but she decided when she was young that she wanted to be a Christian.

    “In fact, she was quite keen on going to church.

    “After she met (Abdulwahab) Mona began to dress like an Arab. He didn’t force her physically but psychologically.

    “She said life with an Arab man was hard but she always said she loved him.

    “She didn’t want to become a Muslim. He put her under pressure to become one, then he made her start to wear Muslim clothes.”

    Miss Thwany’s mother Mihaela is Romanian but her father Abdul is an Iraqi architect who worked for Saddam Hussein building monuments and public buildings before emigrating to Sweden in 1995.

    Her grandfather said she was highly educated, speaking Romanian, French, Arabic, Swedish and English, and had been on course for a career as a psychologist before she met her future husband.

    After briefly studying journalism at Bedfordshire University, she completed a psychology degree in 2005, and sent pictures back to Romania of her graduation ceremony in Luton, where she wore a mortar board and gown.

    Abdulwahab was a physical therapy student there at the same time, and married her in 2004 when they were both still students.

    Meanwhile a friend of Abdulwahab disclosed that he turned to radical Islam after coming under the influence of the controversial Muslim group Hizb ut-Tahrir (HuT) during his time as a student.

    HuT is banned from many British universities but remains a legal organisation despite a promise by Tony Blair to outlaw it following the July 7 bombings in London in 2005. Tariq Rasul, who was a contemporary of Abdulwahab at Bedfordshire University nine years ago, said that at first there was nothing unusual about Abdulwahab, but: “He started to socialise with a guy who I know was a member of Hizb ut-Tahrir.

    “They recruited at the university in the 1990s but were banned there around 2002.”

    He added that Abdulwahab started to spread HuT’s message and became “more and more extreme”. Hizb ut-Tahrir which advocates the unification of Muslim countries under a worldwide caliphate, is banned in many countries, including Turkey, Germany, Russia and parts of the Middle East.

    Richard Reid, the “shoe bomber” who tried to blow up a transatlantic jet in 2001, was influenced by HuT preachers, two British suicide bombers who attacked a bar in Tel Aviv in 2003 had HuT contacts, and Bilal Abdulla, who tried to detonate car bombs in London and Glasgow in 2007, fell under the influence of HuT members while he was a student.

    The British branch was set up by Omar Bakri Mohammed, the cleric who later left to form the now banned group Al-Muhajiroun before he was eventually forced into exile in Beirut.

    Tony Blair announced plans to proscribe HuT in 2005, when he insisted that “the rules of the game are changing” for extremists, but he dropped the plan after being advised that the organisation would be a more powerful recruiting tool if it was driven underground.

    Taji Mustafa, a spokesman for HuT, said Abdulwahab had never been a member of the organisation and added:

    “Anyone influenced by Hizb ut-Tahrir will be familiar with our position that such actions (as the Stockholm bombing) are forbidden in Islam.”

  7. emil b.Spune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    India, 2010. Cea mai importanta scoala islamica de pe subcontinentul indian, Darul Uloom din Deoband, lanseaza o fatwa pentru femeile musulmane din India:



    … si un reportaj despre Deobandi:



  8. CorneliuSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Political Corect este o prostie adoptata din vanitate de crestini,din interes de evrei si acceptata de ceilalti beneficiari ,nu ca un gest de apropiere si intelegere,ci ca un fel de capitulare in fata lui Alah , de reparatie pentru greselile inaintasilor ,de trai nineaca pe seama fraierilor. Probabil ,criza mondiala va aduce cu picioarele pe pamant pe vanitosi si va mari prapastia dintre cele doua lumi ,dar paradoxal va aduce pacea in lume.Sunt necesare noi relatii , cine le va intelege si promova merita binemeritarea omenirii.(am terminat cam pompos,imi cer scuze.)

    @ Cristoiu #1
    Definitia pe care ai dat-o pentru „Political Correctness” (asa e corect…) nu e corecta…
    Daca e s-o traducem clar in romaneste este mai degraba „conformitate politica”. Este pozitia de a fi corect de fapt cu turma sau cu mediul din jur si cu care vrei sa traiesti in pace ca sa-ti poti vedea linistit de treburile tale. PC a existat din totdeauna, peste tot, din tot felul de motive si avand tot felul de forme. Azi, de exemplu e „politic corect” sa zici (in cazul celor mai batraiori) ca ai fost luptator contra comunismului sau chiar revolutionar (in revolutia de butaforie…), chiar si atunci cand inainte de ’89 ai fost vreun secretar de partid de intreprindere.
    PC este o ipocrizie, menita ca practicantii ei sa fie bine vazuti si sa traga niste foloase. Ea nu este „o prostie adoptata din vanitate de crestini,din interes de evrei” (ce treaba au crestinii si evreii aici cu identitateea lor?).
    Ai vazut pe acest site pe vreunul cu PC in gura?
    Idealul pe care-l prefigurezi e miscator, dar necesita un „switch” in capetele fanaticilor.
    Ma indoiesc daca criza aceasta interminabila il va aduce.
    Pana atunci lumea civilizata trebuie sa se dezbare de ipocrita si sinucigasa „Political Correctness”, daca nu vrea sa fie inghitita de lumea fanatica, care este mult mai directa si deschisa in exprimarea aspiratiilor ei.

