FUNDATIA IOAN BARBUS

CELE MAI CITITE

Nicolas Bernard-Busse primul deținut politic din Franța

În Franţa, mai ales de când a devenit socialistă, nu oricine este arestat sau, pentru faptele lui, este pedepsit cu privarea de libertate. Nu! De ceva timp autorităţile şi justiţia franceză sunt mai întelegătoare faţă de cei ce greşesc sub o formă sau alta, mai permisive cu cei ce încalcă legea, mai blânde cu infractorii, mai umane cu cei ce-şi fac dreptate singuri, sau măcar încearcă.

Doamna Christiane Taubira, revoluţionara ministră a justiţiei, a mărturisit cu o sinceritate bulversantă că nu crede că închisoarea ar fi o rezolvare pentru cazurile traficanţilor de droguri, asasinilor sau violatorilor. Şi dacă pentru ei nu, atunci pentru cine? Bineînţeles că nu pentru nudele amazoane, anarhist–feministe ale grupării Femen, venite din liberala Ucraină pentru a se jumela militant cu tinerele adepte din Franţa. Cu sânii pudic acoperiţi de inscripţii gen: “ I Fuck God” sau “Pope No More”, ele au ocupat un simbol al religie catolice, catedrala Notre–Dame şi au celebrat, într-o excesiv de mediatizată bacanală, demisia fostului Papă. Au fost evacuate cu greu şi predate poliţiştilor francezi, sosiţi, ca de obicei în astfel de cazuri, cu mare întârziere, duse la comisariat, de formă, şi apoi eliberate, aşa cum se întamplă dealtfel de fiecare dată! Militantismul sexual şi anticreştin nu este interzis, el este permis, ba chiar cultivat de socialiştii francezi!

Şi dacă pentru misionarele Femen nu, atunci pentru cine? Bineînţeles, că nici pentru cei 20 de juvenili locuitori ai Zonei de Securitate Prioritară Grigny, care, pe 16 martie, au atacat în gara Grigny trenul RER D venit de la Paris. Coborând pe şinele de cale ferată, în jurul orei 23, au oprit trenul şi au atacat mai multe vagoane, înarmaţi cu bare de fier şi spray-uri lacrimogene, lovindu-i pe pasageri şi jefuindu-i de bani, telefoane mobile şi bagaje. Un caz ce a şocat întreaga Franţă, dar nu a impresionat şi justitia franceză care, după un proces ce a durat două zile, i-a “condamnat” la muncă în folosul comunităţii şi “avertismente solemne”, unul dintre inculpaţi fiind achitat! Parchetul nu a făcut recurs! Justiţia doamnei Christiane Taubira înţelege astfel să facă dreptate tardiv, dar stilul original scuză întârzierea, urmaşilor celor pe care Franţa i-a nedreptăţit atât în alte vremuri! În Franţa, câinii care atacă sunt eutanasiaţi şi infractorii eliberaţi!

Ţinând cont că şi cei 9 conducători ai celor câteva mii de huliganii – proveniţi din “zonele de securitate prioritară” de la marginea Parisului – ce au devastat şi jefuit, pe 13 mai, bulevardele pariziene, au fost fie eliberaţi, fie condamnaţi la pedepse simbolice, putem spune că în Franţa de azi e mai convenabil să fi o canalie de la periferie decât un cetăţean francez obişnuit!

Nici la Argenteuil, unde “reprezentanţii” comunităţii musulmane au atacat comisariatul de poliţie şi primăria, brutalizându-l pe comisarul de poliţie – în încercarea de a urgenta, prin forţă, de data asta în stilul lor, prinderea agresorilor unei femei musulmane – nu s-a făcut nicio arestare şi nu s-a pronunţat, cu atât mai puţin, vreo condamnare! Ca şi în cazul anarhistelor, scuze, militantelor Femen, a adolescenţilor de culoare din Grigny şi musulmanii din Argenteuil fac parte din acea categorie favorizată a “cetăţenilor extralegali”, asupra cărora autorităţile şi legile franceze nu au nicio putere.

Şi totuşi în ce situaţii ajungi să fi arestat şi chiar condamnat la închisoare cu executare, în Franţa? Una dintre ele, şi cea mai mediatizată în ultimul timp, este să ai altă opinie decât cea exprimată de guvernarea Hollande, prin “Legea Taubira”, faţă de existenţa şi continuitatea familiei tradiţionale (mamă, tată şi copii) ca fundament şi liant al societăţii franceze. Şi să îţi exprimi această opinie, vizibil, participând la manifestaţiile organizate de mişcarea “Manif pour tous”, şi arborând simbolul acestei mişcări – imaginea familiei tradiţionale.

Atunci şi numai atunci, în Franţa, rişti să fi arestat. Atunci şi numai atunci, dacă te cheamă Alix şi ai 20 de ani, poţi fi arestată după ce eşti zdrobită, la propriu, sub genunchii unui vânjos jandarm, de caldarâmul unui bulevard francez. N-ai fi riscat nimic dacă te-ar fi chemat Alix, ai fi avut 20 de ani şi dezbracată, ţi-ai fi strigat, într-o catedrală, crezul: I Fuck God!

Eşti arestat în Franţa, de către poliţia politică, dacă te numeşti Nicolas Bernard-Busse, şi în loc să jefuieşti un tren sau să baţi un comisar de poliţie – aşa cum face orice Mohamed sau Abdel de vârsta ta, ca să fie respectat – tu strigi pe Champs-Élysées: “Demisia – Hollande”! Da, Nicolas Bernard Busse a pus în pericol siguranţa republicii! Pentru asta vigilenta poliţie franceză l-a urmărit și l-a prins într-o pizzerie în care s-a refugiat, l-a arestat şi l-a acuzat de “rebeliune” şi “refuz de prelevare a probelor AND”! A venit, apoi, rândul justiţiei politice să-şi facă datoria – nu mai era vorba de simplul jaf al unui tren de călători, sau de jefuirea unor magazine şi incendierea unor maşini în Place du Trocadéro. Mult mai grav! Se ceruse demisia preşedintelui Franţei şi fusese purtat, pe Champs-Élysées, un tricou interzis, nu de legea franceză, ci de ceea ce i-a luat locul: bunul plac al autorităţilor! Aşa că verdictul a fost dat în regim de extremă urgenţă: pentru “rebeliune”, Nicolas a fost condamnat la 4 luni de închisoare – două cu executare – şi 1.000 euro amendă!