  9. israeliancaSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    dr pepper,

    bunica insa zice ca Mona e de vina:

    Stockholm bomber ‘was radicalised by his wife’

    By Martin Evans, Gordon Rayner and Duncan Gardham

    Wednesday December 15 2010

    The Stockholm bomber, Taimur Abdulwahab al-Abdaly, may have been radicalised by his wife, according to the woman’s grandmother.

    Mona Thwany became a fanatical Muslim around the time of the Sept 11 attacks and in turn radicalised her previously westernised husband, it is alleged.

    Her grandmother Maria Nedelcovici, who lives in Romania, said that Taimur Abdulwahab al-Abdaly could have been persuaded to abandon his deadly bomb plot if his wife had intervened.

    She told the Daily Mail: „Mona turned her husband into an extremist. She is the only one to blame. Mona had the power to stop him but she refused. She should have known better.”

    de la Daily Mail (cu poze de familie cu tot):

    The babies he left behind… but was the Stockholm suicide bomber radicalised by his wife?

    Portrait of a happy family: The Stockholm suicide bomber, his wife and her parents at her graduation

  10. CorneliuSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    @Corneliu #8
    Erata.
    Primul pasaj este citatul comentariului lui Cristoiu pe care am omis sa-l pun cu „b-quote”.
    Multumesc pentru intelegerea cititorilor.

    @Israelianca #9
    Ca intotdeauna: „Cherchez la femme”
    Sau: „Femeia te ridica, femeia te coboara”.
    Sau, in versiunnea Danielei Gyorfi:
    „femeia e un inger femeia e un drac
    femeia te face bogat sau sarac
    femeia te ridica, femeia te coboara
    femeia iti da viata, femeia te omoara”

    Dar, aici intr-adevar nu e cazul…

  11. dr pepperSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    actually, I think Bush did it!

  12. CorneliuSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Sunt evolutii in stiri.
    Bunica Monei neaga vehement.
    Aceasta si o multime de alte amanunte interesante din viata perechii princiare, adica a printului shahid si a preasmeritei sale printese dreptcredincioase intru Allah, aici.

    M-as bucura daca m-ar ajuta colegii si ar afisa aici si poza „splendidei perechi”, aflata in materialul atasat.

  13. Costin A.Spune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Mersi pt link Corneliu. Am pus si imaginea aici http://inliniedreapta.net/moni…..l-de-erou/

  14. AlexandruSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Gasesc postarea foarte buna, consider ca a atins esentialul. In definitiv, pentru un barbat needucat si obisnuit sa fie centrul lumii, cu servitoare in loc de sotii, emanciparea le-ar darama complet ego-ul si i-ar lasa neputinciosi.
    Numai de aceea apar continuu fatwa pe criterii din ce in ce mai absurde, pornind de la interzicerea pantalonilor ori amestecarea sexelor la servici. O sa asistam la o incorsetare si mai puternica a femeii musulmane.

  15. dr pepperSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    mi’am adus aminte de articolul israeliencei cand am vazut ieri la tv not w/out my daughter care m’a contrariat putin.
    prima sursa la indemana: wiki

    Not Without My Daughter is a 1991 film depicting the real-life escape of American citizen Betty Mahmoody and her daughter from her husband in Iran. It was filmed in the United States and Israel, and the main characters are played by Sally Field and Alfred Molina. Sheila Rosenthal and Roshan Seth also co-star as Mahtob Mahmoody and Houssein the smuggler, respectively.