Nicolas Bernard – Busse, 23 de ani, absolvent al unei facultăţi, student la a doua, un francez creştin, alb şi heterosexual – exact tipul de cetăţean al Franţei care trebuie să-şi ţină gura – a ajuns, pentru că n-a facut-o, primul deţinut politic din Franţa! Vor mai urma şi alţii – au fost operate, până acum, 2000 de arestări! Astfel, francezii vor învăţa că dacă vor să fie liberi atunci trebuie să renunţe la libertăţi!

Azi, în Franţa, justiţiarii socialişti consideră că închisoarea nu mai este o soluţie pentru jefuitori, anarhişti, traficanţi şi violatori! Dar pentru cei care mai cred în libertatea de opinie, da!

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

 

Puteți sprijini activitatea noastră cu o donație unică sau una recurentă prin Patreon.

Bogdan Calehari

Bogdan Calehari

38 Comments

  1. Mediator Bucuresti
    25 June 2013

    Iar tendinta se regaseste in toata europa !

  2. Anca Cernea
    25 June 2013

    Da. Și, din păcate și în SUA și în America Latină, peste tot unde revoluția culturală este la putere. Dar e admirabilă rezistența francezilor!

  3. Cristiana
    25 June 2013

    Chiar si in China se pune problema intrarii in trend. Dar in Franta e o atitudine generala de auto-cenzura si nu neaparat de “rezistenta”. Cei care protesteaza sunt prost vazuti de toata lumea, iar cei care nu vor sa fie catalogati drept eretici si homofobi, isi tin gura (culmea). Astfel, cei care ies in strada indignati nu au nicio credibilitate iar presa pune des accentul pe cateva personaje ridicole (Frigide Barjot – care nu face altceva decat sa minimizeze si mai mult credibilitatea demersului).

    Tare as vrea sa stiu ce interes major e in spatele acestor miscari… Dar ne asteapta vremuri grele.

  4. Andreea P
    25 June 2013

    A fi prezent intr-o piata publica in Franta e interzis, mai ales daca te afli in fata Ministerului (In)justitiei sau in fata Tribunalului din Paris ! Sustinatori individuali (caci la cel putin un metru unul fata de celalalt, fara a arata vreun simbol sau vreun slogan) ai lui Nicolas au parte de tratament special din partea politiei politice a lui Valls:
    http://www.youtube.com/watch?v=yAtKk6WRCNM
    http://www.youtube.com/watch?v=GcBUFjpcTWI&feature=player_embedded
    De acelasi tratament beneficiaza si “Les veilleurs debut” :
    http://lesalonbeige.blogs.com/my_weblog/2013/06/les-veilleurs-debout-sont-d%C3%A9sormais-devant-le-palais-de-justice.html
    Si chiar si Nicolas in inchisoare, care timp de 9 zile, pana la vizita lui J. Bompard, a fost tinut in aripa veche a inchisorii, fara sapun, hartie igienica, dus si fara sa fie lasat la primbarile zilnice la care are dreptul in curtea inchisorii… dupa care a fost trecut la izolare…
    http://lesalonbeige.blogs.com/my_weblog/2013/06/jacques-bompard-est-venu-soutenir-nicolas-bernard-buss-%C3%A0-fleury-m%C3%A9rogis.html
    Interpelari chiar si la iesirea din biserica: http://lesalonbeige.blogs.com/my_weblog/2013/06/le-cur%C3%A9-de-st-cyr-au-mont-dor-emmen%C3%A9-au-poste.html
    In pofida tuturor incercarilor de intimiadare, rezistenta continua, veghile se multiplica: https://maps.google.com/maps/ms?msid=217516395962507807148.0004db0a11b088ab68546&msa=0 In seara asta veghea europeana pe peluza Consiluilui Europei (aici cel putin nu vom fi pe teritoriu francez, deci politistii nu vor putea intra), dupa ce la pranz va fi prezentat Consiliului Europei un raport privind “La Manif pour tous” si represiunea politiei.

  5. Vlad M.
    25 June 2013

    Daca era islamist, n-ar fi indraznit sa se comporte asa cu el.

  6. Anca Cernea
    25 June 2013

    @5 Vlad, ia să fi pățit vreun terorist deținut de americani la Guantanamo porcării d-astea care i se fac lui Nicolas, lipsa dușului, etc ! Ce ar fi urlat toată msm, toate ong!

  7. Costin Andrieş
    25 June 2013

    daca era terorist sau vreun anarhist, ar fi urlat toti, dar pentru ca nu e cazul, stirea nu a aparut nicaieri in presa din Romania.

  8. Anca Cernea
    25 June 2013

    Păi, cine să dea asemenea știre? Hotnews, susținătorii revoluției ocupiste?
    Clasa vorbitoare românească nu pare pregătită să înfrunte situația din Franța așa cum e, și să priceapă ce e evident. Exact așa făceau stângiștii de elită occidentali înamorați de progresismul sovietic, când venea Bukovsky din Gulag și le spunea cât sunt de proști. Băgau capul în nisip. Acum chestia se petrece de la Vest la Est. Nicolas le transmite de la Fleury Merogis stângiștilor de elită (care se cred de dreapta) de la București, că sunt proști. Și ei bagă capul în nisip, se fac că nu aud.

  9. Bogdan Calehari
    25 June 2013

    @8

    Excelenta comparatia! Da, o rasturnare de situatie pe care nu cred ca ar fi prevazut-o multi in urma cu 20 de ani. Occidentul nu a avut parte de totalitarismul comunist, de care insa noi, cei din Est, am avut parte din plin. Acum, Occidentul are parte de totalitarismul progresist, in timp ce in Est lumea este cuprinsa de o indiferenta letala.

  10. Costin Andrieş
    25 June 2013

    Una din dogmele vremurilor noastre este casatoria homosexuala, iar vrajitoarele contemporane de ars pe rug sunt contestatarii casatoriei homosexuale, de orice fel ar fi ei si cu oricat de bunacredinta sau cu oricat de atent gandite argumente s-ar opune. Un fascist, un “bigot”, un “hater”, “homofob” si un “extremist fanatic fundamentalist” si zbori la coltul detestabililor, in aplauzele “dreptei”. Represiunea violenta a inceput in Franta, se va extinde. A inceput cu cei declarati crestini. “First they came for the Christians”, total opus intelegerii superficiale a lui Cristian Turuturica ( http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/nu-se-vor-opri-la-homosexuali-305614.html ) sau Tapalaga ( https://inliniedreapta.net/imbratisati-progresul-ortodocsilor-despre-homosexualitate-prin-progresism-spre-tribalism/ ) care ca ne-stanga ar trebui sa intelaga aceste lucruri, de unde vin, ce inseamna, incotro se indreapta. ti-ai gasit!

  11. Marian
    25 June 2013

    Nu exista nici o manifestare in masa a homosexualilor de fi formalizati prin lege. Este o alta miscare a celor ajunsi la putere, ametiti de droguri in dorinta de a controla lumea. Scopul homoxesualitatii este a controla natalitatea, inmultirea populatiei, o alta metoda de reducere a populatiei, dar legala de data asta, prin totalitarism. In acelasi timp, in ultimii ani am fost educati in still egoist, aducandune la indiferenta nu mai avem notiunea de bine colectiv, notiunea de societate. Astfel divizati, suntem usor de condus si manipulat facand loc oricaror legi, indiferent de efectul lor.
    Divide et impera!

  12. Anca Cernea
    25 June 2013

    @11 Marian are dreptate. Homosexualii reali nu se înghesuie la coadă la măritiș, iar asta s-a văzut și în Spania, acum se vede în Franța. Specificul lor nu prea presupune cupluri stabile.
    Deci, impunerea acestei revoluții totale, acestei redefiniri ideologice a familiei, experimentul criminal făcut pe copii prin adopția de către cupluri homosexuale, plus toată gălăgia și toate minciunile, abuzurile, inclusiv polițienești, aferente, sunt făcute pentru a „răspunde unei cereri/necesități” INEXISTENTE. Nu de asta e vorba. Nu e o problemă reală din societate, căreia ar trebui, chipurile, să i se găsească o soluție.
    Nu e vorba nici de o evoluție spontană spre „progres” a mentalităților, care înainte ar fi fost marcate de prejudecăți, iar acum ar fi „evoluat”, renunțând la „discriminarea” homosexualilor.
    TOT SCANDALUL E ARTIFICIAL. NU ARE NICIO LEGĂTURĂ CU INTERESELE REALE ALE HOMOSEXUALILOR REALI. E VORBA NUMAI DE INGINERIA SOCIALĂ ȘI DE DRESAJUL ÎN MASĂ PRACTICATE DE O SECTĂ IDEOLOGICĂ, O MÂNĂ DE PSIHOPAȚI ÎNSETAȚI DE PUTERE.
    Costin a pomenit aici alt aspect al chestiunii, unul vital, mai bine zis mortal. Propaganda homosexuală, susținând că acest comportament e normal și dezirabil, induce în eroare o mulțime de oameni, care ajung apoi să se confrunte cu consecințele reale și mortale ale acestui „stil de viață alternativ”, printre care infecția HIV este una dintre cele mai sinistre. Interesul real al homosexualilor ar fi să se vindece. Dar „militanții” nu le permit accesul la terapie, și fac tot posibilul ca această terapie să fie diabolizată/interzisă.
    E evident că propaganda gay-rights și militantismul homosexual nu sunt câtuși de puțin în interesul celor în numele cărora vorbesc.

  13. elaB
    25 June 2013

    Bush a spus ca vor controla lumea prin finante si prin sex (ceea ce se intampla). La Roma au aparut afise cat casa cu “città gay”, un loc, mai in periferie, unde sa se intalneasca. Nu, interesul nu e pt sustinerea si respectul fata de “minoritate” ci invitatia deschisa la destrabalare. Vor merge acolo multi tineri din curiozitate si vor vedea cum este in cetatea pacatului si cat de usor este mai ales ca acum “toata lumea e de acord”. Sigur, nu vor lipsi drogurile. Sunt unii homosexuali care de abia acum au inceput sa se ascunda, tocmai cand sunt protejati de lege, pt ca isi dau seama de gravitate si ca de fapt multi dintre ei sunt folositi. Nu a existat nici-un studiu care sa confirme ca majoritatea dintre ei isi doresc casatoria. Violenta, agresivitatea cu care se merge inainte pe aceasta linie in loc sa aduca sustinere si acceptare va aduce contrariul.

  14. Anca Cernea
    25 June 2013

    elaB
    Sunt de acord, în general, cu comentariul @13, dar nu sunt sigură că am înțeles bine partea ref. la Bush.
    Despre cine zicea Bush că „vor controla lumea prin finanțe și sex”? Cum suna exact citatul? Unde îl pot găsi?

  15. elaB
    25 June 2013

    @Anca, am vazut un film pe youtube unde spunea exact asta. Sigur ca sunt si speculatii la mijloc si tot felul de teorii. Un lucru este sigur: auzim cu urechile noastre cum la fiecare iesire, indiferent de argument si de deplasarea in lume, Obama calca pedala “Gay” si cere tarilor sa includa in prioritatile politice acest drept. Si acum in Africa de Sud (ieri) a cerut acest lucru. In privinta finantelor exista o teorie care spune ca toate tilurile de stat americane sunt fara acoperire-hartie igienica-dar statele, chiar si aliatii, sunt constranse (cu zambetul pe buze) sa le cumpere, si de aici toata nebunia cu bancile in toata lumea si cu saracirea statelor (in afara de bula imobiliara care a declansat criza). Nu stiu daca e asa, incerc sa-mi fac o idee si eu. Un lucru e sigur: puterea militara a Americii este atat de mare ca poate face ce vrea, cand vrea si cum vrea, fara sa ceara parerea nimanui. Eu sper ca Europa sa nu renunte total la radacinile ei crestine, sunt lovituri cumplite din partea Raului. Sper ca democratia va invinge, clasa de mijloc nu va fi strivita cu totul si cultura sa mai aiba sens. Mult bine iti doresc! ????

  16. Vlad M.
    25 June 2013

    elaB, America nu vrea sa subjuge lumea prin finante si sex (daca ti-as spune prin ce cercuri am auzit asta, te-ai supara pe mine), iar Obama nu este America (nici macar el nu vrea sa subjuge lumea cu sex). Daca Ponta face x, noi doi nu suntem raspunzatori pentru ce a facut Ponta. Nici americanii nu sunt raspunzatori in masa pentru faptele maretului lider Barack Hussein Obama.

    In sfarsit, americanii au ramas un popor crestin, in timp ce europenii (comunisti, socialisti, liberali, atei, agnostici u.s.w.) nu stiu cum sa distruga tot ce le-a ramas din mostenirea crestinismului. Aici se afla marii dusmani ai crestinismului, aici piere credinta. Nu in Statele Unite.

  17. Vlad M.
    25 June 2013
  18. Anca Cernea
    25 June 2013

    @15 Mulțumesc, elaB, și eu îți doresc numai bine! Și mă bucur că ai deschis discuția despre asta, pentru că e foarte importantă.

    Lumea în care trăim e foarte încurcată, în sine, iar peste asta se adaugă o uriașă manipulare.
    Riscul de a ne înșela asupra sursei geopolitice a răului, ca să-i zic așa, e foarte mare.
    După părerea mea, cea mai lucidă și mai clară explicație a situației o oferă Olavo de Carvalho – ea poate fi găsită pe larg aici.
    Sau, mai pe scurt, în clipul ăsta:
    https://inliniedreapta.net/dereferinta/olavo-de-carvalho-vs-alexandr-dughin/
    Nu am pretenția că pot să rezum totul în două rânduri, dar încerc să sugerez cam cum s-ar pune problema:

    Trăim un conflict mondial, între un grup de mișcări (scheme de putere) globaliste revoluționare, pe de o parte, și Civilizația Iudeo-Creștină, de cealaltă parte.

    Schemele globaliste revoluționare sunt trei la număr:
    1. Blocul ruso-chinez, securisto-comunisto-mafiot.
    2. Islamul.
    3. Elitele globaliste stângiste iluminate din Occident.
    Aceste trei entități au avut de-a lungul timpului, și au și astăzi între ele foarte multe complicități, dar și conflicte. Ceea ce le unește însă este ura față de dușmanul comun, Civilizația Iudeo-Creștină.

    În cazurile 1. și 2. fiind vorba de dictaturi, nu ține nimeni cont de părerile societății/cetățenilor, și, de fapt, nu prea se știe ce cred aceștia. Contează numai mentalitățile/ interesele/planurile șefilor.
    În Occident, mai există încă libertate și pluralism, atâta cât mai există. De aceea, Occidentul nu e un bloc unitar, e împărțit între 3. și Civilizația Iudeo-Creștină – care, deși atacată cu furie de 1. 2. și 3. e departe de a fi dispărut sau de a se da bătută (deși mass media mainstream face tot posibilul să ne convingă că această Civilizație a devenit deja un fenomen marginal, o ciudățenie).

    America nu se încadrează în 3. E o țară liberă. Nu toți americanii cred în aceleași lucruri, nu au toți aceleași convingeri, interese, planuri.
    Dacă te uiți la rezultatele alegerilor din ultimele decenii, s-ar părea că linia de diviziune a societății americane e cam pe la 50%.

    Da, sunt mulți americani printre elitele stângiste globaliste care vor să impună în lume revoluția culturală. Dar ei nu sunt patrioți americani. Ei lucrează, chiar pe față, împotriva Americii. Urmăresc slăbirea puterii ei economice, militare, politice, și subordonarea ei față de ONU. În ceea ce privește armata, ei susțin de decenii propaganda ostilă acesteia, fac tot posibilul pt dezarmarea ei și pt subminarea ei morală (vezi gay-ii în armata americană, și recenta interdicție de a-ți manifesta credința creștină).
    Astea nu sunt secrete. Agenda globalistă (antiamericană) a stângii americane e evidentă.

    Dar sunt cel puțin la fel de mulți americani care nu vor asta. Nu vor să renunțe la libertate, nu vor să renunțe la credință, morală și patriotism. Americanii patrioți nu sunt globaliști. E o contradicție în termeni. Iar la rândul lor, militarii americani, în general, nu sunt stângiști.

    Da, sunt mulți oameni bogați printre elitele stângiste globaliste care vor să impună în lume revoluția culturală. Dar ei nu sunt „capitaliști” în sensul clasic al termenului. Olavo de Carvalho îi numește metacapitaliști, adică indivizi/familii care s-au îmbogățit pe seama capitalismului, dar atât de mult încât nu mai sunt interesate în prezent să concureze în condițiile de competiție ale capitalismului. Au tendințe oligarhice. Discută direct cu guverne, trag sfori la UE și la ONU, astfel încât au asigurată acoperirea politicienilor pentru toate nesăbuințele/speculațiile/fraudele pe care le fac. Dacă un capitalist normal, din clasa medie, e nechibzuit, comite fraude , se decredibilizează, riscul e imediat, dă faliment. Dar marile bănci sunt salvate prin bail-out de către politicieni, chipurile „sunt prea mari ca să fie lăsate să pice”. Metacapitaliștii intră în categoria 3.

    Dar capitaliștii americani normali, din clasa medie, nu sunt de acord cu chestiile astea.

    Conflictul intern politic și cultural american nu s-a decis încă. Ambele tabere sunt foarte puternice. Mai există speranțe, adică. În Europa, situația stă mai prost, dar nici aici nu e totul pierdut. Reacția societății franceze față de legea Taubira e dătătoare de speranță.

    Unde intră Bush în tot mecanismul ăsta?
    Lucrurile nu sunt albe sau negre, dar mai degrabă albe, aș spune. Bush a făcut, ce-i drept, destule concesii față de 3.
    Dar nu s-a sfiit să-și afirme în public credința și patriotismul, nu s-a sfiit să citeze din Biblie, să facă apel la rugăciune, să apere viața copiiilor nenăscuți, afirmându-și deschis convingerile pro-life, să apere familia tradițională și moralitatea bazată pe Decalog. Nu vreau să zic aici că Bush e un sfânt, că nu a făcut și prostii, dar în niciun caz nu e exact să-l considerăm un promotor al revoluției culturale.

    Pe scurt: Sursa geopolitică a revoluției culturale nu e „America”. Deși mulți dintre susținătorii ei puternici sunt americani, ei nu luptă pentru America, ci pentru puterea lor. America patriotică e iudeo-creștină, nu exportă desfrâu.
    Dacă ne înșelăm asupra acestei realități, riscăm să atacăm și noi, creștini din Europa, prin friendly fire, alături de ticăloșii din grupurile 1., 2. și 3., ceea ce vrem să salvăm, adică Civilizația Iudeo-Creștină. Pt că cea mai mare speranță a acesteia e totuși în America, după ce va termina, să dea Domnul cât mai repede, cu nenorocitul de Obama.

  19. gordievsky
    25 June 2013

    De exemplu in Basarabia toata miscarea LGBT e coordonata de rusi in special de un reprezentat GRU. Ei creeaza si problema si apoi co contrrataca biserica subordonata kremlinului. Pe de o parte Chirtoaca e vopsit ca homofob pentru occident si sustinator al liberalismului occidental decadent.
    Cred ca si a noi exista o legatura intre Accept si GRU-vezi reclamatia la CNCD mai veche depusa la cererea LGBT de dincol de Prut. De fapt de Curcubeul peste Nistru pentru cunoscatori.
    In Bulgaria iar sunt de vazut niste legaturi. In Polonia char seful miscarii a fost instruit la rusi inainte e 89. Agent GRU. Cred ca rolurile sunt impartite. GRU sustine LGBT si SVR creeaza reactia. Problema e exacerbata si se foloseste adanc slabiciunea celor cu preferinte ciudate.
    Mai stie cineva cum e legatura dintre comunisti si LGBT in USA si in ale tari? Daca se consulta dezvaluirile defectorilor rusi importanti se va observa ca instructiuni destul de vechi ordonau folosirea acestri slabiciuni. La noi Securitatea a folosit din plin controlul asupra minoritatii homosexuale…

  20. Costin Andrieş
    25 June 2013

    vlad, vizitele cu scoala la moschee sunt de mult ceva obisnuit. mai tari sunt cursurile de indoctrinare islamica a copiilor in scolile din europa (am vazut exemple si in sua)

    germania:

    Anglia:

    Pe situl Ministerului Educației britanic găsim informații despre curicula națională, printre altele, un grup de lecții numit “The Achievement of Muhammad (pbuh)”, “Realizările lui Mahomed (pacea fie cu el)” Este discutată metoda de evaluare a compunerilor scrise de copii despre viața lui Mahomed și sînt date cîteva exemple. În timpul lecțiilor realizările din viața lui Mahomed “(pacea fie cu el)” sînt discutate de copii.
    Exemplu de temă de casă:
    Discutați principalele evenimente din viața lui Mahomed (pacea fie cu el) care i-au făcut pe alții să creadă că a fost un profet al lui Allah (scopul: cunoștințe despre credință, învățături, surse). Ce credeți că a realizat Mahomed (pacea fie cu el) în viața sa? (scopul: cunoștințe despre înțelesuri, motive și adevăr).

    alte exemple din franta, spania, olanda etc

    crestinismul este scos din scoli, e semn de inapoiere si habotnicie. este inlocuit cu lectii in care li se spune copiilor ca homosexualitatea este la fel de normala ca heterosexualitatea, si cu urgaciuni islamice. daca educatia islamica este inca, probabil, o exceptie, educatia (homo)sexuala e mai degraba norma.

    de exemplu, programul educativ “sexul vs barza” (promovat pe feminism-romania.ro aici Sexul vs. barza: platforma online care nu mai lasă educaţia sexuală pe baza filmelor porno )

    Proiectul Sexul vs. Barza este finanţat de Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe. Printre proiectele de succes ale acestei organizaţii se numără finanţarea paradei gay din Praga şi organizaţiei Prague Pride o.s. a cărei scop declarat este coalizarea tuturor factorilor de decizie care „se simt îngrijoraţi de reducerea suportului popular pentru colectivitatea lesbiană, gay, bisexuală şi transsexuală”.

    Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe finanteaza si Militia Spirituala.

    de pe feminism-romania.ro aflam ca “Site-ul se adresează atât copiilor din clasele V-VIII, cât şi celor de liceu.

    cateva citate:

    http://www.sexulvsbarza.ro/gallery/feminin-masculin-si-intersex-partea-i
    Cum știi dacă ai sex „F” sau „M” ? Păi ți s-a tot spus de când erai mic, și ai tăi au știut-o de la medicul care s-a uitat între picioarele tale când te-ai născut, a văzut un penis sau o vulvă și a spus : „E băiat !” sau „E fată !”. În plus tehnologia le permite în ziua de azi doctorilor să spună astfel de lucruri încă de când ești în uterul mamei și mai ai ceva luni de stat la copt.

    http://www.sexulvsbarza.ro/gallery/feminin-masculin-si-intersex-partea-a-ii-a
    Ceea ne face să ne simțim băieți sau fete sau intersexuali ține mult de mentalul nostru și numai în parte de ce fel de organe sexuale avem.

    Cei care sunt împotriva operațiilor consideră că intersexualitatea vizibilă, mai exact prezența organelor genitale ambigue, nu este o anomalie, ci o variație care există în natură, care trebuie acceptată, respectată și nu ascunsă prin operarea cât mai rapidă a nou-născuților.

    si cum spunea si gordievsky despre situatia din R Moldova, si in Romania, educatia homosexuala in scoli este combatuta tot de Rusia (Vocea Rusiei):

    “Propaganda gay în şcolile din România”
    http://romanian.ruvr.ru/2013_06_17/Propaganda-gay-in-Scolile-din-Romania/

  21. Toiu
    25 June 2013

    @Vlad M
    “Nici americanii nu sunt raspunzatori in masa pentru faptele maretului lider Barack Hussein Obama.”

    Sigur ca sunt de vina. Si in masa. Nu neg ca exista multa manipulare, prostie si indiferenta (desi indiferenta nu este scuzabila ). Dar, in final, un lucru este cert: Obama a fost votat de milioane de americani. Exista o raspundere a celui votat asa cum exista o raspundere a celor care voteaza. Plus ca au si circumstante agravante: Obama a fost reales-incredibil, desi in unele domenii ce tin de morala si de valorile crestine Obama nu a avut o agenda ascunsa (de altfel nici Hollande nu a avut nimic de ascuns). A afirmat public ca sustine cauza asociatiilor homosexuale, ca va promova interesele si scopurile unor organizatii de tipul PPFA. Asta a si facut. Din plin si cu mult entuziasm. Si totusi a fost (re)votat in masa. Intr-o democratie majoritatea hotareste. Ca-i o majoritate relativa, ca-i o majoritate ce decurge dintr-un anumit absenteism (inca o data, nescuzabil) un lucru este evident: exista o raspundere a societatii americane pentru aceasta deriva evidenta.

    @Anca
    “America patriotică e iudeo-creștină, nu exportă desfrâu”
    Poate ca America patriota nu exporta desfrau. Dar America exporta desfrau la greu. De cele mai multe ori aproape pe gratis! Din punctul meu de vedere, la ora actuala, institutia media de propaganda cea mai puternica, dezvoltata, urmarita, ascultata, institutia de propaganda homosexuala cea mai eficienta, institutia care contribuie cu rezultate remarcabile in distrugerea civilizatiei occidentale, institutia care este cea mai eficienta in distrugerea oricaror repere morale este Hollywood-ul. De fapt, nu cunosc stat, institutie de orice fel, asociatie care sa aiba un impact mai distrugator pentru societatea occidentala actuala decat Hollywood-ul.
    Nu degeaba Cristos ne avertizeaza:
    “Şi dacă ochiul tău te sminteşte, scoate-l şi aruncă-l de la tine, că mai bine este pentru tine să intri în viaţă cu un singur ochi, decât, având amândoi ochii, să fii aruncat în gheena focului.”
    Impactul vizual a devenit arma cea mai eficienta a Satanei in incercarea de corupere a sufletelor.

    @elaB
    Va puneti sperantele in Europa in incercarea de a intoarce acest delir autodistrugator. Mai exista mici insulite de normalitate in aceasta Europa imbatranita in rele asa cum exista zone din America remarcabile in lupta lor impotriva raului. Cred totusi ca in State aceste grupuri care il marturisesc pe Cristos sunt mai numeroase si, oricum, mai vocale. Daca ar fi sa apreciem, insa, strict uman, nu cred ca am avea castig de cauza. Dar (tot au fost Rusaliile acum cateva zile) am vazut in Istorie ce poate sa faca putina credinta asistata de Spiritul Sfant. Cred ca asta este cheia salvarii civilizatiei occidentale: credinta in Cristos si in Biserica Lui. Nu un stat sau un continent anume.

  22. elaB
    25 June 2013

    @16. Poate ai dreptate Vlad, nu stiu! Chestia e ca ne uitam in stanga, in dreapta, in sus si-n jos si nu stim de unde vine raul. Vine din inima omului si ca de fapt sunt putini care il urmeaza pe Isus. Toate bune!

  23. elaB
    25 June 2013

    @18. Da, Anca, situatia este complexa asa cum compexa este omenirea in general, minte si inima omului in particular. Sunt convinsa ca americanii nu vor pastori lupi care sa-i duca la peirzanie si ca multi nu sunt de acord cu ce se intampla asa cum majoritatea europenilor nu sunt de acord. Pumnul in gura si manipulare in mass media ca sa credem ca e altfel. Cred in capitalismul adevarat al clasei de mijloc, in etica in economie care nu trebuie sa dispara, desi colti adanci s-au infipt in ea. O sa vedem ce o sa fie!

  24. elaB
    25 June 2013

    @21. “Obama a fost reales-incredibil, desi in unele domenii ce tin de morala si de valorile crestine Obama nu a avut o agenda ascunsa (de altfel nici Hollande nu a avut nimic de ascuns). ” Exact Toiu! La tot ce se intampla azi imi vin in minte cuvintele din Biblie: aveau ochi si nu vedeau, aveau urechi si nu auzeau. Nu intelegeau ce se intampla din cauza impietririi inimii lor si nu l-au primit pe Cristos. Acesta indiferenta fata de mesaj este si acum, de data asta negativ: iti spun zi de zi ce vor sa faca si lumea nu intelege. Pai oamenii au fost educati ca raul nu exista, ca este o inventie. In fine, ceea ce trebuie sa se intample se va intampla indiferent prin mana cui, indiferent de nume si unii vor urma Binele, altii vor urma Raul. Dumnezeu trece peste orice dar nu peste liberul arbitru. Aveti grija de voi, toti de pe ILD! ????

  25. Vlad M.
    25 June 2013

    Toiu

    Sigur ca sunt de vina. Si in masa. Nu neg ca exista multa manipulare, prostie si indiferenta (desi indiferenta nu este scuzabila ). Dar, in final, un lucru este cert: Obama a fost votat de milioane de americani. Exista o raspundere a celui votat asa cum exista o raspundere a celor care voteaza. Plus ca au si circumstante agravante: Obama a fost reales-incredibil, desi in unele domenii ce tin de morala si de valorile crestine Obama nu a avut o agenda ascunsa (de altfel nici Hollande nu a avut nimic de ascuns).

    Una-i una, alta-i alta. Raspunderea pentru vot apartine celor care l-au votat pe Obama si nu intregului popor american.

    Din punctul meu de vedere, la ora actuala, institutia media de propaganda cea mai puternica, dezvoltata, urmarita, ascultata, institutia de propaganda homosexuala cea mai eficienta, institutia care contribuie cu rezultate remarcabile in distrugerea civilizatiei occidentale, institutia care este cea mai eficienta in distrugerea oricaror repere morale este Hollywood-ul.

    Hollywood-ul este America in masura in care Cruduta, Capatos, Sexy Braileanca si Piticul Porno sunt Romania. Hollywood-ul este o realitate paralela, cu valori distincte, ierarhii distince, dusmani cu totul diferiti de cei din societate. Nu poti judeca o tara pentru ce face o elita care traieste intr-o realitate paralela.

  26. Anca Cernea
    25 June 2013

    @19 E foarte important ce ne spune Gordievsky !
    Și noi mirosisem că așa stau lucrurile.
    Sunt atât de multe de spus, încât ar ajunge de un tratat!
    Sigur că se poate documenta originea URSS a mișcării gay rights din SUA ! Păi numai chestia cu Mattachin Society, primul ONG gay-rights din lume, înființat în State în anii 50, și format în proporție de 90% din tovarăși, membri ai Partidului Comunist American ! EVIDENT că erau direct subordonați sovieticilor! Whittaker Chambers descrie clar cum erau organigramele pe vremea aia!
    Și în ce privește Polonia, Anna Grodzka/Krzysztof Bęgowski (trasnssexualul/la cel/cea mai de frunte a homostângii lui Palikot din Sejm) se vede cu ochiul liber că e pe filieră servicii speciale URSS – nu vine de la Amsterdam, nici de la Bxl, (nici de la Hollywood, Țoiule!).
    E foarte semnificativ jocul ăsta, „noua stângă” și „noua dreaptă”, ambele lucrând pt Rusia. Dughin zicea că vor face asta, în interviul ăla din 1999.
    De ex, se vede și în Franța. Și stânga marxocomunistă LGBT are legăturile ei cu Rusia, dar și Frontul Național, Génération Identitaire, etc.
    La noi în România, toate „trendurile” sunt în USL, și nimic seminficativ în afara acestuia (doar câțiva papagali). Acolo, în USL e și orientarea tip Remus Cernea, acolo sunt și „apărătorii valorilor” de teapa lui Corlățeanu. Pluralism în cadrul frontului, cum preconiza Brucan.
    Mi se pare foarte important de studiat fenomenul ăsta.
    Costin a scris despre această temă aici: Luna gay la MȚR, cum extremele lucrează împreună pentru a impune limite discursului public

  27. Pataphyl
    25 June 2013

    Toiu @21 (completare la Vlad @25)

    Sigur ca sunt de vina. Si in masa. Nu neg ca exista multa manipulare, prostie si indiferenta (desi indiferenta nu este scuzabila ).

    Da, manipularea a fost gigantică și vina votantului informat dar indiferent nu poate fi ignorată. Dar să nu uităm de “factorul Dragnea / morții din Gorj”, adică măsluirea de proporții a votului din 2012. Obama n-a cîștigat în niciun stat care cere act de identitate cu fotografie, iar în multe state/zone urbane (Pennsylvania, Ohio, Virginia, Colorado, Wisconsin, Michigan etc. etc. s-au înregistrat prezențe la vot de peste 100%, toate, dar absolut toate voturile fiind valabile și pentru Obama!!!) Am semnalat aceste situații la vremea potrivită, iar vinovații sînt fruntașii Republicani, începînd cu stafful de campanie al lui Romney, acesta recunoscîndu-și înfrîngerea neverosimil de repede, la cîteva zeci de minute după primetele chiote de bucurie ale presei aservite. Această concedare a făcut imposibilă orice contestație serioasă care ar fi cerut verificarea listelor de alegători și a voturilor.

  28. Costin Andrieş
    25 June 2013

    ca obama a manipulat prin presa 90 la suta aservita, e evident, ca obama a furat prin voturile frauduloase ale celor nedocumentati, e clar, ca s-a votat de 3-4-5 ori, si practica asta s-a incurajat, iar se stie, si cu toate astea, faptul ca republicanii au permis asta, si au acceptat un candidat slab, romney, nu mai e o scuza.

  29. Costin Andrieş
    25 June 2013

    eu imi amintesc ce spunea dupa alegeri candidata dreptei, Sandra Pralong, ca se bucura ca a fost reales Obama, pt ca Romney era prea razboinic si Obama impaciuitor. Tocmai la B1TV, televiziunea NEstangii, se aplauda la unison realagerea lui Obama. Dreapta romaneasca, 90la suta din, sustine casatoria gay si e fan Obama, nu stiu de ce sa fiu trist mai inainte ????

  30. Bogdan Calehari
    25 June 2013

    “candidata dreptei Sandra Pralong”, “la dreapta se pozitioneaza PDL”, ” PNL reprezinta dreapta romaneasca”, ” MRU un candidat al dreptei” ….dreapta, dreapta si iar dreapta. Toata lumea foloseste cuvantul asta pentru a desemna partide si/sau persoane care nu au, sau nu mai au, sau n-au avut niciodata vreo legatura cu ceea ce inseamna dreapta adevarata si principiile ei. Partide de stanga sau, in cel mai bun caz, de centru stanga, socialisti moderati si progresisti convinsi, adepti ai lui Obama si militanti pentru drepturile homosexualilor sau pentru dreptul de vot acordat copiilor ( ca si ei sunt cetateni, nu? ), adepti si militanti ai cresterii puterii Statului Social, admiratori si suporteri ai Chinei comuniste si ai Rusiei autocratice sau sustinatori neconditionati ai birocratiei Komisarilor de la Bruxelles etc.etc. sunt numiti, etichetati, considerati, aprobati, urmati, votati, ca fiind de dreapta! Asta cand, in realitate, ei sunt o potemkiniada, o butaforie, niste papusi care joaca – constient sau nu, nu mai are nici o importanta – pe “muzica” pe care fanfara Stangii o canta non-stop.

    Cine are tot interesul ca toata adunatura asta sa poarte numele de “Dreapta” cau “Centru Dreapta”? Normal ca baietii destepti, pentru ca sunt destepti, din tabara cealalta. Regula jocului democratic este respectata, alternanta la conducere asigurata ( ca la putere e numai stanga), toata lumea este multumita: avem si STANGA, avem si “dreapta”. Suntem normali!

    Prin unele locuri din Occident, unii s-au desteptat si au inceput sa foloseasca, pentru a nominaliza genul de “cartite” insirate mai sus, sintagma de “Falsa dreapta”. Astfel, in Franta, UMP-ul (PDL-ul francezilor) este numit de cei de dreapta, repet de cei de dreapta, “falsa dreapta”. Vad ca B1 Tv , este numita de Costin “televiziunea NEstangii” si ma intreb de ce n-am putea-o numi si pe tovarasa Pralong, si pe celelalte papusi ale Stangii: candidata/ candidatii NON dreptei sau Falsei Drepte? Chiar de ce?

  31. Bogdan Calehari
    25 June 2013

    Am un comentariu la articolul acesta, care cred ca s-a pierdut pe undeva. Gasitorului buna recompensa ????

  32. Bogdan Calehari
    25 June 2013

    Ce aflu din comentariul lui Pata ma face sa raman ca “mos Gheorghe” din Lepsa, sau din Gagesti (unde prezenta la vot, la referendum, a fost de 150%) daca s-ar trezi (dupa ce el se culcase pe prispa casei, doar e vara), teleportat, in miezul zilei pe Broadway sau, seara, in Las Vegas!!
    Prin urmare Pennsylvania, Ohio, Virginia, Colorado, Wisconsin, Michigan etc. etc. sunt infratite electoral si ideologic, cu Vrancea, Teleorman, Valcea, Olt, Ialomita, si Doljul!!
    Ba chiar la noi e inca bine! Spun asta pentru ca ai nostri mai facura niste sesizari la Parchet si “procurorii stalinisti” mai pornira niste anchete, pe cand in tara in care Columb era judecat in universitati inca acu’ fo’ 20 de ani pentru “crime contra umanitatii”, PDL-ul lor sau ARD-ul (tot una), de Partidul Republican zic, n-o facu nici p-asta. Ba chiar, inteleg, s-a grabit democratic sa pupe labele care umplura urnele! Bravos natiune!
    Eu de aici, din Bucuresti, din “francofonia” mea damboviteana, m-am incontrat un pic, dar amical, inainte de alegerile alea cu Romney si Obama, cu un american informat: eu vorbeam de importanta pe care a avut-o la celelalte alegeri votul imigratiei ( in Europa se numeste “votul halal”) si-l dadeam pe sunitul kenian, sau de unde o fi, castigator, el imi vorbea de industria de automobile, Chrysler si General Motors! N-am prea inteles mare lucru, dar Fratele Musulman a castigat! Lucru normal intr-o tara in care revolutia culturala a iesit victorioasa de mult, universitatile sunt locurile in care Komisarii ideologici modeleaza “oamenii noi”, iar in planul dominatiei informale si comunicationale (ati mintit poporu’ cu televizoru’) Democratii, ca d-aia e democratie, detin, inteleg, un fel de monopol. Ar cam fi de ajuns, dar peste toate astea, ca bomboana pe coliva, se mai adauga si golirea ( an dupa an) a “bazinului electoral de dreapta”, si umplerea celui de stanga. Traiasca votul latino! Sa nu mi se zica ca astia-s viitorul sprijin al republicanilor in instaurarea unui stat mic, dpdv al guvernarii, populat de indivizi liberi si puternici, pen’ca cer azil politic la Beijing.
    Sa mai vorbesc si de timiditatea, hai sa nu zic rusinea, cu care multi politicieni din fosta dreapta, sustin si apara niste principii care sunt sfinte pentru alegatorii lor? Nu mai vorbesc, ma opresc aici. ????

  33. dr pepper
    25 June 2013

    Ca sa ma inregistrez la vot a trebuit sa arat 2 forme de identificare si ca sa votez a trebui sa arat ID-ul. Presedintele este ales de catre electori asa ca votul popular este doar statistica. In statul in care locuiesc eu – Obama a castigat cu 68% din votul popular – dupa cate am inteles, democratii s-au dus prin ospicii si case de batranii dotati cu carucioare si au carat voturile la urna.

  34. Bogdan Calehari
    25 June 2013

    “democratii s-au dus prin ospicii si case de batranii dotati cu carucioare si au carat voturile la urna”

    Pai d-aia ii iubeste lumea p-astia, din Ro pana-n Iuesei, si pentru ca sunt harnici si aproape de sufletul celor batuti de soarta. Si o fac organizat si exact cand e nevoie!

  35. dr pepper
    25 June 2013

    lol calehari. adevarat – aplica acelasi tactici

  36. Ion Ion
    25 June 2013

    De ce insinuati ca RUSIA sta la baza Miscarii LGBT? Sau ca este implicata cumva?

    Nu mai deturnati. Ideologia si cadrul aperceptiv au fost de decenii pregatite in Occident.

    De vizionat >> http://www.youtube.com/watch?v=IFc9mkRzppo.

  37. Anca Cernea
    25 June 2013

    Ivane, lucrezi duminica? Munca de propagandă n-are răgaz…

  38. Vlad M.
    25 June 2013

    Tov. Ivan, pentru ca asta este adevarul. A recunoscut-o si Yuri Bezmenov, fost propagandist sovietic la RIA Novosti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

România a făcut mulți pași în direcția corectă de la revoluția din 1989. Cu toate acestea, revoluția nu a fost niciodată terminată în România. Influența malefică a Rusiei, datorită proximității sale geografice față de România și relația continuă a României cu China comunistă, creează multe probleme care subminează progresele economice și democratice ale României, precum …

adrian zuckerman foto