    The movie was based on a book with the same title, written by Betty Mahmoody and William Hoffer and based on Betty’s version of events. The screenplay was written by David W. Rintels. The film was directed by Brian Gilbert and filmed at GG Studios, Neve Ilan, Israel and in Atlanta, Georgia.
    _____

    An Iranian-American doctor (Sayed Bozorg „Moody” Mahmoody) travels from the United States to Iran with his U.S.-born wife (Betty) and daughter (Mahtob) to visit his family. Once there, Moody decides he wants to stay in Iran, believing it would be a better place for the family. Betty disagrees and tries to leave with her daughter, although Moody is determined not to let that happen. Over time, Moody becomes increasingly unstable and violent, taking advantage of Islamic laws to strike and terrorize his wife. Betty subsequently discovers that if she and Moody get divorced, he will get sole custody of Mahtob. With no other choice, Betty kidnaps Mahtob and they run away together back to America with the aid of smugglers.

    si aici vine partea interesanta:

    Controversy and criticism
    Not Without My Daughter has been criticized for its representation of Iranians and Iranian culture. [2] Caryn James of The New York Times, in a review, states that the movie „exploits the stereotype of the demonic Iranian…it is an utter artistic failure, and its reliance on cultural stereotype is a major cause”. Moody, she writes, seems to be a „pure product of his culture, a mysterious, misogynist Easterner…the film views fanaticism as the Iranian national character”.[3] A review in the Los Angeles Times described the movie as „unbalanced and distorted” which „fails to distinguish between the (Iranian) state and the people”. [2] In his review, film critic Roger Ebert noted the film made „moral and racial assertions that are deeply troubling.”[1] These assertions were all made despite the film portraying several Iranians who sympathize with and help the protagonist. When the film came out, many Iranians were upset with its tone and protested its depictions of themselves and their nation. Betty Mahmoody herself has stated that the production team consciously tried to avoid any racism and made sure that several friendly Iranians made it to the film (when writing the book, no such things were made, they just tried to portray the story as faithful as possible).[4]

    In response to Not Without My Daughter, a Finnish documentary, titled Without My Daughter was made by director Alexis Kouros. It is composed of interviews with Dr. Mahmoody regarding his life in Iran and attempts to contact his daughter Mahtob again. Kouros said that the aim of the 90-minute documentary was to „show the lies in the American film and present the real story behind” what turned into an acrimonious custody battle for Mahtob Mahmoody.[5]

    The movie was released to generally mixed reviews, as Sally Field was nominated for the Golden Raspberry Award for Worst Actress, while Sheila Rosenthal won the Young Artist Award for Best Actress.

    Si ma intrebam oare de ce ar primi sally fields premiul pentru cea mai proasta actrita in urma rolului iar nyt sa critice vehement filmul ( care pune in lumina proasta iranul si iranienii acuzandu-l de propaganda imperialista) si finlandejii sa se oboseasca sa faca un documentar despre adevarata poveste, nu cea povestita de betty.
    si cautand mai departe am dat peste ceva interesant:
    http://www.chasingthefrog.com/…..ughter.php

  16. IsraeliancaSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    doctore, Not without my daughter a fost precedat de Desperate Rescue, caz similar petrecut in Iordania.

    Crezi ca resusesti sa gasesti Fact & Fiction si despre el?

    Alte cazuri similare:

    Bahrein

    Egypt (articol semnat de Yudith Silberstein, publicat in cotidianul Ma’ariv, 19 iunie 2007, tradus din ebraica).

    Ten years ago an Egyptian man and a Polish girl met in the US, fell in love and got married. Eight years later, Sara, their little girl was born. But the couple was growing apart, so the husband asked his wife to go live with his parents in Egypt. He stayed in the US and travelled to Egypt every now and then to see them. The young woman couldn’t get used to life in Egypt and wanted to take her daughter and leave. The husband wouldn’t hear of it. He gave her back her Polish passport (gave her back her passport, the woman was a prisoner!) and said she was free to leave whenever she wished, but Sara would have to remain in Egypt. Two years later (two years, it’s a prison term) the woman called her sister in Poland and asked her to help her take Sara out of Egypt.
    A few days ago the sister flew to Egypt with her eight-year-old son and the two sisters left for the Sinai with their children. Sunday morning (two days ago), the women gave the little girl a haircut and dressed her up as a little boy. The aunt took Sara pretending she was her son and went to the Taba border crossing, where she told the Egyptian border guards that she and her son wanted to pay a short visit to Israel.
    Once in Eilat, they spent the night in a hostel. Yesterday morning they took a taxi and asked to be driven to Taba. When they reached the border crossing, the aunt gave the driver 270 NIS (~65 USD), entrusted him with a bag, asked him to wait and went to the border terminal. The driver waited for hours, but the woman didn’t return. Not knowing what to do, the taxi driver took the little girl home with him.
    At 1 p.m. the mother arrived at the Israeli terminal of the Taba crossing. During the routine security check, the Israelis became suspicious and took her to the police station. It didn’t take long for the woman to confess that she is a Polish citizen who had been held against her wish in Egypt and that the previous day her sister had smuggled Sara into Israel. She also told them her sister had left the little girl in the care of a taxi driver and showed them his business card. The driver was contacted and asked to bring the little girl to the police station. All the while the sister and her son were being questioned by the Egyptian police on the other side of the border.
    Sara’s mother was questioned by the Israeli border police all through the night. Initially, the police wanted them to return to Egypt, but began looking for a solution when they understood how dangerous the situation was. They involved the Polish embassy, the US embassy and the Israeli Foreign Ministry. The police was reluctant to handle the case on their own, because of the possibility of being accused of assisting in kidnapping a minor from her family and allowing her to be smuggled into Israel. While the mother was waiting for the official decision, the female officers took Sara girl for a walk in the park. And the little girl, with her cropped golden hair, smiled and laughed, obviously unaware of the drama unfolding around her.

    Si poate mai gasim daca mai cautam.

  17. RobSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Islam is the religion of piss, or was peace ?!

  18. haiduculSpune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Nu zic ca nu sint si atfel de cazuri dar sa nu generalizam. Cunosc personal cazuri de femei crestine si de religie iudiaica care nu sint tratate foarte diferit de ceea se spui tu. Religia e o chestie de interpretare.

  19. Vlad M.Spune:

    Răspunde
    decembrie 16, 2010

    Cunosti multe femei crestine si de religie iudaica trimise in fata plutonului de executie?

    Incearca sa fii obiectiv, te rog. Lumea in care traim, cu toate nenumaratele sale imperfectiuni, este fundamental diferita de cea islamica. Aici nu exista nimic comparabil cu ce vedem in Dar Al Islam. Sigur, exista si aici barbate care au un comportament cu totul inacceptabil in raport cu femeile din jurul lor, dar ei nu se bucura nici de binecuvantarea institutiilor religioase, nici de sustinerea textelor religioase. Violenta fizica sau verbala nu este sanctionata religios, precum este in Islam.

    Studiaza-i viata lui Mahomed, marele profet al Religiei Pacii, si vei vedea ca este un om cu totul exceptional, fundamental diferit de Isus. Fondatorul islamului este un razboinic autoritar care incurajeaza un fanatism iesit din comun si isi cladeste influenta religioasa pe violenta. Violenta fata de femei este o parte importanta a vietii si a invataturilor sale. Omul era un talhar ucigas, dar si un violator care isi incuraja soldatii sa transforme femeile invinsilor in sclave sexuale. Daca mai pui la socoteala faptul ca Mahomed s-a „casatorit” cu o fata de 6 ani si a „consumat” casatoria (adica a facut sex cu copilul) pe cand aceasta avea 9 ani, cred ca devine destul de clar cam de unde apar toate aceste fenomene bizare din lumea musulmana.

    Jihadul violului: „Părăsiţi pământul dacă nu vreţi să vă violăm”
    Manualul islamic Umdat al-Salik, ce poartă amprenta Universităţii Al-Azhar, cea mai înaltă autoritate în Islamul sunnit, stipulează: „Când un copil sau o femeie este luat-ă în captivitate, devin sclavi, iar căsătoria anterioară a femeii este anulată imediat.” De ce? Pentru ca ele să fie libere a fi luate drept concubine de către cei care le-au capturat. Coranul permite bărbaţilor musulmani să aibă acte sexuale cu nevestele şi cu sclavele lor „Interzise vouă vă sunt… femeile căsătorite, cu excepţia celor pe care le deţineţi ca sclave.”

    După o victorie în luptă, Mahomed le-a spus oamenilor săi „Mergeţi şi luaţi orice sclavă doriţi.” A luat una şi pentru el. După vestitul masacru al tribului evreiesc Quraiza, a recidivat. Conform biografului său timpuriu, Ibn Ishaq, Mahomed „s-a dus în piaţa de la Medina (care este şi în prezent piaţa oraşului) şi a săpat tranşee. Apoi, i-a chemat (pe bărbaţii din Banu Quraiza) şi le-a tăiat capul în acele tranşee, pe măsură ce îi erau aduşi în grupuri.” După uciderea a „600 sau 700 în total, deşi unii duc numărul până la 800 sau 900”, Profetul Islamului a luat-o ca nouă concubină pe una din cele pe care tocmai le-a văduvid, Rayhana bint Amr.

    Ieşind victorioşi în urma unei alte bătălii, oamenii lui Mahomed i-au pus o întrebare de ordin etic, conform unei tradiţii general-acceptate islamice: „Am luat captive femei şi vroiam să facem ‘azl (coitus interruptus) cu ele.” Mahomed le-a spus: „Este mai bine să nu o faceţi întrucât Allah are deja lista celor pe care îi va crea până la Ziua Resurecţiei.” Când Mahomed afirmă că „este mai bine să nu o faceţi”, se referă la coitus interruptus, nu la violarea captivelor. Presupune că aceasta va avea loc

    Tribalism + Islam = love.
    Femei + Islam = viol, lapidare, zero drepturi politice.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *